Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna ERA Mäklare i Solna

ERA Mäklare i Solna

Dalvägen 22, 169 79 Solna — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad här i Arenastaden eller någon annanstans i Solna? En bostadsaffär kan vara den största affär du gör i livet och vi vet att varje affär är unik och hur viktigt det är att både köpare och säljare känner sig trygga i processen. Vi tycker dessutom att det ska vara enkelt att köpa eller sälja bostad och strävar mot att affären ska vara framgångsrik för båda parter.

Med ERAs nationella spekulantregister och våra unika marknadsföringsstrategier - Helikoptervy och 3D-visning - når vi potentiella köpare i hela landet, inte bara här i Solna. Det ökar möjligheten för dig som säljare att hitta rätt köpare, och det underlättar för att du som köpare också ska hitta ditt nya drömhem.

Kom förbi vårt kontor eller ta kontakt med oss om du har frågor kring din bostad i Solna!

Läs vad 12 kunder tycker om ERA Mäklare i Solna

• Carl B
    Carl B skrev om Alexander Larsson en del av ERA Mäklare i Solna
    Alexander gjorde ett fantastiskt jobb när han förmedlade vår lägenhet. Trotts en skakig marknad och nervösa säljare så infriade han våra förväntningar med bravur. Alexander är inte en mäklare som bara sätter ut en annons på hemnet, han ser verkligen till att varje potentiell köpare får exakt och bra information. Vi kan verkligen rekommendera Alexander och kommer själva använda oss av honom igen vid nästa flytt. Läs mer
  • Necat K
    Necat K skrev om Alexander Larsson en del av ERA Mäklare i Solna
    Super! Han är alltid tillgänglig och lyssnar noga. Läs mer
    Alexander L gillar detta
  • Fidan K
    Fidan K skrev om Alexander Larsson en del av ERA Mäklare i Solna
    En engagerad mäklare med ett seriöst och proffsigt bemötande rakt av! Vi har haft kontakt med många mäklare, men ingen har varit i närheten till den kvalité och service som Alexander har gett oss som säljare. Alexander var alltid lättillgänglig och hade alltid tydliga svar på alla frågor.

Kommer definitivt att rekommendera Alexander när någon vi känner ska sälja! Läs mer
    2017-11-07 Alexander L svarar Fidan K
    Hej Fidan med familj.
    Vill tacka för förtroendet att förmedla er bostad och det gläder mig enormt att ni uppskattar min insatts!
    // Alexander Larsson
    Alexander L gillar detta
  • Rebecca E
    Rebecca E skrev om Alexander Larsson en del av ERA Mäklare i Solna
    Alexander Larsson var proffesionell, tydlig och vänlig. Läs mer
  • Jennie A
    Jennie A skrev om Alexander Larsson en del av ERA Mäklare i Solna
    Jag är otroligt nöjd med bemötandet av ERA mäklare och Alexander. Det har gått snabbt utefter mina önskemål, hög flexibilitet och förstående för mina studier och begränsade tid. Jag är supernöjd! Läs mer
  • Esad J
    Esad J skrev om Alexander Larsson en del av ERA Mäklare i Solna
    Service vad på riktig hög nivå angagerad och erlig med fötterna på jorden.
    Pris vad bra och och bra bedömning när det gäller utgångs priset Läs mer
  • Edward A
    Edward A skrev om Alexander Larsson en del av ERA Mäklare i Solna
    Suveränt smidig, serviceminded och snabb!!! Läs mer
  • John R
    John R skrev om ERA Mäklare i Solna
    Toppenbra på sitt jobb, jag fick verkligen en bra känsla av henne. Läs mer
  • Rashidah S
    Rashidah S skrev om ERA Mäklare i Solna
    Snabb och ärlig. Tryggt tillmötesgående. Läs mer
    2017-12-19 Era Mäklare i Solna svarar Rashidah S
    Hej Rashidah!

Tack för din rekommendation, jag är så glad att du äntligen hittade din drömlägenhet via mig.

• Markus A
    Markus A skrev om ERA Mäklare i Solna
    Trevlig och ambitiös,rekommenderas! Läs mer
    2017-12-19 Era Mäklare i Solna svarar Markus A
    Hej Markus!

Glad över din rekommendation, tack för att du skrev den!

• Carl R
    Carl R skrev om ERA Mäklare i Solna
    Mycket bra. Hon hjälpte oss att vinna budgivningen. Läs mer
    2017-12-19 Era Mäklare i Solna svarar Carl R
    Hej Carl och Sarah!

Tack för er rekommendation och grattis till lägenhetsköpet. Bra att ni kom överens med säljaren att göra affär innan de utannonserade visningarna. Det är roligt när både säljare och köpare blir nöjda. Hoppas ni kommer att stortrivas i härliga Gamla Råsunda!

• William S
    William S skrev om ERA Mäklare i Solna
    Hon hjälpte oss på bästa sätt både i köp och försäljning. Läs mer
    2017-12-19 Era Mäklare i Solna svarar William S
    Hej William!

Tack för att du tog dig tid att rekommendera mig. Snart är det dags att flytta till ert hus, vi ses vid tillträdet!
Alexander Larsson

Dalvägen 22, 169 79 Solna