Mattias Jonsson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 52 Läs vad Mattias Jonsson

• Davood A köpte sitt hus med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo

2020-03-22

Rabo
    Jag köpte en Villa.
    Bemötandes väldigt bra och rättvis.
    Utmärkt upplevelse Läs mer
  • Pär D sålde sitt hus med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo

2020-03-19

Marstrand
    Jag har sålt ett radhus, Mattias är en trevlig och duktig mäklare Läs mer
  • Lennart C sålde sitt hus med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo

2020-01-31

Klangberget
    Sålt hus på Brednäsgatan 15 i Sandviken.
    Perfekt bemötande. Läs mer
  • Charlott C sålde sitt hus med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo

2020-01-31

Klangberget
    Sålt hus på Brednäsgatan 15 i Sandviken.
    Perfekt bemötande. Läs mer
  • Christina G sålde sitt hus med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo

2020-01-29

Centrum
    Jag har sålt en modern villa. Nybyggnation för
    5 1/2 år år sedan.

Jag har fått ett utmärkt och positivt bemötande och stöd ända in i mål av Mattias Jonsson. Läs mer
  • Emil Å köpte sitt hus med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo

2020-01-26

Klangberget
    Köpte en liten villa i Sandviken. Blev väl bemött av en engagerad mäklare.

Mattias var lätt att hålla kontakten med under hela processen och att få fram tider som passade mig för visning och mera var inga problem.

All information om köpet och köpeavtalet framkom på ett klart och tydligt sätt.

Upplevde att båda parter (köpare och säljare) hade stort förtroende och var väldigt nöjda med Mattias som mäklare. Läs mer
  • Pia Kristina L sålde sitt hus med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo

2019-12-31

Klangberget
    En engagerad mäklare som håller kontakt med kunden kontinuerligt. Ärlig och rak i sin framtoning. Rekommenderar verkligen Mattias som mäklare. Läs mer
  • Geir Anders M sålde sitt hus med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo

2019-12-18

Barrsätra
    Bra support från Mattias även om jag kanske tror att det skulle gått att få ut lite högre pris än det vi slutligen fick för huset som såldes i Sandviken.

Mycket bra bemötande från mäklaren och ett bra samarbete under hela säljprocessen skulle gissa att ett något högre pris gått att få ut men skulle i så fall kräva en längre säljprocess och 100 eller 200.000 kr mer har marginell betydelse för mäklaren men en rätt stor betydelse för säljaren! Läs mer
  • Maria L
    Maria L köpte sitt hus med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo

2019-11-17

Lingbo
    Köpte hus i Lingbo och Mattias var väldigt bra. Han hörde av sig och frågade om vi hade funderingar under tiden vi väntade på inflyttning. Allt gick smidigt och snabbt. Läs mer
  • Katarina N köpte sitt hus med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo

2019-10-19

Västanbyn
    Köpt villa, trevlig och bra bemötande Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ockelbo

Mattias Jonsson