Alla kategorier Mäklare Skåne Lund Erik Olsson Fastighetsförmedling Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund

Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund

Stora Södergatan 13, 223 53 Lund — Visa karta

Välkommen till Erik Olsson Fastighetsförmedling i Lund!

Vi har några av marknadens mest kunniga mäklare, som arbetar efter vår speciella Erik-Olsson-metod. Vi tror inte på slumpen i vårt jobb. Vi mäklare jobbar istället för att hitta fler spekulanter, fler budgivare och få fler bud. Vi ser till att du får bäst betalt!

Om du är intresserad av att köpa bostad i Lund är det oss du ska höra av dig till. Vi har koll på lägenheter, radhus, villor och nyproducerade bostäder. Här har du en mäklare som ser varje detalj med omsorg.

Läs vad 46 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund

• Kent O skrev om Oskar Olsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    "Hade full kontroll över hela processen, tydlig och bra kommunikation samt väldigt professionell.
    Mycket nöjd med allt. " Läs mer
  • Fiona Ö skrev om Charlene Shelton en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Mäklaren, Charlene Shelton, var mycket tillmötesgående och trevlig. Visade på ett fint sätt att hon brydde sig om båda parter av affären (säljare/köpare) och återkopplade snabbt på frågor och funderingar.

Varmt rekommenderad! Läs mer
    Charlene S gillar detta
  • Matilda H skrev om Charlene Shelton en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Det var första gången jag sålde en lägenhet och Charlene var tillgänglig och stöttande genom hela processen. Jag kände mig väldigt trygg med henne som mäklare. Hon bryr sig om sina kunder och lyssnar på dras önskemål och upplevelser. Väldigt nöjd kund! Läs mer
  • Karl L skrev om Charlene Shelton en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Vänligt och professionellt bemötande. Läs mer
    Charlene S gillar detta
  • Suzan J
    Suzan J skrev om Charlene Shelton en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Vi är jättenöjda med valet av mäklare! Charlene Shelton på Erik Olsson gjorde så att upplevelsen av vår försäljning var över förväntan. Mycket engagerad och trevlig. Vi fick en snabb försäljning och även bra betalt för vår bostad. Läs mer
  • Sharam G
    Sharam G skrev om Puya Dastaviz en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Fick bra intryck av Puya vid värdering av min lgh. Jag valde att avvakta med försäljningen av min lägenhet och förmedlade hans uppgifter till en annan vän. Puya lyckas slå rekord i föreningen med hans lägenhet och samtidigt har han hjälp mig och min vänner med olika objekt.
    Rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Ulf L skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Izabella gjorde ett bra arbete som man kan förvänta sig av en mäklare Läs mer
  • Jonas F skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Izabella har en varm framtoning, är lyhörd inför kundens behov och ger det där lilla extra för att alla ska bli nöjda. Läs mer
  • Ijda P skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Trevlig, positiv, tillmötesgående och förstående. Läs mer
  • Efva B skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Trevlig tålmodig kunnig - toppen med andra ord! Mvh efva Läs mer
  • Ola K skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Trevlig och närvarande. Kunde ta parti för såväl säljare som köpare. Läs mer
  • Emma J skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Izabella var mycket bra och tillmötesgående, hon blev sjuk när vi skulle skriva på avtalen och då uppstod där lite problem men det löste sig, jag är absolut nöjd med hennes insats. Läs mer
  • Magnus L skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Mycket trevlig och professionell mäklare som arbetade utomordentligt bra när det gällde både uppdrag och service. Mäklaren levde upp till min förväntan med över god marginal. En riktigt bra mäklare. Läs mer
  • bestar r skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Izabella. Vad ska vi säga.. Hon är fantastisk på det hon gör. Hon hjälpte oss igenom allt och fanns där vid alla frågor. Vi är är enormt glada över vårt köp ovh vi vill tacka Izabella ännu en gång för ett fantastiskt jobb och en smidig affär, vi kommer definitivt att välja henne som vår mäklare tills vidare. Rekommender henne starkt!Mvh Bestar & Alev Läs mer
  • Michael B skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Jag fick ett bra och professionellt bemötande och hela försäljningsprocessen gick smidigt och lätt. Snabb och hjälpsam respons i de fall det dök upp några frågetecken.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • Albin A skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Bra service, alltid klar och tydlig. Informationen kom snabbt och det gick alltid snabbt att få svar på frågor. Läs mer
  • Lars P skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Han sålde min lgh till ett pris bra över snittet för området, kompetent och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Christian H skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Izabella är en mycket trävlig och professionel person som jag varmt kann recomendera. Läs mer
  • Emma T skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Mäklaren som sålde bostad till oss var engagerad och hjälpsam. Vi blev väl informerade och affären kändes trygg. Om vi ska byta bostad kommer vi inte tveka att höra av oss igen! Läs mer
  • John B skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    En bra och pålitlig mäklare. Allt sköttes snabbt och smidigt Läs mer
  • Cecilia H skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Izabella är en mycket trevlig person och vi blev mycket väl bemötta av henne. Läs mer
  • Jennifer B skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Bra bemötande, god återkoppling. Läs mer
  • Josephine B skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Väldigt bra bemötande. Lätt att få kontakt med genom sms, bra då ringa är mer invecklat och man måste hitta en tid där båda kan prata. Med sms kunde jag bara skicka iväg ett sms och få svar direkt när han sett eller fått det. Väldigt enkelt. Läs mer
  • Tilde L skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Smidigt och väldigt bra! Kan inte tänka mig en bättre mäklare Läs mer
  • Claes H skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Jätte trevlig och tillmöstegående.... Läs mer
  • Stefan S skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Bra bemötande och engagerar sig för oss som kund.
    Kan tänka oss att återkomma vid ev.försäljning m.m. Läs mer
  • Jesper L skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Trevligt bemötande. Uppgav dock fel kontonummer för handpenningen. Inte så kul efter att ha fört över drygt 100 000:- Läs mer
  • Andreas K skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Jag har inget att klaga på. Allt har funkat bra. Läs mer
  • Adrianna A skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Mycket duktig och engagerad mäklare! Läs mer
  • Nenad J skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    kunnig, professionell, ytterst trevligt, behjälpsam
    Arbetsgivaren får vara glad att ha en sådan medarbetare Läs mer
  • Michelle W skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Fungerade jättebra på alla plan!! Läs mer
  • Carsten B skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    5 bästa mäklaren jag har haft kommer att anlita henne fler gånger håll fast vid henne hon kommer att leverera alla gånger
    Med vänlig hälsning, Carsten Läs mer
  • Dag B skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Hela processen var egentligen ganska enkel och problemfri, inga öppna fråor som blev hängande kvar. Det var väldigt bra. Läs mer
  • Jacob S
    Jacob S skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Allting gick perfekt. Inga klagomål och vi kom bra överens om säljtaktik samt tidsplan. 5/5. Läs mer
  • Mikael A skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    En motiverad mäklare som brinner för det hon gör. Tillmötesgående, hade/har alltid tid för oss. Trevligt bemötande. Kanonbra och vi här varit så nöjda med Izabella. Professionell och bra att ha att göra med. Läs mer
  • Olivia B skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Fullt godkänd, möjligtvis något för "smörigt" och förfinade sätt att uttrycka sig på. Läs mer
  • Tove D
    Tove D skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Proffsig person med god lokalkännedom. Gott rykte lokalt underlättar i kontakten med banken bl.a. Läs mer
  • Frank B skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Väldigt professionell och artig. Verkar kunna sitt och svarar gärna på frågor. Mycket bra. Läs mer
  • Per L skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Nästan Utmärkt!!
    Inget direkt att anmärka på. Läs mer
  • Markus F skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Mycket bra bemötande, kunnig och informativ vilket var mycket bra för en nybörjare som mig. :) Läs mer
  • Simon J skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Ärlig, tillmötesgående service i samband med vårt köp av bostadsrätt. Läs mer
  • D skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Underbar att ha göra med, service inriktad och hjälpsam. Läs mer
  • Nelly E skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Izabella är en mäklare som lyser av glädje! En fantastisk person som verkligen hjälper dig på bästa sätt från början till slut. Hon har mycket bra kunskaper inom sitt yrke och detta får dig att känna sig trygg! Hon lär känna dig på ett sätt som gör att du får precis det som du behöver. En bättre mäklare finns ej! Läs mer
  • Bo S skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    helt ok, men inte den snabbaste när affären var klar. Läs mer
  • Pontus N skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Väldigt tillmötesgående, bra service och kunnande. Läs mer
  • Eki E
    Eki E skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Mäklaren ingav förtroende och professionalism på ett behagligt och avspänt sätt. Läs mer

Stora Södergatan 13, 223 53 Lund