Alla kategorier Mäklare Skåne Lund Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
Rekommenderat företag 2016 - Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
Rekommenderat företag 2015 - Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund

Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund

Mårtenstorget 6, 223 51 Lund — Visa karta

Tack vare marknadens kunnigaste mäklare och trygg Erik Olsson-metod kan vi ge dig Bäst Betalt för din bostad. Vi säljer tusentals bostäder varje år och är marknadsledande inom många områden. Kontakta oss för ett möte om hur du kan få Bäst Betalt.

Läs vad 44 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund

• Sharam G
    Sharam G skrev om Puya Dastaviz en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Fick bra intryck av Puya vid värdering av min lgh. Jag valde att avvakta med försäljningen av min lägenhet och förmedlade hans uppgifter till en annan vän. Puya lyckas slå rekord i föreningen med hans lägenhet och samtidigt har han hjälp mig och min vänner med olika objekt.
    Rekommenderar honom starkt!
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Izabella gjorde ett bra arbete som man kan förvänta sig av en mäklare
  • Roger I
    Roger I skrev om Roland Andersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Roland är ytterst professionell, har en stor fingertoppskänsla och skapar en trygghet för kunden. Hans erfarenhet och kunskap inger förtroende
  • Jonas F
    Jonas F skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Izabella har en varm framtoning, är lyhörd inför kundens behov och ger det där lilla extra för att alla ska bli nöjda.
  • Kerstin I
    Kerstin I skrev om Roland Andersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Roland är en alldeles utmärkt mäklare, som genom sin kompetens och erfarenhet möjliggjorde en trygg och lönande försäljning av vår bostad förra året. Vi var nöjda hela vägen genom affären och hade en tät och bra dialog om allt som dök upp på vägen.
  • Ijda P
    Ijda P skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Trevlig, positiv, tillmötesgående och förstående.
  • Efva B
    Efva B skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Trevlig tålmodig kunnig - toppen med andra ord! Mvh efva
  • Ola K
    Ola K skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Trevlig och närvarande. Kunde ta parti för såväl säljare som köpare.
  • Emma J
    Emma J skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Izabella var mycket bra och tillmötesgående, hon blev sjuk när vi skulle skriva på avtalen och då uppstod där lite problem men det löste sig, jag är absolut nöjd med hennes insats.
  • Barbro B
    Barbro B skrev om Christina Cavalli en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Christina Cavalli är en mäklare som jag varmt rekommenderar. Hennes professionella förhållningssätt inger trygghet i den viktiga och samtidigt sköra relation som råder mellan säljare och eventuell köpare.
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Mycket trevlig och professionell mäklare som arbetade utomordentligt bra när det gällde både uppdrag och service. Mäklaren levde upp till min förväntan med över god marginal. En riktigt bra mäklare.
  • bestar r
    bestar r skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Izabella. Vad ska vi säga.. Hon är fantastisk på det hon gör. Hon hjälpte oss igenom allt och fanns där vid alla frågor. Vi är är enormt glada över vårt köp ovh vi vill tacka Izabella ännu en gång för ett fantastiskt jobb och en smidig affär, vi kommer definitivt att välja henne som vår mäklare tills vidare. Rekommender henne starkt!Mvh Bestar & Alev
  • Michael B
    Michael B skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Jag fick ett bra och professionellt bemötande och hela försäljningsprocessen gick smidigt och lätt. Snabb och hjälpsam respons i de fall det dök upp några frågetecken.
    Mycket nöjd!
  • Albin A
    Albin A skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Bra service, alltid klar och tydlig. Informationen kom snabbt och det gick alltid snabbt att få svar på frågor.
  • Lars P
    Lars P skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Han sålde min lgh till ett pris bra över snittet för området, kompetent och lätt att ha att göra med.
  • Christian H
    Christian H skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Izabella är en mycket trävlig och professionel person som jag varmt kann recomendera.
  • Emma T
    Emma T skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Mäklaren som sålde bostad till oss var engagerad och hjälpsam. Vi blev väl informerade och affären kändes trygg. Om vi ska byta bostad kommer vi inte tveka att höra av oss igen!
  • John B
    John B skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    En bra och pålitlig mäklare. Allt sköttes snabbt och smidigt
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Izabella är en mycket trevlig person och vi blev mycket väl bemötta av henne.
  • Jennifer B
    Jennifer B skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Bra bemötande, god återkoppling.
  • Josephine B
    Josephine B skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Väldigt bra bemötande. Lätt att få kontakt med genom sms, bra då ringa är mer invecklat och man måste hitta en tid där båda kan prata. Med sms kunde jag bara skicka iväg ett sms och få svar direkt när han sett eller fått det. Väldigt enkelt.
  • Tilde L
    Tilde L skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Smidigt och väldigt bra! Kan inte tänka mig en bättre mäklare
  • Claes H
    Claes H skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Jätte trevlig och tillmöstegående....
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Bra bemötande och engagerar sig för oss som kund.
    Kan tänka oss att återkomma vid ev.försäljning m.m.
  • Jesper L
    Jesper L skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Trevligt bemötande. Uppgav dock fel kontonummer för handpenningen. Inte så kul efter att ha fört över drygt 100 000:-
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Roland Andersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Jag har inget att klaga på. Allt har funkat bra.
  • Adrianna A
    Adrianna A skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Mycket duktig och engagerad mäklare!
  • Nenad J
    Nenad J skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    kunnig, professionell, ytterst trevligt, behjälpsam
    Arbetsgivaren får vara glad att ha en sådan medarbetare
  • Michelle W
    Michelle W skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Fungerade jättebra på alla plan!!
  • Carsten B
    Carsten B skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    5 bästa mäklaren jag har haft kommer att anlita henne fler gånger håll fast vid henne hon kommer att leverera alla gånger
    Med vänlig hälsning, Carsten
  • Dag B
    Dag B skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Hela processen var egentligen ganska enkel och problemfri, inga öppna fråor som blev hängande kvar. Det var väldigt bra.
  • Jacob S
    Jacob S skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Allting gick perfekt. Inga klagomål och vi kom bra överens om säljtaktik samt tidsplan. 5/5.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    En motiverad mäklare som brinner för det hon gör. Tillmötesgående, hade/har alltid tid för oss. Trevligt bemötande. Kanonbra och vi här varit så nöjda med Izabella. Professionell och bra att ha att göra med.
  • Olivia B
    Olivia B skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Fullt godkänd, möjligtvis något för "smörigt" och förfinade sätt att uttrycka sig på.
  • Tove D
    Tove D skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Proffsig person med god lokalkännedom. Gott rykte lokalt underlättar i kontakten med banken bl.a.
  • Frank B
    Frank B skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Väldigt professionell och artig. Verkar kunna sitt och svarar gärna på frågor. Mycket bra.
  • Per L
    Per L skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Nästan Utmärkt!!
    Inget direkt att anmärka på.
  • Markus F
    Markus F skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Mycket bra bemötande, kunnig och informativ vilket var mycket bra för en nybörjare som mig. :)
  • Simon J
    Simon J skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Ärlig, tillmötesgående service i samband med vårt köp av bostadsrätt.
  • D
    D skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Underbar att ha göra med, service inriktad och hjälpsam.
  • Nelly E
    Nelly E skrev om Izabella Engdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Izabella är en mäklare som lyser av glädje! En fantastisk person som verkligen hjälper dig på bästa sätt från början till slut. Hon har mycket bra kunskaper inom sitt yrke och detta får dig att känna sig trygg! Hon lär känna dig på ett sätt som gör att du får precis det som du behöver. En bättre mäklare finns ej!
  • Bo S
    Bo S skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    helt ok, men inte den snabbaste när affären var klar.
  • Pontus N
    Pontus N skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Väldigt tillmötesgående, bra service och kunnande.
  • Eki E
    Eki E skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund
    Mäklaren ingav förtroende och professionalism på ett behagligt och avspänt sätt.
Izabella Engdahl
Roland Andersson