Agapama

Österskärsvägen 4, 184 50 Åkersberga — Visa karta

Med många fina referenser, lång erfarenhet, och goda samarbeten har vi kommit att bli ett växande och omtyckte företag inom bygg och städ i Stockholm.

Läs vad 15 kunder tycker om Agapama

• Mikael D

2020-11-17

Mikael D skrev om Agapama
    Trevliga, punktliga och noggranna till ett överkomligt pris! Läs mer
  • 2020-11-12

Claes L skrev om Agapama
    Rengöring av hem.
    Mycket bra bemötande av företaget.
    Bra kommunikation. Läs mer
  • 2020-11-12

Philip K skrev om Agapama
    Jag har köpt rengörings hjälp via bolaget. Alltid punktliga, ordentliga och gör ett fantastiskt jobb. Läs mer
    2020-11-12 Agapama svarar Philip K
    Tack så mycket, liksom våra kunders tillfredsställelse är viktigt för oss , liksom kvaliteten på våra tjänster.
  • 2020-11-11

Veronica L skrev om Agapama
    Hemstäd. Proffsigt städat, stor kunskap om hur olika material och ytor ska städas och tas om hand på bästa sätt. Tar stort ansvar, kommer alltid i tid. Trevligt bemötande, aldrig några problem. Fem av fem stjärnor! Läs mer
    2020-11-11 Agapama svarar Veronica L
  • 2020-11-10

Andreas S skrev om Agapama
    Funkar mycket bra. Noggrann städning och bra kommunikation. Vi har anlitat Agapama i 4 år och mycket nöjda. Läs mer
    2020-11-11 Agapama svarar Andreas S
    Tack så mycket, liksom våra kunders tillfredsställelse är viktigt för oss, liksom kvaliteten på våra tjänster.
  • 2020-11-10

Daniel L skrev om Agapama
    Bra städning, smidig kommunikation. Läs mer
    2020-11-11 Agapama svarar Daniel L
  • Christian S

2015-01-29

Christian S skrev om Agapama
    Undvik! De följer inte de regler inom bygg och rekommendationer som finns. Kommer att anmälas under 2015. Läs mer

Åsa S skrev om Agapama
    Jag fick ett mycket bra bemötande. Iwona gav ett bra proffessionelt personligt intryck. Legitimerade sig, som jag forograferarade samt tog jag mobilnummer mm.

Rekommenderas på det bästa! Men var tydlig, det får inte gå för fort.
    Agapama har mycket bra administration tydligt med tider som håller och vi är mycket nöjda! Läs mer

Rolf E skrev om Agapama
    Jag tycker att företaget Agapama har skött min städning på ett bra sätt
    Rolf Ericsson Läs mer

Renato L skrev om Agapama
    Jag har använt deras städhjälp under ca ett år och det är klart jag kan rekomendera Agapama. De är alltid mycket duktiga och seriösa med deras jobb.

/Renato Läs mer
  • 2014-10-07

Peter E skrev om Agapama
    Riktigt bra hemstädning, pålitlig personlig service, skinande rent till mycket bra pris Läs mer
  • 2014-10-07

Marika H skrev om Agapama
    Alltid trevligt och professionellt bemötande av Iwona. Hemstädning en gång i månaden till full belåtenhet.

Helt nöjd med städningen. Har ibland varit lite osäker planering med ändringar av datumen lite för ofta, men det har blivit bättre se senaste gångerna.

Jag rekommenderar varmt Iwona på Agapama! Läs mer

Torsten E skrev om Agapama
    Jag anlitar Agapama och är mycket nöjd. Fantastisk service! Läs mer

Christina L skrev om Agapama
    Toppenbra städning i mitt hem. Kan varm rekommendera detta företag. Läs mer

Lena S skrev om Agapama
    Vi anlitar Agapama för städning av enfamiljshus, var 14:e dag. Har gjort så i närmare tre år. Anlitade dem efter rekommendation av närstående.

Kontakt sker via SMS eller e-post och sker till största delen på engelska.

Vi är väldigt nöjda med utfört jobb. Agapama är flexibla och tillmötesgående. Skulle en städning bli inställd på grund av sjukdom eller annat så får man genast förslag på nytt datum, inom rimlig tid. Vi har aldrig tidigare anlitat städfirma så vi har egentligen inget att jämföra med men känner att det Agapama levererar lever upp till de förväntningar vi har! Läs mer
    Agapama gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte