Alla kategorier Mäklare Skåne Lund Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
Rekommenderat företag 2015 - Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund

Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund

Stora Södergatan 61, 222 23 Lund — Visa karta

Vi på Bülow och Lind är experter på Lunds bostadsmarknad. Tveka inte att kontakta oss för att få veta mer om vad vi kan göra för er.

Läs vad 50 kunder tycker om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund

• Emil G
    Emil G skrev om Magnus Nilsson en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Vi var mycket nöjda med Magnus Nilsson. Tog sig tid att få rätt på detaljer inför visning och var snabb att kommunicera med. Rekommenderas!
  • Sarah J
    Sarah J skrev om Frida Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Frida var toppen, kan verkligen rekomendera henne!
  • Martin O
    Martin O skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Lättillgänglig och väl förberedd på alla tänkbara frågor rörande bostad och förening.
  • Maj V
    Maj V skrev om Frida Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Frida är mycket trevlig och behaglig, kontakten klaffade direkt. Sedan var det väl något - tror det var annonsen - som jag kanske (som gammal journalist) hade formulerat på annat sätt. No matter - vi är mycket nöjda med försäljningen och på det sätt som Frida skötte den.
    Vänliga hälsningar, Maj Castenskiold
  • Malte A
    Malte A skrev om Frida Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Effektivt och snabbt, precis vad jag sökte
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Mycket trevligt och professionellt bemötande.
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Jag är mycket nöjd med Magnus på Lind Bülows mäklarfirma och deras sätt att sköta försäljningen av min bostadsrätt. De/han arbetade professionellt och agerade på ett övertygande sätt. Ingav hopp när det behövdes och visade samtidigt klart och tydligt när det var dags att avsluta affären. Informationen var god och det fanns även en öppenhet utöver försälningsuppdraget, att vara behjälplig med andra kontakter, såsom flyttfirma och städhjälp inför flytten.
  • Anders R
    Anders R skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Ett proffsigt bemötande under hela försäljningens gång. Bra information och har varit lätt att nå både på telefon och via mejl.
    Kan verkligen rekommenderas.
  • Göran K
    Göran K skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Bra service snabba ryck. Trevligt bemötande.
  • Niclas G
    Niclas G skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    De lever upp till förväntan på ett mycket bra sätt. Det är snabba och effektiva på att genomföra en bra affär. De är lätt att nå dem och vi är nöjda med alla tjänster.
  • Peter G
    Peter G skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Bra upplägg, smidig försäljning och enkel kommunikation
  • Sophie G
    Sophie G skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Mkt nöjda med bemötande, marknadsföring och information/kontakt med mäklaren.
  • Claes O
    Claes O skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Jag rekommenderar gärna Magnus Lind
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Frida Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Vi är så nöjda! Trevlig och kunnig och fick vår lägenhet såld för mycket över utgångspriset! ☺
  • Bodil G
    Bodil G skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Jättebra, snabbt och profesionellt
  • Göran L
    Göran L skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Ett mycket profesionellt bemötande där Magnus kunde guida genom heöla försäljningen på ett utomordentligt sätt. Han såg lösningar innan jag ens sett problemen.
  • Oskar T
    Oskar T skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Vi upplevde att han var tillmötesgående och seriös. Vi hade totalt väldigt många kontakter, något som han hanterade väl. Vi upplevede inga tendenser till att han försökte stressa fram en affär, utan det viktigaste verkade hela tiden vara att föra samman köpare och säljare på ett bra sätt.
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Mycket bra bemötande, otroligt engagerad och empatisk. Jag har efter vår första kontakt redan rekommenderat honom till flera personer, och kommer fortsätta med att göra det.
  • Marc B
    Marc B skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Duktiga, trevliga , smidiga , hjälpsamma! Alltid kontaktbara! Enkelt och sjysst på alla sätt möjligt! Högsta betyg utan tvekan
  • Malin H
    Malin H skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Magnus är otroligt bra och trevlig att ha att göra med. Alltid hjälpsam, snabb och effektiv. Han ser till att både säljare och köpare blir nöjda.
  • Jordan Z
    Jordan Z skrev om Magnus Nilsson en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Artigt, punktligt och på alla sätt professionellt. Kanske viktigast: Magnus utstrålar pålitlighet, ett väsentligt egenskap i denna bransch.
    Vi kunde välja mellan tre olika firmor, men valde denna pga dessa faktorer och känner att vi gjorde rätt. Allt gick smidigt, och vi fick både summan som vi eftersträvade och trevliga köpare som vi känner oss glada att överlämna lägenheten till.
  • Agron S
    Agron S skrev om Magnus Nilsson en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    En mycket trevlig och bra mäklare. Allt han lovade mig höll han . Jag rekomenderar honom starkt . Mvh Agron Sadiku
  • Anders A
    Anders A skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Trevliga och lättillgängliga mäklare. Lätta att ha och göra med. Håller en informerad om vad som sker genom hela försäljningsprocessen.
  • Martina E
    Martina E skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Vi alla är väldigt nöjda med Magnus. Det vi uppskattade väldigt mycket var att han var väldigt ärlig med vad vi kunde vänta oss. Han höll oss hela tiden uppdaterade på hur det gick. Var behjälplig med saker som var krångligt för oss, då vi inte bor i Lund, så som e-besiktningen. Att det gick så fort från det han fick uppdraget till det var visning. Vi kommer, utan tveksamheter, med lätthet rekommendera Magnus till våra vänner och bekanta. Med vänlig hälsning, Martina Elmgren
  • Qristina R
    Qristina R skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Vi är mycket nöjda med ärligheten, seriösiteten, snabbheten och allt det övriga runt försäljningen.
  • Emilia S
    Emilia S skrev om Magnus Nilsson en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Magnus har varit mycket engagerad och hjälpsam på alla möjliga sätt.
    Alltid glad och trevlig och har gett en goda råd längs vägen..

Mycket nöjd och skulle utan tvekan anlita Magnus igen!
  • Anneli W
    Anneli W skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Vi är riktigt nöjda med Magnus och Frida. Fick bra stajlongtips och tyckte de hade bra foto, relevanta utan massa stajlingdetaljer som vinglas och annat lösöre som ändå inte ingår i försäljningen. Vi upplevde dem som kompetenta och är övertygade om att de hade stor del i en lyckad budgivning till vår favör.
  • Johnny W
    Johnny W skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Den absolut bästa fastighetsmäklare som vi anlitat. Pålitlig, noggrann och kompetent.Ska ni sälja en bostad i Skåne, kontakta Magnus Lind.
  • Helen L
    Helen L skrev om Magnus Nilsson en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Trevlig, lyssnar på önskemål, hjälpsam, bra på att hålla kontakt och tipsa om lämpliga bostäder (innan vi hittade det objekt vi sedan fastnade för). Sköter kontakten med både säljare och köpare på ett bra sätt. Förtroendeingivande. Uppriktig och pålitlig. Tillgänglig och svarar på mejl och sms.
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Är mycket nöjd med Magnus som mäklare. Det har genomgående varit en bra service och försäljningen gick snabbt. Lyhörd för önskemål.
  • Victoria O
    Victoria O skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Magnus Lind var väldigt professionell och förstod våra behov som säljare. Han meddelade oss om alla steg i försäljningsprocess och skötte en smidig budgivning. Resultatet blev ett strålande slutpriset och en snabb forsäljning. Jag kan varmt rekommendera Magnus och Bülow och Lind Fastighetsförmedling till andra kunder.
  • Mattias D
    Mattias D skrev om Britt Wichers en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Mycket kunnig och erfaren mäklare. Jag är mycket nöjd med hela försäljningen.
  • Marie
    Marie skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Jag har fått ett mycket bra och positivt bemötande av Magnus både i samband med köpet av min nuvarande bostad samt att han på ett effektivt sätt sålde min gamla lägenhet där andra mäklare inte lyckats.
    Jag har stort förtroende för Magnus och kan med varm hand rekommendera honom till andra säljare.
  • Mattias C
    Mattias C skrev om Britt Wichers en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Britt lotsade vår husaffär i hamn på allra bästa sätt! Objektet tog ganska lång tid att sälja, men Britt jobbade hårt med många visningar och kontakter med potentiella köpare. Hennes systematiska arbete ledde fram till en affär, där både köpare och säljare kände sig mycket nöjda. Sammanfattningsvis är Britt en mycket proffsig, erfaren och empatisk mäklare som tar sitt uppdrag på allra största allvar.
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Proffsig och snabb hantering genom hela affären i vår bostadsförsäljning!
  • Clas L
    Clas L skrev om Britt Wichers en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Köpt tjänst: Försäljning av bostadrätt i Lund.

Innan vi bestämde oss för vilken mäklar som skulle anlitas, utfördes en förutsättningslöst möte med flera mäklare. Vi upplevde att de olika mäklarnas tjänsteinnehåll var snarlika. Valet föll på Britt för att vi har tidigare positiv erfarenhet av Britt samt prisbilden.

Vi fick ett väldigt vänligt och komponent bemötande. Vi upplevde tyvärr att Britt "jagade" oss och ville ha ett snabbt avslut av affären samt en tidigareläggning av överenskommen överlåtelsedatumet. Vi är trotts detta mycket nöjda med slutresultatet.
  • Lena K
    Lena K skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Försäljning av min bostadsrätt i Lund;
    trevligt bemötande från början till slut. Kände att jag snabbt fick svar på mina frågor och jag rekommenderar gärna Bulow och Lind till andra som skall sälja sitt boende. Lite som kan förbättras var att Magnus Lind och Frida Lind som hade hand om försäljningen gick om varandra lite. Vissa saker hade redan den ene utfört när den andre frågade samma saker igen.
  • Peter D
    Peter D skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Magnus och Frida var okej, men på visningen av vår lägenhet (märkte vi av en slump, eftersom jag glömt paraply och fick gå hem igen) hade Magnus med en annan medhjälpare vi aldrig sett och inte gillade alls.
    2014-11-06 Magnus L svarar Peter D
    Hej Peter! Jag hade med en ny medarbetare som hjälpte mig på visningen med att ta namn och nummer. Någon gång måste även de nya fastighetsmäklarna få komma med och lära sig. Jag upplevde inte att det var några problem. Jag ber om ursäkt för det inträffade, och önskar er lycka till i ert nya hus.
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Britt Wichers en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Britt Wichers är en mycket sympatisk person och en mycket god människa.
    Vi har haft ett mycket gott samarbete och hon har hela tiden angagerat sig och verkligen gått in för sin uppgift både med att göra bra ifrån sig mot oss som säljare och som vad jag kan förstå även mot sina kunder (köpare) varför jag med det varmaste kan rekommendera henne.
    Rolf Lundberg
  • Carina L
    Carina L skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Kunnig och trevlig. Tillmötesgående. Rekommenderas gärna till andra.
  • Merima M
    Merima M skrev om Magnus Nilsson en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Magnus skötte affären väldigt professionellt! Han var tillgänglig, tillmötesgående och återkopplade snabbt under affärens gång. Jag kan varmt rekommendera Magnus!
  • Pia T
    Pia T skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Bra service, låg på och ringde, vilket nog gav resultat.
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Frida Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Duktig och tjänstvillig, väldigt glad och trevlig var mitt intryck av Frida!
    Lägenheten blev sålt snabbt! :) Rekommenderas!
  • Linus
    Linus skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Då behovet av en snabb affär hade Magnus flera alternativ till mig för att hitta en snabb lösning.
  • Isabell E
    Isabell E skrev om Frida Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Hade många mäklare på besök, men det här kändes rätt direkt!
  • Carola W
    Carola W skrev om Frida Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Vi kom i kontakt med Frida då vi letade lägenhet i Lund och köpte sedan en bostadsrätt i Lund med henne som mäklare. Vi är mycket nöjda med Frida, hon gjorde ett seriöst och bra intryck från början och skötte sedan affären på ett smidigt och mycket proffsigt sätt.
  • Camilla
    Camilla skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Vi köpte och sålde hus genom Magnus. Smidigt samarbete som fungerade väl för alla parter.
    2014-10-20 Magnus L svarar Camilla
    Tack för förtroendet och lycka till i det nya huset.
  • Madeleine J
    Madeleine J skrev om Frida Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Jag är mycket nöjd med det arbete Frida Lind gjorde vid försäljningen av min lägenhet. Bemötandet var jättebra, annonsen blev som jag tänkt mig, och jag är mer än nöjd med budgivningen och slutpriset. Jag är glad att jag valde henne som mäklare!
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Magnus Lind på Bülow & Lind fastighetsförmedlin hjälpte oss att förmedla en samtidig försäljning av både ett hus och en lägenhet. Detta på ett väldigt bra och professionellt sätt, där ett mångårigt yrkeskunnande verkligen syntes. Professional värdering och osäkerhetsmomen, samt ett bra bemötande mot både oss och de blivande köparna.
  • Pierre K
    Pierre K skrev om Magnus Lind en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Jag kan rekommendera Bülow och Lind. De var mycket duktiga och kompetenta genom hela säljprocessen.
Magnus Lind
Frida Lind