Fastighetsbyrån Nykvarn

Fastighetsbyrån Nykvarn

• BadgeEightYears
Ligue 08-550 604 50 Compartilhar

About company

Fastighetsbyrån har funnits här i Nykvarn sedan år 1970. Vi är en av de ledande aktörerna i området vilket gör att vi har god kännedom om både trakten och mäklarbranschen. Vi genomför hundratals affärer varje år i området runt Nykvarn och Järna, och därför vet vi vad som krävs för en lyckad bostadsaffär. Vi gör en nyetablering...

625 omdömen om Fastighetsbyrån Nykvarn

Sedan starten hos Reco 2013

Gustav J
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Johanna Enström uma parte de Fastighetsbyrån Nykvarn
Centralt

Trevlig, kunnig och engagerad!

Kristina K
Comprou a sua casa com a ajuda de Johanna Enström uma parte de Fastighetsbyrån Nykvarn
Mariefred Marielundsviken

Väldigt proffsig, snabb att svara frågor, hjälpsam. Mäklaren överträffade förväntningar.

Sabina L
Vendeu a sua casa com a ajuda de Johanna Enström uma parte de Fastighetsbyrån Nykvarn
Mariefred Marielundsviken

Johanna är helt suverän! Har koll på det mesta och en känsla som få. Guidade oss på ett tryggt och självklart vis i vår bostadsförsäljning.

JOAKIM B
Mariefred Marielundsviken

Johanna agerade otroligt professionellt genom hela processen. Från visning, till hur hon hanterade frågor vi hade, både enkla och komplexa, till budgivning och kontraktsskrivningen, allting lika genomgående perfekt skött. Jag kan varmt rekommendera Johanna för både försäljning och köp, då hon verkligen gör det som alla mäklare borde, representera bägge sidor i affären. Dessutom är hon trevlig och snabb. Den bästa mäklare jag haft kontakt med, då har jag ändå gjort många fastighetsaffärer, både som säljare och köpare.

Camilla A
Nykvarn Vidbynäs

Det är inte köper ett hus och när man väl gör det är det viktigt att få information, svar på frågor. Johanna har ett stort kundfokus och var tillgänglig, svarade på frågor, hjälpte till under hela vägen. Tack!

Niklas L

Högsta betyg………,………. …………………….

Eva S
Centralt

Professionell, kompetent, tydlig och vänlig!

Joachim R
Comprou a sua casa com a ajuda de Linda Holmström uma parte de Fastighetsbyrån Nykvarn
Nykvarn

Noggrann och kunnig. Gjorde ett seriöst intryck som gjorde att vi gick vidare med vårt köp.

Hans H
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Linda Holmström uma parte de Fastighetsbyrån Nykvarn

Kunnig, glad, trevlig, snabb och förtroendeingivande

Klas F
Vendeu a sua casa com a ajuda de Linda Holmström uma parte de Fastighetsbyrån Nykvarn
Nykvarn

Jättebra dialog, kunnig och trevlig. Kunde återkoppla bättre, även om återkopplingen inte alltid innehåller någon nyhet. Uppfattades ibland lite svår att få tag på. Men när vi väl fick kontakt var det alltid en bra dialog.

Rosa G
Nykvarn Vidbynäs

Det jag uppskattade med Johanna var hennes tydlighet i hela processen. Hon var otroligt snabbt med att kommunicera och svara på alla frågor. Detta gjorde att vi kände oss mycket trygga under hela processen. Och allt detta med en vänlig attityd och en leende på läpparna. Tack Johanna!

Elise Ö
Nykvarn Vidbynäs

Mycket entusiastisk och hjälpsam. Lätt att få kontakt med.

Carmensita H
Centralt

Mäklaren höll oss uppdaterade i alla steg, det car jätteviktigt för oss. Toppklass genom hela processen!

Maja B
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Johanna Enström uma parte de Fastighetsbyrån Nykvarn
Centrala Strängnäs

Johanna är trevlig, proffsig, tillgänglig, stöttande och lyhörd.

Gustav P
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Jenny Wallström Lindahl uma parte de Fastighetsbyrån Strängnäs
Centralt

Hon lyckades sälja vår lägenhet innan visning. Det tyckte vi var jättebra.

Tanmay A

Jenny helped us through the process by making us feel comfortable and secured throughout.

Anette S
Centralt

Väldigt trevlig och tog sig tid för alla frågor och funderingar. Kom även med tips och råd

Ann-Britt S
Nykvarn

Bra samarbete. Lätt att få kontakt!

Pia C
Nykvarn Vidbynäs

Bästa mäklare, tryggt och proffsigt genom hela bostadsaffären.

Juan P
Mariefred

Jenny var mycket trevlig, hjälpsam, svarade snabbt på mina frågor och levererade ett mycket bra resultat.

Anna F

Väldigt nöjd. Smidigt då hon både sålde vår bostad och hjälpte oss hitta en ny.

Hans W
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Jenny Wallström Lindahl uma parte de Fastighetsbyrån Strängnäs

Vi blev mycket bra bemött och en riktig bra information avseende objektet och vi fick bra information på våra frågor.

Haithem M
Comprou a sua casa com a ajuda de Jenny Wallström Lindahl uma parte de Fastighetsbyrån Strängnäs

Jenny var ovärderlig under tiden vi både sålde vår bostad och sökte nytt. Det märks att hon lyssnat på våra önskemål och ger väldigt goda råd under hela processen. Kommer absolut kontakta Jenny i framtiden för fler uppdrag!

Linda S

Gav saklig kontakt och tydlig information genom hela köpprocessen. Supernöjd med Jenny och väljer henne gärna igen när det är dags för nästa bostadsaffär!

Christian E
Vendeu a sua casa com a ajuda de Jenny Wallström Lindahl uma parte de Fastighetsbyrån Strängnäs

Väldigt bra bemötande, kunnig. Har bara gott och säga om henne. Rekommenderas varmt.

Mariette F

Fint bemötande & stöttning under hela köpet ⭐️

Anna Karin Madelene W

Mycket trevlig och glad. Bra bemötande

Valfrid Waldemar G
Centralt

Gottbemötande, trygghet, proffsigt, glädje.. Saklig och tydlig i sitt agerande, korrekta ord och handlingar. Rådgivande utan att vara partisk.

Nataliia M
Nykvarn

Jag vill tacka för ert trygga och varma engagemang och samtidigt starkt rekommendera Linda Holmström!

Maria M

Johanna var briljant från första besöket till kontraktsskrivning. Vi fastnade för hennes engagemang och utstrålning. Därtill har hon varit väldigt professionell och tillgänglig genom processen.

Linda Maria Stensdotter H
Nykvarn

Köer och säljer boende med stöd av Johanna och det har så här långt fungerat mycket bra. Uppskattar att Johanna är kommunikativ och har ett naturligt och enkel/uppriktigt sätt i vår dialog.

Maria K

Jenny har ett väldigt lättsamt och trevligt bemötande, lätt att sätta in sig i kundens förväntningar och förhoppningar och få ihop en gemensam målbild utifrån aktuellt marknadsläge. Rekommenderar verkligen Jenny om du vill vara lite delaktig i affären men med ett professionellt driv och stöd.

Marcus L
Nykvarn

Har blivit väldigt bra bemött utav Johanna som varit väldigt närvarande och engagerad. Hon har hela tiden hjälpt till med frågor som funnits vilket underlättat. Vill starkt rekommendera Johanna som varit kanon!

Adam T
Nykvarn

Professionel, lyhörd och målinriktad.

Mattias N

Linda hjälpte oss med en snabb och smidig affär, trevlig och duktig mäklare.

Robin J

Väldigt hjälpsam genom hela processen. Allt har gått förvånansvärt smidigt från visning tills att vi skrev papper. Stort tack!

Daniella W
Nykvarn

Riktigt härlig mäklare ,glad trevlig gör sitt jobb helt fantastiskt starkt rekommenderar henne bästa mäklare i Nykvarn

Jonas H
Nykvarn

Johanna är och har varit väldigt service minded. Hon är i princip tillgänglig dygnet runt och är väldigt mån om mig som kund. Då det var länge sedan jag behövde kontakt med en mäklare, så blev jag imponerad av det engagemang som Johanna hade. Köpet av bostaden gick galant med stort stöd och hjälp.

Anna M

Smidigt att köpa bostad med Jenny som mäklare. Snabb att svara på alla frågor och ger förtroende.

Sofie B

Trevligt bemötande och enkel att ha att göra med.

Linnéa E

Jag kände mig trygg under hela processen och Jenny ingav stort förtroende. Skulle absolut rekommendera henne som mäklare!

JONATHAN K
Nykvarn Sandtorp

Trevligt bemötande, Smidig försäljning av vårat boende.

Karin G
Mariefred

Jenny är en mycket duktig och proffesionell mäklare. Empatisk och tydlig i sitt sätt att kommunicera och väldigt transparent vilket jag uppskattade mycket. Jag blev guidad på ett väldigt tryggt sätt genom hela affären och vill varmt rekommendera Jenny.

Oscar B
Nykvarn

Johanna är en riktigt trevlig och professionell mäklare. Trevligt bemötande sedan första intrycket. Hon är tydlig och noggrann när det gäller beskrivning av boendet, detaljer och annan information. Överlag är Johanna en riktigt trevlig och professionell mäklare.

Anders H
Nykvarn

Proffsig och kunnig. Hon lyssnar på mig som kund och anpassar sig efter mina önskemål. Hon kommer med goda råd. När det var dags för försäljning var hon drivande gentemot spekulanterna och så till att få affären i hamn. Hon är dessutom väldigt trevlig. Jag kan starkt rekommendera henne.

Nicolas Alexander C
Centralt

Super snabb respons när vi tog kontakt med henne och riktigt proffsigt bemötande från första mötet. Mycket bra kommunikation om hur hela processen går till för oss som säljer för rösta gången och inte har någon aning om hur allting fungerar . Löpande info om hur det går med försäljningen, alltid tillgänglig på telefon,sms och mail för att svara på frågor som vi hade. Vi kunde inte vara mer nöjda med vårat val av byrå och framförallt Johanna som mäklare!

Nellie R
Nykvarn

Mycket proffsigt bemötande från Johanna. Hon uppdaterade oss kontinuerligt under processen och var mycket tillgänglig. Kan verkligen rekommendera Johanna!

Katrine Agneta L
Nykvarn

Vänligt bemötande och hjälpsam.

Sakarias F
Escreveu sobre Johanna Enström uma parte de Fastighetsbyrån Nykvarn

Mycket proffsigt och smidigt första lägenhetsköp tack vare Johanna!

Johanna E gillar detta
Conteúdo desagradável
Escolher razão:
Compartilhar
Daniel R
Nykvarn Sundsvik

Hon uppdaterade mig varje vecka och var väldigt aktiv. Jag kan varmt rekommendera Johanna hon är en grym mäklare!