Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby Hednil Brf Konsult AB

Sveavägen 33, 187 62 Täby — Visa karta

Stationsvägen 25, 14140, Huddinge
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
Abdelkader B:
Mycket nöjd med allt som rör lägenhetsköpet.

Mäklare nära Hednil Brf Konsult AB:

Kemistvägen 10A, TÄBY
Doris B:
Tack för en smidig hantering av lägenhetsförsäljningen. Allt har fungerat bra. Med vänlig hälsning Ebba Lovering

Radarvägen 5, TÄBY
Varmt välkommen in på kontoret på Radarvägen 3 -7, Hägernäs Centrum i Täby. Läs mer ›
Andreas M:
Proffsig, trevlig och förtroendeingivande mäklare. Jag rekommenderar honom vidare till människor som går i säljartankar! Tack Mattias!
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
Kom gärna förbi på en kopp kaffe! Läs mer ›
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
Mathias N:
Jag nyttjade Johans kompetens när jag sålde min lägenhet. Johans professionella bemötande och snabba gensvar på alla mina frågor och funde...

Esplanaden 17b, TÄBY
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Gunilla S:
Bra och trevligt bemötande. Informerade om viktiga saker att tänka på.

Läs vad 1 kund tycker om Hednil Brf Konsult AB

• Leif A
    Leif A skrev om Hednil Brf Konsult AB
    Oseriöst företag som inte levererar

Under de knappa två år vår bostadsrättsförening varit kund hos BRF Konsult har vi tyvärr varit med om ständiga avtalsbrott. Deras ekonomiska förvaltning har bland annat inte klarat av att hantera attestprocessen i tid, vilket lett till ett flertal förseningsavgifter och inkassokrav. Då dessa lämnades utan åtgärd hamnade föreningen hos Kronofogden och huset hotades av vattenavstängning och tvångsförvaltning. Den allmänna självdeklarationen slarvades bort så föreningen riskerade ett vite på 10 000 kronor. Till detta följer en överlägsen och nedlåtande attityd från företagets sida. Vi vill verkligen varna andra föreningar från att ha med BRF Konsult att göra och vi står gärna till tjänst med att berätta mer om vilka problem vi upplevde.

Brf Kv 65 Rådjuret, Malmö

Sveavägen 33, 187 62 Täby