Byggklar

Byggklar

Ring 08-410 670 67 www.byggklar.se
4.2

Vi på Byggklar startade vår verksamhet 2012 och vi har stor erfarenhet av många sorters byggmaterial. Vi bygger allt enligt beställarens beskrivning och vi finns med och kan hjälpa till i olika beslut. Vi är kompetenta och vi har höga ambitioner, där vi gillar att ta oss an utmaningar och komplexa projekt samtidigt som vi trivs med enklare projekt!

11 omdömen om Byggklar

Anders L
Skrev om Byggklar

+ Byggklar levererade ett bra resultat i tid och till ett bra pris. + De hantverkare som var hos oss var kunniga, trevliga och lösningsorienterade. + Ordning och reda på arbetsplatsen. - Väderskyddet hade kunnat utförts bättre. - Vid några tillfällen hade dialogen med arbetsledningen kunnat varit bättre (både från oss som beställaren och entreprenören)

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

MOZHGAN M
Skrev om Byggklar

Run away before it is too late! At first he seems nice, but as soon as he start the work then you are on trouble with this company. - First be careful about how you right the contract. Write what you want to do in whole ( e.g. renovating the bathroom), otherwise he find lots of details to charge you extra, claiming that it was not in contract. We ended up paying almost twice as the contract without adding any thing to what we had in contract. - Second, he claim he has certificate to renovate bathroom (Våtrum). It is a...

Pontus A
Skrev om Byggklar

Blev bra bemött. Företaget levererade det som avtalats att bygga ett atterfallshus enligt våra önskemål och till avtalat pris. Min upplevelse är att projektledaren är ärlig och kunnig. Det som jag inte var nöjd med var elektrikern. Han försenade processen pga dålig planering och stämde inte av hans arbete med mina önskemål vilket ledde till mer arbete och försening. En annan sak som kan förbättras är språkkunskaperna hos arbetarna. Dom kunde inte svenska och endast lite engelska så ibland skedde missförstånd. Sammanfattningsvis är jag nöjd med företaget.

Svar från Byggklar

Hi Pontus. Thank you to mention this matter to us, we will bring this to the meetings and try to find a good solution that will work for my clients and for the perssonal.

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Per G
Skrev om Byggklar

I samband med arbetet att installera solpaneler i vår bostadsrättsförening och ansökan om bygglov, framkom att en förstärkning av takstolarna var nödvändig i och med att de befintliga takstolarna var underdimensionerade enligt dagens byggnormer. Arbetet omfattade förstärkning av 44 st takstolar i den del av taket där solpanelerna skulle monteras. För att transportera upp materialet till vinden uppfördes en byggnadsställning och ett hål togs upp i taket som sedan sattes igen efter avslutat arbete. Vi hade en del synpunkter...

Svar från Byggklar

Thank you Per, we are all the time open for more work if is need it. Best regards.

Brf Ordonnansen 4

Levererade exakt som överenskommet. Utmärkt kvalitet på byggnadsarbeten i pannrum, tvättstuga.

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
Sofia B
Skrev om Byggklar

Byggklar hjälpte mig med renovering av kök och badrum samt utredning av om det skulle gå att bygga takterrass. Jag har inget annat än gott att säga om deras noggrannhet och hantverksskicklighet, de rätade tex ut ena badrummsväggen eftersom den var lite böjd (gammal lägenhet) vilket skulle ha gjort att kaklet inte gått att få helt slätt. Jag hade nog aldrig sett det själv men de ville lämna ett snyggt arbete även om vi hade kommit överens om fastpris och de knappast hade kunnat förutse det vid offerten. De gjorde en hel...

Svar från Byggklar

Thank you Sofia, we try all the time to include in the offer befor we sign as much work that we see will be need it, but we are not perfect some time is things that we dont see before we start to open, we work to improve that.

Victor B
Skrev om Byggklar

Byggklar är alltid mycket professionella och har mycket erfarenhet. De är väldigt effektiva och håller både tidsplan och kostnadsplan. Kan rekommenderas

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Sören A
Skrev om Byggklar

Byggklar gjorde en tillbyggnad på 30m2 . Bra bemötande, prisvärda, punktliga o flexibla Problem som dök upp fixades till på ett bra sätt. Firman kan verkligen rekommenderas.

Fredrika W
Skrev om Byggklar

Ett företag med erfarenhet, kunskap och duktiga hantverkare. Bra på problemlösning och arbetar proaktivt. Levererade ett fantastiskt slutresultat på en komplex byggnad.

Thank you Fredrika.

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Johan B
Skrev om Byggklar

Byggklar är noggranna och lägger ner tid gör att utföra en bra entreprenad till ett så lågt pris som möjligt. Vi rekommenderar Byggklar för flera av våra mindre projekt, det kan vara avväxlingar i stan, utbyggnationer av enbostadshus eller nyproduktion av enbostadshus.

Nilas S
Skrev om Byggklar

De gör det de lovat göra på rätt sätt och rätt tid! Kommer med konstruktiva förslag! Trevliga och bra att ha att göra med! Hjälp mig med många jobb med utmärkt resultat, vare sig jag varit på plats eller inte! Städa av byggplatsen föredömligt efter avslutade jobb! Rekommenderar Byggklar!

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen