Croisette Stockholm

Croisette Stockholm

77 omdömen om Croisette Stockholm

Linn Å
Södermalm

Väldigt rak och tydlig kommunikation vilket var skönt under en snabb bostadsaffär. Väldigt nöjd!

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 932 omdömen 4.9 av 932 omdömen

Lisbet L
Trosa

Väldigt effektiv , lätt att få tag på och svarar snabbt . Jag är ju köpare och hade jag sålt lägenhet hade han nog fått full pott . Som köpare var han lite för PÅ .. men kunnig och informativ och väldigt snabb . Men näst högsta betyg

Daniel Q
Lidingö centrum

Magnus har varit helt otrolig hela resan igenom ! Det var min första försäljning av lägenhet och i den tuffaste marknaden. Magnus var trygg, tålmodig proffsig och positiv ! lyckades även få den såld till ett väldigt bra pris trots den hårda marknaden! Kan starkt rekommendera honom !

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1101 omdömen 4.8 av 1101 omdömen

FRANK KENAN G

Magnus har ett professionellt och trevligt bemötande och besitter kompetens på flera områden. Jag tycker att han på ett föredömligt sätt kan hantera de olika särintressen som köpare och säljare kan ha - vilket för mig som kund känns tryggt och säkert. Jag är mycket nöjd med kontakten och kan varmt rekommendera Magnus!

Magnus J gillar detta
Eva S
Kista

Med värme, respekt och på ett profesionellt sätt. Magnus har varit posetiv och stöttande under hela prosessen men också tydlig på vad som jag kunde förvänta mig av försäljniningen. Kan verkligen rekommendera Magnus.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2915 omdömen 4.8 av 2915 omdömen

Cristian S
Lilla Essingen

Mäklaren Magnus Jansson genomförde försäljningen av min bostad smärtfritt och helt enligt förväntan. Han var genom hela försäljningen både engagerad och lätt och snabb att kommunicera med och gav både information och råd genom hela försäljningen vilket bidrog till att hela affären kändes trygg. Rekommenderas starkt!

Anders Erik B
Vasastan

Mycket proffsigt hanterande och bemötande. Har känt mig uppdaterad och informerad under hela processen. Kan varmt rekommenderas!

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1108 omdömen 4.7 av 1108 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Andreas L
Vasastan

Trevlig, informativ och lätt att få kontakt med.

Peter H

Erfaren, lyhörd och lösningsorienterad

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 451 omdömen 4.9 av 451 omdömen

Johan är lugn, trygg och erfaren. Med andra ord en perfekt mäklare i stressiga tider.

Lina Z
Kista

Tack snälla du Magnus vi är väldigt nöjda med allt hoppas att gå bra med det som kvar

Marie G
Södermalm

Trevlig o kunnig mäklare som gjorde sitt jobb mycket proffesionellt.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Kadir S
Kista

Magnus har ett proffesionellt bemötande och är en väldigt driven mäklare som följer upp och återkopplar snabbt. Det kändes tryggt med försäljningen.

Nugusse H
Kista

Mycket trevligt och är vi väl bemött på kontoret Tydlig och bra information. Vi upplever att han är skicklig mäklare 👍😀

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Ali N
Kista

Praktisk, Trevlig, arbetsinriktad, smidig att göra affär med :)

Ravi L
Kista

Magnus, Is very customer friendly , He is very flexible and answers all the customers queries, Very supportive and on time . regards, Ravi Leeladhar

Daisy S
Kista

Tryggt och professionellt bemötande!

Katarina H
Björnrike

Magnus är en mycket trevlig, lyhörd och tillmötesgående! Han håller vad han lovar och har en gedigen erfarenhet av fastighetsmäkleri vilket bidrar till trygghet under hela processen. Vi kan varmt rekommendera honom.

Marie W
Kista

Mäklare som lyssnar in kunden. Toppen!

Eva S
Kista

Vänlig, lungn, nte påstridig som en del manliga mäklare kan vara, ger ett kunnigt och erfaret intryck.

Peter H
Kungsholmen - Fredhäll

Kunnig, erfaren och engagerad!

Desirée R
Södermalm

Allt var enkelt, proffsigt och tydligt!

Tommy L
Årsta

Mycket bra kommunikation, tydlig och snabb att svara! Trevlig i sitt bemötande och allt rörande bostadsköpet har fungerat fint. Rekommenderas!

Hanna A
Kungsholmen - Fredhäll

Är supernöjd med Magnus! Kan varmt rekommendera honom!

Evin B
Kista

Prosessen med å kjøpe leiligheten med Magnus gikk veldig fint. Han ga oss løpende oppdateringer, svarte på spørsmålene vi hadde rundt prosessen. Hyggelig og dyktig megler. Anbefaler han videre.

Viktor B
Kungsholmen - Fredhäll

Har sålt och köpt bostadsrätt via Magnus tre gånger nu och alltid fungerat kanon! När vi sålt har han säkert guidat oss genom processen och alltid lyckats med konststycket att leta fram många spekulanter vilket gett höga slutpriser. Kan varmt rekommendera Magnus! Mvh Viktor

Metin D
Kista

"Kunde inte önskat oss en bättre mäklare från början till slut. Gick igenom hela vägen med oss på bästa möjliga sätt. Viktigast av allt, lättillgänglig, lyhörd och väl målinriktad. Tack för ett väl utfört arbete! Vi kommer alltid höra av oss till Magnus i framtiden

Margaretha L
Kungsholmen

Sammantaget en trevlig o proffsig och engagerad mäklare

Peter E
Södermalm

Magnus är engagerad för sina kunder, alltid tillgänglig och har stor kunskap om objekt, prisnivåer och köparnas önskemål. Jag har anlitat Magnus vid ett par tillfällen och alltid varit lika nöjd.

Saman M
Kista

En seriös och duktig mäklare som jag rekommenderar.

David S
Kungsholmen

Proffsigt bemötande, Magnus har koll på området och möjliggjorde en snabb och smidig försäljning. Tack!

Monika B
Kungsholmen

Toppen mäklare. Lättsam och enkel att samarbeta med. Håller en uppdaterad och ger råd längst med vägen. Återkopplar alltid och håller en informerad under hela processen. Lång och bred erfarenhet i branschen vilket kändes tryggt. Skulle varmt rekommendera Magnus.

Hans Ö
Frösunda

Sålde en 2a. Mäklaren var professionel i alla avseenden!

Adam N
Kungsholmen

När jag fick hjälp av Magnus att sälja min lägenhet visade han prov på flera goda egenskaper som gör honom till en utmärkt mäklare. Magnus är driven, lyhörd, följsam och lätt att tycka om. Han ger ett seriöst och påläst intryck, och genom säljprocessen höll han mig ständigt uppdaterad. En komplett mäklare som är villig att "walk the extra mile" för att åstadkomma en lyckad säljprocess.

Anna D
Kungsholmen

Vi köper en liten etta på Kungsholmen, Stockholm. (Inflyttning november) Vi blev väldigt väl bemötta. Han var bra på att följa upp och hålla kontakt. Fick till ett avslut på affären på ett bra sätt, fastän vi som köpare låg långt från säljarens önskade prisbild. Domsagor. Magnus skötte det hela väldigt bra! Det är en annan sak jag vill passa på att ta upp. Men den handlar inte om Magnus specifikt.: Om utgångspriset på en lägenhet ligger på 2,5MSEK och budgivningen slutar på ca 2,7MSEK. Är det OK att då säga att...

Hannah L
Vasastan

Noggrann, kunnig, trevlig och pålitlig. Mycket nöjd!

Ali O
Kista

Vi sålde vår bostad i Kista Gårdsväg 18 i Stockholm via mäklaren Magnus Jansson, han var aktiv och professionell och mycket hjälpsam, han svarat på våra frågor hela tiden och även gav oss tipsar som hjälpte oss att sälja bostaden på bra sätt. Han ger dig tryggheten som du behöver. Vi rekommenderar starkt honom. Vänligen

Amel K
Kungsholmen

Magnus fick i uppdrag att sälja vår 2:a på 32kvm på Kungsholmen. Vi har köpt och sålt många lägenheter men han är utan tvekan den bästa mäklaren vi någonsin har jobbat med eller träffat. Från och med nu är det Magnus vi kommer vända oss till i framtida försäljningar. Han är trygg, kunnig, noggrann och en säljare i dess allra bästa bemärkelse. Jag rekommenderar honom varmt.

Johan F
Hundfjället

Vi har köpt ett fritidsboende. Vi har inte träffat Magnus personligen utan kommunicerat via telefon, sms och e-mail vilket har fungerat utmärkt.Vi uppskattar Magnus snabba handläggning och svar på våra frågor.

Rafael D
Kista

Jag har köpt en nybyggd lägenhet som Magnus har varit mäklare till. Jag tycker han skötte det jättebra med att informera om lägenheten och att vara en opartisk deltagare i köpet. Jag tror att Magnus gjorde säljaren mycket nöjd med sin tjänst och jag är väldigt nöjd. magnus bemötte mig väldigt bra och professionelt. Jag hade inga speciella förväntningar Om jag någonsin ska sälja mitt boende så kontakar jag gärna Magnus igen för det

Cathrine E
Sålde sitt hus med hjälp av
Trosa

Vi sålde en villa och fick mycket bra bemötande av Magnus. Han förstod snabbt husets potential och lyckades förmedla det i annonser och marknadsföringsmaterial. Han var snabb att återkoppla till oss vid frågor från spekulanter och även snabb på att återkoppla till spekulanter som varit på visningen. Han tog oss och köparna igenom affären på ett mycket smidigt och bra sätt.

Lars H
Köpte sitt hus med hjälp av
Trosa

Tillmötesgående och professionell i sin yrkesroll.

Lolitha Karin Maria N
Sålde sitt hus med hjälp av Croisette Stockholm
184.0 m²

Emma har kämpat för att få sålt vår villa i Corona-tider med gott mod. Emma har varit mycket serviceinriktad med en mycket god återkoppling på vad som hänt och ska hända. Vår upplevelse är att Emma utfört sitt uppdrag med bravur och vi kan med gott samvete rekommendera henne.

Hans-inge Patrik N
Sålde sitt hus med hjälp av Croisette Stockholm
184.0 m²

Sålt 300 kvm villa i Stockholm Västerort med start strax före Coronapandemin. Har blivit mycket bra bemött av mäklaren, fått en gedigen arbetsinsats med tillhörande mycket god kommunikation av mäklaren. Mina förväntningar gällande yrkeskunskaper och sociala förmågor hos mäklaren är fullt tillgodosedda!

Magnus C
Hundfjället

Vi köpte en stuga i Hundfjället, Sälen och Magnus var väldigt enkel att få tag på och vi fick snabbt svar på våra frågor. Trevligt bemötande och välinformerad om området och Brf:en.

Christina F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Croisette Stockholm
2.5:a

Mkt trevligt bemötande på alla sätt av en kunnig, hjälpsam mäklare. Mkt nöjd +++++

Roger B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Croisette Stockholm
3:a

Emma är kunnig, påläst, snabb och professionell.

Sophy Q
Kista

Rreze är jätte trevligt och hjälpsam.

Hengameh B
Kista

Rreeze är väldigt professionell, ger utmärkt bra service och alltid närvarande

Eric J
Kungsholmen

Magnus satt lugnt i båten och rodde i hamn vår lägenhetsförsäljning på bästa sätt för oss som säljare, och som jag uppfattar till lika stor glädje för säljaren. Med hans starka engagemang från start till mål rekommenderar vi gladeligen Magnus på Våningen och Villan till dig som ska sälja en lägenhet i Stockholm.

Filip M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Croisette Stockholm