Fastighetsbyrån Hallsberg

• BadgeNineYears
1 041
Ligue 0582-140 00 Compartilhar

About company

Välkommen till Hallsberg, och Fastighetsbyrån! Här i Hallsberg finns allt man kan önska på nära håll. Tack vare järnvägen har du inte långt till varken Örebro, Göteborg eller Stockholm, så här finns både närhet till natur och storstadsliv. När det gäller bostäder finns här allt från grönskande villaområden till bostadsrätter...

1041 omdömen om Fastighetsbyrån Hallsberg

Sedan starten hos Reco 2013

Hanna Ö
Vendeu a sua casa com a ajuda de Jesper Gelin uma parte de Fastighetsbyrån Kumla
Åmmeberg

Jätte trevlig och lyhörd! Gör sitt yttersta för att du som säljare ska bli trygg i affären. Super nöjda :)

Anna Elin Sofie A
Vendeu a sua casa com a ajuda de David Johansson uma parte de Fastighetsbyrån Laxå

Duktig mäklare som engagerat har hjälp oss genom försäljningen.

André K
Comprou a sua casa com a ajuda de Jesper Gelin uma parte de Fastighetsbyrån Kumla
Åmmeberg

Svarade bra på alla frågor man hade, följde upp allt hela tiden. Kändes bra från början till slut.

Annemiek P
Comprou a sua casa com a ajuda de David Johansson uma parte de Fastighetsbyrån Laxå

David helped us really quick with the purchase of our house. As foreign people we we're guided very well thru the process!

Bengt Erik S
Åmmeberg

Lugn och trevlig. Enkel och bra information. Bra engagemang.

Jonny Erik Johan A

Väldigt trevlig uppmärksam gör sitt bästa för sina kunder jag är väldigt nöjd som kund med David Johansson

Mark D

Very good help for us as foreign buyers. Allways available for information.

Yvonne Maria-Theresia K
Vendeu a sua casa com a ajuda de Felicia Rosenlund uma parte de Fastighetsbyrån Kumla
Vinön

Mycket trevlig , engagerad och gör allt för oss säljare .

Swantje K
Comprou a sua casa com a ajuda de Erika Hämälä uma parte de Fastighetsbyrån Kumla
Hällabrottet

Erika is professional and very friendly. We felt super safe during the whole process. She always answer right away. We really recommend her!

Ingegerd Svahn K
Comprou o seu apartamento com a ajuda de David Johansson uma parte de Fastighetsbyrån Laxå

Han är helt ok! Men inte så påläst, visste inte om det bredband eller cykelförråd mm

Anders Tobias I
Finnerödja

Eftersom huset blev sålt före första visningen så tycker jag att allt gick väldigt bra.

Eva R

Gott bemötande, snabb med svar om frågeställningar, trevlig

Hans K

Vår kontakt med David är positiv. Snabb och professionell hantering!

Thomas O
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de David Johansson uma parte de Fastighetsbyrån Laxå

Han gav ett kunnigt o bra intryck! Trevlig och väldigt bra bemötande!! Har inget negativt att säga!

Frank Nygaard L
Vendeu a sua casa com a ajuda de Erika Hämälä uma parte de Fastighetsbyrån Kumla
Sköllersta

Erika Hämälä, Kumla, alltid trevligt och glatt bemötande. Inlyssnande och saklig/tydlig. Mycket nöjda med mäklaren.

Frida T
Comprou a sua casa com a ajuda de Felicia Rosenlund uma parte de Fastighetsbyrån Kumla
Kumla

Framåt och trevlig tjej som vet vad hon gör.

Susanne H
Finnerödja

Tydlig, trevlig, kan hon inte svara på en fråga tar hon reda på detta inom kort tid. En utmärkt mäklare!

Karin Gabriella L
Finnerödja

Hon är väldigt smidig, lyhörd och trevlig person. Lätt att få kontakt med påsms och telefon

Danni A
Hallsberg

Proffsigt bemötande från första dagen tills att kontraktet skrevs. Även efter att allt är klart så är han lika proffsig!

Tony J

Trevlig och duktig mäklare.

Anders B
Tived

Helt ok. Trevligt bemötande och service inriktad.

Rolf Tony P
Vendeu a sua casa com a ajuda de Mathias Fermby uma parte de Fastighetsbyrån Kumla
Hallsberg

Lugn samlad o trygg trevligt bemötande

Alexander S
Pålsboda

Mycket trevlig och lätt av få tag i.

Anna Malin F
Pålsboda

Oerhört kompetent och tillmötesgående! Fantastiskt bemötande.

Dennis Karl-Olof F
Pålsboda

Engagerad och snabb med återkoppling. Tydlig och angelägen att känslan ska vara bra !

Sofie B
Hällabrottet

Trevlig, lätt att ha och göra med

Dennis A
Finnerödja

Riktigt bra jobb av mäklaren och tydligt igenom hela processen!

Margareta H
Tived

Erika har på ett kunnigt och trivsamt sätt lotsat oss igenom processen. Hon har skött sitt jobb till full belåtenhet

Daniel M
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Felicia Rosenlund uma parte de Fastighetsbyrån Kumla

Trevligt och lyhört bemötande. Bra engagemang och närvarande. Mycket bra

Dina Saadi K

Erika är mycket professionell och kunnig mäklare, samtidigt som mycket trevlig, duktig och lyhörd. Allt gått snabb och smidig. Vi kan inte vara mer nöjda jag kan verkligen rekommendera henne.

Husam I

Kunnig mäklare, har bra bemötande. Trevlig

Lisbeth A
Comprou a sua casa com a ajuda de Mathias Fermby uma parte de Fastighetsbyrån Kumla
Hallsberg

Mycket tillmötesgående och hjälpsam. Lättillgänglig och flexibel.

Robin C
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Erika Hämälä uma parte de Fastighetsbyrån Kumla
Hallsberg Nytorget

När jag först kom i kontakt med Erika Hämälä från Fastighetsbyrån Kumla vid köpet av min bostad på Nytorgsgatan 12B, blev jag omedelbart imponerad av hennes professionella tillvägagångssätt och den varma bemötande jag fick. Innan vi påbörjade processen hade jag specifika förväntningar på hur allt skulle skötas, framför allt gällande kommunikationen och tillgängligheten. Erika levde inte bara upp till dessa förväntningar, hon överträffade dem. Från start till mål var Erika otroligt engagerad och tillmötesgående. Hon gjorde...

Lillemor P
Hallsberg

Bra och duktig mäklare som gör sitt bästa. Hjälpsam och trevlig Rekommenderas varmt

Carina U
Långängen

Erika möter kunden med ett trevligt sätt samt att hon visar intresse för i mitt fall köpare. Hon är tillgänglig och informativ på ett proffesionellt sätt, med bibehållen personlighet som hon ger köpare. Mycket trevlig mäklare att möta.

Stefan A
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Erika Hämälä uma parte de Fastighetsbyrån Kumla

Glad ,trevlig ,positiv ,trevligt bemötande Kunnig ,Bra kontakt rakt igenom hela affären Är mycket nöjd ,Rekommenderar både Fastighets byrån å Erika ,till andra som går i säljtankar Mvh Stefan

Pontus N
Långängen

En bra mäklare som jobbar för kundens bästa. Erika kan ja starkt rekommendera, hon överträffade mina förväntningar.

Linus E

Blev bemött professionellt och betryggande från start. Kändes som hon förstod mitt behov, och resultatet blev därefter. Kan varmt rekommendera!

Leif Åke K
Västra Oxhagen

Trevligt , välkomnande och proffsigt bemötande. Vi förväntade oss att han skulle hjälpa oss att vägleda och hjälpa oss genom affären vilket han har gjort till hundra procent. Positiv , proffsig och otroligt hjälpsam. Var även duktig på att hela tiden informera oss om vad som hände under resans gång. Tex när någon eventuell köpare kontaktade honom . Vi är mycket nöjda med Jesper och kan varmt rekommendera honom till andra som ska göra en fastighetsaffär.

Svar från Jesper Gelin

Jättetack för ert fina omdöme! Jag tackar så mycket för förtroendet att ha fått hjälpa till med försäljningen och önskar er all lycka framåt.

Danielle G
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Felicia Rosenlund uma parte de Fastighetsbyrån Kumla

Trevlig och engagerade personer

Ing-Marie Ragnhild Margareta L
Hallsberg

Vi tycker att det kändes tryggt och bra att ha David som vår mäklare. Han var snäll, förstående och kunnig. Kändes som att han hade svar på vad han tyckte vi skulle göra i olika situationer vilket kändes tryggt. Han gav ett lugnt och bra intryck första gången vi sågs och det kändes bra redan från första stund.

Ulf B

Jag blev bemött på ett trevligt och lugnt sätt. David var lyhörd och resonerande. Jag hade inte några särskilda förväntningar, i övrigt se "delsvar" under punkt 1. Återigen se ovan, och i övrigt har David varit lätt att nå, och vi har kommunicerat bra med varandra.

Maria L

Hejsan, Jag kan rekommendera David till andra köpare och säljare. Artig och trevlig som alltid.

Mats H
Centralt Kumla

Trevlig lyhörd kunnig. Kan verkligen rekommenderas!

Hanna K

Lättsam och engagerad mäklare som gärna bollat tankar utifrån våra förutsättningar. Lätt att komma i kontakt med.

Lena N
Centralt Öster

Bra bemötande och smidig affär!

Stefan L

Han var bra och trevlig och kan rekommenderas till andra

Zein A

Han var jättebra mäklare att jobba med, han har anpassat sig alltid efter mina behov och önskemål. Önskar dig all lycka framöver David

Klas W

Samarbetet med mäklaren har gått snabbt och smidigt i samband med affären. Eventuella frågetecken har hanterats skyndsamt.

Svar från Jesper Gelin

Tack så mycket Klas för att du tog dig tiden att bedöma min arbetsinsats, det uppskattar jag! Det glädjer mig att du känner att det gått bra.

Daniel G
Hallsberg

Mycket engagerad och kunnig mäklare. Gav bra tips och rekommendationer hur vi skulle hantera vår försäljning.