Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hallunda

Fastighetsbyrån Hallunda

Hallunda torg 1, 145 01 Norsborg — Visa karta

Här i Botkyrka kommun får du mycket boende för pengarna!

På Fastighetsbyrån i Hallunda förmedlar vi bostäder i Hallunda, Norsborg, Fittja, Alby och Slagsta och här finns både bostadsrätter med god ekonomi i föreningen och hus med låga driftskostnader till attraktiva priser.

Bostadsmarknaden här i trakten är stark och många är både köpare och säljare. För oss innebär det ett stort ansvar, men också ett mycket stimulerande arbetsklimat! Vi skapar, och strävar efter att hålla, långvariga relationer med våra kunder.

Vi vill gärna hjälpa dig i din bostadsaffär. Kontakta oss för ett förutsättningslöst möte eller en kostnadsfri värdering.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Hallunda!

Läs vad 477 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hallunda

• Susanne M
    Susanne M skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Tony är en person som jag skulle rekommendera starkt.
    Vi letade länge efter en bostad och vi var inte dem enklaste att handskas med kan man erkänna men Tony förstod oss utmärkt och hjälpte oss till fullo!
    En bra mäklare som utför sitt jobb på ett proffesionellt sätt. Läs mer
  • Mahedi H
    Mahedi H skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Emanuel är jättebra och hjälpsam mäklare. Han hjälpte mig med köp av min första lägenhet och jag är mycket nöjd.
    Tack så mycket
    Emanuel Turgay Läs mer
    Mahedi H gillar detta
  • Eva N
    Eva N skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Emanuel har handhavat bostadsförsäljningen med engagemang och professionalitet. I de situationer som uppstått har han varit lösningsfokuserad och flexibel och gett 100 % för att säkerställa att samtliga parter har en god upplevelse av affären.
    Emanuel är lätt att få kontakt med, inlyssnande och arbetar snabbt samt ger det lilla extra.
    Jag kan varmt rekommendera att anlita Emanuel till din bostadsaffär. Läs mer
  • Marie S
    Marie S skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Emanuel är en positiv, tydlig, noggrann, ärlig och engagerad mäklare. Jag är väldigt nöjd med hans insats. Något som uppskattades väldigt högt hos mig var enkelheten att kommunicera med honom samtidigt som han var väldigt professionell i sitt förande och hanterande av försäljningen. Kan varmt rekommendera Emanuel! På återseende :) Läs mer
  • Roffe P
    Roffe P skrev om Peter Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Mycket trevlig och proffsig
    fotograf, kan varmt rekommendera 👍👍👍 Läs mer
  • Eva A
    Eva A skrev om Heinar Valk en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Har sålt mitt radhus, hade större förväntningar och hjälp av
    mäklaren fick själv be om kalkyl över vilka belopp som gäller, han
    ringde inte heller mig om mitt konto när insatsen hade kommit in
    blev problem på banken när jag själv skulle betala insats för mitt nya boende fick åka en extra tur till honom. Han var inte heller så
    drivande i försäljningen utan förslog att jag skulle ta det bud som gavs. Har ingen tidigare erfarenhet men två av mina barn sålde
    sina bostäder 2017 och var på mig om mäklaren. Läs mer
  • Syeda  R
    Syeda R skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    He is very patient and polite with his clients and gave time to explain question whenever he was asked. So far he is a good communicator. He delivers information well. Thanx Emanuel :) Läs mer
  • Mia L
    Mia L skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Vänlig, hjälpsam och kompetent. Känner att försäljningen har legat i rätt händer. Vi fick ut mer än förväntat från försäljningen. Jag lämnar mina rekommendationer. Läs mer
  • Damian K
    Damian K skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Jag köpte en lägenhet
    Bro kontakt med mäklare Läs mer
  • Tommy Harry G
    Tommy Harry G skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Trevlig och hjälpsam
    Är lättsam och man får svar på sins frågor Läs mer
  • Abbe A
    Abbe A skrev om Peter Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Duktig o trevlig. Proffsiga bilder och bidrog till en snabb försäljning. Rekas varmt.

/Christian Läs mer
  • Harriet V
    Harriet V skrev om Peter Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Min mäklare är Tony Jergos. Peter Jergos var den som fotograferade lägenheten. Båda personerna är väldigt lätta att ha och göra med. Trevliga, proffsiga och alltid tillgängliga. Vi försöker bli av med ett dödsbo. En lägenhet i Hallunda. Vi är absolut nöjda med fastighetsbyrån. Läs mer
  • Alan B
    Alan B skrev om Fastighetsbyrån Hallunda
    professionella tjänster och kundinriktning Läs mer
  • Saadet D
    Saadet D skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Hej
    Emanuel Turgay är en glad och positiv mäklare man blir jävligt glad med hans positiva och glada humör .
    Absolut en av Botkyrkas bästa mäklare lycka till i framtiden Läs mer
  • Josefin S
    Josefin S skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Duktig och trevlig mäklare! Han vet vad han gör och är ärlig mot kunderna redan från start! Läs mer
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Peter Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Jag tyckte verkligen att Peter Jergos levde upp till våra förväntningar. Vi blev jätte bra bemötta och kände att han verkligen hade koll! En riktigt grym fotograf! Läs mer
  • Dany R
    Dany R skrev om Fastighetsbyrån Hallunda
    Mycket välkunnig inom sitt område, ödmjuk och svarar alltid vid frågor och funderingar, kommer bara att höra av mig till honom i framtiden, en av de bästa personerna i denna bransch. Tack för allt.
    Nöjd Bostadsrättsköpare! Läs mer
  • Carlito S. P
    Carlito S. P skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Han är en trevlig och brå person utför brå sitt arbete har kämpar mycket för att uppnå försäljningen av lägenheten och jag är mycket nöjd med resultatet.
    Tack ! Läs mer
  • Lilly J
    Lilly J skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    One of the best!
    Thanks,Emanuel! Läs mer
  • Amaryllis S
    Amaryllis S skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Emanuel är en otroligt empatisk och ödmjuk mäklare med huvudet på skaft otroligt proffsig och man känner att han gör sitt yttersta. En genuin mäklare som man kan lita på, rekommenderas starkt!! Läs mer
  • 159632 B
    159632 B skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    En grym och trevlig mäklare som hjälpte mig mycket med köp av min första lägenhet .
    Stort tack Emanuel ! Läs mer
  • Shadee R
    Shadee R skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Proffsig och ödmjuk mäklare tillgänglig och duktig. Läs mer
  • Goran G
    Goran G skrev om Peter Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Peter Jergos är en fantastisk fotograf , ödmjuk och hjälpsam. Med många tips och idéer.
    Super nöjd med jobbet han gjort och kan verkligen varmt rekommendera han om ni ska sälja.
    Jag visste att han skulle fixa fina bilder innan visning, men så fina som de är hade jag aldrig trott.

Stort Tack !
    Från Goran och Dragana Läs mer
  • Goran G
    Goran G skrev om Fastighetsbyrån Hallunda
    Peter Jergos , jag visste att bilderna på huset skulle vara fina ,men så fina som han har fixat de hade jag aldrig trott !.
    Riktigt duktig fotograf , kan varmt rekommendera!
    Inte bara duktig fotograf , ödmjuk och sjukt trevlig person !

Med vänlig hälsning
    Goran och Dragana från Lavendelvägen Läs mer
  • Slavica C
    Slavica C skrev om Peter Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Peter är en mycket trevlig kille som har gjort ett jätte bra intryck både som person och som proffesionell fotograf. Vill varmt rekommendera honom!
    Med vänlig hälsning,
    Slavica och Vinko Cale Läs mer
  • Linda K
    Linda K skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    En grym mäklare som är jätte duktig på det han gör. Han avslutade ärendet på ett väldigt proffesionellt sätt, aldrig svårt att nå honom och uppdaterar en kontinuerligt under arbetets gång, vilket uppskattades väldigt mycket. Han jobbar hårt och gör sitt allra bästa för sina kunder. Välj honom nästa gång ni behöver en mäklare! Läs mer
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Peter Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Jag kunde inte vara mer nöjd och tacksam för all hjälp från Peter.
    Jag kände verkligen att han tog sig tid och var insatt i min situation.
    Proffesionellt från början till slut och jag kan varmt rekommendera honom.
    Kommer absolut vända mig till er igen!! Läs mer
  • Eva A
    Eva A skrev om Peter Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Peter är en glad och trevlig person man får ett mycket trevligt bemötande och även tips och hjälp vid fotografering. Läs mer
  • Mertkan U
    Mertkan U skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Du är trevlig snäll och bra service Läs mer
  • Güven C
    Güven C skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Lugn trevlig och tydlig,rekommenderas starkt. Läs mer
  • Catarina C
    Catarina C skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Emanuel är en riktigt bra mäklare! Han sålde vår lägenhet och jag är mer än nöjd med hans arbete. Man känner sig lugn och trygg med honom. Han är aldrig svår att nå och uppdaterar en kontinuerligt. Det märks att han jobbar hårt och gör sitt yttersta för sina kunder. Tveka inte att välja honom! Läs mer
  • Mustafa Samir M
    Mustafa Samir M skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Mycket bra och proffesionellt service, han vet vad säljaren och köparen behov och önskan. Läs mer
  • Hussein A
    Hussein A skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Hej
    Jag känner otrygghet mot säljare och mäklare jag fick några problem omgående mäklare Läs mer
    2018-01-24 Emanuel T svarar Hussein A
    Hej Hussein!

Tack för bra feedback och jag uppskattar din ärlighet.
    Beklagar att du upplevde att processen gick otryggt och att problem uppstår är något som tyvärr inte ligger i mina händer. Jag kommer ta med mig denna kritik i mina framtida förmedlingsuppdrag. Mitt mål är att alltid leverera 100% med nöjda kunder som resultat och din feedback betyder mycket för att jag ska kunna nå mitt mål.
    Önskar dig all lycka i den nya bostaden och hoppas vi ses igen.

Hälsningar Emanuel Turgay, Fastighetsbyrån
  • Diana H
    Diana H skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Emanuel är en mycket trevlig person som verkligen sliter för sina kunder och han håller allt han lovar. Jag kan varmt rekommendera Emanuel som mäklare. Läs mer
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Han levererade så som alla vill att en försäljning ska gå till på! Jätte proffsigt och väl utfört arbete som gjorde oss lugna och glada. Ett måste val om ni letar efter en mäklare som levererar 110%! Läs mer
  • Gabi A
    Gabi A skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Grym kille duktig på det hon gör Läs mer
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Väldigt trevligt bemötande som gjorde att vi fick bra intryck och känsla direkt gällande försäljningen. Och han lyckades leverera direkt inom 24h så var vårt hus såld innan visning och till det pris vi bad om. Bara+++++++
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Marie M
    Marie M skrev om Peter Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Super trevlig och hjälpsam och duktig kille, vi fick verkligen rätt hjälp. Läs mer
  • Sara E
    Sara E skrev om Peter Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Peter Jergos är en mycket trevlig, ärlig och rak mäklare. Väldigt lätt att prata med om man har funderingar kring köp och sälj. Han kommer med bra tips och råd. Han är också en otroligt skicklig fotograf och lyckas verkligen få fram känslan av huset i sina bilder, rekommenderas varmt !

Sara & Daniel Läs mer
  • Elsie Ingegerd G
    Elsie Ingegerd G skrev om Peter Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Jag är mycket nöjd med Peter.
    Gav proffsigt och mycket vänligt intryck.
    Elsie Guve Läs mer
  • Catarina C
    Catarina C skrev om Peter Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Peter är en riktigt duktig fotograf. Han ett öga för detaljer och tog jättefina bilder på vår lägenhet inför försäljning. Han kom med många användbara tips innan och under fotograferingen och kunde leverera snabbt efter våra önskemål. Utöver det har han ett mycket trevligt och professionellt bemötande. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-12-06 Peter J svarar Catarina C
    Tack för din rekommendation! Och tack för det goda samarbetet. Det va ett nöje att fotografera er lägenhet!
  • Yvonne K
    Yvonne K skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Trevligt bemötande, lugn och sympatisk. God lokalkännedom. Läs mer
  • Ann-lousie G
    Ann-lousie G skrev om Peter Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Vänlig !
    Vet vad han pratar om! Läs mer
  • Zeeshan k
    Zeeshan k skrev om Fastighetsbyrån Hallunda
    Otroligt duktig mäklare som har hjälp oss med allt. Rekommenderar starkt!!! riktig stjärna. Läs mer
  • Linda A
    Linda A skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Jätte duktig lugn och harmonisk mäklare som får en att känna sig trygg i affären! Välj honom 👍 Läs mer
  • Suzan T
    Suzan T skrev om Peter Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Trevlig personal, service minded, Läs mer
  • Tayyibe T
    Tayyibe T skrev om Peter Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Mycket hjälpsam, trevlig och punktlig kille. Fick väldigt bra bemötande av Peter han delade mig sig sina kunskaper. Resultat blev utöver det jag hade förväntat mig, tack för ditt tålamod. Rekommenderas. Läs mer
  • Saara R
    Saara R skrev om Peter Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Väldigt trevlig och talangfull fotograf! Han ger bra tips inför fotografering och svarar snabbt.
    Vi har varit otroligt nöjda! Läs mer
  • Rimon T
    Rimon T skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Trevlig person och han kan sitt jobb. Läs mer
  • Nazan Y
    Nazan Y skrev om Fastighetsbyrån Hallunda
    Mäklare är mäklare . Sluvt ;!!!!! Efter några steg dem är samarbetare Bara köparen inte med SÄLJAREN ......... Tyvär men så är det Läs mer
    2017-11-13 Tony J svarar Nazan Y
    Hej Nazan! Din ansvariga mäklare har slutat hos oss på Fastighetsbyrån och kan därför inte svara på din rekommendation. Vi jobbar ständigt med våra kundrelationer och arbetar alltid för en hundraprocentig kundnöjdhet!

Hallunda torg 1, 145 01 Norsborg