Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen ERA Bostad Sthlm

ERA Bostad Sthlm

Fleminggatan 22D, 112 32 Stockholm — Visa karta

4.8 i betyg av av 12 omdömen

ERA (Electronic Realty Associates) är en av de ledande fastighetsmäklarkedjorna i världen. ERA finns i över 40 länder och är Europas i särklass största mäklarkedja med över 1300 kontor. I kombination med stor lokal förankring och kunskap om bostadsmarknaden i Stockholm kan vi erbjuda ett av marknadens bredaste marknadsföringspaket, såväl nationellt som internationellt.

Läs vad 12 kunder tycker om ERA Bostad Sthlm

• 2016-03-15

Ida N skrev om ERA Bostad Sthlm
    Nöjd från början till slut! Daniel är en skicklig och pålitlig mäklare som jag varmt rekomenderar alla! Läs mer
  • 2016-03-08

Lennart H skrev om ERA Bostad Sthlm
    Vi fick från början ett mycket gott bemötande och införsäljningen vid det första mötet var professionellt och utstrålade glädje och inlevelse. Det faktum att man lovade två kontaktpersoner avgjorde vårt val av mäklare tillsammans med att städtjänsten var inkluderad i priset, vilket underlättade för oss. Deras något annorlunda målgruppstanke visade sig korrekt. Den praktiska hanteringen fungerade mycket väl och vi är mycket nöjda med det ekonomiska utfallet. Det enda vi kan anmärka på var att det inte var förhandlingsbart att få ett avdrag på mäklararvodet med tanke på att Era slapp att genomföra någon allmän visning. Läs mer
  • 2016-03-08

Ana S skrev om ERA Bostad Sthlm
    Super! Snabbtänkt och allert mäklare! :) Läs mer
  • 2016-03-06

Daniel T skrev om ERA Bostad Sthlm
    Ett kunnigt och proffsigt bemötande fick man som kund hos ERA Kungsholmen. Läs mer
  • 2016-03-06

Karin B skrev om ERA Bostad Sthlm
    Flexibla, proffsiga och kundorienterade. Rekommenderas! Läs mer

Henrik S skrev om ERA Bostad Sthlm
    Mycket proffsiga, väl utförd försäljning! Läs mer

Julia S skrev om ERA Bostad Sthlm
    Jättebra! Jag och min sambo trivs bra och mäklaren var snabb på att svara, när som helst! Läs mer

Sebastian A skrev om ERA Bostad Sthlm
    Allt gick väldigt smidigt och Daniel var mycket professionell och trevlig. Jag är mycket nöjd. Läs mer

Elin M skrev om ERA Bostad Sthlm
    Vi är väldigt nöjda med Daniel. Vi kände oss väl bemötta och är otroligt glada att vi valde Daniel till vår mäklare. Kunde inte ha blivit batter. Läs mer

Alf B skrev om ERA Bostad Sthlm
    Allt klaffade OK, jag har inget att klaga på. Upplevde att Daniel var tillgänglig när det behövdes. Läs mer

Daniel J skrev om ERA Bostad Sthlm
    Mycket trevliga, kunniga och professionella mäklare.

Rekommenderar Era Kungshomen starkt till de som vill både köpa eller sälja en fastighet. Läs mer

Arkadi M skrev om ERA Bostad Sthlm
    Daniel Johansson är en exemplarisk förebild för alla mäklare! Väldigt väl bemött med en hög servicemedvetenhet. Läs mer

Bästa mäklarna i Stockholm:

4.7 i betyg av 1945 omdömen