Anbeldo Städservice

Anbeldo Städservice

Ring 073-840 30 50 www.anbeldo.se

Anbeldo AB grundades som enskild firma 2012 och är idag ett modernt städföretag som städar i Stockholms län. Vi erbjuder städning till både privatpersoner och företag. Hos oss får du en kontaktperson, samma städare vid varje städtillfälle, en månads uppsägningstid, städgaranti, och allt detta till ett billigt pris. Vi utför...

13 omdömen om Anbeldo Städservice

Martin R
Skrev om Anbeldo Städservice

Mycket noga och pålitliga. Har tagit hjälp av Anbeldo flera gånger och är mycket nöjd. :-)

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Mats J
Skrev om Anbeldo Städservice

Perfekt resultat varje gång. Lyhörd och pålitlig personal.

Björn L
Skrev om Anbeldo Städservice

De har varit hos mig ett antal gånger nu och skött det hela fläckfritt. Det är en trevlig ung kille som har varit här och städat varje gång och gjort ett utmärkt jobb, rekommenderar starkt Anbeldo.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1236 omdömen 4.7 av 1236 omdömen

Isabelle C
Skrev om Anbeldo Städservice

Vi anlitar Anbeldo både privat och i företaget och är väldigt nöjda med den service och personliga bemötande och kvaliteten på deras arbete. Killarna är drivna, trevliga och bra att ha att göra med. Väldigt pålitliga, kommer alltid när de ska osv. Vi ger dem våra varmaste rekommendationer. CIP global executive search AB

Cip global executive search
Skrev om Anbeldo Städservice

We have been using Anbeldo for a couple of years now for both our office and our private residence. They are always professional, always flexible and always work as we have agreed. We highly recommend Anbeldo for both companies and private residence. CIP global executive search

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 230 omdömen 3.7 av 230 omdömen

Jessica K
Skrev om Anbeldo Städservice

Jag tycker de är duktiga och skickliga. De har putsat fönster och städat, jag har blivit mycket nöjd!

Roger K
Skrev om Anbeldo Städservice

Vi har anlitat Anbeldo för städtjänst. Såväl utförandet som bemötandet var utmärkt!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Tom E
Skrev om Anbeldo Städservice

Trevlig personal och dom är väldigt noggranna när dom städar.

Veronica D
Skrev om Anbeldo Städservice

Ett mycket proffsigt bemötande. Har köpt städning och fönsterputs, de är mycket noggranna och duktiga. Städar alltid huset rent och fint, plockar och putsar överallt. Kan varmt rekommendera Anbeldo.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Alexia R
Skrev om Anbeldo Städservice

Två mycket trevliga och duktiga unga killar som fixar städningen i mitt hem snabbt, snyggt och relativt billigt. Extra plus för att de har med sig alla städsaker (t.o.m. dammsugare) och är miljövänliga. Jag behöver bara se till att inget onödigt ligger framme och i vägen och så fixar de resten! Toppbetyg från mig alltså!

Representant för Daneby Glas AB

Vi har blivit trevligt bemötta och dom kommer alltid i tid. Dom städar så fint och rent hos oss, det är en fröjd att komma till jobbet när dom varit hos oss. Ett pålitligt och seriöst företag

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2188 omdömen 4.7 av 2188 omdömen

Curt S

Vi kan rekommendera storstädning. Curt Strömblad

Magdalena K
Skrev om Anbeldo Städservice

Jag har köpt städning och grovstädning vid ett flertal tillfällen.Jag har blivit bemött på ett helt fantastiskt trevligt och professionellt sätt. När jag vänder mig till Anbeldo för att få en tjänst utförd vet jag att de alltid gör sitt bästa och överträffar alltid mina förväntningar.De är ett ung och framåt företag som jag varmt kan rekommendera, själv vänder jag mig alltid till Anbeldo när jag behöver städhjälp.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen