Mäklare Jönköping Jönköping Fastighetsbyrån Jönköping Catharina Pölder
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-09 - 2019-08

Läs vad 52 Läs vad Catharina Pölder

• Anna Katarina B
    Anna Katarina B sålde sitt hus med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-09-14

Haga
    Catharina har sålt en villa i Jönköping åt mig. Hon skötte allting superproffsigt och var till stor hjälp i och med att jag bor på annan ort. Väldigt tydlig och allt gick väldigt enkelt! Jag kan verkligen rekommendera henne 👍🏼 Läs mer
    2019-09-15 Catharina P svarar Anna Katarina B
    Tusen tack Anna för så fint omdöme. Det gör mig verkligen glad att du är nöjd med min insats.
    Ett rent nöje att få hjälpa dig att hitta härliga köpare till ditt underbara hus/hem.
    Tack för det förtroendet.
    Må så gott!
    Catharina
  • Johan H köpte en tomt med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-08-07

Norrahammar
    Vi har sålt vårt hus som vi bott o levt i under 14 år och lagt mycket tid o pengar på. Catharina har skött hela försäljningen på ett utmärkt sätt och återkopplar till oss på ett väldigt bra sätt. Hon har även agerat snabbt och proffsigt till de som visat intresse för att köpa vårt hus. Alla bokningar med stylist, fotograf och besiktningsman har fungerat perfekt. Hon är trevlig sitt bemötande och vi blev nöjda med hur mycket vi fick betalt för huset, även om det inte hade skadat med ett ännu högre belopp förstås. Sammantaget är vi väldigt nöjda med hur allt har skötts av Catharina och rekommenderar gärna henne till andra. Johan Läs mer
    2019-08-28 Catharina P svarar Johan H
    Hej Johan!
    Tusen tack för så fint omdöme...det gläder mig såklart att Ni är nöjda. Jag får passa på att tacka för förtroendet, nöjet är helt på min sida för att jag fått möjlighet att umgås med Er och sälja Ert superfina hus när nu familjen ger sig ut på nya äventyr. All lycka önskar jag Er med Ert nya projekt!
    Catharina
  • Linda H köpte en tomt med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-08-06

Norrahammar
    Sålt en villa samt köpt en tomt.
    Bra bemötande, proffsigt, effektivt.
    Jag hoppades bli uppdaterad under hela processen, få känslan att jag sålde etthundra med stöd av mäklaren, att jag hade kontroll över processen. Förväntade mig att hon skulle lyssna in våra behov och eventuella köpares. Alla mina förväntningar infriades. Jag är mkt nöjd! Läs mer
    2019-08-28 Catharina P svarar Linda H
    Hej Linda!
    Tusen tack för så fina kommentarer...det gläder mig såklart att Ni är nöjda. Jag får passa på att tacka för förtroendet, nöjet är helt på min sida för att jag fått möjlighet att umgås med Er och sälja Ert superfina hus när nu familjen ger sig ut på nya äventyr. All lycka önskar jag Er med Ert nya projekt!
    Catharina
  • Curt R sålde sitt hus med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-05

Huskvarna
    Vi har sålt ett parhus i Huskvarna.
    Vi kontaktade Catharina Pölder och blev trevligt bemötta av
    henne.
    Förväntningarna var att vi kunde sälja huset så snart som möjligt.
    Priset blev också bättre än vi hade förväntat oss.
    Vi tycker att Chatarina skötte försäljningen på ett proffsigt sätt.
    Hon är också en trevlig person att ha kontakt med.
    Vi vill gärna rekommendera henna.
    Anna o Curt Roll Läs mer
    2019-06-11 Catharina P svarar Curt R
    Tusen tack för väldigt fina ord. Det värmer gott!
    En förmån att få lära känna er och att få möjlighet att hjälpa er att ge er iväg på nya äventyr.
    Lycka till med nytt boende. Hoppas vi kan hålla kontakten framöver.

Varma hälsningar
  • Fredrik Stig Magnus F
    Fredrik Stig Magnus F köpte sitt hus med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-04-09

Huskvarna Norrängen
    Vi köpte en fin villa av en trevlig och pålitlig mäklare! Supersmidigt! Läs mer
    2019-06-11 Catharina P svarar Fredrik Stig Magnus F
    Tusen tack för trevliga vitsord.
    Ni har köpt ett fantastiskt hus med många möjligheter och jag vet att ni kommer förvalta det på absolut bästa sätt.
    Jätte trevligt att få lära känna er, lycka till med nya boendet och välkomna tillbaka när det önskas värdering efter renoveringar.
    Jag önskar er en härlig första sommar i nya hemmet!

Hälsning Catharina
  • Per E sålde sitt hus med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-02-19

Sålt villa. Hon är en härlig person. Öppen o ärlig. Effektiv. Kunnig.
    Är andra ggn jag genomxör försäljning med henne. Väldigt nöjd. Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Sten-Göran Y sålde sin bostad med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2018-09-17

Köpt bostadsrätt och sålt villa.

Bra bemötande och lätt att prata med.

Vid ev. frågor fick vi snabba och raka svar. Läs mer
  • Eric S skrev om Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2018-09-05

Proffsig och väldigt kunnig och till skillnad från tidigare mäklare vi använt oss av bra på att återkoppla. Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • Robert N
    Robert N skrev om Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2018-05-02

En mycket jordnära och ärlig mäklare som vågade bjuda på sig själv. Läs mer
    2018-05-03 Catharina P svarar Robert N
    Hej Robert!
    Tusen tack för jätte fint omdöme, värmer gott...
    Hoppas du och din härliga familj kommer att trivas och må toppen i ert nya hem.
    Ett fantastiskt bra boende för barnfamiljen.
    Kommer gärna på besök...skulle vara så kul att få se hur Ni har fixat och jobbat för att få det som ni önskar ha det.
    Må väl!
    Med vänlig hälsning
    Robert N gillar detta
  • Pär N skrev om Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2018-04-03

Katarina var en äkta säljare när vi köpte vårt hus av henne.
    Hon var säkert bra för säljarna men för oss som köpare kände vi inte att hon var intresserad av annat än att tjäna så mycket pengar som möjligt.
    Hon tyckte t.ex att priset vi hade lagt, och som
    Inte bjöds över, var för lågt och ville att vi ska lägga ett högre bud. (Tilläggas att vårt pris var ca 300tkr över utgångspriset) Annars skulle hon kontakta ”Alla andra som är så intresserade och då kommer priset dra iväg...”
    Vi gick inte med på detta och 3 h senare skrev vi under... Inte positivt i våra ögon och vi kommer inte kontakta henne vid en framtida försäljning! Läs mer
    2018-04-04 Catharina P svarar Pär N
    Hej Pär!
    Tack för ditt omdöme, och att du tog dig tid att skriva. Tacksam för feed-back.
    Bra att ha med sig ...vi är fastighetsförmedlare, vi arbetar inte med direktförsäljning utan vi
    förmedlar kännedom och kundskap av objektet, budskap från båda parter mm.
    Vi ska verka för både säljare och köpare.
    Som sagt, bra med kritik- vi vill hela tiden bli bättre....
    Stort lycka till med det fantastiskt fina hus Ni har investerat i, ni kommer garanterat må toppen där.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Jönköping

Daniel Gesher