Fastighetsbyrån Bålsta

• BadgeElevenYears
1 318
Llama 0171-514 00 Compartir

About company

Välkommen till Bålsta vid Mälarens strand! Tack vare de bra kommunikationerna ligger Stockholm, Uppsala och Västerås på smidigt avstånd och hela kommunen växer så området är både attraktivt och unikt. För den som är frilufts- eller båtintresserad finns mycket att se och göra i området. Vi på Fastighetsbyrån kan vårt område...

1318 omdömen om Fastighetsbyrån Bålsta

Sedan starten hos Reco 2013

Elinor E
Compró su casa con ayuda de Terese Lindroth parte de Fastighetsbyrån Bålsta
Skokloster - Slottsskogen

Terese är väldigt snäll, trevlig och förstående:) känner att affären är i trygga händer och allt har gått väldigt smidigt. väldigt nöjd:)

Marcus K
Vendió su apartamento con ayuda de Karolin Torstensson parte de Fastighetsbyrån Bålsta
Bålsta - Centrum

Bra bemötande, inlyssnande, god återkoppling.

Marcus K
Compró su apartamento con ayuda de Terese Lindroth parte de Fastighetsbyrån Bålsta
Bålsta - Väppeby Äng

Bra bemötande och återkoppling.

Berne C
Compró un solar con ayuda de Björn Alström parte de Fastighetsbyrån Bålsta

Serviceinriktad och snabbtänkt! Förstod snabbt våra behov och önskemål och med dessa ledstjärnor administrerades fastighetsaffären med stor smidighet till ett snabbt avslut!

Susanne R
Skokloster - Slottsskogen

Terese är engagerad och professionell. Hon har alla de egenskaper som utmärker en bra mäklare och dessutom stor kunskap och erfarenhet om olika områden i Håbo kommun.

Rimas J
Bålsta - Västerdalen

Trevligt, hjälpsamt och professionellt

Robin M
Skokloster - Söderskogen

Andra affären med Lena som mäklare nu, har bara gott att säga, snabb och effektiv.

Angélica Alejandra D
Bålsta - Västerdalen

Hon är trevlig, skicklig, lyhörd och fantastiskt mäklare. Hon skrev ett utförligt beskrivning av vår villa. Vi fick många många visningar och till slut hon sålde vår villa ganska snabbt och för det vi är tacksam för. Jag rekommenderar gärna Lena Enqvist!!!

Britt Eleonor M
Skokloster - Slottsskogen

En trevlig tjej som sålde mitt hus snabbt till ett pris som jag är nöjd med.

Anders D
Skokloster - Söderskogen

Karolin är rak, ,lugn och korrekt i kommunikationen. Hon har varit med oss och stöttat på ett mycket bra sätt under en relativt lång process i dessa tider (2023-24). Allt ledde till en försäljning som översteg våra förväntningar.

Karin B
Skokloster - Söderskogen

Hon är snabb, rolig och lugn. Kan inte bli bättre.

Elisabet M
Bålsta - Dalängen

Trevligt och proffsigt bemötande

Roger E
Vendió su apartamento con ayuda de Terese Lindroth parte de Fastighetsbyrån Bålsta
Bålsta - Gamla Bålsta

Jag upplever Terese som en bra mäklare. Lätt att prata med och gav svar på alla frågor som jag hade. Proffs helt enkelt.

Anton R
Bålsta - Gillmarksbyn

Enkel och bra förhandling. Vi lyckades köpa vårt drömhus innan visning. Karolin kändes proffsig och hade ett trevligt bemötande. 10/10 rekommenderar starkt!

Helen W
Bålsta - Gillmarksbyn

En oerhört förtroendeingivande mäklare! Ett proffs ut i fingerspetsarna ändå med en varm personlighet. Jag skulle rekommendera Karolin alla dagar i veckan!

Stefan A
Bålsta - Skörby

Lugn och professionell och arbetar på en väl fungerande mäklarbyrå.

Marianne S
Krägga

En öppen trevlig tjej som får en att känna sej sedd även som köpare. Vi hade velat haft henne även till vår husförsäljning men hon arbetar inte i Sollentuna.

Kerstin O
Bålsta - Västerängen

Kompetent och trevlig samt att jag kan rekommendera Lena till andra som ska sälja.

Gudrun Elisabeth F
Bålsta - Uppåkra

Proffsigt bemötande, alltid beredd att svara på mina frågor. Jag är mycket nöjd med kontakten med Lena Enqvist.

Jeanette H
Bålsta - Uppåkra

Öppen & lyhörd för det vi sökte & våra frågor. Tydlig i genomgång av kontrakt & alla detaljer för både oss som köpare & säljare. Bara positiva signaler

Maria H
Bålsta - Skörby

Vi upplevde karolin som kunnig och proffesionellt.

Susanne R
Bålsta - Skörby

En lugn, trygg och kunnig mäklare. Har stöttat mig i min svåra situation och peppat mig när jag tvivlat. Kommit med råd och tips. Hjälpt mig räkna när jag inte kunnat själv. En mäklare som jag varmt kan rekomendera.

Anastasia N
Bålsta - Centrum

Lyhörd, tålmodig och ger mycket kontakt och återkoppling.

Jim Jörgen B
Bålsta - Gamla Bålsta

Supergrym mäklare som har koll på allt! Tack för hjälpen Terese

Camilla W
Bålsta - Gamla Bålsta

Vi är mycket nöjda med samarbetet vi hade med Terese. Vi hade en bra kommunikation under försäljningen av vårat hus, lätt att komma i kontakt med vid frågor som uppstod på vägen!

Pyry N
Bålsta - Väppeby Äng

Erfaren och kompetent. Lägenheten blev såld. Jag är nöjd.

Susan C
Bålsta - Dalängen

Jag upplevde att hon är mycket proffsig hjälpsam och jättetrevlig.

Venera N
Bålsta - Centrum

Väldigt trevlig och professionell mäklare med ambitioner.

Errol S
Bålsta - Prästängen

Karolin är den bästa mäklaren vi har haft att göra med, hon har varit med oss under hela vägen till husköpet och gett oss otrolig support. Hon har alltid varit väldigt förstående och hjälpsam.

Maia-Lena K
Compró su apartamento con ayuda de Karolin Torstensson parte de Fastighetsbyrån Bålsta
Bålsta - Centrum

Karolin är en klippa, fixar allt så vi själva kan koppla av.

Maia-Lena K
Bålsta - Västerskog

Karolin är en klippa, fixar allt så vi själva kan koppla av.

Tommy T
Bålsta - Västerskog

Lugn, trygg och korrekt. Inga överaskningar.

Mattias A
Bålsta - Prästängen

Lugn och trygg. Höll mig informerad och återkopplade alltid snabbt. Tillgänglig.

Maritza E
Krägga

Karolin var väldigt lugn, serviceinriktad och kunnig. Presenterade marknaden och eventuella förväntningar på ett mycket pedagogiskt sätt. Bostadsaffären gick smidigt och Karolin fanns där under hela processen oavsett vad det gällde. Hon är helt enkelt väldigt mån om sina kunder. Rekommenderar verkligen Karolin om ni behöver hjälp med er bostadsaffär! 🌸

Frida L
Krägga

Har haft kontakt med Karolin tidigare och det känns alltid tryggt och bra. Snabba svar, lugn och trevlig! Kan verkligen rekommendera henne!

Jan K
Bålsta - Fagerdal

Rak,tydlig och social. Hon gav mig den informationen som jag behövde. Jag fick ingen beskrivning på objektet men vi var och tittade på alla utrymmen

Anita Isabella B
Övergran

Otroligt trevlig och väldigt proffesionellt bemötande! Hjälpsam med allt, genuint intresserad och vill att allt ska gå så smidigt som möjligt, oavsett vad det gäller! Rekommenderar verkligen!

Anna B
Vendió un solar con ayuda de Björn Alström parte de Fastighetsbyrån Bålsta
Övergran

Proffsigt och förtroende ingivande bemötande. Björn Alström på Fastighetsbyrån har en gedigen erfarenhet i området och får alla att känna sig trygga och lugna i genomförandet av affären.

Hugo F
Bålsta - Väppebyberget

Karolin upplevdes väldigt professionell och hjälpsam.

Peter G
Bålsta - Väppebyberget

Karolin är en mäklare som med sin tydlighet genomför hela processen på ett fantastiskt sätt. Hela tiden blev vi uppdaterade om status. Hon är extremt kunnig och lyhörd och hjälpsam. Karolin koordinerar styling och fotograf som är två bra saker som Fastighetsbyrån har. Inledde processen när det var som tuffast på bostadsmarknaden och karolin sa bara ha is i magen och till februari /mars är det sålt. Huset såldes redan i januari. Hennes engagemang under hela tiden har varit mycket bra.

Karl N
Brunnsta

Bra bemötande, Björn är professionell och saklig och skapade tidigt ett förtroende. Tack, Kalle Norlund

Diana V
Bålsta - Dyarne

Otroligt bra bemötande, snabb återkoppling och bra löpande information kring allt. Karolin är väldigt professionell och lyhörd!

Viola G
Bålsta - Gamla Bålsta

Redan vid första mötet gav Lena Enqvist ett tryggt och förtroendeingivande intryck. Försäljningen av min bostad har skötts proffesionellt, personligt och med mycket tålamod från hennes sida. Rekommenderar verkligen Lena Enqvist som mäklare!

Malena Elisabeth H
Häggeby - Vreta

Snabb och enkel kommunikation, tydlig och engagerad. Lena valde jag som mäklare pga fina omdömen och gav ett tryggt intryck vilket så här i efterhand stämmer bra och finns inget att klaga på, tack Lena.

Beatrice B
Häggeby - Vreta

Väldigt pedagogisk, förklarade oklarheter på ett tydligt sätt. Snabb på att svara.

Jonas K
Häggeby - Vreta

Hon var snabb med svar, gav all nödvändig information och förklarade allt på ett enkelt sätt. Allt gick smidigt och bra

Martti T
Compró su apartamento con ayuda de Lena Enqvist parte de Fastighetsbyrån Bålsta
Bålsta - Centrum

Engagerad, hjälpsam och pålitlig.

Sara L
Compró su apartamento con ayuda de Lena Enqvist parte de Fastighetsbyrån Bålsta
Bålsta - Fagerdal

Lätt att få kontakt med, hjälpsam och driven. Tar reda på och besvarar de frågor som jag har inför köpet och även då kontraktet är skrivet. Positivt!

Bengt M
Skokloster - Slottsskogen

Karolin är Kunnig och effektiv i sitt bemötande med kunden.. Jag är helnöjd med försäljningen av min fastighet.

Linus W
Bålsta - Gillmarksbyn

Väldigt trevlig mäklare, som medlade professionellt mellan säljare och köpare för att landa i en affär som kändes bra som köpare, utan att vara för påstridig. Toppen betyg!