Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Hallunda torg 1, 145 01 Norsborg — Visa karta

Norra Botkyrka

Välkommen till Norra Botkyrka! Här bor du i ett familjevänligt och tryggt område. Norra Botkyrka som omsluts av Mälaren, ligger verkligen bra till vad gäller närhet till både natur och mängder med arbetstillfällen. Vi som bor här, väljer därför att bo kvar. Det är inte ovanligt att flera generationer av samma familj finns här. Vi ser även en trend i att människor som flyttat härifrån tidigare, nu flyttar tillbaka.

Mycket boende för pengarna

Här får du mycket bostad för pengarna och det finns en härlig blandning med något för alla. Bostäder till salu i Norra Botkyrka utgörs av bostadsrättslägenheter, radhus, kedjehus och villor i olika storlekar för olika behov.
Vi förmedlar allt från små lägenheter för förstagångsköpare eller pendlare till radhus/villor för den stora familjen!

Läge

I Norra Botkyrka finns ett flertal förskolor, grundskolor och även ett gymnasium.
Hallunda Centrum, Norra Botkyrkas största centrum, har ett stort utbud som fyller de flesta behov t.ex. mataffärer, apotek, vårdcentral, klädbutiker och restauranger.
För dig som åker kommunalt, finns det goda kommunikationer. Tunnelbanan och bussen tar dig smidigt till och från arbete och skola. Från Hallunda Centrum till T-centralen med tunnelbanan tar det ca 30 minuter, med buss till Södertälje ca 20 minuter och till Tumba Centrum tar det endast 15 minuter.
Med bil tar du dig till Södertälje Centrum på endast tio minuter och till Stockholms innerstad ca 20 minuter. Till Kungens Kurva, Skandinaviens största handelsplats med bl.a. IKEA och Heron City, är det ca åtta minuters bilfärd.
Inom en snar framtid kommer det omtalade projektet Förbifart Stockholm att färdigställas. Förbifart Stockholm kommer att korta resvägen väsentligt från Botkyrka till Norra sidan av Stockholmsregionen, bl.a. Arlanda flygplats och Stockholm Quality Outlet i Barkarby.
Med detta sagt vill vi belysa det centrala, lugna och trygga läget vi har här i Norra Botkyrka.

Framtidsplaner

Utöver Förbifart Stockholm som skapar goda möjligheter för fortsatt utveckling, satsas stora resurser på en bra och hållbar framtid för Norra Botkyrka. De kommande åren kommer kommunen att planera för nya bostadsområden och handelsplatser. Några projekt som det talas mycket om i media är Södra Porten, Hallunda Gård och Slagsta Marina.

Du hittar oss i Hallunda Centrum. Vi är beredda att med alla våra resurser hjälpa dig i din bostadsaffär.
Välkommen att kontakta oss!
Öppet just nu

Erik J skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Klockren kontakt! Enkel att ha att göra med! Professionellt avslappnad! Läs mer
  • 2020-02-16

Ceylan Leyla U skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Stort tack till fastighetsbyrån Norra Botkyrka för all hjälp ni har gett oss! Super trevliga och speciellt tack till Aday som lyssnade på oss och verkligen hjälpte oss med hela sitt hjärta att hitta det vi sökte efter.
    Jag rekommenderar verkligen denna fastighetsbyrån till alla där ute! Vill du sälja eller köpa hus/lägenhet ta hjälp av dem! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    Aday Duru gillar detta
  • 2020-02-11

Altin R skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Han trevlig han är jätte snäll hjälpsam, han gör sitt jobb på bästa sättet. Läs mer
    2020-02-11 Aram Soma svarar Altin R
    Tack för din fina rekommendation! :)
  • 2020-02-09

Matteus Josef D skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Aram har gjort en utomordentlig bra jobb med att förmedla min lägenhet. Väldigt professionell och smidig att ha med, man kan alltid ringa och ställa frågor och få bra svar. Jag hade mina krav för att sälja och Aram lyckades få det jag vill ha och fort gick det! Rekommenderar starkt Aram Soma om du vill ha en grym mäklare som lägger ner hjärta på din bostad! Läs mer
    2020-02-10 Aram Soma svarar Matteus Josef D
    Tack för rekommendationen, ha en fin dag!
  • 2020-02-08

Barbro Ellen Margareta L skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Överträffade mina förväntningar, snabbt och professionellt Läs mer
    2020-02-10 Emanuel T svarar Barbro Ellen Margareta L
    Tack för din din rekommendation!
  • 2020-02-02

Ferenc M skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Såld bostadsrätt.
    Trevlig glad kille. Positiv attityd.
    Väldigt realistisk.
    Kändes lugnt att ha han som mäklare.
    Skulle anlita han igen. Garanterat.
    Fick det priset jag önskade.
    Nöjd och glad klient. Tack. Läs mer
    2020-02-06 Emanuel T svarar Ferenc M
    Stort tack Ferenc. Önska dig lycka till med allt.
  • 2020-01-30

Mohannad A skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag var mycket nöjd med att hantera Tony och hjälpte mig också mycket med att söka efter hem. Det var väldigt snabbt, nästan en månad. Han hittade mitt hus och i regionen jag drömde om och jag är hedrad att vara Tonys bästa vän. Läs mer
  • 2020-01-28

Neven Z skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Det har varit en ära och sälja vårt hus via Aday Duru Läs mer
  • 2020-01-26

Zainab Imam D skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Professional and very helping :) Läs mer
  • 2020-01-25

Sherzad S skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag har sålt ett hus i gamla botkyrka kommun Läs mer
  • 2020-01-23

Elin Sofie A skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag sålde min tvåa i Hallunda med Tony och känner mig nöjd! Tony var alltid lyhörd och uppmärksam, trots att processen ibland var lite seg. Jag skulle absolut rekommendera Tony och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Daniel Zuher D

2020-01-15

Daniel Zuher D skrev om Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Sålde en tvåa.

Bra genomgång av mäklaren inför utlägg och rätt verklighetsbild av hur marknaden ser ut,är supernöjd med tanke på hur snabbt allt gick. Denna mäklare lägger stor vikt på dina önskemål och försöker därtill leva upp till de på bästa möjliga sätt.
    /Daniel.D Läs mer
  • 2020-01-12

Kadriye A skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Vi har köpt en lägenhet i lagmansbacken.
    Vi blev bemötta på ett väldigt fint och trevligt sätt. Han var mycket hjälpsam och visade mycket intresse om att hjälpa till. Våra förväntningar var att få en tydlig informering och detta uppfylldes galant. Läs mer
    Emanuel T gillar detta
  • 2020-01-10

Britt Inger S skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Fick väldigt bra hjälp med att sälja mitt hus! Läs mer
    Emanuel T gillar detta
  • Rita Y

2020-01-07

Rita Y skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Han en av de duktigaste mäklarna, är verkligen kunnig och trevligt Läs mer
    Emanuel T, Peter J gillar detta
  • 2019-12-31

Jonatan A skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Nöjd med precis allt, kunde inte ha valt en bättre mäklare 🌟 Läs mer
  • 2019-12-10

Mina Z skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Aram Soma Gud ger dig mycket, du är:- Jätte trevligt
    Jätte hjälpsam
    Jätte duktig
    Men snälla .... ((( Jag ber dig att fortsätta så här med ditt vackra leende ))) om du fortsätter så naturligtvis du ska bli (...........................)

Bästa önskningar
    Mina Dous Läs mer
    2019-12-10 Aram Soma svarar Mina Z
    Tack för din fina rekommendation!
    Aram Soma gillar detta
  • 2019-12-06

Peter Hans F skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Tony är lyhörd, flexibel och effektiv. Vi är helnöjda och kan verkligen rekommendera Tony. Läs mer
  • 2019-12-05

Liliana H skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jätte snäll och duktig mäklare som gjorde en bra affär till oss. Vi är nöjda och tackar Aram för hans duktiga jobb Läs mer
    2019-12-05 Aram Soma svarar Liliana H
    Stort tack för din fina rekommendation!
  • 2019-12-04

Yilmaz P skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Aram har uppträtt professionell under hela sälj tiden och är duktig. Läs mer
    2019-12-04 Aram Soma svarar Yilmaz P
    Tack så mycket för den fina rekommendationen!
    Aram Soma gillar detta
  • 2019-12-03

Remon S skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Aram Soma är en av bästa mäklare i norra Botkyrka . eller kan men säga han är bästa i Botkyrka . han gör sina bästa för att göra us nöjda och få bra pris och hjälpa us med banken . stor rekommenderar 100% nöjda Läs mer
    2019-12-03 Aram Soma svarar Remon S
    Tack Remon för din fina rekommendation!
  • 2019-12-01

Maria Viktoria L skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Aram är proffsig, kommunikativ och kan sin sak. Läs mer
  • 2019-12-01

Christian I skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Sålde min bostad rekordsnabbt för ett rekordpris som toppade tidigare rekord med 200 000.
    Utmärkt mäklare som sköter allt, vilket verkligen uppskattas av både köpare och säljare! Skulle rekommendera Emanuel för alla som känner att dem vill köpa eller sälja! Läs mer
  • 2019-11-30

Renée O skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Sålde min bostad. Fint bemötande. jättenöjd med försäljningen och mäklaren. Får toppbetyg. Läs mer
  • 2019-11-25

Zelina G skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag har sålt mitt lägenhet.
    Emanuel är väldigt duktigt, arrangerad och väldigt proffsigt mäklare. Kan rekommendera honom väldigt starkt till alla som bor i området för att han känner till området ut och in. Läs mer
  • 2019-11-20

Elishba Jotti J skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Emanuel var så otroligt hjälpsam, han hjälpte mig att köpa min första lägenhet, allt gick smidigare än jag trott och han gav mig enormt support, en riktig guldstjärna är han och jag kommer varmt rekommendera honom till mina vänner och i framtiden när jag väljer att sälja mitt så kommer han hjälpa mig 100%! Läs mer
  • 2019-11-08

Bachar M skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Mäklarnas Cristiano Ronaldo, fast Aram är mycket snyggare.

En driven och målmedveten person i kombination med ett brett kontaktnät i Botkyrka kan inte bli annat än succé. Vi hade väldigt höga förväntningar på vår husförsäljning och Aram levde upp till dessa. Läs mer
  • 2019-11-03

Mohammed Ismael Gasal A skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Han är väldig bra mäklare och han är super trevlig person. Han hjälpte oss med alla möjliga sätt genom att förklara alla steg som vi behövde göra med mycket tålamod. Läs mer
    2019-11-04 Aday Duru svarar Mohammed Ismael Gasal A
    Nöjet var på min sida och stort tack till er!
    Önskar er all lycka i framtiden.
  • Ahmad N

2019-11-03

Ahmad N skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Det var snabbt affär på en radhus i Alby som Aday fick sy ihop affären i professionell sätt. Läs mer
    2019-11-04 Aday Duru svarar Ahmad N
    Tack Ahmad! Nöjet är på min sida, all lycka till dig och din familj.
  • Emre U

2019-11-01

Emre U skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Köpte radhus. Mycket bra service och alltid tillgänglig med snabb återkoppling Läs mer
    2019-11-04 Aday Duru svarar Emre U
    Stort tack för den fina recessionen Emre och grattis till er nya bostad!

Adam A skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    köpte en bostadsrätt i Hallunda.
    Emanuel var trevlig och rak på sak, var lätt att komma i kontakt med han om det var så att man ville höra av sig och hade funderingar. Läs mer

George M skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Duktig och engagerad mäklare som gör allt för att kunden ska bli nöjd. Läs mer
    2019-11-04 Aday Duru svarar George M
    Tack George, nöjet var på min sida och stort tack till er!
    Önskar er all lycka i framtiden.

Ramin R skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Otroligt snabb affär. Vi fick vad vi ville och är super nöjda . Läs mer
  • 2019-10-23

Levi Jakob L skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    vi har sålt vårt hus med hjälp av Emanuel.
    Allt har gått smidigt och bra.
    Emanuel har varit elev hos min fru så vi hade en relation sedan tidigare. Läs mer
  • 2019-10-23

Jonas U skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    En driven mäklare som får ditt husköp att kännas som en barnlek. Tack Aram för att du varit lyhörd och alltid varit kontaktbar då det dykt upp frågor som vi undrat över. Läs mer
    2019-10-23 Aram Soma svarar Jonas U
    Tack för din rekommendation Jonas och stort grattis igen!
  • 2019-10-22

Sinisa G skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Väldigt trävlig, han sålde min lägenhet blixt snabbt. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-10-21

Mina Z skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Aday han är bäst 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑 Läs mer
    2019-11-04 Aday Duru svarar Mina Z
    Tack Mina för förtroendet samt de fina orden, det är svårt att de går fel när man har kunder som er. All lycka till dig och din familj!
  • 2019-10-21

Mattias S skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag sålde en tvåa och mäklaren var trevlig, engagerad och kunnig hela vägen.
    Mäklaren var flexibel och lätt att ha och göra med.

Även fotografen var trevlig och hade bra koll, allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-10-21 Aram Soma svarar Mattias S
    Stort tack för din rekommendation Mattias och återigen GRATTIS! :)
  • 2019-10-19

Olga U skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Hej
    Vi har köpt en lägenhet i Norsborg. Vi upplever Emmanuel som en ansvarsfull, trevlig, lugn positiv både som person och som mäklare. Han är alltid tillgänglig , vet allt om bostaden, kan förklara detaljer om det behovs. Betyget 5 av 5. Stort tack till Emmanuel från vår familj.
    Olga Läs mer
  • 2019-10-18

Antuan G skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Bra mäklare, ärlig och pålitlig Läs mer
  • Annelie V

2019-10-15

Annelie V skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    aram hjälpte mig att köpa mitt hus på en av de adresser jag mest va intresserad av,
    aram var tillgänglig varje gång man behövde nå han för frågor etc.
    Aram enligt min åsikt är en av de bättre mäklare ja mött, och jag hade kontakt me flera mäklare denna tid ( tiden jag va i behov av att köpa ett hus ).
    Han är så professionell på alla sätt.
    Förväntningarna va höga från min sida, då jag ville ha det bästa av det bästa i områden ja va intresserad av och han försökte verkligen in i de sista, tills han visade mig mitt hus som jag idag äger.
    Aram kommer jag rekommendera starkt till alla jag känner.
    kort och gott, Han är bäst på det han gör idag!!! Läs mer
    2019-10-15 Aram Soma svarar Annelie V
    Tack så mycket Annelie och stort grattis till köper!
  • 2019-10-14

Youssra Z skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Aram sålde vår bostadsrätt.
    Jättetrevlig och ödmjuk. Svarar på alla frågor och funderingar
    Professionell!
    Aram den mäklaren vi kommer att vända oss till vid nästa köp/försäljning!

Söker man en professionell mäklare som kommer att göra allt för att få din bostad såld, så rekommenderar jag Aram Soma Läs mer
    2019-10-14 Aram Soma svarar Youssra Z
    Tack Youssra för de fina orden, du är alltid välkommen till mig och mina kollegor på Fastighetsbyrån!
  • 2019-10-10

Sinan K skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    jag har sålt en bostad . det är rekomanderat Läs mer
  • 2019-10-09

Alex Rafael T skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag är Jättenöjd med Aram Soma Läs mer
    2019-10-09 Aram Soma svarar Alex Rafael T
    Tack Alex och stort grattis till din fina lägenhet!
  • 2019-10-04

Nancy A skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Vi hade svårt att sälja vårt hem. Den låg ute i över 1 år. Vi ville byta mäklare och kom då i kontakt med Tony. Efter 2 dagar med Tony var huset sålt och kontraktet påskrivet. Vi är extremt tacksamma för den effektivitet och professionalitet vi mottagit. Tack! Läs mer
    2019-10-29 Tony J svarar Nancy A
    Hej Nancy och tack för de fina orden, Jag önskar dig all lycka i framtiden och som sagt hör av dig vart du än bor om du behöver hjälp med köp eller säljprocessen.
  • 2019-10-02

Omran Issa O skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    jag har köpt ett radhus, jag blev bemött på väldigt bra sätt, jag är nöjd med hela upplevelse Läs mer
  • 2019-10-01

Zixten B skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag upplevde Emanuel som professionell, och rak i sin kommunikation.
    Lyhörd och kunnig. Läs mer
  • 2019-09-28

Nils Holger E skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    * Sålt mitt kedjehus

* Utmärkt bemötande

* Han levde upp till mina förväntningar

* Han är en SÄLJARE ! Läs mer
    2019-09-29 Aram Soma svarar Nils Holger E
    Stort tack för rekommendationen och stort grattis till den nya bostaden!
  • 2019-09-25

Botros Zarif Moussa A skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Han är bäst jag kommer att rekommendera han till alla jag känner han är trevligt snäll hans jobbar från hjärtat som jag har sett Läs mer
    2019-11-04 Aday Duru svarar Botros Zarif Moussa A
    Tack Botros för förtroendet samt de fina orden, det är svårt att de går fel när man har kunder som er. All lycka till dig och din familj!
  • Kinga K

2019-09-21

Kinga K skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Emanuel is professional, efficient and polite. His service was top notch! Läs mer

Hallunda torg 1, 145 01 Norsborg