Catharina Pölder
Registrerad mäklare sedan 2011-06-15
Aktiv på Reco.se sedan 2015-02-06
2019-07 - 2020-06

Läs vad 57 Läs vad Catharina Pölder

• Stina F köpte sitt hus med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-06-11

Vi köpte en villa som förmedlades av Catharina Läs mer
    2020-06-12 Catharina P svarar Stina F
    Lycka till och må så gott i ert nya, fina hem...
    Nu väntar en härlig sommar i er stora, sköna trädgård!
    Bästa hälsningar
    Catharina
  • Ann-kristin D sålde sitt hus med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-03-30

Norrahammar
    Jag har sålt ett hus i Nhammar.
    Till min hjälp var det Catarina, en helt utmärkt försäljare kunnig, trevlig, rolig ,tog sig tid för frågor , lugnande när man var orolig.
    Det är en sådan mäklare man vill ha till hjälp. Läs mer
    2020-06-11 Catharina P svarar Ann-kristin D
    Tusen tack fina Anki för så fint omdöme. Det värmer verkligen!
    Jag vill tacka dig för förtroendet-du har varit så härlig att samarbeta med, många skratt har det blivit.
    Jag önskar dig innerligt lycka till med nya boendet. Du kommer att må toppen där-övertygad om det.
    Kommer gärna förbi på en kaffe när du har installerat dig.
    Bästa hälsningar
    Catharina
  • Mirry S köpte sitt hus med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-12-02

Haga
    Har köpt ett hus av Catharina.

Förväntade mig en mäklare som va professionell och tillmötesgående, med detta va tyvärr inte fallet.

Bytte dag för kontraktsskrivning utan att höra av sig och fråga om detta var ok. Läs mer
    2019-12-03 Catharina P svarar Mirry S
    Hej Mirry!
    Ja, byte av dag för tillträdet blev lite hastigt då säljaren var långväga och Er flyttbil önskade att få komma tidigt på morgonen.
    Tråkigt om det innebar krångel för Er. Ett tillträde har flera aktörer såsom säljare, köpare, bank, flyttfirmor osv. Vi gör alltid så gott vi kan för att tillmötesgå samtliga med dag och tid. Som sagt, många inblandade vid ett tillträde där alla måste vara på plats samtidigt.
    Vii ber om ursäkt för stöket. Hoppas att Ni nu kommer att trivas och må väl i Ert superfina hus.
    Catharina
  • Monia P sålde sitt hus med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-11-02

Huskvarna Söder
    Vi upplevde ett gott bemötande från mäklaren som också visade stort intresse och engagemang vid försäljningen av vårt parhus. Läs mer
    2019-11-04 Catharina P svarar Monia P
    Hej Monia!
    Tusen tack för ditt engagemang att skriva en rekommendation här.
    Så angenämt att få hjälpa er att hitta trevliga köpare till Ert fantastiskt fina hus & hem.
    Ni har verkligen skött om ert hus med varsam hand - ett rent nöje att förmedla!
    Stort lycka till med era framtidsplaner!
    Varma hälsningar
  • Anna Katarina B
    Anna Katarina B sålde sitt hus med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-09-14

Haga
    Catharina har sålt en villa i Jönköping åt mig. Hon skötte allting superproffsigt och var till stor hjälp i och med att jag bor på annan ort. Väldigt tydlig och allt gick väldigt enkelt! Jag kan verkligen rekommendera henne 👍🏼 Läs mer
    2019-09-15 Catharina P svarar Anna Katarina B
    Tusen tack Anna för så fint omdöme. Det gör mig verkligen glad att du är nöjd med min insats.
    Ett rent nöje att få hjälpa dig att hitta härliga köpare till ditt underbara hus/hem.
    Tack för det förtroendet.
    Må så gott!
    Catharina
  • Tine S sålde sin lägenhet med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-09-13

2:a
    Gräshagen
    Jag har haft Catharina vid försäljning av både hus och lägenhet! Hon är en stjärna som mäklare, bara släppa allt i hennes händer. Rekommenderar henne i alla lägen! Läs mer
    2019-09-17 Catharina P svarar Tine S
    Vilket fint omdöme från dig Tine...
    tusen tusen tack...

Härligt att fått ha möjligheten att hjälpa dig...ett rent nöje från min sida...så smakfulla, stilrena hem som jag har fått förtroendet att förmedla...
    en sann glädje...
    Lycka till med det nya boendet!
    Må så gott!
    Catharina
  • Johan H köpte en tomt med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-08-07

6:a
    Norrahammar
    Vi har sålt vårt hus som vi bott o levt i under 14 år och lagt mycket tid o pengar på. Catharina har skött hela försäljningen på ett utmärkt sätt och återkopplar till oss på ett väldigt bra sätt. Hon har även agerat snabbt och proffsigt till de som visat intresse för att köpa vårt hus. Alla bokningar med stylist, fotograf och besiktningsman har fungerat perfekt. Hon är trevlig sitt bemötande och vi blev nöjda med hur mycket vi fick betalt för huset, även om det inte hade skadat med ett ännu högre belopp förstås. Sammantaget är vi väldigt nöjda med hur allt har skötts av Catharina och rekommenderar gärna henne till andra. Johan Läs mer
    2019-08-28 Catharina P svarar Johan H
    Hej Johan!
    Tusen tack för så fint omdöme...det gläder mig såklart att Ni är nöjda. Jag får passa på att tacka för förtroendet, nöjet är helt på min sida för att jag fått möjlighet att umgås med Er och sälja Ert superfina hus när nu familjen ger sig ut på nya äventyr. All lycka önskar jag Er med Ert nya projekt!
    Catharina
  • Linda H köpte en tomt med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-08-06

6:a
    Norrahammar
    Sålt en villa samt köpt en tomt.
    Bra bemötande, proffsigt, effektivt.
    Jag hoppades bli uppdaterad under hela processen, få känslan att jag sålde etthundra med stöd av mäklaren, att jag hade kontroll över processen. Förväntade mig att hon skulle lyssna in våra behov och eventuella köpares. Alla mina förväntningar infriades. Jag är mkt nöjd! Läs mer
    2019-08-28 Catharina P svarar Linda H
    Hej Linda!
    Tusen tack för så fina kommentarer...det gläder mig såklart att Ni är nöjda. Jag får passa på att tacka för förtroendet, nöjet är helt på min sida för att jag fått möjlighet att umgås med Er och sälja Ert superfina hus när nu familjen ger sig ut på nya äventyr. All lycka önskar jag Er med Ert nya projekt!
    Catharina
  • Curt R sålde sitt hus med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-05

Huskvarna
    Vi har sålt ett parhus i Huskvarna.
    Vi kontaktade Catharina Pölder och blev trevligt bemötta av
    henne.
    Förväntningarna var att vi kunde sälja huset så snart som möjligt.
    Priset blev också bättre än vi hade förväntat oss.
    Vi tycker att Chatarina skötte försäljningen på ett proffsigt sätt.
    Hon är också en trevlig person att ha kontakt med.
    Vi vill gärna rekommendera henna.
    Anna o Curt Roll Läs mer
    2019-06-11 Catharina P svarar Curt R
    Tusen tack för väldigt fina ord. Det värmer gott!
    En förmån att få lära känna er och att få möjlighet att hjälpa er att ge er iväg på nya äventyr.
    Lycka till med nytt boende. Hoppas vi kan hålla kontakten framöver.

Varma hälsningar
  • Fredrik Stig Magnus F
    Fredrik Stig Magnus F köpte sitt hus med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-04-09

Huskvarna Norrängen
    Vi köpte en fin villa av en trevlig och pålitlig mäklare! Supersmidigt! Läs mer
    2019-06-11 Catharina P svarar Fredrik Stig Magnus F
    Tusen tack för trevliga vitsord.
    Ni har köpt ett fantastiskt hus med många möjligheter och jag vet att ni kommer förvalta det på absolut bästa sätt.
    Jätte trevligt att få lära känna er, lycka till med nya boendet och välkomna tillbaka när det önskas värdering efter renoveringar.
    Jag önskar er en härlig första sommar i nya hemmet!

Hälsning Catharina

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Jönköping