Estra Care AB

Estra Care AB

www.estracare.se

Estra Care tillhandahåller kundanpassad hemstädning, hemservice, flyttstädning, trädgårdshjälp, kontorstädning etc... Vi utformar tjänsterna efter våra kunders behov och önskemål. Vi ser till att du får den hjälp du behöver och att du får extra god service. Du kommer att spara tid, minska stressen och få frihet att prioritera...

10 omdömen om Estra Care AB

Veronika R
Skrev om Estra Care AB

1. Mycket bra kontakt med företag. 2. Jag hade normal (vad är "normal"?) förväntningar. 3. Jag köpte stor städning med fönster puts i min lgh. Jag var mycket nöjd efter. De två personer som jobbade hos mig kom i rätt tid, började jobba snabbt och de var verkligen mycket noggranna, och ansvarsfulla. De lyssnade på mina önskemål och vi kom överens ang. städning. Resultat blev en mycket REN lgh. Jag är tacksam det för firman och för Ester och Jerom!

Svar från Estra Care AB

Tack för dina fina ord Veronika. Vi på Estra Care är stolta över den höga kvaliteten vi erbjuder och är glada att du är mycket nöjd! 😊

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Camilla B
Skrev om Estra Care AB

Väldigt trevlig och proffsig, lämnar hemmet i så mycket finare skick, välordnat och välstädat. Vi rekommenderar Estra Care!

Svar från Estra Care AB

Tack så mycket Camilla! Vi är så glada att du är nöjd med vår service. Vi uppskattar verkligen att du tog din tid och skrev en sånt fint omdöme. 😊

Jane M
Skrev om Estra Care AB

Hej p Jag upplever inte Estra Care som ett företag utnyttjar mer som en personlig relation. Har för. blivit bra bemött och är hittills nöjd med det företaget levererat, dvs Veckostädning.

Svar från Estra Care AB

Tack för ditt omdöme Jane. Vi uppskattar verkligen att du tog din tid och skrev en sånt fint omdöme. Vi strävar hårt för att få alla våra kunder att vara nöjda. 😊

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Anna A
Skrev om Estra Care AB

Bemötande ok! Städning kunde vara bättre!

Svar från Estra Care AB

Tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback Anna. Våra kunders åsikter är viktiga för oss. Vi gör alltid vårt bästa för att förbättra vår service. 😊

Ann C

Pålitlighet, vänlighet, bra städhjälp. Dyrt

Svar från Estra Care AB

Tack för dina fina ord Ann. Vi på Estra Care är stolta över den höga kvaliteten vi erbjuder och är glada att du är nöjd! 😊

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Jaycee B
Skrev om Estra Care AB

-Fantastiskt bra bemötande. Proffsiga och nogranna. Trevliga personal. -Mycket bra utfört arbete, över förväntan. Både flyttstädning och fönsterputsning. Är supernöjd. -Jag rekommenderar varmt Estra Care.

Svar från Estra Care AB

Hej Jaycee, stort tack för din rekommendation! Vi strävar alltid efter 100% kundnöjdhet. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp. 😊

Anna C
Skrev om Estra Care AB

Bra bemötande, bra städning! Lever upp till förväntningarna.

Svar från Estra Care AB

Tack så mycket Anna!  Vi är så glada att du är nöjd med vår service. Vi uppskattar verkligen att du tog din tid och skrev en sånt fint omdöme. 😊

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Lena C
Skrev om Estra Care AB

Alltid det lilla extra, doftar magiskt rent när man kommer hem. Vill aldrig byta!

Svar från Estra Care AB

Tack för fina ord, Lena! Vi blir så glada när våra kunder blir nöjda!😊

Kent Å
Skrev om Estra Care AB

Städning av lägenhet.Fått tips av vår dotter som var jättenöjd med den som städade och hon gjorde ett bra jobb och var väldigt trevlig. Då hängde vi på och vi var nöjd med utförandet av det som gjordes.

Svar från Estra Care AB

Tack Kent för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster.😊

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Anita J
Skrev om Estra Care AB

Personligt och varmt. Kanske inte så mycket egna initiativ men har gjort allt jag kan förvänta mig.

Svar från Estra Care AB

Tack så mycket Anita! Vi uppskattar verkligen att du tog din tid och skrev en sånt fint omdöme. 😊