Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Hallunda torg 1, 145 01 Norsborg — Visa karta

Norra Botkyrka

Välkommen till Norra Botkyrka! Här bor du i ett familjevänligt och tryggt område. Norra Botkyrka som omsluts av Mälaren, ligger verkligen bra till vad gäller närhet till både natur och mängder med arbetstillfällen. Vi som bor här, väljer därför att bo kvar. Det är inte ovanligt att flera generationer av samma familj finns här. Vi ser även en trend i att människor som flyttat härifrån tidigare, nu flyttar tillbaka.

Mycket boende för pengarna

Här får du mycket bostad för pengarna och det finns en härlig blandning med något för alla. Bostäder till salu i Norra Botkyrka utgörs av bostadsrättslägenheter, radhus, kedjehus och villor i olika storlekar för olika behov.
Vi förmedlar allt från små lägenheter för förstagångsköpare eller pendlare till radhus/villor för den stora familjen!

Läge

I Norra Botkyrka finns ett flertal förskolor, grundskolor och även ett gymnasium.
Hallunda Centrum, Norra Botkyrkas största centrum, har ett stort utbud som fyller de flesta behov t.ex. mataffärer, apotek, vårdcentral, klädbutiker och restauranger.
För dig som åker kommunalt, finns det goda kommunikationer. Tunnelbanan och bussen tar dig smidigt till och från arbete och skola. Från Hallunda Centrum till T-centralen med tunnelbanan tar det ca 30 minuter, med buss till Södertälje ca 20 minuter och till Tumba Centrum tar det endast 15 minuter.
Med bil tar du dig till Södertälje Centrum på endast tio minuter och till Stockholms innerstad ca 20 minuter. Till Kungens Kurva, Skandinaviens största handelsplats med bl.a. IKEA och Heron City, är det ca åtta minuters bilfärd.
Inom en snar framtid kommer det omtalade projektet Förbifart Stockholm att färdigställas. Förbifart Stockholm kommer att korta resvägen väsentligt från Botkyrka till Norra sidan av Stockholmsregionen, bl.a. Arlanda flygplats och Stockholm Quality Outlet i Barkarby.
Med detta sagt vill vi belysa det centrala, lugna och trygga läget vi har här i Norra Botkyrka.

Framtidsplaner

Utöver Förbifart Stockholm som skapar goda möjligheter för fortsatt utveckling, satsas stora resurser på en bra och hållbar framtid för Norra Botkyrka. De kommande åren kommer kommunen att planera för nya bostadsområden och handelsplatser. Några projekt som det talas mycket om i media är Södra Porten, Hallunda Gård och Slagsta Marina.

Du hittar oss i Hallunda Centrum. Vi är beredda att med alla våra resurser hjälpa dig i din bostadsaffär.
Välkommen att kontakta oss!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 425 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

• Annelie V

2019-10-15

Annelie V skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    aram hjälpte mig att köpa mitt hus på en av de adresser jag mest va intresserad av,
    aram var tillgänglig varje gång man behövde nå han för frågor etc.
    Aram enligt min åsikt är en av de bättre mäklare ja mött, och jag hade kontakt me flera mäklare denna tid ( tiden jag va i behov av att köpa ett hus ).
    Han är så professionell på alla sätt.
    Förväntningarna va höga från min sida, då jag ville ha det bästa av det bästa i områden ja va intresserad av och han försökte verkligen in i de sista, tills han visade mig mitt hus som jag idag äger.
    Aram kommer jag rekommendera starkt till alla jag känner.
    kort och gott, Han är bäst på det han gör idag!!! Läs mer
    2019-10-15 Aram Soma svarar Annelie V
    Tack så mycket Annelie och stort grattis till köper!
  • 2019-10-14

Youssra Z skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Aram sålde vår bostadsrätt.
    Jättetrevlig och ödmjuk. Svarar på alla frågor och funderingar
    Professionell!
    Aram den mäklaren vi kommer att vända oss till vid nästa köp/försäljning!

Söker man en professionell mäklare som kommer att göra allt för att få din bostad såld, så rekommenderar jag Aram Soma Läs mer
    2019-10-14 Aram Soma svarar Youssra Z
    Tack Youssra för de fina orden, du är alltid välkommen till mig och mina kollegor på Fastighetsbyrån!
  • 2019-10-10

Sinan K skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    jag har sålt en bostad . det är rekomanderat Läs mer
  • 2019-10-09

Alex Rafael T skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag är Jättenöjd med Aram Soma Läs mer
    2019-10-09 Aram Soma svarar Alex Rafael T
    Tack Alex och stort grattis till din fina lägenhet!
  • 2019-10-04

Nancy A skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Vi hade svårt att sälja vårt hem. Den låg ute i över 1 år. Vi ville byta mäklare och kom då i kontakt med Tony. Efter 2 dagar med Tony var huset sålt och kontraktet påskrivet. Vi är extremt tacksamma för den effektivitet och professionalitet vi mottagit. Tack! Läs mer
  • 2019-10-02

Omran Issa O skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    jag har köpt ett radhus, jag blev bemött på väldigt bra sätt, jag är nöjd med hela upplevelse Läs mer
  • 2019-10-01

Zixten B skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag upplevde Emanuel som professionell, och rak i sin kommunikation.
    Lyhörd och kunnig. Läs mer
  • 2019-09-28

Nils Holger E skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    * Sålt mitt kedjehus

* Utmärkt bemötande

* Han levde upp till mina förväntningar

* Han är en SÄLJARE ! Läs mer
    2019-09-29 Aram Soma svarar Nils Holger E
    Stort tack för rekommendationen och stort grattis till den nya bostaden!
  • 2019-09-25

Botros Zarif Moussa A skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Han är bäst jag kommer att rekommendera han till alla jag känner han är trevligt snäll hans jobbar från hjärtat som jag har sett Läs mer
  • Kinga K

2019-09-21

Kinga K skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Emanuel is professional, efficient and polite. His service was top notch! Läs mer
  • 2019-09-17

Ulla Marja-Leena A skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Sålde radhus. tillgänglig. stämt av om vi hade uppfattat korrekt informationen i början av processen. Han var effektiv och radhuset såldes inom tre veckor.
    Vänlig bemötande. Läs mer
  • 2019-09-14

Karin Kristina Elisabet L skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Sålt radhuset och fått bra betalt!
    Trevlig mäklare som tycker om sockerkaka!
    Levt upp till förväntningarna! Läs mer
  • 2019-09-13

10 stjärnor
    ❤️❤️❤️ Läs mer
  • 2019-09-12

Karl Börje Gunnar A skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Vi har sålt vårt radhus. Aday gör ett professionellt intryck och bemöter mig som kund med respekt.
    Uppdraget utfördes både snabbt och vi är nöjda med utfallet. Läs mer
  • 2019-09-11

Uno N skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Det gick smidigt och smärtfritt. En lägenhet såldes medan jag samtidigt köpte den nuvarande.
    Mäklarna var vänliga och tillmötesgående.
    Mäklaren utstrålade lugn och säkerhet och ingav förtroende. nu är allt avklarat. Läs mer
  • 2019-09-11

Carina N skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Vi sålde vår lägenhet i Hallunda och det gick mycket bra. Vi är nöjda med den information och hjälp vi fick. Läs mer
  • 2019-09-09

David B skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Köpte en bostadsrätt där Tony var med från början till slut. Tony var exemplarisk i sitt sätt att sköta affären! Professionell och tydlig i sin sak, jag har tidigare fått höra att han är en duktig mäklare och nu har jag fått det bekräftat. Jag kan lugnt säga att han är att rekommendera! Läs mer
  • 2019-09-03

Azeb Mesfin G skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    I have bought an apartment . Emanuel has show some different apartment for me and I chose this apartment. He is very kind person ,panctualed and helpful broker and has a nice hospitality. Läs mer
  • Emre U

2019-09-03

Emre U skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren var mycket duktig och serviceminded. De blev snabbaffär Läs mer
  • RICHARD L

2019-09-03

RICHARD L skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Mina föräldrar ville sälja sitt hus i Fittja och valet föll på Aday Duru på Fastighetsbyrån. Innan hade vi kontaktat fler mäklare, men valet föll på Aday. Den största anledningen var känslan över hans höga sociala kompetens och driv i att göra affärer. Våra förväntningar besvarades. Det här är en riktigt duktig och trevlig mäklare som jobbar hårt för att få till en bra affär. Han hittade många spekulanter som var intresserade av huset och affären genomfördes väldigt snabbt och smärtfritt. Sedan jobbar Aday med ett väldigt bra team på Fastighetsbyrån där Peter tar kanonbilder och Anna har koll på det administrativa. Ska man säga något negativt är det att Aday emellanåt är svår att nå, men han ringer ändå upp i slutändan och då får man svar på alla frågor och funderingar. Sammanfattningsvis tycker vi att Aday har gjort ett strålande jobb och vi skulle definitivt valt honom och hans kollegor om vi hade sålt igen. Läs mer
  • 2019-08-25

Sitora B skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Stockholms bästa mäklare bor i Hallunda. Aram Soma är supermäklaren som hjälpt familjer ur trångboddhet och övertygar folk att satsa på sin ort.
    Den mäklare som toppar listan är Aram Soma, som jobbar på Fastighetsbyrån i Botkyrka.Jag är jättenöjd hans arbete.👍
    Önskare Sitora Läs mer
    2019-08-27 Aram Soma svarar Sitora B
    Tack för din rekommendation, jag ser fram emot att få hjälpa dig fler gånger med att köpa och sälja bostad!
  • Damian K

2019-08-15

Damian K skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Aday bästa säljare
    Jätte bra kontakt Läs mer
  • 2019-08-14

Suad L skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Köpte hus, sålde lägenheten.
    På ett trevligt bemötande
    Fick ganska mycket info på det man ville. Läs mer
    2019-08-15 Aram Soma svarar Suad L
    Tack Suad, jag hoppas du kommer att trivas bra i ditt nya hus!
  • Elinor G

2019-08-13

Elinor G skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Sålde min bostadsrätt, nyproduktion.
    Bra mäklare tanken var inte att sälja just nu men sålde den då försäljningen gick bra trots dålig säljmarknad Läs mer
  • 2019-08-13

Majid Haris Dahrab A skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Mäklaren lyckades sälja ut min bostad jätte snabbt samt till begärt pris trots att det är dålig marknad Läs mer
  • 2019-08-12

Mitra F skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag har köpt en ny bostad.

Han är väldigt omtänksam, hjälper och lyssnar när jag behöver nåt eller behöver hjälp med. Läs mer
  • Annelie V

2019-08-11

Annelie V skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    aday sålde min bostadsrätt redan efter första visning.
    Jag är så nöjd!!!
    Aday är grymt bra på sitt jobb!!!
    Han hade verkligen tålamod och min bostad i focus vid varje tillfälle jag kontakta han.
    Fortsätt med det du gör Aday, bästa mäklaren! Läs mer
  • 2019-07-31

Mohammed Adel C skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Lugn , skön mäklare och sköter sitt jobb som man ska !
    Jätte Trevlig mäklare och han gör sina kunder nöjda! Läs mer
  • 2019-07-26

Sven Mikael C skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Bra, kunnig, lätt att kommunicera med. Läs mer
  • Elham Abdulmagid A

2019-07-16

Elham Abdulmagid A skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Sålde bostad . Jag har blivit bemötta jätte bra . Mycket bra förklaring hur ska det gå till .
    Mina förväntningar har uppnått med försäljning vad det gäller allt priset ,visning , fotografering osv .
    Jag är jätte glad att haft Aday som mäklare på fastighetsbyrån norra Botkyrka och rekommendera honom stark till andra som mäklare Läs mer
    2019-07-18 Aday Duru svarar Elham Abdulmagid A
    Det glädjer mig att höra att ni var nöjda med försäljningen av er bostad och hela förmedlingsprocessen. Jag kan samtidigt säga att nöjet var på min sida, stort tack till er!
  • 2019-07-16

Karin F skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Alltid nåbar och positiv.
    Hjälpsam med allt. Läs mer
    2019-07-16 Aram Soma svarar Karin F
    Tack för din rekommendation Karin, hoppas du kommer att trivas i det nya fina huset!
  • 2019-07-13

Vedusan S skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag har köpt en bostad, där emanuel var mäklare, Affären gick väldigt smidigt. Emmanuel hjälpte även till med vad som behövdes göras för att köpa lägenheten. Läs mer
  • 2019-07-11

Izzet K skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Absolut bästa mäklaren i Norra Botkyrka! Läs mer
    2019-07-11 Aram Soma svarar Izzet K
    Tack för din fina rekommendation Izzet, du är alltid välkommen till Fastighetsbyrån!
  • Magdalena S

2019-07-10

Magdalena S skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag har köpt och sedan såld en lägenhet med hjälp av Aram Soma.
    Han är väldigt engaged mäklare som ger alltid goda råd. Han är lyhörd och snabb på återkoppla.. Mäklare med väldigt bra bemötande och stor intresse att hjälpa sin kund. Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2019-07-10 Aram Soma svarar Magdalena S
    Tack Magdalena för din fina rekommendation, jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet!
  • 2019-07-10

Saiesan Johan S skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Mäklaren var riktigt riktigt bra! Läs mer
    2019-07-10 Aram Soma svarar Saiesan Johan S
    Tack Johan för din rekommendation och återigen stort grattis till din fina bostad!
  • 2019-07-05

Bashar D skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Köpte lägenhet via Aday Duru och är helt utmärkt, jag är väldigt nöjd med mitt val samt med all hjälp av Aday.
    Han va jätte noggrann om förklaringar o.s.v
    Är tacksam om all hjälp! Läs mer
    2019-07-08 Aday Duru svarar Bashar D
    Stort tack för den fina recessionen Bashar och grattis till din nya bostad!
  • 2019-07-04

Suraj K skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Aday på Fastighetsbyrån i Hallunda är en engagerad och grym mäklare som är kunnig inom sitt arbete! Läs mer
    2019-07-08 Aday Duru svarar Suraj K
    Tack Suraj! Nöjet är på min sida, all lycka till dig och din familj.
  • 2019-06-26

Uno N skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag skrev att jag upp till nu är helt nöjd. Vänligt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-20

Tony E skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Mycket trevlig och snabb och smidig!
    Mycket god erfarenhet. Läs mer
    2019-07-08 Aday Duru svarar Tony E
    Stort tack för förtroendet Tony!
  • 2019-06-10

Ebrahim A skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    "Bästa mäklare har jag träffat Läs mer
  • 2019-06-07

Ninib B skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Sålde lägenhet, bostadsrätt i Botkyrka. Fantastiskt mottagande, professionell service och alltid tillgänglig för att disktuera affären. Har aldrig blivit bemött på liknande sätt. Definitivt över förväntningarna inom alla aspekter. Läs mer
    2019-06-07 Tony J svarar Ninib B
    Stort tack för din feedback jag är minst liga glad över att få göra affär med dig det var ett rent nöje att få ditt förtroende för din försäljning. Stort tack än en gång för de fina orden.
  • 2019-06-06

Carolin A skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag har köpt ett kedjehus och är jätte nöjd med min mäklare han uppfyller alla krav utmärkt! Läs mer
    2019-06-07 Tony J svarar Carolin A
    Hej Carolin! det glädjer mig enormt att ni är nöjda med affären, lycka till nu i nya huset.
  • 2019-06-06

Naman B skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag köpte ett kedjehus och är jätte nöjd med hans bemötande hans kunnighet och uppfyller alla krav en duktig mäklare ska ha Läs mer
    2019-06-07 Tony J svarar Naman B
    Stort tack Naman, jag är så glad för er skull att ni hitta det ni sökt så pass länge, lycka till i ert nya hus!
  • Ömer U

2019-06-05

Ömer U skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    %100 bra business och bra service
    Tack för hjälp Läs mer
  • 2019-06-04

Fouad A skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Köpte mitt drömhus tack vare denna mäklare har sökt i flera år och en dag fick jag bara ett samtal om att det finns ett hus på kommande som va precis vad vi sökte åkte dit före visning och skrev på kontraktet dagen efter ! Otroligt glada

Och när det kom till att sälja vår nuvarande lägenhet så la han verkligen ner krut i denna sega marknaden han gjorde ett suvärent jobb Läs mer
    2019-06-04 Tony J svarar Fouad A
    Fouad!, stort tack för din reco det var ett rent nöje att få arbeta med er och dessutom att hitta ert drömboende det gör mig extra glad. Lycka till nu och grilla försiktigt på tomten:)
  • Jack H

2019-06-01

Jack H skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Aram är positiv, engagerad och driven som ingen annan mäklare jag stött på. Han har funnits tillgänglig oavsett tid på dygnet och alltid varit flexibel i sitt arbetssätt.

Sålde min lägenhet på ett ögonblick, väldigt engagerad och var alltid tillgänglig snabbt för alla sorts frågor som uppstod. Allt var över förväntan.

Om du är ute efter en unik fastighetsmäklare, välj Aram. Hans varma personlighet i kombination med hans positivitet kommer ta dig med storm. Läs mer
    2019-06-01 Aram Soma svarar Jack H
    Stort tack för din fina rekommendation Jack, det var ett sant nöje att få hjälpa Er med Er bostadsaffär!
  • 2019-05-29

Erik Fredrik Christian S skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag köpte en bostad i Kyrkbyn av Emanuel och han bistod med snabb service, snabb återkoppling och dessutom en snabb affär. Rekommenderas varmt, han var dessutom mycket hjälpsam och förstående inför massa frågor och oro, då det är mitt första bostadsköp. Läs mer
  • 2019-05-29

Mona M skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Aram är en otrolig proffesionell mäklare, otroligt duktig på sitt jobb. Han lyssande på oss och vi fick det vi ville ha för vår lägenhet. Han rekommendera! Läs mer
    2019-05-29 Aram Soma svarar Mona M
    Tack så mycket för din fina rekommendation Mona, det var verkligen ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningen!
  • 2019-05-27

Eli S skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Toppen mäklare! 5 stjärnig mäkleri från start till avslut. Läs mer
  • 2019-05-26

Karl Tage H skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Emanuel Turgay har på vårt uppdrag sålt vårt hus till ett på
    marknaden och för oss mycket gott försäljningspris.

Vi är till fullo mycket nöjda med hans tillmötesgående och
    professionalism alltsedan vårt första möte och kan på det
    varmaste rekommendera honom.

Ida och Tage Hallerström Läs mer