Westermalms Sushi

Westermalms Sushi

3.0 / 5 i betyg — 3 rekommendationer
dressing, makrillen kan få finriven ingefära och tunt skuren gräslök. En mängd futomaki-rullar finnes, hålla sig till nykokta räkor och à la minute skuren lax.
BM Car Group
BM Car Group
Sten N:
Jag är nöjd med mitt köp. Försäljarna var vänliga och tillmötesgående.
Adress
Hantverkargatan 81
11238 Stockholm

Läs vad 3 användare tycker om Westermalms Sushi

• Freddie J

2014-03-19

Freddie J skrev om Westermalms Sushi
    Fick denna rekommenderat av bekanta och gick dit förra helgen. De heter dock numera "Mama Sushi", så dom kanske har ändrat äger sen tidigare för nu är det verkligen ingen 4-poängare.

Vi kollade på varmrätterna, men bestämde oss för att ta en kombo med sushi och varmrätt. Det kostade ca 120-130 per person. Jag ville bara ha laxsushi vilket kostade 10 kronor extra, vilket är helt normalt.

Hur som, efter ca 5 minuter så säger servitrisen att jag måste betala 40 kronor extra för att vi ska äta där. Hon hade inte frågat om det tidigare, så det var bara att glatt betala.

Kostnaden var nu uppe i över 300 sek för 2 personer, och så kommer maten.

Sushin var god, lite i det saltaste laget dock - men varmrätten. Du måste skämta med mig. Det var max 1 dl yakiniku, inte ens en barnportion.

Det slutade med att vi gick därifrån drygt 300 kronor fattigare och lika hungriga som när vi gick in genom dörren. Kände oss blåsta och kommer inte att gå dit igen, än mindre rekommendera någon att gå dit, tyvärr.
  • Nikke L

2012-03-08

Nikke L skrev om Westermalms Sushi
    Kan svenskar laga sushi? Ja! Westermalms Sushi gör just nu Kungsholmens godaste sushi, med några olika bitar som inte påminner om någonting jag har ätit förut. Här smakar sushin massor, med olika små smaker som kommer från helt oväntade håll, och inte bara rå fisk med wasabi och ris som på så många andra ställen numera.
    Nästa gång ska jag definitivt ta en 17-bitars, så att jag får smaka mig igenom hela menyn!
    Tobias B gillar detta
    Visa alla (2)
      2012-03-08
    Nikke L: Inte långt från kontoret Tobbe. Du kan gott få bjuda mig på lunch där nästa vecka :)
  • Mats I

2011-05-10

Mats I skrev om Westermalms Sushi
    Litet men mycket gott och trevlig personal som tog sig tid att förklara vad vi åt. Personligt och trevligt - bra lokal sushibar mao.

Företag nära Westermalms Sushi:

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, STOCKHOLM
Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
Richard O:
Det bästa är att dom har längre visningar än de flesta andra Mäklarna. Speciellt bra då det är mycket visn samtidigt. Kunnig o trevlig Mäkla...

Grooming.se

Ranhammarsvägen 20A, BROMMA
Grooming.se
Christer B:
En Beard Balm samt två olika mustaschvax Tycker att samtliga tre produkter är bra. Som tidigare så är jag även nöjd denna gång.

Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, HÄGERSTEN
Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
Emma S:
Det är väldigt beroende på vilken mäklare du anlitar. Har upplevt en dålig och en bra. Se till att de är hundra procent engagerade och inte ...

Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166, Stockholm
Fastighetsbyrån Södermalm
Marianne G:
Jag rekommenderar varmt Fastighetsbyrån om du/ni planerar att köpa en bostad. Allt fungerade tillfredställande! Trevligt bemötande och sakli...

Edward & Partners

Sveavägen 52, Stockholm
Edward & Partners
Max D:
Otroligt bra! Christian var väldigt proffsig, snabb och kunnig. Bästa mäklaren vi stött på under vår process med att köpa lägenhet.