Ellen Larsson

Ellen Larsson

Ellen Larsson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Ellen Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-10. Ellen Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-03 och har fått 173 omdömen med ett betyg på 4.9. Ellen Larsson har haft 57 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

173 omdömen om Ellen Larsson

Sedan starten hos Reco 2020
Pontus K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Norrstrand

Ellen har varit en otroligt driven och närvarande mäklare. Har vi haft frågor har vi fått dom besvarade nästan på momangen, mycket uppskattat! Alltid positiv, oavsett situation vi varit i. Hon har varit snabb med lösningar för att komma vidare i processen av en försäljning, samtidigt som vi har fått ta det i vår takt. Vi skulle alla dagar i veckan kontakta Ellen igen om vi behövde hjälp med en försäljning!

Emelie J
Lamberget

Superproffsig mäklare som skött försäljningen av min lägenhet på allra bästa sätt! Jag har bara gott att säga om Ellen och kan varmt rekommendera henne.

Davidsson J
Sundsta

Vi upplevde Ellen som mycket kunnig och trevlig. Ellen var även mycket effektiv när det var någon som var intresserad och löste försäljningen mycket snabbt . Vi kan varmt rekommendera Ellen

Claes-göran J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Inre Hamn

Vårt förhållande till Ellen blir bara bättre och bättre. Första mötet var bra men det var många på denna visning. Tycker Ellen nu är väldigt proffsig och väldigt engagerad mäklare som verkligen ser en kunds behov. Hon har ett sätt som uppskattas. Ellen kan varmt rekommenderas. Claes-Göran

Katarina N
Inre Hamn

Engagerad, personlig i kundmötet. Ellen lyssnar verkligen in kundens/ vår önskan och jobbade målmedvetet för att göra oss nöjda. Verkligen en smidig process och tydlig i kommunikationen.

Timmy L
Hagaborg

Känslan var att mäklaren kanske var mer på köparens sida. Slarvig då både lägenhetsdörren och altan dörren var olåst efter en visning!? Engagemanget för objektet kändes lite svagt då jag vill minnas när jag köpte objektet var den mäklaren väldigt engagerad. Ingen mäklare jag skulle rekommendera.

Tuva E
Hagaborg

Duktigt och kunnig mäklare, väldigt flexibel och tillmötesgående. Man får snabba svar av Ellen

Stefan S
Lamberget

Tösa är görtrevligt och gjorde ett utmärkt jobb !

Emma H
Kartberget

Har bara bra att säga om Ellen. Proffsig, trevlig, driven.

Elizabeth L
Tingvallastaden

Ellen var mycket trevlig o gav ett proffsigt intryck. Jag ger henne högsta betyg.