Mäklare Gävleborg Ockelbo Fastighetsbyrån Ockelbo Mattias Jonsson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-02

Läs vad 23 Läs vad Mattias Jonsson

• Malin R köpte sitt hus med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo

2019-03-05

Gäveränge
    Köpt villa. Blev bemött bra, och Mattias var flexibel. Dock skedde några kommunikationsmissar mellan oss köpare, mäklare och säljare gällande vad som blev skrivit i kontraktet och inte som vi efterhand känner oss besvikna över. Läs mer
  • Daniel W köpte sitt hus med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo

2019-02-12

Köpte sommarhus med Mattias som mäklare. Han var mycket tillmötesgående och ställde upp utöver vad man kunde förvänta sig då vi inte själva bodde i närheten. Kontraktsskrivning och tillträde gick mycket smidigt. Tog kontakt efteråt för att se att allt gått enligt plan och hur vi trivdes. Mycket trevligt. Kan rekommendera Mattias. Läs mer
  • Paul Ö köpte sin bostad med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo

2019-01-04

Köpt villa , Mattias fixade allt galant 🙂 Läs mer
  • Carin M
    Carin M köpte sin bostad med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo

2018-12-05

Trevlig mäklare , lite familjekänsla på de möten vi haft Läs mer
  • Tobias Å sålde sin bostad med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo

2018-11-18

Jag har bara positiva saker att säga om Mattias hjälp att få mitt hus i Ockelbo sålt. Han har verkligen engagerat sig att få tag på möjliga kunder att komma på visningar. Läs mer
  • Suvi V
    Suvi V sålde sin bostad med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo

2018-11-13

Sålt ett hus, proffsigt och vänligt mottagande. Stort kunnande av området samt möjliga köpare. Smidig försäljning och hjälpsam säljare. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Jukka V
    Jukka V sålde sin bostad med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo

2018-11-10

Proffsig bemötande. Bra information om vad som pågår under hela processen. Välordnad visning. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Linus N köpte sin bostad med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo

2018-10-29

Smidig affär vid köp av fritidshus. Tillgänglig och bra stöd i köpprocessen. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Daniel N köpte sin bostad med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo

2018-10-26

Bra mäklare.Lätt att göra med lugnt och ingen stress.
    Rekommenderars varm Läs mer
  • Marina L sålde sin bostad med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo

2018-10-05

Jag har sålt en villa på landet.
    Jag tycker Mattias är jättebra. Han har bra kompetens, är lugn o saklig. Talar om alla olika skeden på ett bra sätt, till en som inte har någon erfarenhet alls i området.
    Det var en intressent på mitt hus, som jag inte alls ville sälja till. Dessutom gav han ett skambud. Mattias skötte situationen kanonbra. Det såldes till en familj som det känns bra med. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ockelbo

Mattias Jonsson