Amanda Arvidsson

Amanda Arvidsson

Amanda Arvidsson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Amanda Arvidsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Amanda Arvidsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 309 omdömen med ett betyg på 4.9. Amanda Arvidsson har haft 87 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

309 omdömen om Amanda Arvidsson

Sedan starten hos Reco 2019
Linus K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Bryggudden

Väldigt trevlig och professionell mäklare, som var över förväntan med visningar samt pappersarbete. Väldigt medgörlig och underlättade affären på alla sätt och vis.

Camilla T
Sundsta

Superproffsigt bemötande och bra svar på de frågor och funderingar vi hade.

Carina W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Sundsta

Amanda har från första mötet varit tillmötesgående och hjälpsam. Hon har visat intresse för försäljningen och förklarat processen bra. Amanda är mycket service minded. Jag har upplevt att hon arbetat hårt för att få till en försäljning av lägenheten. Jag är mycket nöjd med allt.

Jim R
Sundsta

Trevlig och välkomnande. Rättsligt kunnig och noggrann vid kontraktsskrivande.

Kjell-Åke E
Viken

Amanda visar alltid ett mycket gott bemötande oavsett om det är på sms, mejl eller ett personligt möte. Amandas sätt att hantera alla frågor i processen gör hon på ett mycket korrekt och snabbt sätt även utanför kontorstid. Amanda har hanterat alla delar i försäljningsprocessen mot samtliga parter på ett mycket gott och förtroendegivande sätt.

Elise S
Tullholmsviken

Vi togs emot mycket bra av Amanda. Vi förväntade oss att mäklaren förklarade alla handlingar på ett enkelt sätt. Hon gick igenom alla papper med avtalen på ett grundligt sätt, som gjorde det begripligt för oss. Vi var mycket nöjda med Amandas information som vi fick. Elise o Ulf Sörensen.

Christoffer O
Rud

Amanda är en fantastisk mäklare, hjälpsam, tydlig, svarar fort, kan allt om branschen och Karlstad. Köpte lägenhet av henne, och valde även att sälja med henne. Lika god erfarenhet från båda sidorna! Rekommenderas varmt!

Agne B
Råtorp

Jättebra och kunnig väldigt bra på läst

Mikael Edvard K

Amanda är väldigt kunnig och snabb mäklare. Väldigt nöjd med allting

Amanda A gillar detta
ARDALAN G

Fantastiskt duktig! Höll allt hon lovade! Försäljningen tog 10 dagar från att vi skrev på uppdragsbrevet till avslutad affär. Detta trots en tuff marknad med höga räntor. Mötte alla våra förväntningar och lite till!

Amanda A gillar detta