Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Essingekaninen AB

Essingekaninen AB

Karlbergsvägen 8, 113 27 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Essingekaninen AB

• Sebastian B
    Sebastian B skrev om Essingekaninen AB
    Jag var i kontakt med Daniel Bergared och skulle köpa en lägenhet. Efter att vi kommit överens om pris bad Daniel mig att skynda till deras kontor för att skriva på, väl framme 20 minuter senare hade han tagit in nya bud och ville då att jag skulle höja 100 tkr för att få köpa lägenheten.

Givetvis ska man sälja till högstbjudande men jag anser att när man kommit överens om något på telefon, åkt från jobbet för att signera och sitter där är det mäklarens ansvar att stänga affären och inte ta emot bud in i sista sekund.

Riktigt dåligt och oprofessionellt agerande i min mening. Läs mer
  • Emi M
    Emi M skrev om Essingekaninen AB
    Man kanske tror att alla mäklare är samma lika. Men oj vad man bedrar sig. Under våren har vi, i samband med en krånglig försäljning och en ännu krångligare köpprocess, kommit i kontakt med oväntat många mäklare.

Till slut blev det Jakob Jakobsson på Karlsson & Uddare Norr Mälarstrand som sålde vår lägenhet. Jakob kommer med råge uppfylla alla dina förutfattade meningar om mäklare. Han kör en fet bil, han har en fet klocka, han kammar backslick och snackar minst 350 ord i minuten. MEN han är också fantastiskt professionell, noggrann och korrekt.

Vi är så glada att Jakob kom i vår väg och vi kan helhjärtat rekommendera honom till alla som ska sälja på Kungsholmen. Låt dig inte avskräckas av att han varit med i en eller annan gammal dokusåpa, det här är killen som garanterat får iväg din lägenhet. Högsta betyg (och en mäklarbricka på det)! Läs mer
    Tobias B, Noel H, Nikke L gillar detta

Bästa mäklarna i Stockholm: