Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö BoDirekt Malmö
Rekommenderat företag 2016 - BoDirekt Malmö
Rekommenderat företag 2015 - BoDirekt Malmö

BoDirekt Malmö

Sallerupsvägen 24, 212 18 Malmö — Visa karta

Att köpa ny bostad är en av de största affärerna du kommer att göra i livet, därför är det viktigt att du tar dig tid och förbereder dig noggrant. Vad ska jag fråga mäklaren på visning? Hur fungerar budgivningen? Vad har jag för skyldigheter som köpare? Ja, frågorna är många. Om du vill få hjälp med dina frågor är svaret ganska enkelt - kontakta BoDirekt och rådgör med någon av våra mäklare!

Läs vad 47 kunder tycker om BoDirekt Malmö

• Lejla D
    Lejla D skrev om BoDirekt Malmö
    Daniel var en otroligt trevlig och bra mäklare, kunnig inom sitt område.
  • Anders J
    Anders J skrev om BoDirekt Malmö
    Hade Daniel & Co som mäklare och varit väldigt nöjd. Väldigt väl bemött och inte varit för säljande mot mig utan känts avslappant men seriöst. Även om informationen har varit bra i det stora hela skulle jag nog vilja ha lite mer info då man som kund ofta är ny i sammanhanget och det handlar om mycket pengar. Då vill man gärna veta lite mer än i vanliga fall. Där av betyg 4 i stället för 5 av mig, men skulle utan tvekan rekomendera Daniel & Co till andra.
  • Bo T
    Bo T skrev om BoDirekt Malmö
    Mycket nöjd. Proffsigt och personligt
  • Emilia G
    Emilia G skrev om BoDirekt Malmö
    Trevligt bemötande, duktig och lättsam mäklare!
  • Marco K
    Marco K skrev om BoDirekt Malmö
    Bra service, bra mottagande av oss sån inte är ifrån Malmö.
  • Elvira J
    Elvira J skrev om BoDirekt Malmö
    Tack Daniel! 10 poäng 👌🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
    Jag är imponerad av din profesionalitet och snabbhet.
    Bästa mäklare i Malmö!
    Rekommenderar starkt!
  • Petra S
    Petra S skrev om BoDirekt Malmö
    Bra mäklare med bra kunskap och mycket trevlig attityd.
  • Oliver A
    Oliver A skrev om BoDirekt Malmö
    Supertrevlig och professionell. Man kände att man kunde lita på honom i både säljarens och köparens fall.
  • Daniel J
    Daniel J skrev om BoDirekt Malmö
    En smidig process och ett bra resultat.
  • Anna-maria L
    Anna-maria L skrev om BoDirekt Malmö
    Väldigt bra service! Mycket proffsiga i sitt utförande av allt. Skulle definitivt rekommendera BoDirekt!
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om BoDirekt Malmö
    Mycket bra!! Bra kontakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Marcel M
    Marcel M skrev om BoDirekt Malmö
    Riktigt bra märklar firma jobbar professionellt och rimligast priser!!! Är super nöjd!
  • Tonje S
    Tonje S skrev om BoDirekt Malmö
    Bodirekt kan sina områden, er alltid tilgjengelige og profesjonelle. Takk for et bra salg!
  • Ali N
    Ali N skrev om BoDirekt Malmö
    Jag var nöjd med Daniel Lundstam arbete. Han är bra och trevlig person. Jag rekommenderar honom till andra för att göra affärer.
  • Lars O
    Lars O skrev om BoDirekt Malmö
    Mycket trevligt
    Väl påläst ock ställde verkligen upp för oss
  • John-åke C
    John-åke C skrev om BoDirekt Malmö
    Jag rekommenderar Bo direkt och är mycket nöjd med det bemötande jag fått mvh John Åke Cederholm
  • Christian L
    Christian L skrev om BoDirekt Malmö
    Trevligt bemötande med jordnära och ärliga svar på frågor m.m.
  • Anders O
    Anders O skrev om BoDirekt Malmö
    Kom i kontakt med BoDirekt Malmö och Daniel för över 10 år sedan. Jag vågar påstå att det är det absolut bästa valet om ni vill göra en trygg bostadsaffär. Enkelt, seriöst och avslappnat. Daniels personlighet, tillgänglighet och kunskap (jag har enbart haft kontakt med Daniel) gör det hela så smidigt och lätt. Daniel och BoDirekt Malmö har vid varje försäljning levererat såväl service som försäljningspris av högsta klass. Jag skulle aldrig få för mig att välja någon annan.
  • Anna K
    Anna K skrev om BoDirekt Malmö
    Vi blev väl bemötta och hjälp med alla svårigheter som dök upp. Det är svårt nog att sälja en lägenhet men personalen ställde upp och gav oad råd och hjälp..
  • Nenad D
    Nenad D skrev om BoDirekt Malmö
    Super service med information, papir arbejde og man er altid opdateret med hvad der sker i sagen.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om BoDirekt Malmö
    Bra, snabb, engagerad och flexibel mäklare. Andra gången jag använder dem och blev lika nöjd den här gången också.
  • Anita S
    Anita S skrev om BoDirekt Malmö
    Vi fick ett mycket bra bemötande och hjälp att hitta lägenhet som passar oss i Malmö. Mäklaren gjorde ett mycket gott intryck och var kunnig i sin sak. Han ordnade en förhandsvisning endast för oss så vi fick möjlighet att direkt köpa lägenheten. BoDirekt alltså :-)
  • Ferenc H
    Ferenc H skrev om BoDirekt Malmö
    Daniel hjälpte till med försäljning/köp av bostad och gjorde detta på ett exemplariskt sätt. Vi skulle varmt rekommendera Daniel till andra kunder.
  • Hamid Z
    Hamid Z skrev om BoDirekt Malmö
    Proffsiga bilder och väldigt bra engagerad i sitt arbete.
  • Jenny N
    Jenny N skrev om BoDirekt Malmö
    Professionella och hjälpsamma!
  • Tarik H
    Tarik H skrev om BoDirekt Malmö
    Bodirekt i Malmö med mäklare Daniel Lundstam i spetsen uppfattade jag som väldigt kompetenta, trevliga och tillmötesgående.
  • Christer B
    Christer B skrev om BoDirekt Malmö
    Trevlig oc effektiv mäklarservice.
  • Hanna S
    Hanna S skrev om BoDirekt Malmö
    Trevlig, hjälpsam och professionell mäklare till rimligt pris
  • Jessica O
    Jessica O skrev om BoDirekt Malmö
    Gick enkelt o smidigt. Trevlig personal. Inga konstigheter.
  • Sandra Z
    Sandra Z skrev om BoDirekt Malmö
    Väldigt trevliga och kunniga mäklare.
  • Kristoffer R
    Kristoffer R skrev om BoDirekt Malmö
    En av de bästa mäklare i malmö. Mycket valuta för pengarna. Garanterad lyckad bostadsaffär.
  • Nico M
    Nico M skrev om BoDirekt Malmö
    Mkt bra och snabb förmedling från start till slut. Inga problem!!!
  • Helen G
    Helen G skrev om BoDirekt Malmö
    Mycket bra o proffsigt bemötande.
  • Brita L
    Brita L skrev om BoDirekt Malmö
    Professionell mäklare med god lokalkännedom och trevligt bemötande.
  • Natasha K
    Natasha K skrev om BoDirekt Malmö
    Bra service, pålitligt och bra kvalitet.
  • Orvar M
    Orvar M skrev om BoDirekt Malmö
    Föredömlig agerande, engagemang och snabbhet.
  • Isabella F
    Isabella F skrev om BoDirekt Malmö
    Bästa mäklarfirman , rekommenderas varmt . Gott kaffe också ;)
  • Nerjes Y
    Nerjes Y skrev om BoDirekt Malmö
    Vi är mycket nöjda kunder. Daniel Bodirekt Malmö är väldigt professionella och vi rekommenderar dem verkligen.
  • Quincy W
    Quincy W skrev om BoDirekt Malmö
    Mycket trevlig och kompetent mäklare till en rimlig peng som hade bra koll på området (Ellstorp). Han tog sina egna bilder, var noggrann med detaljerna och var lätt att nå. Rekommenderas!
  • Burim O
    Burim O skrev om BoDirekt Malmö
    Toppen mäklare !! :) Duktig på sitt jobb.
  • Malin K
    Malin K skrev om BoDirekt Malmö
    Daniel på BoDirekt gav ett väldigt professionellt bemötande, samtidigt som han var personlig och anpassade alla detaljer efter just min situation. Alltid trevlig och alltid tillgänglig. Från första kontakt till avslut så flöt allting på precis enligt förväntan. Rekommenderas!
  • Mugurel I
    Mugurel I skrev om BoDirekt Malmö
    Trevligt , bra kontakt mellan säljare och köpare , fina proffs bilder , vi rekomendera gärna till våra kompisar grannar och i sista men inte minsta fall arvode .
  • Stefan H
    Stefan H skrev om BoDirekt Malmö
    Proffsig handläggning av mitt lägenhetsköp. När SBAB tappade bort handlingarna fick de företaget att backa och ställa allt till rätta igen. Smidigt och hjälpsamt. Mindre mäklarfirma med trevlig attityd som har koll på läget.
  • Yasmin R
    Yasmin R skrev om BoDirekt Malmö
    Jag har både köpt och sålt lägenhet genom Daniel på Bodirekt. Och bemötandet har varit utmärkt. Han gör det jag förväntar mig av en mäklare och gör det proffsigt.
    Y Rask
  • Hamid B
    Hamid B skrev om BoDirekt Malmö
    Duktig hjälpsam snabb service bra kontakt ärlig målvetande bäst säljare
  • Ronja S
    Ronja S skrev om BoDirekt Malmö
    Professionell och trevlig med en hög servicenivå - jag kan varmt rekommendera Daniel som mäklare!
  • Anna S
    Anna S skrev om BoDirekt Malmö
    Fantastiskt professionell, tillmötesgående och tillförlitlig mäklare med det lilla extra.
    Liten firma som verkligen månar om kunderna och ger dessa 100% engagang i sitt livs viktigaste affär.

Sallerupsvägen 24, 212 18 Malmö