Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund

Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund

Ring 046-39 60 60 www.bulowlind.se

Välkommen till din personliga mäklare, Bülow & Lind! Vi vet vad som är viktigt för dig när du står inför en av ditt livs största och viktigaste affärer, att köpa eller sälja en fastighet. Därför strävar vi efter att hålla hög kvalitet i alla de tjänster vi erbjuder och vara lyhörda för din situation och dina behov. Självklart...

51 omdömen om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund

Linda K
Skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund

Kan verkligen rekommendera Patricia Olsson på Bülow och Lind. Tillgänglig, lyhörd och engarerad, både för säljare och köpare. Hon är genuin och ger rimligt utgångspris för säljaren. Inte ett pris endast för att få objektet vilket jag märkt kan inträffa. Uppdaterar både säljare och intressenter om processsens gång kontinuerligt. Oerhört kunnig och välvilligt inställd. Om du någon gång ska sälja eller köpa kan du känna dig trygg med Patricia. Jag rekommenderar henne helhjärtat.

Bostadsagenten
4.7/5 i betyg av 568 omdömen 4.7 av 568 omdömen
Badge2023

Annika Rosenberg är en skicklig och professionell mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar. Vi hade en bra kontakt genom hela

Emil G

Vi var mycket nöjda med Magnus Nilsson. Tog sig tid att få rätt på detaljer inför visning och var snabb att kommunicera med. Rekommenderas!

Sarah J

Frida var toppen, kan verkligen rekomendera henne!

Hallonqvist fastighetsbyrå AB
4.8/5 i betyg av 442 omdömen 4.8 av 442 omdömen

The best thing about Jennie is the way she connects you. She brings that special personal touch in the conversations while explaining the pr

Sachin Ghalappa B Sachin Ghalappa B
Martin O

Mycket trevlig och tillmötesgående. Lättillgänglig och väl förberedd på alla tänkbara frågor rörande bostad och förening.

Maj V

Frida är mycket trevlig och behaglig, kontakten klaffade direkt. Sedan var det väl något - tror det var annonsen - som jag kanske (som gammal journalist) hade formulerat på annat sätt. No matter - vi är mycket nöjda med försäljningen och på det sätt som Frida skötte den. Vänliga hälsningar, Maj Castenskiold

Fastighetsbyrån Helsingborg
4.8/5 i betyg av 2275 omdömen 4.8 av 2275 omdömen

Jätte snäll och duktig hanterade försäljning galant

Malte A

Effektivt och snabbt, precis vad jag sökte

Lennart L

Mycket trevligt och professionellt bemötande.

Charlotte S

Jag är mycket nöjd med Magnus på Lind Bülows mäklarfirma och deras sätt att sköta försäljningen av min bostadsrätt. De/han arbetade professionellt och agerade på ett övertygande sätt. Ingav hopp när det behövdes och visade samtidigt klart och tydligt när det var dags att avsluta affären. Informationen var god och det fanns även en öppenhet utöver försälningsuppdraget, att vara behjälplig med andra kontakter, såsom flyttfirma och städhjälp inför flytten.

Anders R

Ett proffsigt bemötande under hela försäljningens gång. Bra information och har varit lätt att nå både på telefon och via mejl. Kan verkligen rekommenderas.

Göran K

Bra service snabba ryck. Trevligt bemötande.

Niclas G

De lever upp till förväntan på ett mycket bra sätt. Det är snabba och effektiva på att genomföra en bra affär. De är lätt att nå dem och vi är nöjda med alla tjänster.

Peter G

Bra upplägg, smidig försäljning och enkel kommunikation

Sophie G

Mkt nöjda med bemötande, marknadsföring och information/kontakt med mäklaren.

Claes O

Jag rekommenderar gärna Magnus Lind

Lisa L

Vi är så nöjda! Trevlig och kunnig och fick vår lägenhet såld för mycket över utgångspriset! ☺

Bodil G

Jättebra, snabbt och profesionellt

Göran L

Ett mycket profesionellt bemötande där Magnus kunde guida genom heöla försäljningen på ett utomordentligt sätt. Han såg lösningar innan jag ens sett problemen.

Oskar T

Vi upplevde att han var tillmötesgående och seriös. Vi hade totalt väldigt många kontakter, något som han hanterade väl. Vi upplevede inga tendenser till att han försökte stressa fram en affär, utan det viktigaste verkade hela tiden vara att föra samman köpare och säljare på ett bra sätt.

Susanne B

Mycket bra bemötande, otroligt engagerad och empatisk. Jag har efter vår första kontakt redan rekommenderat honom till flera personer, och kommer fortsätta med att göra det.

Marc B

Duktiga, trevliga , smidiga , hjälpsamma! Alltid kontaktbara! Enkelt och sjysst på alla sätt möjligt! Högsta betyg utan tvekan

Malin H

Magnus är otroligt bra och trevlig att ha att göra med. Alltid hjälpsam, snabb och effektiv. Han ser till att både säljare och köpare blir nöjda.

Jordan Z

Artigt, punktligt och på alla sätt professionellt. Kanske viktigast: Magnus utstrålar pålitlighet, ett väsentligt egenskap i denna bransch. Vi kunde välja mellan tre olika firmor, men valde denna pga dessa faktorer och känner att vi gjorde rätt. Allt gick smidigt, och vi fick både summan som vi eftersträvade och trevliga köpare som vi känner oss glada att överlämna lägenheten till.

Agron S

En mycket trevlig och bra mäklare. Allt han lovade mig höll han . Jag rekomenderar honom starkt . Mvh Agron Sadiku

Anders A

Trevliga och lättillgängliga mäklare. Lätta att ha och göra med. Håller en informerad om vad som sker genom hela försäljningsprocessen.

Martina E

Vi alla är väldigt nöjda med Magnus. Det vi uppskattade väldigt mycket var att han var väldigt ärlig med vad vi kunde vänta oss. Han höll oss hela tiden uppdaterade på hur det gick. Var behjälplig med saker som var krångligt för oss, då vi inte bor i Lund, så som e-besiktningen. Att det gick så fort från det han fick uppdraget till det var visning. Vi kommer, utan tveksamheter, med lätthet rekommendera Magnus till våra vänner och bekanta. Med vänlig hälsning, Martina Elmgren

Qristina R

Vi är mycket nöjda med ärligheten, seriösiteten, snabbheten och allt det övriga runt försäljningen.

Emilia S

Magnus har varit mycket engagerad och hjälpsam på alla möjliga sätt. Alltid glad och trevlig och har gett en goda råd längs vägen.. Mycket nöjd och skulle utan tvekan anlita Magnus igen!

Anneli W

Vi är riktigt nöjda med Magnus och Frida. Fick bra stajlongtips och tyckte de hade bra foto, relevanta utan massa stajlingdetaljer som vinglas och annat lösöre som ändå inte ingår i försäljningen. Vi upplevde dem som kompetenta och är övertygade om att de hade stor del i en lyckad budgivning till vår favör.

Johnny W

Den absolut bästa fastighetsmäklare som vi anlitat. Pålitlig, noggrann och kompetent.Ska ni sälja en bostad i Skåne, kontakta Magnus Lind.

Helen L

Trevlig, lyssnar på önskemål, hjälpsam, bra på att hålla kontakt och tipsa om lämpliga bostäder (innan vi hittade det objekt vi sedan fastnade för). Sköter kontakten med både säljare och köpare på ett bra sätt. Förtroendeingivande. Uppriktig och pålitlig. Tillgänglig och svarar på mejl och sms.

Magnus P

Är mycket nöjd med Magnus som mäklare. Det har genomgående varit en bra service och försäljningen gick snabbt. Lyhörd för önskemål.

Victoria O

Magnus Lind var väldigt professionell och förstod våra behov som säljare. Han meddelade oss om alla steg i försäljningsprocess och skötte en smidig budgivning. Resultatet blev ett strålande slutpriset och en snabb forsäljning. Jag kan varmt rekommendera Magnus och Bülow och Lind Fastighetsförmedling till andra kunder.

Mattias D

Mycket kunnig och erfaren mäklare. Jag är mycket nöjd med hela försäljningen.

Marie

Jag har fått ett mycket bra och positivt bemötande av Magnus både i samband med köpet av min nuvarande bostad samt att han på ett effektivt sätt sålde min gamla lägenhet där andra mäklare inte lyckats. Jag har stort förtroende för Magnus och kan med varm hand rekommendera honom till andra säljare.

Mattias C

Britt lotsade vår husaffär i hamn på allra bästa sätt! Objektet tog ganska lång tid att sälja, men Britt jobbade hårt med många visningar och kontakter med potentiella köpare. Hennes systematiska arbete ledde fram till en affär, där både köpare och säljare kände sig mycket nöjda. Sammanfattningsvis är Britt en mycket proffsig, erfaren och empatisk mäklare som tar sitt uppdrag på allra största allvar.

Susanne H

Proffsig och snabb hantering genom hela affären i vår bostadsförsäljning!

Clas L

Köpt tjänst: Försäljning av bostadrätt i Lund. Innan vi bestämde oss för vilken mäklar som skulle anlitas, utfördes en förutsättningslöst möte med flera mäklare. Vi upplevde att de olika mäklarnas tjänsteinnehåll var snarlika. Valet föll på Britt för att vi har tidigare positiv erfarenhet av Britt samt prisbilden. Vi fick ett väldigt vänligt och komponent bemötande. Vi upplevde tyvärr att Britt "jagade" oss och ville ha ett snabbt avslut av affären samt en tidigareläggning av överenskommen överlåtelsedatumet. Vi är trotts detta mycket nöjda med slutresultatet.

Lena K

Försäljning av min bostadsrätt i Lund; trevligt bemötande från början till slut. Kände att jag snabbt fick svar på mina frågor och jag rekommenderar gärna Bulow och Lind till andra som skall sälja sitt boende. Lite som kan förbättras var att Magnus Lind och Frida Lind som hade hand om försäljningen gick om varandra lite. Vissa saker hade redan den ene utfört när den andre frågade samma saker igen.

Peter D

Magnus och Frida var okej, men på visningen av vår lägenhet (märkte vi av en slump, eftersom jag glömt paraply och fick gå hem igen) hade Magnus med en annan medhjälpare vi aldrig sett och inte gillade alls.

Rolf L

Britt Wichers är en mycket sympatisk person och en mycket god människa. Vi har haft ett mycket gott samarbete och hon har hela tiden angagerat sig och verkligen gått in för sin uppgift både med att göra bra ifrån sig mot oss som säljare och som vad jag kan förstå även mot sina kunder (köpare) varför jag med det varmaste kan rekommendera henne. Mvh Rolf Lundberg

Carina L

Kunnig och trevlig. Tillmötesgående. Rekommenderas gärna till andra.

Merima M

Magnus skötte affären väldigt professionellt! Han var tillgänglig, tillmötesgående och återkopplade snabbt under affärens gång. Jag kan varmt rekommendera Magnus!

Pia T

Bra service, låg på och ringde, vilket nog gav resultat.

Magnus N

Duktig och tjänstvillig, väldigt glad och trevlig var mitt intryck av Frida! Lägenheten blev sålt snabbt! :) Rekommenderas!

Linus

Då behovet av en snabb affär hade Magnus flera alternativ till mig för att hitta en snabb lösning.

Isabell E

Hade många mäklare på besök, men det här kändes rätt direkt!

Carola W

Vi kom i kontakt med Frida då vi letade lägenhet i Lund och köpte sedan en bostadsrätt i Lund med henne som mäklare. Vi är mycket nöjda med Frida, hon gjorde ett seriöst och bra intryck från början och skötte sedan affären på ett smidigt och mycket proffsigt sätt.

Camilla

Vi köpte och sålde hus genom Magnus. Smidigt samarbete som fungerade väl för alla parter.

Madeleine J

Jag är mycket nöjd med det arbete Frida Lind gjorde vid försäljningen av min lägenhet. Bemötandet var jättebra, annonsen blev som jag tänkt mig, och jag är mer än nöjd med budgivningen och slutpriset. Jag är glad att jag valde henne som mäklare!

Magnus A

Magnus Lind på Bülow & Lind fastighetsförmedlin hjälpte oss att förmedla en samtidig försäljning av både ett hus och en lägenhet. Detta på ett väldigt bra och professionellt sätt, där ett mångårigt yrkeskunnande verkligen syntes. Professional värdering och osäkerhetsmomen, samt ett bra bemötande mot både oss och de blivande köparna.