Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Sollentuna Anbeldo Städservice

Anbeldo Städservice

Domherrevägen 11, 192 55 Sollentuna — Visa karta

Anbeldo AB grundades som enskild firma 2012 och är idag ett modernt städföretag som städar i Stockholms län. Vi erbjuder städning till både privatpersoner och företag. Hos oss får du en kontaktperson, samma städare vid varje städtillfälle, en månads uppsägningstid, städgaranti, och allt detta till ett billigt pris.
Vi utför hemstädning, flyttstädning, kontorsstädning, fönsterputsning, storstädning, trappstädning, bodstädning, visningsstädning, m.m.
Hos Anbeldo värderar vi Kvalité, Kompetens & Kundomsorg.
Lör-Sön: 09:00-17:00

Läs vad 13 kunder tycker om Anbeldo Städservice

• Martin R skrev om Anbeldo Städservice
    Mycket noga och pålitliga. Har tagit hjälp av Anbeldo flera gånger och är mycket nöjd. :-) Läs mer
  • Mats J skrev om Anbeldo Städservice
    Perfekt resultat varje gång. Lyhörd och pålitlig personal. Läs mer
  • Björn L skrev om Anbeldo Städservice
    De har varit hos mig ett antal gånger nu och skött det hela fläckfritt. Det är en trevlig ung kille som har varit här och städat varje gång och gjort ett utmärkt jobb, rekommenderar starkt Anbeldo. Läs mer
  • Isabelle C skrev om Anbeldo Städservice
    Vi anlitar Anbeldo både privat och i företaget och är väldigt nöjda med den service och personliga bemötande och kvaliteten på deras arbete. Killarna är drivna, trevliga och bra att ha att göra med. Väldigt pålitliga, kommer alltid när de ska osv. Vi ger dem våra varmaste rekommendationer. CIP global executive search AB Läs mer
  • Cip Global Executive Search skrev om Anbeldo Städservice
    We have been using Anbeldo for a couple of years now for both our office and our private residence. They are always professional, always flexible and always work as we have agreed. We highly recommend Anbeldo for both companies and private residence. CIP global executive search Läs mer
  • Jessica K skrev om Anbeldo Städservice
    Jag tycker de är duktiga och skickliga. De har putsat fönster och städat, jag har blivit mycket nöjd! Läs mer
  • Roger K skrev om Anbeldo Städservice
    Vi har anlitat Anbeldo för städtjänst. Såväl utförandet som bemötandet var utmärkt! Läs mer
  • Tom E skrev om Anbeldo Städservice
    Trevlig personal och dom är väldigt noggranna när dom städar. Läs mer
  • Veronica D skrev om Anbeldo Städservice
    Ett mycket proffsigt bemötande.

Har köpt städning och fönsterputs, de är mycket noggranna och duktiga.

Städar alltid huset rent och fint, plockar och putsar överallt.

Kan varmt rekommendera Anbeldo. Läs mer
  • Alexia R skrev om Anbeldo Städservice
    Två mycket trevliga och duktiga unga killar som fixar städningen i mitt hem snabbt, snyggt och relativt billigt. Extra plus för att de har med sig alla städsaker (t.o.m. dammsugare) och är miljövänliga. Jag behöver bara se till att inget onödigt ligger framme och i vägen och så fixar de resten! Toppbetyg från mig alltså! Läs mer
  • Representant för Daneby Glas AB skrev om Anbeldo Städservice
    Vi har blivit trevligt bemötta och dom kommer alltid i tid.

Dom städar så fint och rent hos oss, det är en fröjd att komma till jobbet när dom varit hos oss.

Ett pålitligt och seriöst företag Läs mer
  • Curt S skrev om Anbeldo Städservice
    Vi kan rekommendera storstädning. Curt Strömblad Läs mer
  • Magdalena K skrev om Anbeldo Städservice
    Jag har köpt städning och grovstädning vid ett flertal tillfällen.Jag har blivit bemött på ett helt fantastiskt trevligt och professionellt sätt. När jag vänder mig till Anbeldo för att få en tjänst utförd vet jag att de alltid gör sitt bästa och överträffar alltid mina förväntningar.De är ett ung och framåt företag som jag varmt kan rekommendera, själv vänder jag mig alltid till Anbeldo när jag behöver städhjälp. Läs mer

Bästa lokalvårdarna i Sollentuna:

Lugnets Allé 5, 12065, STOCKHOLM