Catharina Pölder

Catharina Pölder

4.3 i betyg av 61 omdömen

Catharina Pölder är mäklare på Fastighetsbyrån Jönköping

och har varit registrerad mäklare sedan 2011. Catharina Pölder har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 61 omdömen sedan 2015-02-06. Catharina Pölder har haft 22 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 61 Läs vad Catharina Pölder

• Vi köpte nyproduktion i sjöåkra. Catharina har haft ett professionellt och trevligt bemötande från första samtalet. Vi har haft väldigt många frågor som Catharina kunnat svara på direkt och hade hon inte svaret så kollade hon upp förfrågan och återkopplade snarast möjligt. Catharina har överträffat våra förväntningar på alla fronter. Vare sig det gällde nyproduktionen eller andra ärenden som inte hon hade med att göra så har hon alltid varit mer än villig att hjälpa till eller hänvisat oss till rätt person. För att sammanfatta våra tankar om Catharina... En professionell och kunnig mäklare som är väldigt tillmötesgående och hjälpsam! Vi kan starkt rekommendera er att kontakta Catharina vid försäljning eller köp av ert drömhus!
    JOSEF I
    JOSEF I köpte sitt hus med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • 141.8 m²
    2020-10-02
    Josef & Violette... tusen tusen tack för ert fina inlägg här. Tusen tack för att Ni tog er den tiden. Det värmer verkligen och jag blir så glad för att jag har kunnat hjälpa er i processen att bygga nytt. Ni kommer att trivas och må fantastiskt bra i ert nya, kommande boende! Att det blir en supertrevlig stämning på nya området är jag helt säker på då ni båda kommer vara en bidragande orsak till det!:-) Vi ses framåt! Må så gott! Hälsning Catharina

Visa svar
  • Vi köpte ett nyproducerat av Catharina. Catharina överträffade alla våra förväntningar. Hon är proffsig, kunnig och väldigt trevlig. Vi flyttade från Skövde och hade svårt att känna till olika områden i Jönköping. Men med Catharinas hjälp hittade äntligen ett hem. Kan starkt rekommendera henne. Vi är tacksamma för hur enkelt och smidigt hon sköte köpprocessen.
    Violette S köpte sitt hus med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • 141.8 m²
    2020-10-02
  • Sålde vårat hus på landet och köpte ett nyproducerat av Catharina. Mycket kompetent och bra i bemötandet. Sammantaget mycket positiv upplevelse
    Klas N köpte sitt hus med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    2020-07-17
    • 119.3 m²
    2020-07-17
  • Genomgående positivt genom hela processen, jag skulle varmt rekommendera Catharina till en vän/kollega om denne skulle köpa eller sälja hus.
    Anja S köpte sitt hus med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    2020-07-15
    • 119.3 m²
    2020-07-15
    Tusen tack Anja för dina fina vitsord och din rekommendation. Glad och tacksam blir jag! Otroligt roligt och inspirerande att få förmånen att förmedla ert fantastiska boende på landet. Detta smultronställe som Ni har vårdat på absolut bästa sätt. Önskar Er all lycka till med ert framtida, nya boende. Ha en fortsatt skön sommar! Hälsning Catharina

• Vi köpte en villa som förmedlades av Catharina
    Stina F köpte sitt hus med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    2020-06-11
    • 171.0 m²
    • Norrahammar
    2020-06-11
    Lycka till och må så gott i ert nya, fina hem... Nu väntar en härlig sommar i er stora, sköna trädgård! Bästa hälsningar Catharina

Visa svar
  • Jag har sålt ett hus i Nhammar. Till min hjälp var det Catarina, en helt utmärkt försäljare kunnig, trevlig, rolig ,tog sig tid för frågor , lugnande när man var orolig. Det är en sådan mäklare man vill ha till hjälp.
    Ann-kristin D sålde sitt hus med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    2020-03-30
    • 171.0 m²
    • Norrahammar
    2020-03-30
    Tusen tack fina Anki för så fint omdöme. Det värmer verkligen! Jag vill tacka dig för förtroendet-du har varit så härlig att samarbeta med, många skratt har det blivit. Jag önskar dig innerligt lycka till med nya boendet. Du kommer att må toppen där-övertygad om det. Kommer gärna förbi på en kaffe när du har installerat dig. Bästa hälsningar Catharina

Visa svar
  • Har köpt ett hus av Catharina. Förväntade mig en mäklare som va professionell och tillmötesgående, med detta va tyvärr inte fallet. Bytte dag för kontraktsskrivning utan att höra av sig och fråga om detta var ok.
    Mirry S köpte sitt hus med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    2019-12-02
    • Haga
    2019-12-02
    Hej Mirry! Ja, byte av dag för tillträdet blev lite hastigt då säljaren var långväga och Er flyttbil önskade att få komma tidigt på morgonen. Tråkigt om det innebar krångel för Er. Ett tillträde har flera aktörer såsom säljare, köpare, bank, flyttfirmor osv. Vi gör alltid så gott vi kan för att tillmötesgå samtliga med dag och tid. Som sagt, många inblandade vid ett tillträde där alla måste vara på plats samtidigt. Vii ber om ursäkt för stöket. Hoppas att Ni nu kommer att trivas och må väl i Ert superfina hus. Hälsning Catharina

Visa svar
  • Vi upplevde ett gott bemötande från mäklaren som också visade stort intresse och engagemang vid försäljningen av vårt parhus.
    Monia P sålde sitt hus med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    2019-11-02
    • 140.0 m²
    • Huskvarna Söder
    2019-11-02
    Hej Monia! Tusen tack för ditt engagemang att skriva en rekommendation här. Så angenämt att få hjälpa er att hitta trevliga köpare till Ert fantastiskt fina hus & hem. Ni har verkligen skött om ert hus med varsam hand - ett rent nöje att förmedla! Stort lycka till med era framtidsplaner! Varma hälsningar Catharina

Visa svar
  • Catharina har sålt en villa i Jönköping åt mig. Hon skötte allting superproffsigt och var till stor hjälp i och med att jag bor på annan ort. Väldigt tydlig och allt gick väldigt enkelt! Jag kan verkligen rekommendera henne 👍🏼
    Anna Katarina B
    Anna Katarina B sålde sitt hus med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    2019-09-14
    • Haga
    2019-09-14
    Tusen tack Anna för så fint omdöme. Det gör mig verkligen glad att du är nöjd med min insats. Ett rent nöje att få hjälpa dig att hitta härliga köpare till ditt underbara hus/hem. Tack för det förtroendet. Må så gott! Hälsning Catharina

Visa svar
  • Jag har haft Catharina vid försäljning av både hus och lägenhet! Hon är en stjärna som mäklare, bara släppa allt i hennes händer. Rekommenderar henne i alla lägen!
    Tine S sålde sin lägenhet med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    2019-09-13
    • 2:a
    • Gräshagen
    2019-09-13
    Vilket fint omdöme från dig Tine... tusen tusen tack... Härligt att fått ha möjligheten att hjälpa dig...ett rent nöje från min sida...så smakfulla, stilrena hem som jag har fått förtroendet att förmedla... en sann glädje... Lycka till med det nya boendet! Må så gott! Hälsning Catharina