Agapama

Österskärsvägen 4, 184 50 Åkersberga — Visa karta

Med många fina referenser, lång erfarenhet, och goda samarbeten har vi kommit att bli ett växande och omtyckte företag inom bygg och städ i Stockholm.

Läs vad 9 kunder tycker om Agapama

• Christian S
    Christian S skrev om Agapama
    Undvik! De följer inte de regler inom bygg och rekommendationer som finns. Kommer att anmälas under 2015. Läs mer
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Agapama
    Jag fick ett mycket bra bemötande. Iwona gav ett bra proffessionelt personligt intryck. Legitimerade sig, som jag forograferarade samt tog jag mobilnummer mm.

Rekommenderas på det bästa! Men var tydlig, det får inte gå för fort.
    Agapama har mycket bra administration tydligt med tider som håller och vi är mycket nöjda! Läs mer
  • ROLF E
    ROLF E skrev om Agapama
    Jag tycker att företaget Agapama har skött min städning på ett bra sätt
    Rolf Ericsson Läs mer
  • RENATO L
    RENATO L skrev om Agapama
    Jag har använt deras städhjälp under ca ett år och det är klart jag kan rekomendera Agapama. De är alltid mycket duktiga och seriösa med deras jobb.

/Renato Läs mer
  • PETER E
    PETER E skrev om Agapama
    Riktigt bra hemstädning, pålitlig personlig service, skinande rent till mycket bra pris Läs mer
  • MARIKA H
    MARIKA H skrev om Agapama
    Alltid trevligt och professionellt bemötande av Iwona. Hemstädning en gång i månaden till full belåtenhet.

Helt nöjd med städningen. Har ibland varit lite osäker planering med ändringar av datumen lite för ofta, men det har blivit bättre se senaste gångerna.

Jag rekommenderar varmt Iwona på Agapama! Läs mer
  • TORSTEN E
    TORSTEN E skrev om Agapama
    Jag anlitar Agapama och är mycket nöjd. Fantastisk service! Läs mer
  • CHRISTINA L
    CHRISTINA L skrev om Agapama
    Toppenbra städning i mitt hem. Kan varm rekommendera detta företag. Läs mer
  • LENA S
    LENA S skrev om Agapama
    Vi anlitar Agapama för städning av enfamiljshus, var 14:e dag. Har gjort så i närmare tre år. Anlitade dem efter rekommendation av närstående.

Kontakt sker via SMS eller e-post och sker till största delen på engelska.

Vi är väldigt nöjda med utfört jobb. Agapama är flexibla och tillmötesgående. Skulle en städning bli inställd på grund av sjukdom eller annat så får man genast förslag på nytt datum, inom rimlig tid. Vi har aldrig tidigare anlitat städfirma så vi har egentligen inget att jämföra med men känner att det Agapama levererar lever upp till de förväntningar vi har! Läs mer

Bästa byggföretagen i Österåker:

Askvägen 3, 14652, TULLINGE