Emma Björkman

Emma Björkman

Emma Björkman är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Emma Björkman har varit registrerad mäklare sedan 2014-08. Emma Björkman har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 54 omdömen med ett betyg på 4.9. Emma Björkman har haft 4 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

54 omdömen om Emma Björkman

Sedan starten hos Reco 2021
Martin B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Björkman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Skoghall

Bra bemötande från start, flexibel och mån om att tillmötesgå våra önskemål.

Ahmad Mansur H
Skoghall

Väldigt fint bemötande, snabbt svar, dra kontakt mellan köpare och säljare, en smidig bra affär

Laila V
Skoghall

Hon är en utmärkt mäklare kan varmt rekommendera henne till andra./Laila Wäisänen

Svar från Emma Björkman

Tack snälla för din rekommendation!

Magnus K
Skoghall

Trevlig, duktig och kunnig! Mycket nöjd!

Adam W
Nolgård

Otroligt bra bemötande!! Lätt och ha och göra med, förmedlar bra mellan parten! Grymt duktigt!

Mikael W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Björkman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Skoghall

Bra bemötande och trevlig ,lyssnade på mig och lätt att sammarbeta med. Jag ville att det skulle vara en snabb affär. Vilket det också blev. Kan väl summera med att jag är nöjd

Ulrika S
Skoghall

Emma Björkman är lyhörd, noggrann, skicklig och har stor förståelse och engagemang kring försäljningen av en bostad och finns nära till hands under hela processen. Den bästa mäklaren man kan tänka sig! Hon levde upp till alla mina förväntningar och mer därtill! / Ulrika på Hammarö

Anita S
Skoghall

Allt var bra från början till slut

Rohoullah R
Skoghall

Vi tyckte att hon var bra i sitt jobb

Ida L
Skoghall

Emma är kanon på alla sätt. Trevlig och lättsam. Snabb på att svara och duktig på att hålla dig som kund uppdaterad.