Catharina Pölder

Catharina Pölder

Catharina Pölder är mäklare på Fastighetsbyrån Jönköping

Catharina Pölder har varit registrerad mäklare sedan 2011-06. Catharina Pölder har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 68 omdömen med ett betyg på 4.3. Catharina Pölder har haft 24 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 68 Läs vad Catharina Pölder

• sålde sitt hus med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Huskvarna
    2021-07-21
    Jag blev bemött bra. vi hade som säljare högre förväntningar på högre pris och det blev inte så, tillfälligheter, otur och fel folk kanske.

Mäklarna var bra och kunniga och hjälpsamma.
    • Huskvarna
    2021-07-21
    Valde Catharina för att hon hade kunnat sälja mitt eget hus tillbaka till mig. Kan rekommenderas samt teamet bakom henne
    2021-07-15
    Catharina är alltid tillgänglig, glad och ger trygghet. Hon är proffsig och man kan lita på det hon säger.
    Vi fick en väldigt snabb och enkel försäljning av vår bostad. Vi är nöjda både med mäklaren och priset :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    2021-07-08
    Trevligt och ärligt bemötande vid presentation av lägenhet.
    2021-05-18
    Vi har köpt en bostad på Skeppsbron och skall sälja den eftersom vi har beslutat att flytta till vårt fritidshus på Öland.
    Har endast varit i kontakt med Chatarina en gång och det var hur vi skulle hantera försäljningen. Hon förklarade bra hur vi skulle hantera det.
    Kontakterna för övrigt har varit Julia som har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam!
  • köpte sitt hus med hjälp av Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    2021-02-01
    Rutinerad mäklare som kan guida genom hela processen, vilket känns tryckt vid ett nybygge.
    Tusen tack Marcus för fint omdöme. Jätte kul att få följa dig och din fina familj på er resa fram till superfint område/hus. Vi ses framöver, hoppas att vi snart kan träffas "på riktigt" på området. Hälsning Catharina Catharina Pölder
  • 2021-01-19
    Oprofessionell, oseriös och likgiltig i sitt bemötande. Catharina var väldigt disträ vid möten.
    Skulle bygga nytt hus på en plätt med mark i Habo, allt drog ut på tiden och det kändes väldigt oseriöst så vi hoppade av innan handpenning betalades in. Våra vänner gick dock vidare och betalade handpenningen vilken de ångrar då de efter de sålde sitt hus fick totalt 2 års försening av byggnationen och fick skaffa annat boende till slut.
    Säljaren som Fastighetsbyrån samarbetade med på på Västkustvillan fick sparken ett tag efter har vi hört.
    Hej Gustaf! Tack för dina synpunkter. Tråkig upplevelse för er förstår jag. Jag tar till mig det du skriver såklart. Lycka till med nytt boende i framtiden! Hälsning Catharina Catharina Pölder
  • JOSEF I
    2020-10-02
    Vi köpte nyproduktion i sjöåkra. Catharina har haft ett professionellt och trevligt bemötande från första samtalet. Vi har haft väldigt många frågor som Catharina kunnat svara på direkt och hade hon inte svaret så kollade hon upp förfrågan och återkopplade snarast möjligt. Catharina har överträffat våra förväntningar på alla fronter. Vare sig det gällde nyproduktionen eller andra ärenden som inte hon hade med att göra så har hon alltid varit mer än villig att hjälpa till eller hänvisat oss till rätt person. För att sammanfatta våra tankar om Catharina... En professionell och kunnig mäklare som är väldigt tillmötesgående och hjälpsam! Vi kan starkt rekommendera er att kontakta Catharina vid försäljning eller köp av ert drömhus!
    Josef & Violette... tusen tusen tack för ert fina inlägg här. Tusen tack för att Ni tog er den tiden. Det värmer verkligen och jag blir så glad för att jag har kunnat hjälpa er i processen att bygga nytt. Ni kommer att trivas och må fantastiskt bra i ert nya, kommande boende! Att det blir en supertrevlig stämning på nya området är jag helt säker på då ni båda kommer vara en bidragande orsak till det!:-) Vi ses framåt! Må så gott! Hälsning Catharina Catharina Pölder
    2020-10-02
    Vi köpte ett nyproducerat av Catharina. Catharina överträffade alla våra förväntningar. Hon är proffsig, kunnig och väldigt trevlig. Vi flyttade från Skövde och hade svårt att känna till olika områden i Jönköping. Men med Catharinas hjälp hittade äntligen ett hem. Kan starkt rekommendera henne. Vi är tacksamma för hur enkelt och smidigt hon sköte köpprocessen.
    2020-07-17
    Sålde vårat hus på landet och köpte ett nyproducerat av Catharina. Mycket kompetent och bra i bemötandet. Sammantaget mycket positiv upplevelse