Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Hallunda torg 1, 145 01 Norsborg — Visa karta

Norra Botkyrka

Välkommen till Norra Botkyrka! Här bor du i ett familjevänligt och tryggt område. Norra Botkyrka som omsluts av Mälaren, ligger verkligen bra till vad gäller närhet till både natur och mängder med arbetstillfällen. Vi som bor här, väljer därför att bo kvar. Det är inte ovanligt att flera generationer av samma familj finns här. Vi ser även en trend i att människor som flyttat härifrån tidigare, nu flyttar tillbaka.

Mycket boende för pengarna

Här får du mycket bostad för pengarna och det finns en härlig blandning med något för alla. Bostäder till salu i Norra Botkyrka utgörs av bostadsrättslägenheter, radhus, kedjehus och villor i olika storlekar för olika behov.
Vi förmedlar allt från små lägenheter för förstagångsköpare eller pendlare till radhus/villor för den stora familjen!

Läge

I Norra Botkyrka finns ett flertal förskolor, grundskolor och även ett gymnasium.
Hallunda Centrum, Norra Botkyrkas största centrum, har ett stort utbud som fyller de flesta behov t.ex. mataffärer, apotek, vårdcentral, klädbutiker och restauranger.
För dig som åker kommunalt, finns det goda kommunikationer. Tunnelbanan och bussen tar dig smidigt till och från arbete och skola. Från Hallunda Centrum till T-centralen med tunnelbanan tar det ca 30 minuter, med buss till Södertälje ca 20 minuter och till Tumba Centrum tar det endast 15 minuter.
Med bil tar du dig till Södertälje Centrum på endast tio minuter och till Stockholms innerstad ca 20 minuter. Till Kungens Kurva, Skandinaviens största handelsplats med bl.a. IKEA och Heron City, är det ca åtta minuters bilfärd.
Inom en snar framtid kommer det omtalade projektet Förbifart Stockholm att färdigställas. Förbifart Stockholm kommer att korta resvägen väsentligt från Botkyrka till Norra sidan av Stockholmsregionen, bl.a. Arlanda flygplats och Stockholm Quality Outlet i Barkarby.
Med detta sagt vill vi belysa det centrala, lugna och trygga läget vi har här i Norra Botkyrka.

Framtidsplaner

Utöver Förbifart Stockholm som skapar goda möjligheter för fortsatt utveckling, satsas stora resurser på en bra och hållbar framtid för Norra Botkyrka. De kommande åren kommer kommunen att planera för nya bostadsområden och handelsplatser. Några projekt som det talas mycket om i media är Södra Porten, Hallunda Gård och Slagsta Marina.

Du hittar oss i Hallunda Centrum. Vi är beredda att med alla våra resurser hjälpa dig i din bostadsaffär.
Välkommen att kontakta oss!
Mån-Tor: 09:00-17:00

Aday bästa säljare
    Jätte bra kontakt Läs mer
  • 2019-08-14

Suad L skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Köpte hus, sålde lägenheten.
    På ett trevligt bemötande
    Fick ganska mycket info på det man ville. Läs mer
    2019-08-15 Aram Soma svarar Suad L
    Tack Suad, jag hoppas du kommer att trivas bra i ditt nya hus!
  • Elinor G

2019-08-13

Elinor G skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Sålde min bostadsrätt, nyproduktion.
    Bra mäklare tanken var inte att sälja just nu men sålde den då försäljningen gick bra trots dålig säljmarknad Läs mer
  • 2019-08-13

Majid Haris Dahrab A skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Mäklaren lyckades sälja ut min bostad jätte snabbt samt till begärt pris trots att det är dålig marknad Läs mer
  • 2019-08-12

Mitra F skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag har köpt en ny bostad.

Han är väldigt omtänksam, hjälper och lyssnar när jag behöver nåt eller behöver hjälp med. Läs mer
  • Annelie V

2019-08-11

Annelie V skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    aday sålde min bostadsrätt redan efter första visning.
    Jag är så nöjd!!!
    Aday är grymt bra på sitt jobb!!!
    Han hade verkligen tålamod och min bostad i focus vid varje tillfälle jag kontakta han.
    Fortsätt med det du gör Aday, bästa mäklaren! Läs mer
  • 2019-07-31

Mohammed Adel C skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Lugn , skön mäklare och sköter sitt jobb som man ska !
    Jätte Trevlig mäklare och han gör sina kunder nöjda! Läs mer
  • 2019-07-26

Sven Mikael C skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Bra, kunnig, lätt att kommunicera med. Läs mer
  • Elham Abdulmagid A

2019-07-16

Elham Abdulmagid A skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Sålde bostad . Jag har blivit bemötta jätte bra . Mycket bra förklaring hur ska det gå till .
    Mina förväntningar har uppnått med försäljning vad det gäller allt priset ,visning , fotografering osv .
    Jag är jätte glad att haft Aday som mäklare på fastighetsbyrån norra Botkyrka och rekommendera honom stark till andra som mäklare Läs mer
    2019-07-18 Aday Duru svarar Elham Abdulmagid A
    Det glädjer mig att höra att ni var nöjda med försäljningen av er bostad och hela förmedlingsprocessen. Jag kan samtidigt säga att nöjet var på min sida, stort tack till er!
  • 2019-07-16

Karin F skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Alltid nåbar och positiv.
    Hjälpsam med allt. Läs mer
    2019-07-16 Aram Soma svarar Karin F
    Tack för din rekommendation Karin, hoppas du kommer att trivas i det nya fina huset!
  • 2019-07-13

Vedusan S skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag har köpt en bostad, där emanuel var mäklare, Affären gick väldigt smidigt. Emmanuel hjälpte även till med vad som behövdes göras för att köpa lägenheten. Läs mer
  • 2019-07-11

Izzet K skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Absolut bästa mäklaren i Norra Botkyrka! Läs mer
    2019-07-11 Aram Soma svarar Izzet K
    Tack för din fina rekommendation Izzet, du är alltid välkommen till Fastighetsbyrån!
  • Magdalena S

2019-07-10

Magdalena S skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag har köpt och sedan såld en lägenhet med hjälp av Aram Soma.
    Han är väldigt engaged mäklare som ger alltid goda råd. Han är lyhörd och snabb på återkoppla.. Mäklare med väldigt bra bemötande och stor intresse att hjälpa sin kund. Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2019-07-10 Aram Soma svarar Magdalena S
    Tack Magdalena för din fina rekommendation, jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet!
  • 2019-07-10

Saiesan Johan S skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Mäklaren var riktigt riktigt bra! Läs mer
    2019-07-10 Aram Soma svarar Saiesan Johan S
    Tack Johan för din rekommendation och återigen stort grattis till din fina bostad!
  • 2019-07-05

Bashar D skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Köpte lägenhet via Aday Duru och är helt utmärkt, jag är väldigt nöjd med mitt val samt med all hjälp av Aday.
    Han va jätte noggrann om förklaringar o.s.v
    Är tacksam om all hjälp! Läs mer
    2019-07-08 Aday Duru svarar Bashar D
    Stort tack för den fina recessionen Bashar och grattis till din nya bostad!
  • 2019-07-04

Suraj K skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Aday på Fastighetsbyrån i Hallunda är en engagerad och grym mäklare som är kunnig inom sitt arbete! Läs mer
    2019-07-08 Aday Duru svarar Suraj K
    Tack Suraj! Nöjet är på min sida, all lycka till dig och din familj.
  • 2019-06-26

Uno N skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag skrev att jag upp till nu är helt nöjd. Vänligt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-20

Tony E skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Mycket trevlig och snabb och smidig!
    Mycket god erfarenhet. Läs mer
    2019-07-08 Aday Duru svarar Tony E
    Stort tack för förtroendet Tony!
  • 2019-06-10

Ebrahim A skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    "Bästa mäklare har jag träffat Läs mer
  • 2019-06-07

Ninib B skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Sålde lägenhet, bostadsrätt i Botkyrka. Fantastiskt mottagande, professionell service och alltid tillgänglig för att disktuera affären. Har aldrig blivit bemött på liknande sätt. Definitivt över förväntningarna inom alla aspekter. Läs mer
    2019-06-07 Tony J svarar Ninib B
    Stort tack för din feedback jag är minst liga glad över att få göra affär med dig det var ett rent nöje att få ditt förtroende för din försäljning. Stort tack än en gång för de fina orden.
  • 2019-06-06

Carolin A skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag har köpt ett kedjehus och är jätte nöjd med min mäklare han uppfyller alla krav utmärkt! Läs mer
    2019-06-07 Tony J svarar Carolin A
    Hej Carolin! det glädjer mig enormt att ni är nöjda med affären, lycka till nu i nya huset.
  • 2019-06-06

Naman B skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag köpte ett kedjehus och är jätte nöjd med hans bemötande hans kunnighet och uppfyller alla krav en duktig mäklare ska ha Läs mer
    2019-06-07 Tony J svarar Naman B
    Stort tack Naman, jag är så glad för er skull att ni hitta det ni sökt så pass länge, lycka till i ert nya hus!
  • Ömer U

2019-06-05

Ömer U skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    %100 bra business och bra service
    Tack för hjälp Läs mer
  • 2019-06-04

Fouad A skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Köpte mitt drömhus tack vare denna mäklare har sökt i flera år och en dag fick jag bara ett samtal om att det finns ett hus på kommande som va precis vad vi sökte åkte dit före visning och skrev på kontraktet dagen efter ! Otroligt glada

Och när det kom till att sälja vår nuvarande lägenhet så la han verkligen ner krut i denna sega marknaden han gjorde ett suvärent jobb Läs mer
    2019-06-04 Tony J svarar Fouad A
    Fouad!, stort tack för din reco det var ett rent nöje att få arbeta med er och dessutom att hitta ert drömboende det gör mig extra glad. Lycka till nu och grilla försiktigt på tomten:)
  • Jack H

2019-06-01

Jack H skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Aram är positiv, engagerad och driven som ingen annan mäklare jag stött på. Han har funnits tillgänglig oavsett tid på dygnet och alltid varit flexibel i sitt arbetssätt.

Sålde min lägenhet på ett ögonblick, väldigt engagerad och var alltid tillgänglig snabbt för alla sorts frågor som uppstod. Allt var över förväntan.

Om du är ute efter en unik fastighetsmäklare, välj Aram. Hans varma personlighet i kombination med hans positivitet kommer ta dig med storm. Läs mer
    2019-06-01 Aram Soma svarar Jack H
    Stort tack för din fina rekommendation Jack, det var ett sant nöje att få hjälpa Er med Er bostadsaffär!
  • 2019-05-29

Erik Fredrik Christian S skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag köpte en bostad i Kyrkbyn av Emanuel och han bistod med snabb service, snabb återkoppling och dessutom en snabb affär. Rekommenderas varmt, han var dessutom mycket hjälpsam och förstående inför massa frågor och oro, då det är mitt första bostadsköp. Läs mer
  • 2019-05-29

Mona M skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Aram är en otrolig proffesionell mäklare, otroligt duktig på sitt jobb. Han lyssande på oss och vi fick det vi ville ha för vår lägenhet. Han rekommendera! Läs mer
    2019-05-29 Aram Soma svarar Mona M
    Tack så mycket för din fina rekommendation Mona, det var verkligen ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningen!
  • 2019-05-27

Eli S skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Toppen mäklare! 5 stjärnig mäkleri från start till avslut. Läs mer
  • 2019-05-26

Karl Tage H skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Emanuel Turgay har på vårt uppdrag sålt vårt hus till ett på
    marknaden och för oss mycket gott försäljningspris.

Vi är till fullo mycket nöjda med hans tillmötesgående och
    professionalism alltsedan vårt första möte och kan på det
    varmaste rekommendera honom.

Ida och Tage Hallerström Läs mer
  • 2019-05-17

Ranka D skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Emanuel Turgay, hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Från första till sista dagen, trevlig bemötande och alltid lätt att få kontakt med.
    Absolut att REKOMMENDERAS.
    Enkel att kommunicera med.
    Ett fantastiskt människa.
    TACK, vännen Ranka Läs mer
  • 2019-05-16

Necmettin T skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Bra jobbat , jag fick hjälp från Aram Soma han är mycket duktig , fastighetbyrån är bra , jag är trivs tack för allt. Läs mer
    2019-05-16 Aram Soma svarar Necmettin T
    Tack Necmettin för din fina rekommendation, det var en ära att få hjälpa dig med din bostadsaffär!
  • 2019-05-12

Mohibullah B skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Han är lyhörd person, tar ansvar och han är tillgängligt hela tiden via mobil. Läs mer
    2019-06-04 Tony J svarar Mohibullah B
    Tack Mohib!, stort tack för din reco! Nöjet var på min sida.
  • 2019-05-09

Omran Issa O skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag har sålt min lägenhet. Jag blev väldigt bra bemött av Emanuel. Jag tycker att han levde till min förväntningar.
    Jag rekommenderar stark Emanuel till de som vill sälja eller köpa. Läs mer
  • 2019-05-09

Mary H skrev om Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Köpte en bostadsrätt och allt fungerade bra! Läs mer
  • 2019-04-29

Naman B skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag har sålt min bostadsrätt via Emanuel och är jätte nöjd med hans insats jag rekommenderar honom mer än gärna. Läs mer
  • 2019-04-28

Nils Oskar Patrik W skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Sålde en bostadsrätt i Botkyrka och hade Emanuel som mäklare. Han va proffsig i bemötandet och snabb på återkoppling samt alltid tillgänglig för frågor och funderingar! Vi hade inte väntat oss att det skulle gå snabbt och smidigt men det hände så vi är jättenöjda! En heltäckande upplevelse av nöjdhet och proffsighet! Läs mer
  • 2019-04-28

Carolin A skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag sålde min bostadsrätt via Emanuel vilket jag varmt kan rekommendera. Han är en trevlig och kunnig mäklare som jobbar på ett proffesionellt sätt. Jag fick min lägenhet såld till priset jag hade förväntat mig. Läs mer
  • 2019-04-26

Evan Zeya S skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Mäklaren hade stor expertis och tacke vare hans stora engagemang så fick vi sälja vår lägenhet till önskat pris. Läs mer
    2019-04-26 Aram Soma svarar Evan Zeya S
    Tack för din fina rekommendation, det var ett nöje att få hjälpa Er!
  • 2019-04-18

Eila Anneli G skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Vi har sålt vårt kedjehus.
    Mäklaren var kunnig, informativ och korrekt,dessutom kände till området. Vi fick mycket vänligt bemötande och han gav ett förtroende. Vi kan varmt rekommendera Aram.

Våra förväntningar var, försäljningen skulle gå smidigt och inte dra på tiden. Mäklaren levde upp till dem.

Vi år nöjda med vår affär. Vi fick köpare, vi tyckte om. Tack vare det intensiva arbetet mäklaren gjorde. Läs mer
    2019-04-18 Aram Soma svarar Eila Anneli G
    Stort tack för din rekommendation Eila, det var ett sant nöje att få hjälpa till med Er bostadsförsäljning!
  • 2019-04-18

Aliya N skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Helt underbart bemötandet i både köp och sälj tillfällen samt i alla övriga händelser också. Mycket bra proffessionelt beetende..
    Stor Tack Läs mer
    2019-06-04 Tony J svarar Aliya N
    Hej Aliya!, vilka fina ord! det var ett rent nöje att ha med er att göra. stort tack än en gång.
  • 2019-04-17

Laeeq Humam A skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Thanks for helping and making it smooth. Really great service. Läs mer
  • Anne Marie B

2019-04-15

Anne Marie B skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Han är lugn, talamod, snäll, artig och ödmjuk Läs mer
  • 2019-04-09

Yassine S skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Bra bemötande, bra kommunikationer, Läs mer
    2019-04-09 Aram Soma svarar Yassine S
    Tack för din rekommendation och grattis till nya bostaden!
  • 2019-04-07

Derya C skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Väkdigt duktiga på sitt jobb och jätte trevliga.
    Jätte nöjd Läs mer
    2019-06-04 Tony J svarar Derya C
    Tack Derya, jag uppskattaer er reco väldigt mycket, stort tack än en gång.
  • Ferid Suleyman H

2019-04-05

Ferid Suleyman H skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Jag har sålt mitt hus (villa / kedjehus) via Tony Jergos mäklaren.

Har blivit bemött utav mäklaren Tony fantastiskt väl och gott sammarbete.

Förväntningarna har motsvarat ganska bra sett till dagens marknad.

Mäklaren har skött sitt på ett proffessionellt sätt och utmärkt service.

Jag rekommenderar alla att anlita Tony Jergos som mäklare när man har i tankar att både sälja eller köpa gällande bostad. Läs mer
    2019-06-04 Tony J svarar Ferid Suleyman H
    Ferid! Vilken kille du är, vilka fina ord av dig, jag uppskattar verkligen din reco och du ska ha ett stort tack för allt, det var ett nöja att göra affärer med dig.

Cemile m skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Aday har sedan dag ett engagerat sig helhjärtat för att sälja min bostad och göra mig nöjd. Han har alltid varit tillgänglig och haft ett professionellt och trevligt bemötande, vilket jag uppskattat mycket. Jag rekommenderar varmt Aday till andra som har köp- och/eller säljtankar, han är stjärna! Läs mer
    2019-04-05 Aday Duru svarar Cemile m
    Nöjet var på min sida och stort tack till er!
    Önskar er all lycka i framtiden.

Hatun Ö skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    - effektiv och seriös
    Jag kan ge mina varmaste rekommendationer för Mäklaren Aday DURU Läs mer
    2019-04-05 Aday Duru svarar Hatun Ö

Åke O skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Försäljning av lägenhet nr 26 i brf Albyhus 2.
    Trevligt, proffsigt och snabbt handlagt av Aram.
    Hade inga speciella förväntningar. så Arams
    agerande var en positiv överraskning.
    Önskar att jag kommit i kontakt med honom
    vid tidigare fastighetsaffärer.
    Rekommenderas varmt.
    Med vänlig hälsning
    Åke Olsson Läs mer
    2019-04-08 Aram Soma svarar Åke O
    Stort tack Åke för dina fina ord.
    Det var ett sant nöje att få hjälpa dig med din bostadsaffär. Hör av dig om du har vägarna förbi mitt kontor någon dag så tar vi en fika!
  • Ewa F

2019-03-29

Ewa F skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    3rum bostadsrätt, bra o trevligt bemötande, Emanuel skötte allt väldigt bra, så nöjd med honom, ska gärna rekommendera Emanuel till flera Läs mer
  • 2019-03-29

Rahman M skrev om Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Very good.im very glad to get to get apartment from him. I get all requirements from him by Excellent. Läs mer
    2019-06-04 Tony J svarar Rahman M
    Hello Rahman! I am very grateful for your recommendation and I would also like to wish you good luck in the new apartment.

Hallunda torg 1, 145 01 Norsborg