Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hallunda

Fastighetsbyrån Hallunda

Hallunda torg 1, 145 01 Norsborg — Visa karta

Norra Botkyrka

Välkommen till Norra Botkyrka! Här bor du i ett familjevänligt och tryggt område. Norra Botkyrka som omsluts av Mälaren, ligger verkligen bra till vad gäller närhet till både natur och mängder med arbetstillfällen. Vi som bor här, väljer därför att bo kvar. Det är inte ovanligt att flera generationer av samma familj finns här. Vi ser även en trend i att människor som flyttat härifrån tidigare, nu flyttar tillbaka.

Mycket boende för pengarna

Här får du mycket bostad för pengarna och det finns en härlig blandning med något för alla. Bostäder till salu i Norra Botkyrka utgörs av bostadsrättslägenheter, radhus, kedjehus och villor i olika storlekar för olika behov.
Vi förmedlar allt från små lägenheter för förstagångsköpare eller pendlare till radhus/villor för den stora familjen!

Läge

I Norra Botkyrka finns ett flertal förskolor, grundskolor och även ett gymnasium.
Hallunda Centrum, Norra Botkyrkas största centrum, har ett stort utbud som fyller de flesta behov t.ex. mataffärer, apotek, vårdcentral, klädbutiker och restauranger.
För dig som åker kommunalt, finns det goda kommunikationer. Tunnelbanan och bussen tar dig smidigt till och från arbete och skola. Från Hallunda Centrum till T-centralen med tunnelbanan tar det ca 30 minuter, med buss till Södertälje ca 20 minuter och till Tumba Centrum tar det endast 15 minuter.
Med bil tar du dig till Södertälje Centrum på endast tio minuter och till Stockholms innerstad ca 20 minuter. Till Kungens Kurva, Skandinaviens största handelsplats med bl.a. IKEA och Heron City, är det ca åtta minuters bilfärd.
Inom en snar framtid kommer det omtalade projektet Förbifart Stockholm att färdigställas. Förbifart Stockholm kommer att korta resvägen väsentligt från Botkyrka till Norra sidan av Stockholmsregionen, bl.a. Arlanda flygplats och Stockholm Quality Outlet i Barkarby.
Med detta sagt vill vi belysa det centrala, lugna och trygga läget vi har här i Norra Botkyrka.

Framtidsplaner

Utöver Förbifart Stockholm som skapar goda möjligheter för fortsatt utveckling, satsas stora resurser på en bra och hållbar framtid för Norra Botkyrka. De kommande åren kommer kommunen att planera för nya bostadsområden och handelsplatser. Några projekt som det talas mycket om i media är Södra Porten, Hallunda Gård och Slagsta Marina.

Du hittar oss i Hallunda Centrum. Vi är beredda att med alla våra resurser hjälpa dig i din bostadsaffär.
Välkommen att kontakta oss!
Mån-Tor: 10:00-17:00
Fre: 10:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 333 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hallunda

• Tserendash M

2019-01-02

Tserendash M skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Vi köpte en lägenhet från honom,han är väldigt snäll och hjälpsam. Han är det bästa mäklaren enligt mig och min familj. Vi gillar att jobba ihop med honom han är så snäll. Gott nytt år! Önskar din och Emanuel Turgays jobb all lycka! Läs mer
  • 2018-12-17

Dildora A skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Tack för fina bemöt vid köp av bastad Emanuel hjälpte mig och hitta bostad på bästa läge som jag önskar. Mäklarens bemötande var utmärkt 😊 Läs mer
  • 2018-12-14

Noubar H skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Han är duktig, trevlig, ambitiös och hjälpsam. Läs mer
  • 2018-12-09

Angel Ernesto P skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Sålt min bostad (radhus). Trevlig, duktig och hjälpsam. Läs mer
  • 2018-12-08

Jalal H skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Jag sålde ett radhus
    Trevligt mäklare och snabb och enkel hantering av försäljning. Läs mer
  • Samir B

2018-12-07

Samir B skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Han är bästa mäklaren utan tvekan. Läs mer
  • Dany R

2018-12-05

Dany R skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Underbart bemötande, alltid tillgänglig oavsett tid på dygnet, serviceminded och genuin ödmjuk, hjälpte till på alla sätt för vårt drömboende, nöjdare än så kan man inte vara, all lycka till Tony, Tusen tack för att du är du! Läs mer
  • 2018-12-05

Heval F skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Sålde lägenhet i Hallunda och kollade runt lite innan jag bestämde mig för mäklare, ringde till dom två som jag fick höra mest gott om och så föll det rätt naturligt att Tony fick uppdraget då jag helt klart tyckte hans personlighet och professionalism passade mig och vad jag vill ha från en säljare och mäklare. Läs mer
  • 2018-11-30

Ummu Rahira N skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Sålde bostad med Aday Duru jag var nöjd med allt från början till slut, med både en pedagogisk genomgång av sälj process samt slut pris. Rekommenderar Aday Duru oavsett försäljning eller konsultation ! Läs mer
  • 2018-11-22

Zeeshan Akhtar W skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    I sold 2 room apartment in Hallunda and Aday helped us a lot to better advertise and sell it to the expected price. He is a very proficient real estate who is always willing to help his customers to achieve best results.
    The complete process from start to selling the apartment went very smoothly and I will definitely recommend Aday for his commitment and trustworthiness for future sales. Läs mer
    2018-11-26 Aday Duru svarar Zeeshan Akhtar W
    Thank you Zeehsan for the fine review. I wish you all the best of luck in the future.
  • 2018-11-20

Fatin D skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Bästa mäklaren i norra Botkyrka Läs mer
  • 2018-11-07

Savmi A skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Jag har köpt ett radhus i hallunda och mäklaren var Aday Duru. Aday bemötte oss på ett jätte trevligt sätt och levde upp till mina förväntningar, var hjälpsam och tillgänglig när man behövde. Läs mer
    2018-11-26 Aday Duru svarar Savmi A
    Tack för de fina orden Savmi, jag hoppas att ni skall trivas i er nya Bostad.
  • Marwan I

2018-11-03

Marwan I skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Jag har sålt en radhus genom Fastighetsbyrån och Aday Duru , allt gick väldigt smidigt och bra , är väldigt nöjd med Aday och hans insats , samt priset jag fick. Kommer starkt att rekommender Fastighetbyrån och speciellt Aday till alla som tänker sälja något objekt. Läs mer
    2018-11-05 Aday Duru svarar Marwan I
    Tack Marwan för de fina orden och ditt förtroende i att förmedla er bostad.
  • 2018-10-31

Barbara B skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Emanuel var otrolig professionell under hela försäljningsprocessen. Allt runt försäljningen har skötts exemplariskt och bemötande kunde inte varit bättre. Varmt rekommenderar Emanuel till alla. Läs mer
  • Tomasz W

2018-10-31

Tomasz W skrev om Heinar Valk en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Mycket bra..................................................... Läs mer
  • 2018-10-12

Ulla-Lena B skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Vetevägen 5, Hallunda.

Bra, korrekt, personligt bemötande. Lokal kunskap och engagemang för bostadsområdet Hallunda/Norsborg.

Allt har fungerat bra! Läs mer
  • Mattias A

2018-10-05

Mattias A skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Väldigt nöjd med Tonys service! Var på sin alert hela tiden! Läs mer
  • Roffe P

2018-10-04

Roffe P skrev om Fastighetsbyrån Hallunda
    Han sålde ett radhus åt oss.
    Mycket trevlig och kompitent mäklare som vi kan rekommendera 👍 Läs mer
  • Özge K

2018-10-02

Özge K skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Emanuel är en engagerad fastighetsmäklare som brinner för sitt arbete. Lätt tillgänglig och väldigt hjälpsam.
    Ärlig och framgångsrik.
    Tack för allt ditt arbete! Lycka till. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2018-09-28

Ali M skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Köpte ett hus på hallundavägen av Aday på fastighetsbyrån i hallunda helt fantastisk personal och kommer framöver endast gör mina affärer med dem då jag aldrig kommer flytta från botkyrka och de helt klart den bästa byrån jag varit på mitt andra köp där och hoppas på många fler !

Aday duru är enligt min åsikt en av de bästa mäklare jag träffat Läs mer
    2018-11-05 Aday Duru svarar Ali M
    Tack Ali för förtroendet samt de fina orden, det är svårt att de går fel när man har kunder som er. All lycka till dig och din familj!
  • 2018-09-22

Frida I skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Emanuel hjälpte mig med att hitta min drömbostad. Jag fick rådgivning och ett professionellt bemötande. Oerhört glad över mitt val av mäklare och kommer definitivt anlita honom i alla mina bostadsärenden där han även rekommenderats till familj och vänner! Läs mer
  • Omar Z

2018-09-22

Omar Z skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Bra mäklare, trevlig, glad och personlig.
    Sålde min lägenhet till ett OK pris trots mycket tuffa omständigheter.
    Rekommenderar Aday! Läs mer
    2018-11-05 Aday Duru svarar Omar Z
    Tack Omar för de fina orden, Jag vill passa på att önska dig all lycka i framtiden samt tacka för ditt förtroende under hela förmedlingsprocessen.
  • Sandra A

2018-09-21

Sandra A skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Under en så svajjig marknad har Emanuel lyckat sälja vår bostad till ett rekordpris. Han är en fantastisk mäklare som gav oss trygghet. Han är tålmodig och lyssnar på kundens behov. Vi är super nöjda med hans insats och kommer definitivt att välja honom nästa gång vi säljer! Läs mer
  • 2018-09-19

Abbas S skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Han är alltid svara mina fråga och han är mycke bra persson Läs mer
    2018-11-05 Aday Duru svarar Abbas S
    Tack Abbas och gratulerar till den nya bostaden!
  • 2018-09-14

Britt Annelie S skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Ung kille men vet mycket och tar reda på det han ev inte skulle veta.
    Mycket trevlig! Läs mer
  • 2018-09-14

Karl Ensio R skrev om Fastighetsbyrån Hallunda
    korrekt bemötande, bra information och snabbt jobbat Läs mer
  • 2018-09-11

Esme C skrev om Heinar Valk en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Trevlig lyhörd mäklare som hjälper och bemöter på allra bästa sätt !! Läs mer
  • Malek S

2018-09-10

Malek S skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Rekommenderar Emanuel starkt. Helt klart Botkyrkas bästa mäklare.
    Han har hjälpt mig med hela bostads affären.
    +++++ Läs mer
  • Roffe P

2018-09-07

Roffe P skrev om Fastighetsbyrån Hallunda
    Mycket trevlig och kunnig mäklare, välorienterade i området. Läs mer
  • 2018-07-24

Ella N skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Emanuel är kompetent och att lita på. Dessutom går han lätt att få tag på när man har frågor. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2018-07-16

Susanne M skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Tony är en person som jag skulle rekommendera starkt.
    Vi letade länge efter en bostad och vi var inte dem enklaste att handskas med kan man erkänna men Tony förstod oss utmärkt och hjälpte oss till fullo!
    En bra mäklare som utför sitt jobb på ett proffesionellt sätt. Läs mer
  • Mahedi H

2018-07-05

Mahedi H skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Emanuel är jättebra och hjälpsam mäklare. Han hjälpte mig med köp av min första lägenhet och jag är mycket nöjd.
    Tack så mycket
    Emanuel Turgay Läs mer
    Mahedi H gillar detta
  • Eva N

2018-07-05

Eva N skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Emanuel har handhavat bostadsförsäljningen med engagemang och professionalitet. I de situationer som uppstått har han varit lösningsfokuserad och flexibel och gett 100 % för att säkerställa att samtliga parter har en god upplevelse av affären.
    Emanuel är lätt att få kontakt med, inlyssnande och arbetar snabbt samt ger det lilla extra.
    Jag kan varmt rekommendera att anlita Emanuel till din bostadsaffär. Läs mer
  • Marie S

2018-06-27

Marie S skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Emanuel är en positiv, tydlig, noggrann, ärlig och engagerad mäklare. Jag är väldigt nöjd med hans insats. Något som uppskattades väldigt högt hos mig var enkelheten att kommunicera med honom samtidigt som han var väldigt professionell i sitt förande och hanterande av försäljningen. Kan varmt rekommendera Emanuel! På återseende :) Läs mer
  • 2018-06-11

Eva A skrev om Heinar Valk en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Har sålt mitt radhus, hade större förväntningar och hjälp av
    mäklaren fick själv be om kalkyl över vilka belopp som gäller, han
    ringde inte heller mig om mitt konto när insatsen hade kommit in
    blev problem på banken när jag själv skulle betala insats för mitt nya boende fick åka en extra tur till honom. Han var inte heller så
    drivande i försäljningen utan förslog att jag skulle ta det bud som gavs. Har ingen tidigare erfarenhet men två av mina barn sålde
    sina bostäder 2017 och var på mig om mäklaren. Läs mer
  • 2018-06-05

Syeda R skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    He is very patient and polite with his clients and gave time to explain question whenever he was asked. So far he is a good communicator. He delivers information well. Thanx Emanuel :) Läs mer
  • Mia L

2018-06-05

Mia L skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Vänlig, hjälpsam och kompetent. Känner att försäljningen har legat i rätt händer. Vi fick ut mer än förväntat från försäljningen. Jag lämnar mina rekommendationer. Läs mer
  • 2018-05-29

Damian K skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Jag köpte en lägenhet
    Bro kontakt med mäklare Läs mer
  • 2018-05-24

Tommy Harry G skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Trevlig och hjälpsam
    Är lättsam och man får svar på sins frågor Läs mer
  • 2018-05-08

Alan B skrev om Fastighetsbyrån Hallunda
    professionella tjänster och kundinriktning Läs mer
  • 2018-04-25

Saadet D skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Hej
    Emanuel Turgay är en glad och positiv mäklare man blir jävligt glad med hans positiva och glada humör .
    Absolut en av Botkyrkas bästa mäklare lycka till i framtiden Läs mer
  • Josefin S

2018-04-15

Josefin S skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Duktig och trevlig mäklare! Han vet vad han gör och är ärlig mot kunderna redan från start! Läs mer
  • Dany R

2018-04-03

Dany R skrev om Fastighetsbyrån Hallunda
    Mycket välkunnig inom sitt område, ödmjuk och svarar alltid vid frågor och funderingar, kommer bara att höra av mig till honom i framtiden, en av de bästa personerna i denna bransch. Tack för allt.
    Nöjd Bostadsrättsköpare! Läs mer
  • Carlito S. P

2018-03-28

Carlito S. P skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Han är en trevlig och brå person utför brå sitt arbete har kämpar mycket för att uppnå försäljningen av lägenheten och jag är mycket nöjd med resultatet.
    Tack ! Läs mer
  • Lilly J

2018-03-24

Lilly J skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    One of the best!
    Thanks,Emanuel! Läs mer
  • 2018-03-21

Amaryllis S skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Emanuel är en otroligt empatisk och ödmjuk mäklare med huvudet på skaft otroligt proffsig och man känner att han gör sitt yttersta. En genuin mäklare som man kan lita på, rekommenderas starkt!! Läs mer
  • 2018-03-05

159632 B skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    En grym och trevlig mäklare som hjälpte mig mycket med köp av min första lägenhet .
    Stort tack Emanuel ! Läs mer
  • Shadee R

2018-03-05

Shadee R skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Proffsig och ödmjuk mäklare tillgänglig och duktig. Läs mer
  • Linda K

2018-02-12

Linda K skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    En grym mäklare som är jätte duktig på det han gör. Han avslutade ärendet på ett väldigt proffesionellt sätt, aldrig svårt att nå honom och uppdaterar en kontinuerligt under arbetets gång, vilket uppskattades väldigt mycket. Han jobbar hårt och gör sitt allra bästa för sina kunder. Välj honom nästa gång ni behöver en mäklare! Läs mer
  • 2018-01-26

Mertkan U skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Du är trevlig snäll och bra service Läs mer

Hallunda torg 1, 145 01 Norsborg