Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna ERA Mäklare i Solna

ERA Mäklare i Solna

Dalvägen 22, 169 79 Solna — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad här i Arenastaden eller någon annanstans i Solna? En bostadsaffär kan vara den största affär du gör i livet och vi vet att varje affär är unik och hur viktigt det är att både köpare och säljare känner sig trygga i processen. Vi tycker dessutom att det ska vara enkelt att köpa eller sälja bostad och strävar mot att affären ska vara framgångsrik för båda parter.

Med ERAs nationella spekulantregister och våra unika marknadsföringsstrategier - Helikoptervy och 3D-visning - når vi potentiella köpare i hela landet, inte bara här i Solna. Det ökar möjligheten för dig som säljare att hitta rätt köpare, och det underlättar för att du som köpare också ska hitta ditt nya drömhem.

Kom förbi vårt kontor eller ta kontakt med oss om du har frågor kring din bostad i Solna!

Läs vad 16 kunder tycker om ERA Mäklare i Solna

• Rebecca E
    Rebecca E skrev om Alexander Larsson en del av ERA Mäklare i Solna
    Alexander Larsson var proffesionell, tydlig och vänlig.
  • Jennie A
    Jennie A skrev om Alexander Larsson en del av ERA Mäklare i Solna
    Jag är otroligt nöjd med bemötandet av ERA mäklare och Alexander. Det har gått snabbt utefter mina önskemål, hög flexibilitet och förstående för mina studier och begränsade tid. Jag är supernöjd!
  • Esad J
    Esad J skrev om Alexander Larsson en del av ERA Mäklare i Solna
    Service vad på riktig hög nivå angagerad och erlig med fötterna på jorden.
    Pris vad bra och och bra bedömning när det gäller utgångs priset
  • Edward A
    Edward A skrev om Alexander Larsson en del av ERA Mäklare i Solna
    Suveränt smidig, serviceminded och snabb!!!
  • John R
    John R skrev om Camilla Le Calvé en del av ERA Mäklare i Solna
    Toppenbra på sitt jobb, jag fick verkligen en bra känsla av henne.
  • Erik A
    Erik A skrev om Camilla Le Calvé en del av ERA Mäklare i Solna
    Camilla har ett trevligt bemötande och är lyhörd för både säljare och köpares önskemål och funderingar. Snabb och tydlig återkoppling. Inger förtroende.
    2017-09-08 Camilla L svarar Erik A
    Hej Erik!

Tack för dina ord och ett trevligt samarbete. Känns bra att du är nöjd med min insats!

• Robin B
    Robin B skrev om Camilla Le Calvé en del av ERA Mäklare i Solna
    Camilla var utmärkt igenom hela processen. Trots att jag var utomlands från första kontakt till kontraktsskrivandet så sköttes hela processen problemfritt. Trevlig och professionell!
  • Viktor O
    Viktor O skrev om Camilla Le Calvé en del av ERA Mäklare i Solna
    Som köpare är jag väldigt nöjd med Camilla! Vi hade en jättebra dialog genom hela processen med budgivning etc. och min uppfattning är att alla parter är nöjda med affären!
    2017-05-22 Camilla L svarar Viktor O
    Hej Viktor!

Tack för att du tog dig tid att lämna rekommendationen, det gläder mig mycket att du är nöjd med min insats i affären och med lägenhetsköpet.

Trevligt att ha med dig att göra, jag önskar dig lycka till med försäljningen av din lägenhet!

• Rashidah S
    Rashidah S skrev om Camilla Le Calvé en del av ERA Mäklare i Solna
    Snabb och ärlig. Tryggt tillmötesgående.
    2017-05-22 Camilla L svarar Rashidah S
    Hej Rashidah!

Tack för din rekommendation, jag är så glad att du äntligen hittade din drömlägenhet via mig.

• Maria L
    Maria L skrev om Camilla Le Calvé en del av ERA Mäklare i Solna
    Mycket gott bemötande, proffsig och seriös säljare. Tydlig och informativ när det kommer till pappersarbetet, och mycket snabb återkoppling.
    2017-05-22 Camilla L svarar Maria L
    Hej Maria!

Tack för att du lämnade rekommendationen, det betyder mycket att veta att du är nöjd med mitt arbete och att informationen från min sida var tydlig när ni köpte er lägenhet.

• Markus A
    Markus A skrev om Camilla Le Calvé en del av ERA Mäklare i Solna
    Trevlig och ambitiös,rekommenderas!
    2017-05-22 Camilla L svarar Markus A
    Hej Markus!

Glad över din rekommendation, tack för att du skrev den!

• Carl R
    Carl R skrev om Camilla Le Calvé en del av ERA Mäklare i Solna
    Mycket bra. Hon hjälpte oss att vinna budgivningen.
    2017-04-24 Camilla L svarar Carl R
    Hej Carl och Sarah!

Tack för er rekommendation och grattis till lägenhetsköpet. Bra att ni kom överens med säljaren att göra affär innan de utannonserade visningarna. Det är roligt när både säljare och köpare blir nöjda. Hoppas ni kommer att stortrivas i härliga Gamla Råsunda!

• William S
    William S skrev om Camilla Le Calvé en del av ERA Mäklare i Solna
    Hon hjälpte oss på bästa sätt både i köp och försäljning.
    2017-05-22 Camilla L svarar William S
    Hej William!

Tack för att du tog dig tid att rekommendera mig. Snart är det dags att flytta till ert hus, vi ses vid tillträdet!

• Håkan L
    Håkan L skrev om Camilla Le Calvé en del av ERA Mäklare i Solna
    Perfekt utfört av Camilla vår mäklare som sålde vår pappas lägenhet åt oss i Solna.
    2017-04-10 Camilla L svarar Håkan L
    Hej Håkan och Charlotte!

Tack för ett fint samarbete och för att ni tog er tid att bedöma mig :)

• Michelle W
    Michelle W skrev om Camilla Le Calvé en del av ERA Mäklare i Solna
    Camilla is very helpful. She is quite patient to explain the details in the contract, and remind me of insurance before my move-in.
    2017-04-10 Camilla L svarar Michelle W
    Hi Michelle!

Thank you very much, it was my pleasure. Hope you are satisfied with your new apartment and let me know if you need my help in the future.

Best regards,
  • Rune A
    Rune A skrev om Camilla Le Calvé en del av ERA Mäklare i Solna
    Camilla Le Calvé är en skicklig mäklare och vägledde oss hur vi skulle agera för att få ut det allra bästa av försäljningen. Att hon dessutom är en glad och positiv person gör att hon är trevlig att ha och göra med.
    2017-04-05 Camilla L svarar Rune A
    Hej Rune och Inga!

Tack för de fina orden, jag är så glad att ni är nöjda med min insats. Det har varit så trevligt att samarbeta med er.

Alexander Larsson

Dalvägen 22, 169 79 Solna