ERA Bostad Sthlm

ERA Bostad Sthlm

Ring 08-410 200 24 www.erasweden.com

ERA (Electronic Realty Associates) är en av de ledande fastighetsmäklarkedjorna i världen. ERA finns i över 40 länder och är Europas i särklass största mäklarkedja med över 1300 kontor. I kombination med stor lokal förankring och kunskap om bostadsmarknaden i Stockholm kan vi erbjuda ett av marknadens bredaste marknadsföringspaket, såväl nationellt som internationellt.

13 omdömen om ERA Bostad Sthlm

Ida N

Nöjd från början till slut! Daniel är en skicklig och pålitlig mäklare som jag varmt rekomenderar alla!

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Lennart H

Vi fick från början ett mycket gott bemötande och införsäljningen vid det första mötet var professionellt och utstrålade glädje och inlevelse. Det faktum att man lovade två kontaktpersoner avgjorde vårt val av mäklare tillsammans med att städtjänsten var inkluderad i priset, vilket underlättade för oss. Deras något annorlunda målgruppstanke visade sig korrekt. Den praktiska hanteringen fungerade mycket väl och vi är mycket nöjda med det ekonomiska utfallet. Det enda vi kan anmärka på var att det inte var förhandlingsbart...

Ana S

Super! Snabbtänkt och allert mäklare! :)

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1670 omdömen 4.8 av 1670 omdömen

Daniel T

Ett kunnigt och proffsigt bemötande fick man som kund hos ERA Kungsholmen.

Karin B

Flexibla, proffsiga och kundorienterade. Rekommenderas!

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1127 omdömen 4.7 av 1127 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Henrik S

Mycket proffsiga, väl utförd försäljning!

Julia S

Jättebra! Jag och min sambo trivs bra och mäklaren var snabb på att svara, när som helst!

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2942 omdömen 4.8 av 2942 omdömen

Vi är så nöjda med Malin! Från början till slut levererade hon, och vi upplever att Malin gjorde det lilla extra som en hoppas på att få när

Madelene H Madelene H
SEBASTIAN A

Allt gick väldigt smidigt och Daniel var mycket professionell och trevlig. Jag är mycket nöjd.

Elin M

Vi är väldigt nöjda med Daniel. Vi kände oss väl bemötta och är otroligt glada att vi valde Daniel till vår mäklare. Kunde inte ha blivit batter.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1107 omdömen 4.8 av 1107 omdömen

Inge M

Bra bemötande. Hjälpte alltid till att lösa mina problem. Väldig trevlig och proffsig.

Alf B

Allt klaffade OK, jag har inget att klaga på. Upplevde att Daniel var tillgänglig när det behövdes.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1360 omdömen 4.8 av 1360 omdömen

Daniel J

Mycket trevliga, kunniga och professionella mäklare. Rekommenderar Era Kungshomen starkt till de som vill både köpa eller sälja en fastighet.

Arkadi M

Daniel Johansson är en exemplarisk förebild för alla mäklare! Väldigt väl bemött med en hög servicemedvetenhet.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 939 omdömen 4.9 av 939 omdömen