Emil Wahlberg

Emil Wahlberg

Emil Wahlberg är mäklare på Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga

Emil Wahlberg har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Emil Wahlberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 107 omdömen med ett betyg på 4.9. Emil Wahlberg har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

107 omdömen om Emil Wahlberg

Sedan starten hos Reco 2019
Sara A
Köpte sitt hus med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Södra Villastad

Emil sålde vårt radhus till oss och vi har varit så nöjda med bemötandet från honom och Fastighetsbyrån under hela processen. Vi har uppskattat snabba svar, flexibilitet och att allt har skötts väldigt proffsigt från start till mål. Vi har känt oss trygga med att ställa alla frågor och fått superbra information därefter. Han är grym på det han gör!

Ulla C
Sålde sitt hus med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Vällingby Centrum

Alligenom en smidig försäljning som Emil Wahlberg skötte galant. Kommuniserade med mej under hela prosessen på ett bra sätt. Nöjd helt enkelt. Mats Cedervall

Emma G
Hässelby Södra Villastad

Trevlig och lyhörd inför våra förväntningar och önskemål, lyckades uppnå ett slutpris som vi kände oss nöjda med i en orolig och trög bostadsmarknad. Rekommenderas!

Magnus N
Hässelby Södra Villastad

Vi har precis sålt vårt radhus via Emil Wahlberg på Fastighetsbyrån. Anledningen till att vi valde Emil var bland annat att vi själva var på visning på ett hus som han saluförde och att vi där kände att han var närvarande under visningen och gick med runt för att besvara frågor och funderingar. Just en sådan mäklare som vi själva ville skulle hjälpa oss att sälja vårt radhus. Det gick smidigt att planera försäljningen, allt från fotografering, besiktning till visningar och kontraktsskrivningen. Rekommenderar varmt Emil Wahlberg och Fastighetsbyrån!

Gunilla H
Hässelby Norra Villastad

Det är enkelt att kommunicera med Emil, han är mycket noggrann och har varit tydlig med informationen inför, husvisning, fotografering mm. Jag har stort förtroende för honom . P.g.a. det öekonomiska läget har det tagit lång tid, jobbigt för båda parter men jag är mycket nöjd och det är nog även Emil.

Martin Yngve Å

Vi valde Emil Wahlberg på Fastighetsbyrån att hjälpa oss med försäljningen av vårt föräldrahem. Våra förväntningar på en mäklare var att det var viktigt att det kändes seriöst, att det skulle vara transparent och att vi kunde få kontakt när vi behövde. Emil gav det bästa intrycket redan vid vårt första möte och visade sedan att han levde upp till våra förväntningar fullt ut. Med sitt lugn, sitt kunnande och alltid lika goda humör lotsade han oss igenom affären på en för tiden svår marknad. Emil höll oss hela tiden väl...

Berith Ann-Charlotte L

Emil är lätt att samarbeta ned. Kunnig, seriös och lätt att nå när man behöver 👍

Ronnie Robert P
Vällingby - Nälsta

Vi köpte ett hus som Emil skötte försäljningsprocessen för. Emil är mycket seriös, kunnig och alltid snabb att återkoppa. Om vi skulle sätta igång en försäljning skulle vi definitivt känna oss trygg med att anlita Emil.

Anders Å

Emil har gjort ett jättebra jobb. Han la upp en plan tillsammans med mig och mina bröder fram till försäljning. Han har alltid varit lätt att kontakta. Har det dykt upp frågor som Emil inte har kunnat besvara på direkten så har han snabbt tagit reda på den informationen och återkopplat. Jag kan varmt rekommendera Emil. Emil får 5 av 5 i omdöme

Marhuba D
Hässelby Norra Villastad

vi blev jättenöjd med Emil. Han svarade alla frågor vi ställde. fick snabb svar vid varje kontakten och varit tydligt. Jag kommer strak rekommendera honom och väldigt glad att han är mäklaren.

Svar från Emil Wahlberg

Hej Marhuba! Så kul att ni är nöjda med mitt jobb. Jag hoppas och tror att ni kommer trivas väldigt bra i huset. Vi ses på tillträdet!