Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Hallunda torg 1, 145 01 Norsborg — Visa karta

Norra Botkyrka

Välkommen till Norra Botkyrka! Här bor du i ett familjevänligt och tryggt område. Norra Botkyrka som omsluts av Mälaren, ligger verkligen bra till vad gäller närhet till både natur och mängder med arbetstillfällen. Vi som bor här, väljer därför att bo kvar. Det är inte ovanligt att flera generationer av samma familj finns här. Vi ser även en trend i att människor som flyttat härifrån tidigare, nu flyttar tillbaka.

Mycket boende för pengarna

Här får du mycket bostad för pengarna och det finns en härlig blandning med något för alla. Bostäder till salu i Norra Botkyrka utgörs av bostadsrättslägenheter, radhus, kedjehus och villor i olika storlekar för olika behov.
Vi förmedlar allt från små lägenheter för förstagångsköpare eller pendlare till radhus/villor för den stora familjen!

Läge

I Norra Botkyrka finns ett flertal förskolor, grundskolor och även ett gymnasium.
Hallunda Centrum, Norra Botkyrkas största centrum, har ett stort utbud som fyller de flesta behov t.ex. mataffärer, apotek, vårdcentral, klädbutiker och restauranger.
För dig som åker kommunalt, finns det goda kommunikationer. Tunnelbanan och bussen tar dig smidigt till och från arbete och skola. Från Hallunda Centrum till T-centralen med tunnelbanan tar det ca 30 minuter, med buss till Södertälje ca 20 minuter och till Tumba Centrum tar det endast 15 minuter.
Med bil tar du dig till Södertälje Centrum på endast tio minuter och till Stockholms innerstad ca 20 minuter. Till Kungens Kurva, Skandinaviens största handelsplats med bl.a. IKEA och Heron City, är det ca åtta minuters bilfärd.
Inom en snar framtid kommer det omtalade projektet Förbifart Stockholm att färdigställas. Förbifart Stockholm kommer att korta resvägen väsentligt från Botkyrka till Norra sidan av Stockholmsregionen, bl.a. Arlanda flygplats och Stockholm Quality Outlet i Barkarby.
Med detta sagt vill vi belysa det centrala, lugna och trygga läget vi har här i Norra Botkyrka.

Framtidsplaner

Utöver Förbifart Stockholm som skapar goda möjligheter för fortsatt utveckling, satsas stora resurser på en bra och hållbar framtid för Norra Botkyrka. De kommande åren kommer kommunen att planera för nya bostadsområden och handelsplatser. Några projekt som det talas mycket om i media är Södra Porten, Hallunda Gård och Slagsta Marina.

Du hittar oss i Hallunda Centrum. Vi är beredda att med alla våra resurser hjälpa dig i din bostadsaffär.
Välkommen att kontakta oss!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 366 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

• 2019-04-18

Eila Anneli G skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Vi har sålt vårt kedjehus.
    Mäklaren var kunnig, informativ och korrekt,dessutom kände till området. Vi fick mycket vänligt bemötande och han gav ett förtroende. Vi kan varmt rekommendera Aram.

Våra förväntningar var, försäljningen skulle gå smidigt och inte dra på tiden. Mäklaren levde upp till dem.

Vi år nöjda med vår affär. Vi fick köpare, vi tyckte om. Tack vare det intensiva arbetet mäklaren gjorde. Läs mer
    2019-04-18 Aram Soma svarar Eila Anneli G
    Stort tack för din rekommendation Eila, det var ett sant nöje att få hjälpa till med Er bostadsförsäljning!
  • 2019-04-18

Aliya N skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Helt underbart bemötandet i både köp och sälj tillfällen samt i alla övriga händelser också. Mycket bra proffessionelt beetende..
    Stor Tack Läs mer
  • 2019-04-17

Laeeq Humam A skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Thanks for helping and making it smooth. Really great service. Läs mer
  • Anne Marie B

2019-04-15

Anne Marie B skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Han är lugn, talamod, snäll, artig och ödmjuk Läs mer
  • 2019-04-09

Yassine S skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Bra bemötande, bra kommunikationer, Läs mer
    2019-04-09 Aram Soma svarar Yassine S
    Tack för din rekommendation och grattis till nya bostaden!
    Aram Soma gillar detta
  • 2019-04-07

Derya C skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Väkdigt duktiga på sitt jobb och jätte trevliga.
    Jätte nöjd Läs mer
  • Ferid Suleyman H

2019-04-05

Ferid Suleyman H skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag har sålt mitt hus (villa / kedjehus) via Tony Jergos mäklaren.

Har blivit bemött utav mäklaren Tony fantastiskt väl och gott sammarbete.

Förväntningarna har motsvarat ganska bra sett till dagens marknad.

Mäklaren har skött sitt på ett proffessionellt sätt och utmärkt service.

Jag rekommenderar alla att anlita Tony Jergos som mäklare när man har i tankar att både sälja eller köpa gällande bostad. Läs mer

Cemile m skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Aday har sedan dag ett engagerat sig helhjärtat för att sälja min bostad och göra mig nöjd. Han har alltid varit tillgänglig och haft ett professionellt och trevligt bemötande, vilket jag uppskattat mycket. Jag rekommenderar varmt Aday till andra som har köp- och/eller säljtankar, han är stjärna! Läs mer
    2019-04-05 Aday Duru svarar Cemile m
    Nöjet var på min sida och stort tack till er!
    Önskar er all lycka i framtiden.

Hatun Ö skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Super proffsigt!!!
    - fantastisk bemötande
    - lätt att göra med
    - ärligt och tillgängligt
    - effektiv och seriös
    Jag kan ge mina varmaste rekommendationer för Mäklaren Aday DURU Läs mer
    2019-04-05 Aday Duru svarar Hatun Ö
    Det glädjer mig att höra att ni var nöjda med försäljningen av er bostad och hela förmedlingsprocessen. Jag kan samtidigt säga att nöjet var på min sida, stort tack till er!

Åke O skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Försäljning av lägenhet nr 26 i brf Albyhus 2.
    Trevligt, proffsigt och snabbt handlagt av Aram.
    Hade inga speciella förväntningar. så Arams
    agerande var en positiv överraskning.
    Önskar att jag kommit i kontakt med honom
    vid tidigare fastighetsaffärer.
    Rekommenderas varmt.
    Med vänlig hälsning
    Åke Olsson Läs mer
    2019-04-08 Aram Soma svarar Åke O
    Stort tack Åke för dina fina ord.
    Det var ett sant nöje att få hjälpa dig med din bostadsaffär. Hör av dig om du har vägarna förbi mitt kontor någon dag så tar vi en fika!
    Aram Soma gillar detta
  • Ewa F

2019-03-29

Ewa F skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    3rum bostadsrätt, bra o trevligt bemötande, Emanuel skötte allt väldigt bra, så nöjd med honom, ska gärna rekommendera Emanuel till flera Läs mer
  • 2019-03-29

Rahman M skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Very good.im very glad to get to get apartment from him. I get all requirements from him by Excellent. Läs mer
  • 2019-03-29

Gregory Makwale M skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Aday är en engagerad och mycket trevlig mäklare att ha att göra med. Väldigt lyhörd och gjorde allt för att finnas till hands när man behövde honom. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-04-05 Aday Duru svarar Gregory Makwale M
    Tack för den fina recensionen Gregory.
    Jag önskar dig all lycka i framtiden.
  • 2019-03-25

Milos R skrev om Heinar Valk en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag har köpt bostad från Heinar Valk på fastighetsbyrån i Hallunda .
    Allt gick smidigt och enkelt för mig.Han skötte om allt , mycket proffesionellt .
    Jag rekommenderar Heinar Valk för samarbete . Läs mer
  • 2019-03-15

Akmal U skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Tack! Brå !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • 2019-03-13

Elias L skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Väldigt trevligt och proffesionellt bemötande!

Gett bra och tydliga svar på de frågor man haft under försäljningen gång.

Ordnat med allt som har med försäljningen att göra och skött det riktigt snyggt!

5 av 5 poäng. Kommer använda mig av Emanuel igen nästa gång det är dags för flytt. Läs mer
  • 2019-03-13

Dmytro S skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Han är jätteduktigt, mycket snäll och vet perfekt sitt jobb!Jag rekommendera honom! Läs mer
    2019-03-13 Aram Soma svarar Dmytro S
    Tack så mycket för Er fina rekommendation!
    Peter J, Aram Soma gillar detta
  • 2019-03-02

Anahid Artin K skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Emanuel Turgay är en jättetrevlig person och när vi köpte en lägenhet i Hallunda, han förklarade allting för oss väldigt tydligt och bra. Så vi rekommenderar folk att kontakta med fastighetsbyrå i Hallunda de är jätteduktiga och mycket seriösa och kunniga. Läs mer
  • 2019-02-27

Mena M skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Köpt lägenhet o mäklaren (Emanuel) var den bästa som finns. Han hjälpt oss med allting nästan. Och allt var underbar. Läs mer
  • Jelica S

2019-02-27

Jelica S skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Hej! Vi har såld våran och på albyvägen 11 och mäklare var topp verkligen han är som ett hund som ger inte upp 😁😉😁 Läs mer
    2019-03-06 Aram Soma svarar Jelica S
    Tack för din härliga rekommendation, det var ett nöje att få arbeta för dig!
  • 2019-02-22

Mehmet Ali A skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Vi har sålt vår bostad genom Emanuel. Han har bemött oss väldigt bra och gjort ett superbra jobb. Tveka absolut inte när ni tar kontakt med honom. Han vet vad han gör! Läs mer
  • 2019-02-22

Montella I skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    *Sålde lägenhet och köpte radhus.
    *På ett proffsigt och trevligt sätt.
    *Alla förväntningar var uppfyllda. Han är duktig och hjälpsam och han kan sin grej.
    *Upplevelse, allt var perfekt inga konstigheter. Läs mer
  • 2019-02-20

Marwah Y skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag har sålt min lgh .
    Han har jätte bra bemötande och tipsar sina kunder. Läs mer
  • Rabi M

Rabi M skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Mäklare i toppklass, professionell och serviceminded. Han kan man lita på!! Rekommenderar starkt!! Läs mer
  • Sissi G

Sissi G skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    En mäklare som du kan lita på och som ger det lilla extra för att man ska känna sig trygg med sitt köp Läs mer
    2019-03-06 Aram Soma svarar Sissi G
    Stort tack för din rekommendation!
  • Kakhaber S

Kakhaber S skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Duktig mäklare som aldrig ger upp, väldigt kunnig och professionell!
    Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-03-06 Aram Soma svarar Kakhaber S
    Tack så mycket för din rekommendation!
  • 2019-02-08

Ilona Bashir skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Så nöjd med servicen tack vare Arams goda bemötande. Han arbetade hårt under press från oss och marknaden vilket resulterade i att vi sålde vår lägenhet till ett bra pris och köpte vårt drömhus som han hittat! Läs mer
    2019-03-06 Aram Soma svarar Ilona Bashir
    Tusen tack för din fina rekommendation, jag är så glad att ni hittade Ert drömhus!
  • Munis S

2019-02-06

Munis S skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Good job very akriv nice , kindly man! Läs mer
  • 2019-02-03

Lars H skrev om Heinar Valk en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Allt bra, snabbt, smidigt och effektivt. Läs mer
  • 2019-01-30

William Yohanna I skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Vi har såld vår lägenhet så smidigt med Aday. Vi lyckades både köpa och sälja samma lägenheten genom fastighetsbyrån. Förväntningarna har nått upp våra önskningar på slut pris. Aday gjorde ett jätte bra jobb från början till slut. Väldigt nöjda
    -REKOMMENDERAS STARKT- Läs mer
  • 2019-01-30

Rebecka A skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Köpt och sålt lägenhet med Emanuel som mäklare. Engagerad och trevlig super nöjd! Allt gick snabbt och smidigt. Enkel att få kontakt med och hjälpsam med visning och såg även till att vi fick en extra visning. Han såg till att jag hade bra koll på vad som hände och vad som skulle ske framöver. Kan rekommendera honom starkt. Tack! Rebecka Läs mer
  • 2019-01-28

Sanna B skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Köpt en bostadsrätt. Grmyt bra bemötande av Emanuel. Hjälpsam och glad. När man köper en bostad har man många frågor. Emanuel tog sin tid att svara på våra frågor och det kändes som en bra affär. Läs mer
  • 2019-01-27

Maria Tony skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Vi är Väldigt nöjda och glada med vår försäljning. Aday på fastighetsbyrån i Hallunda är en jättebra kontakt och kunnig inom sitt arbete. Vi fick en otrolig bra bemötande av Aday. Är tacksamma för ett smidigt arbete och bra information förre och efter försäljningen.
    REKOMMENDERAS VERKLIGEN Läs mer
  • Tserendash M

2019-01-02

Tserendash M skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Vi köpte en lägenhet från honom,han är väldigt snäll och hjälpsam. Han är det bästa mäklaren enligt mig och min familj. Vi gillar att jobba ihop med honom han är så snäll. Gott nytt år! Önskar din och Emanuel Turgays jobb all lycka! Läs mer
  • 2018-12-17

Dildora A skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Tack för fina bemöt vid köp av bastad Emanuel hjälpte mig och hitta bostad på bästa läge som jag önskar. Mäklarens bemötande var utmärkt 😊 Läs mer
  • 2018-12-14

Noubar H skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Han är duktig, trevlig, ambitiös och hjälpsam. Läs mer
  • 2018-12-09

Angel Ernesto P skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Sålt min bostad (radhus). Trevlig, duktig och hjälpsam. Läs mer
  • 2018-12-08

Jalal H skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag sålde ett radhus
    Trevligt mäklare och snabb och enkel hantering av försäljning. Läs mer
  • Samir B

2018-12-07

Samir B skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Han är bästa mäklaren utan tvekan. Läs mer
  • Dany R

2018-12-05

Dany R skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Underbart bemötande, alltid tillgänglig oavsett tid på dygnet, serviceminded och genuin ödmjuk, hjälpte till på alla sätt för vårt drömboende, nöjdare än så kan man inte vara, all lycka till Tony, Tusen tack för att du är du! Läs mer
  • 2018-12-05

Heval F skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Sålde lägenhet i Hallunda och kollade runt lite innan jag bestämde mig för mäklare, ringde till dom två som jag fick höra mest gott om och så föll det rätt naturligt att Tony fick uppdraget då jag helt klart tyckte hans personlighet och professionalism passade mig och vad jag vill ha från en säljare och mäklare. Läs mer
  • 2018-11-30

Ummu Rahira N skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Sålde bostad med Aday Duru jag var nöjd med allt från början till slut, med både en pedagogisk genomgång av sälj process samt slut pris. Rekommenderar Aday Duru oavsett försäljning eller konsultation ! Läs mer
  • 2018-11-22

Zeeshan Akhtar W skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    I sold 2 room apartment in Hallunda and Aday helped us a lot to better advertise and sell it to the expected price. He is a very proficient real estate who is always willing to help his customers to achieve best results.
    The complete process from start to selling the apartment went very smoothly and I will definitely recommend Aday for his commitment and trustworthiness for future sales. Läs mer
    2018-11-26 Aday Duru svarar Zeeshan Akhtar W
    Thank you Zeehsan for the fine review. I wish you all the best of luck in the future.
  • 2018-11-20

Fatin D skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Bästa mäklaren i norra Botkyrka Läs mer
    Emanuel T gillar detta
  • 2018-11-07

Savmi A skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag har köpt ett radhus i hallunda och mäklaren var Aday Duru. Aday bemötte oss på ett jätte trevligt sätt och levde upp till mina förväntningar, var hjälpsam och tillgänglig när man behövde. Läs mer
    2018-11-26 Aday Duru svarar Savmi A
    Tack för de fina orden Savmi, jag hoppas att ni skall trivas i er nya Bostad.
  • Marwan I

2018-11-03

Marwan I skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag har sålt en radhus genom Fastighetsbyrån och Aday Duru , allt gick väldigt smidigt och bra , är väldigt nöjd med Aday och hans insats , samt priset jag fick. Kommer starkt att rekommender Fastighetbyrån och speciellt Aday till alla som tänker sälja något objekt. Läs mer
    2018-11-05 Aday Duru svarar Marwan I
    Tack Marwan för de fina orden och ditt förtroende i att förmedla er bostad.
  • 2018-10-31

Barbara B skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Emanuel var otrolig professionell under hela försäljningsprocessen. Allt runt försäljningen har skötts exemplariskt och bemötande kunde inte varit bättre. Varmt rekommenderar Emanuel till alla. Läs mer
  • Tomasz W

2018-10-31

Tomasz W skrev om Heinar Valk en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Mycket bra..................................................... Läs mer
  • 2018-10-12

Ulla-Lena B skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Vetevägen 5, Hallunda.

Bra, korrekt, personligt bemötande. Lokal kunskap och engagemang för bostadsområdet Hallunda/Norsborg.

Allt har fungerat bra! Läs mer
  • Mattias A

2018-10-05