Westermalms Sushi

Westermalms Sushi

Ring 08-650 70 20 www.westermalmssushi.se
3.0

dressing, makrillen kan få finriven ingefära och tunt skuren gräslök. En mängd futomaki-rullar finnes, hålla sig till nykokta räkor och à la minute skuren lax.

3 omdömen om Westermalms Sushi

Freddie J
Skrev om Westermalms Sushi

Fick denna rekommenderat av bekanta och gick dit förra helgen. De heter dock numera "Mama Sushi", så dom kanske har ändrat äger sen tidigare för nu är det verkligen ingen 4-poängare. Vi kollade på varmrätterna, men bestämde oss för att ta en kombo med sushi och varmrätt. Det kostade ca 120-130 per person. Jag ville bara ha laxsushi vilket kostade 10 kronor extra, vilket är helt normalt. Hur som, efter ca 5 minuter så säger servitrisen att jag måste betala 40 kronor extra för att vi ska äta där. Hon hade inte frågat...

Nikke L
Skrev om Westermalms Sushi

Kan svenskar laga sushi? Ja! Westermalms Sushi gör just nu Kungsholmens godaste sushi, med några olika bitar som inte påminner om någonting jag har ätit förut. Här smakar sushin massor, med olika små smaker som kommer från helt oväntade håll, och inte bara rå fisk med wasabi och ris som på så många andra ställen numera. Nästa gång ska jag definitivt ta en 17-bitars, så att jag får smaka mig igenom hela menyn!

Tobias B gillar detta
Mats I
Skrev om Westermalms Sushi

Litet men mycket gott och trevlig personal som tog sig tid att förklara vad vi åt. Personligt och trevligt - bra lokal sushibar mao.