Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Hallunda torg 1, 145 01 Norsborg — Visa karta

Norra Botkyrka

Välkommen till Norra Botkyrka! Här bor du i ett familjevänligt och tryggt område. Norra Botkyrka som omsluts av Mälaren, ligger verkligen bra till vad gäller närhet till både natur och mängder med arbetstillfällen. Vi som bor här, väljer därför att bo kvar. Det är inte ovanligt att flera generationer av samma familj finns här. Vi ser även en trend i att människor som flyttat härifrån tidigare, nu flyttar tillbaka.

Mycket boende för pengarna

Här får du mycket bostad för pengarna och det finns en härlig blandning med något för alla. Bostäder till salu i Norra Botkyrka utgörs av bostadsrättslägenheter, radhus, kedjehus och villor i olika storlekar för olika behov.
Vi förmedlar allt från små lägenheter för förstagångsköpare eller pendlare till radhus/villor för den stora familjen!

Läge

I Norra Botkyrka finns ett flertal förskolor, grundskolor och även ett gymnasium.
Hallunda Centrum, Norra Botkyrkas största centrum, har ett stort utbud som fyller de flesta behov t.ex. mataffärer, apotek, vårdcentral, klädbutiker och restauranger.
För dig som åker kommunalt, finns det goda kommunikationer. Tunnelbanan och bussen tar dig smidigt till och från arbete och skola. Från Hallunda Centrum till T-centralen med tunnelbanan tar det ca 30 minuter, med buss till Södertälje ca 20 minuter och till Tumba Centrum tar det endast 15 minuter.
Med bil tar du dig till Södertälje Centrum på endast tio minuter och till Stockholms innerstad ca 20 minuter. Till Kungens Kurva, Skandinaviens största handelsplats med bl.a. IKEA och Heron City, är det ca åtta minuters bilfärd.
Inom en snar framtid kommer det omtalade projektet Förbifart Stockholm att färdigställas. Förbifart Stockholm kommer att korta resvägen väsentligt från Botkyrka till Norra sidan av Stockholmsregionen, bl.a. Arlanda flygplats och Stockholm Quality Outlet i Barkarby.
Med detta sagt vill vi belysa det centrala, lugna och trygga läget vi har här i Norra Botkyrka.

Framtidsplaner

Utöver Förbifart Stockholm som skapar goda möjligheter för fortsatt utveckling, satsas stora resurser på en bra och hållbar framtid för Norra Botkyrka. De kommande åren kommer kommunen att planera för nya bostadsområden och handelsplatser. Några projekt som det talas mycket om i media är Södra Porten, Hallunda Gård och Slagsta Marina.

Du hittar oss i Hallunda Centrum. Vi är beredda att med alla våra resurser hjälpa dig i din bostadsaffär.
Välkommen att kontakta oss!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 490 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

• 2020-07-03

Richard H skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag har sålt en lägenhet med bostadsrätt i Brf Brunna.
    Jag anlitade Fastighetsbyrån i Hallunda,, som jag haft kontakt med tidigare. Jag har sen tidigare mött Emanuel, som visat ett stort och seriöst intresse av mig och lägenheten. Han har under året hållit mig uppdaterad varje vecka om lägenhetsaffärer och prislägen. Vi kunde enkelt förhandla oss fram om arvodet, fotografering och förväntat säljpris. Emanuel har ett stort kundregister, och kom redan efter en vecka med en köpare, som slog till direkt på en förhandsvisning och skrev kontrakt. Och priset blev över förväntan. Jag är mycket nöjd med Emanuel. Läs mer
  • 2020-06-29

Tommy D skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Köpt en lägenhet.
    Utomordentligt nöjd med mäklaren Aday Duru.
    Inga ord kan beskriva hur fint och professionellt allt har skötts. Jag är så sjukt tacksam.
    Tack ännu en gång till fastighetsbyråns samt Aday Duru. Läs mer
  • 2020-06-24

Adem A skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    De är super hjälpsam. Emanuel är duktiga snäll och hjälpsam människa. Jag är super nöjda Läs mer
  • 2020-06-17

Jan Z skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Kunnig
    Lyhörd
    Snabb att återkoppla
    Ärlig
    Det gick snabbt att sälja. Vi fick ett pris vi var nöjda med. Läs mer
  • 2020-06-17

Olov W skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Har sålt mitt rad hus i Alby genom Aram. Snabb och enkel försäljning.

Aram är väldigt säljfokuserad och lätt att förstå varför han är framgångsrik. Dock en relativt dyr mäklare. Hoppas och tror att det var värt det. Läs mer
    Aram Soma, Aram Soma gillar detta
  • 2020-06-11

Rahim Ö skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Han vet vad han säger och är mycket hjälpsam trots coronatider så fick vi sälja bostadsrätten utan problem tack Aday Med vänlig hälsning, Läs mer
  • 2020-06-05

Monika S skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Allt har fungerat väldigt bra. Information och service överlag är jag väldigt nöjd med. Läs mer
  • 2020-06-05

Yoni M skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Fantastiskt mäklarbyrå med fantastiska mäklare som även hjälper mig med huset efter husköpet och efter tillträde. Hjälper till med kontakter för husrenovering bla
    Mvh Läs mer
  • 2020-05-21

Marcous H skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Vi har sålt vår bostad hos Aram. Han är positiv, kunnig och engagerad.
    När vi kom överens med Aram så visste vi att det skulle gå så smidigt då han har en väl bra lokal kännedom och vet hur man arbetar med både säljare och köpare.

Aram rekommenderas som bästa mäklaren i Stockholm.
    Vi önskar honom stort lycka till i hans yrkeslivet. Läs mer
    2020-05-21 Aram Soma svarar Marcous H
    Stort tack för de fina orden, jag önskar er stort lycka till med allt:)
  • 2020-05-14

Aday är snäll
    Aday är lyhörd
    Aday är tuff Läs mer
  • 2020-05-14

Hanaa Fadel Malati M skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag har köpt en lägenhet i Hundhamravägen Läs mer
  • 2020-05-08

Pierre S skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Köpte lägenhet
    Helt okej
    Ja
    Som alla människor som köper lägenhet Läs mer
  • 2020-05-05

Cengiz D skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag vart otroligt bra bemött av mäklaren Aday
    Bostadsrätt som vart såld Läs mer
  • 2020-04-29

Leif Rafael L skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Har sålt min fars lägenhet via Aram. Har bara gott att säga. Tillmötesgående , lyhörd och överträffade mina förväntningar. Toppbetyg Läs mer
    2020-04-29 Aram Soma svarar Leif Rafael L
    Stort tack och grattis igen! :)
  • 2020-04-13

Karl Olof T skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Aram hjälpte mig att sälja mitt radhus.
    Han var oerhört proffesionell, lyhörd och tillgänglig. Dessutom har han en ovärdelig kunskap om bostadsmarknaden i Norra Botkyrka.
    Affären gick snabbt och jag kan inte nog rekommendera honom. Skall du sälja bostad och bor i Botkyrka - Hör av dig till Aram! Läs mer
  • Филип Б

2020-04-08

Филип Б skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Väldigt smidig och enkel affär, samt att man fick all hjälp man behövde och alla frågor besvarade! Läs mer
  • 2020-04-05

Jasmin H skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag sålde min lägenhet. Jag fick alla information och svaret på alla mina frågor från Aday.
    Mycket professionellt och trevlig ung mäklare.
    Aday överträffade mina förväntningar när gäller försäljning av lägenhet. Allt gick snabbt, enkelt och smidigt.
    Jag är mycket nöjd med Aday och Fastighetbyrå.
    Önskar er bästa i vidare arbete.
    Mvh Läs mer
    2020-04-06 Aday Duru svarar Jasmin H
  • 2020-04-04

Ann-sofie Cecilia R skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Aram gjorde ett fantastiskt jobb när han sålde min lägenhet till ett rekordpris - trots att det var mitt i Corona-krisen! Jag är grymt tacksam för allt hårt arbete han la ner! Läs mer
  • Fadi H

2020-03-25

Fadi H skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Trevlig, duktigt & respektingivande Mäklare Läs mer
  • 2020-03-21

Kati Patricia H skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Han gjorde ett extremt bra jobb och hittade min första egna lägenhet nånsin. Det är som gjord för mig! Läs mer
    2020-03-21 Aram Soma svarar Kati Patricia H
    Stort grattis till nya lägenheten Kati och tack för din rekommendation!
  • 2020-03-20

Nahir P skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Aram var ett föredöme från start till mål. Lätt att få tag på och guidar en genom hela affären på ett bra sätt. Läs mer
    2020-03-20 Aram Soma svarar Nahir P
    Tack för din fina rekommendation!
  • Orass I

2020-03-19

Orass I skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag har sålt radhus hos Emanuel,
    Som person han är jätte trevlig och tålmodigt med spekulanter, han har visat huset flera gånger i privata visningar.
    Jag hade förväntat mig bättre pris än det som jag har sålt trots dålig marknaden under tiden men ändå han gjorde sin bästa för att få sälja det till bra pris och det gick bra.
    Jag hoppas att han kommer få mycket bra i sin framtid med hans jobb.
    Jag önskar att han kommer bli frisk och komma tillbaka till dit jobb så snart som möjligt. Läs mer
  • Jaqueline M

2020-03-16

Jaqueline M skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Super proffsig!
    En fantastisk person, ärligt och tillgängligt, effektiv och seriös
    Jag kan ge mina varmaste rekommendationer om grimma Tony Jergos.
    Han är bäst! Läs mer
  • 2020-03-15

Börje E skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Aram. Han gjorde ett mycket positivt intryck redan när han klev in genom dörren. Mina förväntningar har uppfyllts med råge. Han har verkligen jobbat för att vi ska få ut det bästa av försäljningen. Läs mer
    2020-03-15 Aram Soma svarar Börje E
    Tack för Er fina rekommendation, det har varit ett sant nöje att få hjälpa Er med bostadsaffären!
  • 2020-03-12

Azim H skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Han är mycket bra kille jag är super glad för 👍 Läs mer
  • 2020-03-10

Solweig G skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Fram till budgivningen fungerade allt mycket bra,tryggt och

förtroendegivande. Budgivningen fungerade inte bra.

Förväntningarn var att mäklarens lojalitet fans hos oss som

uppdragsgivare. Läs mer
  • 2020-03-06

Tevfik D skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Har bodda såld och köpt nöjd med affären tack Läs mer
    2020-03-06 Aram Soma svarar Tevfik D
    Tack Tevfik och stort grattis till både försäljningen och köper du gjorde via oss på Fastighetsbyrån!
  • 2020-03-06

Christian I skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Aday är en väldigt trevlig mäklare som alltid ger sitt allt för att du som köpare och säljare ska ha den bästa upplevelsen vid köp samt försäljning av hus. Vi köpte vårt hus via Aday och är otroligt nöjda med den smidighet och hjälpsamhet Aday ställde upp med. Skulle absolut rekommendera Aday till den som är i köp eller säljtankar. Ett problemfritt val där allting sköts snyggt och smidigt! 10 av 10! Läs mer
    2020-03-26 Aday Duru svarar Christian I
    Tack Christian för förtroendet samt de fina orden, det är svårt att de går fel när man har kunder som er. All lycka till dig och din familj!
  • 2020-03-04

Zeeshan Z skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Aday is a trustworthy professional with clear communication and negotiation skills. He has helped me sell my apartment in Fittja on a higher price than what was sold earlier in the same area.
    I would definitely recommend to utilize his skills as a Mäklare. Läs mer
  • Abuye A

2020-02-25

Abuye A skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Han är väldigt kunnig på denna branschen Läs mer
    2020-03-26 Aday Duru svarar Abuye A
    Stort tack, nöjet var på min sida
  • 2020-02-25

Erik J skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Klockren kontakt! Enkel att ha att göra med! Professionellt avslappnad! Läs mer
    2020-02-25 Aram Soma svarar Erik J
    Tack för rekommendationen Erik, hoppas du gillar din nya bostad!
  • Staffan S

2020-02-23

Staffan S skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Ska du köpa eller sälja bostad i Norra Botkyrka behöver du inte fundera på vilken mäklare du ska välja, Emanuel Turgay sticker ut med sin både proffsiga och vänliga attityd. Lade ut vår bostad på en Torsdag och sålde före visning på Fredag kväll. Tack Emanuel! Läs mer
    2020-03-01 Emanuel T svarar Staffan S
    Stort tack för den fina rekommendationen :)
  • 2020-02-22

Evelyn Ayda S skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    "Emanuel gjorde ett riktigt bra jobb från början till slut. Han höll mig uppdaterad och hade privatvisningar för alla spekulanter som var intresserade vilket resulterade i att vi fick det priset som var jättenöjda med. Ett Stort tack till en grym mäklare! Alla borde anlita Emanuel då han är professionell i sitt yrke och vet vad han gör för att få ett högt slutpris." Läs mer
    2020-03-01 Emanuel T svarar Evelyn Ayda S
    Stort tack för rekommendationen :)
  • 2020-02-16

Ceylan Leyla U skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Stort tack till fastighetsbyrån Norra Botkyrka för all hjälp ni har gett oss! Super trevliga och speciellt tack till Aday som lyssnade på oss och verkligen hjälpte oss med hela sitt hjärta att hitta det vi sökte efter.
    Jag rekommenderar verkligen denna fastighetsbyrån till alla där ute! Vill du sälja eller köpa hus/lägenhet ta hjälp av dem! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    2020-03-26 Aday Duru svarar Ceylan Leyla U
  • 2020-02-11

Altin R skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Han trevlig han är jätte snäll hjälpsam, han gör sitt jobb på bästa sättet. Läs mer
    2020-02-11 Aram Soma svarar Altin R
    Tack för din fina rekommendation! :)
    Peter J, Aram Soma gillar detta
  • 2020-02-09

Matteus Josef D skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Aram har gjort en utomordentlig bra jobb med att förmedla min lägenhet. Väldigt professionell och smidig att ha med, man kan alltid ringa och ställa frågor och få bra svar. Jag hade mina krav för att sälja och Aram lyckades få det jag vill ha och fort gick det! Rekommenderar starkt Aram Soma om du vill ha en grym mäklare som lägger ner hjärta på din bostad! Läs mer
    2020-02-10 Aram Soma svarar Matteus Josef D
    Tack för rekommendationen, ha en fin dag!
    Peter J, Aram Soma gillar detta
  • 2020-02-08

Barbro Ellen Margareta L skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Överträffade mina förväntningar, snabbt och professionellt Läs mer
    2020-02-10 Emanuel T svarar Barbro Ellen Margareta L
    Tack för din din rekommendation!
    Peter J, Emanuel T gillar detta
  • 2020-02-02

Ferenc M skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Såld bostadsrätt.
    Trevlig glad kille. Positiv attityd.
    Väldigt realistisk.
    Kändes lugnt att ha han som mäklare.
    Skulle anlita han igen. Garanterat.
    Fick det priset jag önskade.
    Nöjd och glad klient. Tack. Läs mer
    2020-02-06 Emanuel T svarar Ferenc M
    Stort tack Ferenc. Önska dig lycka till med allt.
    Peter J, Emanuel T gillar detta
  • 2020-01-30

Mohannad A skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag var mycket nöjd med att hantera Tony och hjälpte mig också mycket med att söka efter hem. Det var väldigt snabbt, nästan en månad. Han hittade mitt hus och i regionen jag drömde om och jag är hedrad att vara Tonys bästa vän. Läs mer
  • 2020-01-28

Neven Z skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Det har varit en ära och sälja vårt hus via Aday Duru Läs mer
    2020-03-26 Aday Duru svarar Neven Z
  • 2020-01-26

Zainab Imam D skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Professional and very helping :) Läs mer
    2020-03-26 Aday Duru svarar Zainab Imam D
    Thank you for the nice review. I wish you all the best.
  • 2020-01-25

Sherzad S skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag har sålt ett hus i gamla botkyrka kommun Läs mer
  • 2020-01-23

Elin Sofie A skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag sålde min tvåa i Hallunda med Tony och känner mig nöjd! Tony var alltid lyhörd och uppmärksam, trots att processen ibland var lite seg. Jag skulle absolut rekommendera Tony och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Daniel Zuher D

2020-01-15

Daniel Zuher D skrev om Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Sålde en tvåa.

Bra genomgång av mäklaren inför utlägg och rätt verklighetsbild av hur marknaden ser ut,är supernöjd med tanke på hur snabbt allt gick. Denna mäklare lägger stor vikt på dina önskemål och försöker därtill leva upp till de på bästa möjliga sätt.
    /Daniel.D Läs mer
  • 2020-01-12

Kadriye A skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Vi har köpt en lägenhet i lagmansbacken.
    Vi blev bemötta på ett väldigt fint och trevligt sätt. Han var mycket hjälpsam och visade mycket intresse om att hjälpa till. Våra förväntningar var att få en tydlig informering och detta uppfylldes galant. Läs mer
  • 2020-01-10

Britt Inger S skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Fick väldigt bra hjälp med att sälja mitt hus! Läs mer
  • Rita Y

2020-01-07

Rita Y skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Han en av de duktigaste mäklarna, är verkligen kunnig och trevligt Läs mer
    Emanuel T, Peter J gillar detta
  • 2019-12-31

Jonatan A skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Nöjd med precis allt, kunde inte ha valt en bättre mäklare 🌟 Läs mer
    2020-03-26 Aday Duru svarar Jonatan A
    Tack Jonatan nöjet var på min sida.
  • 2019-12-10

Mina Z skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Aram Soma Gud ger dig mycket, du är:- Jätte trevligt
    Jätte hjälpsam
    Jätte duktig
    Men snälla .... ((( Jag ber dig att fortsätta så här med ditt vackra leende ))) om du fortsätter så naturligtvis du ska bli (...........................)

Bästa önskningar
    Mina Dous Läs mer
    2019-12-10 Aram Soma svarar Mina Z
    Tack för din fina rekommendation!
  • 2019-12-06

Peter Hans F skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Tony är lyhörd, flexibel och effektiv. Vi är helnöjda och kan verkligen rekommendera Tony. Läs mer

Hallunda torg 1, 145 01 Norsborg