Mäklare Gävleborg Ockelbo Fastighetsbyrån Ockelbo Mattias Jonsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 20 kunder tycker om Mattias Jonsson

• Carin M
    Carin M köpte sin bostad med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Trevlig mäklare , lite familjekänsla på de möten vi haft Läs mer
  • Tobias Å sålde sin bostad med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Jag har bara positiva saker att säga om Mattias hjälp att få mitt hus i Ockelbo sålt. Han har verkligen engagerat sig att få tag på möjliga kunder att komma på visningar. Läs mer
  • Suvi V
    Suvi V sålde sin bostad med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Sålt ett hus, proffsigt och vänligt mottagande. Stort kunnande av området samt möjliga köpare. Smidig försäljning och hjälpsam säljare. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Jukka V
    Jukka V sålde sin bostad med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Proffsig bemötande. Bra information om vad som pågår under hela processen. Välordnad visning. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Linus N köpte sin bostad med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Smidig affär vid köp av fritidshus. Tillgänglig och bra stöd i köpprocessen. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Daniel N köpte sin bostad med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Bra mäklare.Lätt att göra med lugnt och ingen stress.
    Rekommenderars varm Läs mer
  • Marina L sålde sin bostad med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Jag har sålt en villa på landet.
    Jag tycker Mattias är jättebra. Han har bra kompetens, är lugn o saklig. Talar om alla olika skeden på ett bra sätt, till en som inte har någon erfarenhet alls i området.
    Det var en intressent på mitt hus, som jag inte alls ville sälja till. Dessutom gav han ett skambud. Mattias skötte situationen kanonbra. Det såldes till en familj som det känns bra med. Läs mer
  • Susanne L sålde sin bostad med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Dagis fastighet
    Bemött bra👍🏼
    Han Hadde tålamod att få ihop oss🤣
    Han var TOPPEN 👌 Läs mer
  • Gun N
    Gun N köpte sin bostad med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Det kändes tryggt och bra med Mattias som mäklare, han var tydlig i sitt uppdrag. Jag tror att både köpare (jag) och säljaren var nöjda med affären. Det känns alltid bra att båda är nöjda. Läs mer
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Köpte en hästgård som Mattias förvaltade, blev väldigt bra bemött, trevlig och hjälpsam👍 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ockelbo

Mattias Jonsson