Fastighetsbyrån Östhammar

Fastighetsbyrån Östhammar

• BadgeElevenYears
Ring 0173-170 15 Dela

Välkommen till Fastighetsbyrån Östhammar! Ungefär 1 timme nordöst om Uppsala ligger Östhammar, en idyllisk tätort där du kan åka båt hela vägen in till centrum. Här finns restauranger, caféer och annan service som butiker, banker och sjukhus. Oss hittar du på Drottninggatan i Östhammar, men vi jobbar inte bara i Östhammar utan...

652 omdömen om Fastighetsbyrån Östhammar

Sedan starten hos Reco 2013

Riccard W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hugo Jansson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
Östhammar

Hugo är en hungrig, ung och oerhört driven fastighetsmäklare. Trotts höga räntor och inflationen som påverkade bostadsmarknaden negativt så gav aldrig Hugo upp och fick in intressenter under tuffa tider. Hugo svarade alltid på mina frågor, högt och lågt, alltid tillgänglig vid frågetecken. Jag rekommenderar alla att anlita Hugo som går i säljtankar och vill ha riktigt hög kvalité på hela försäljnings processen.

CAROLINE A
Östhammar

Vi sålde vår villa med Fanny och är väldigt nöjda med hennes arbete från skrivning sv uppdragskontrakt till försäljning. Hon var proffsig och rak.

Yvonne E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hugo Jansson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
Östhammar

Att beskriva Hugo : det Finns bara en sammanfattning toppenbetyg tusen tack fr Yvonne o ingemar

Michael N
Östhammar

Elin gjorde ett grymt jobb med vår försäljning. Lyhörd och trevlig.

Andreas E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Östhammar
Österbybruk

Mycket bra mäklare, angagerad, utförde sitt jobb mycket professionellt. Villiga att hjälpa till.

Manuel K
Österbybruk

Engagerad och tillmötesgående, tillgänglig och serviceminded.

Krister Ö
Österbybruk

Bra bemötande och proffsigt uppträdande

Mikael A
Köpte sitt hus med hjälp av Hugo Jansson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
Östhammar

Bra påläst trevlig. Följer upp och vill att både kund å köpare är nöjda.

Kristina B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar

Proffsig, trevlig, tillmötesgående

Pär E
Gimo

Elin gör ett mycket proffsigt och kunnigt intryck, och är en väldigt trevlig person. Vi har gjort både en köp- och en sälj-affär, båda skötta på ett mycket smidigt sätt. Jag rekommenderar Elin varmt,.

Jonathan F
Östhammar

Bara bra, hon är trevlig och proffesionell.

Pär E
Gimo

Mycket kunnig, tillmötesgående, noggrann och förtroendeingivande.

Anette R
Gimo

Elin gav ett varmt och proffsigt bemötande. Vi fick all information vi frågade om och hon höll oss uppdaterade. Vi fick snabba svar och även en snabbt ordnad extra bisning.

Lennart B
Östhammar

Elin var väldigt professionell och hjälpsam. Snabb respons i all kommunikation, väldigt organiserad och kunnig.

Murat Ö
Köpte en tomt med hjälp av Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
Östhammar

Bästa snabb servis enkel och tydlig förklaring hjälpsam ,trevlig och mycket profs arbete bästa Emelie Mvh Murat

Robin A
Österbybruk

Fick ett bra bemötande då vi gick i säljtankar av våran villa och kände direkt att vi valt rätt när vi tog beslutet att sälja. Bra kontakt och fick svar på alla frågor om det var något vi funderade över. Kan varmt rekommendera Elin.

Elin F
Österbybruk

Så nöjda över vårt val av mäklare. Elin har varit lyhörd, effektiv och även väldigt anpassningsbar.

Linus Z
Österbybruk

Elin var väldigt trevlig på visningen. Jag upplevde henne som insatt och kunnig och kunde svara på de flesta av våra frågor, och det hon hon inte visste tog hon snabbt reda på och gav oss svar inom någon dag. Vid konraktsskrivningen var hon välkomnande och skötte allt på ett pedagogiskt och avslappnat sätt. Med Elin känner man sig sedd och personligt bemött.

Kristina B
Östhammar

Tillmötesgående, proffesionell, kunnig om objekten, inget är omöjligt. Glad, trevlig och är lätt att ha kontakt med

Fredrik S
Österbybruk

Elin har skött försäljningen av min fastighet på ett mycket bra sätt och detta trots att förutsättningarna varit något speciella. Klara besked och instruktioner, ett stort antal intresserade och ett tillfredsställande resultat efter budgivning,.

Josefin S
Öregrund

Enkel att komma i kontakt med Proffsig

Agneta G
Öregrund

Bra och tydlig information och ett trevligt bemötande.

Bertil S
Gimo

Trevlig kunnig, Vi blev väl bemötta, tog sig tid att bemöta våra undringar. Vi är nöjda båda två.

Tomas N
Öregrund

Elin har ingett mig STORT förtroende, och har med löpande intervall kontaktat mig med händelseförändring i aktuellt försäljningsärende, intill slutligt underteckning av båda parter av kontrakt för försäljning av Hummelvägen 5 i Öregrund, Östhammar Kommun. Kort sagt en mycket noggrann person som naturligtvis glatt mig, då jag arbetat som den första konsult i Norrbotten inom området kvalitet ISO 9000. Hälsning från en mycket nöjd Thomas av Elins arbetsinsats!

Cecilia A

Professionell, serviceinriktad och trevlig

Kim K
Gimo

Glad.trevlig. har bra koll på saker. bra minne 🤪hör vad man säger osv. ordning å reda.

Gunilla K
Östhammar

Kunnig, proffsig och alltid tillgänglig för frågor.

Mikael P
Alunda

Han gjorde ett bra jobb och höll oss informerade hur det fortlöpte med försäljningen.

Gunilla P
Alunda

Ung, trevlig och ambitiös. Vi hade inte så stora förväntningar, eftersom bostadsmarknaden gått ner. Allt har skötts mycket professionellt och smidigt. Vi blev rekommenderade ett utgångspris av mäklaren och försäljningen sluttade strax över det priset. vi är mycket tacksamma och nöjda

Ylva B
Österbybruk

Jag upplever Elin kunnig , korrekt, vänlig, tillmötesgående mm Jag är nöjd med mitt val av mäklare. Ger enbart gott betyg.

Anton B
Österbybruk

Bra, seriös och påläst om objektet

Svante K
Alunda

Mycket trevligt bemötande, glad och positiv, en frisk fläkt. Våra förväntningar var att i bästa fall få huset sålt och det klarade hon helt galant med sitt kunnande och engagemang. Hennes empati för oss äldre som har svårt med nyheterna inom datavärlden har hon hjälpt oss mycket med att förklara det som var svårt för oss. Hon har gjort ett mycket bra jobb och försäljningen gick väldigt snabbt och galant för oss. Sådana som Fanny bör det finnas flera av.

Anita G
Östhammar

Vi blev mycket trevligt och proffsigt bemötta. Våra förväntningar blev tillgodosedda. Fick snabb och bra info hela tiden

Jens E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
Östhammar

Fick ett väldigt trevligt bemötande av Elin och hon kommunicerade väldigt bra med mig under hela försäljningsprocessen. Jag är väldigt nöjd med mitt val av mäklare.

Gert E
Östhammar

Lättillgänglig och tillmötesgående. Elin svarade tålmodigt och pedagogiskt på alla våra frågor. Rekommenderas starkt.

Ida E
Östhammar

Mycket trevlig och kommunikativ! Visade en förståelse för mina behov. Hela affären gick lugnt och smidigt och jag upplevde aldrig en stress kring någonting.

Ritva C
Öregrund

Tycker väldigt bra om henne. Hon är kunnig och kan allt. Trevlig kvinna.

Anna B
Östhammar

Mycket vänligt och personligt bemötande. Affären är inte avslutad ännu.

Sofia V
Öregrund

Hon förklarade allt bra, gick ordentligt igenom kontraktet och svara snabbt på frågor och meddelanden.

Teija H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar
Gimo

Bemött på ett väldigt trevligt och ödmjukt sätt. Hade inga förväntningar, men hon var jätteduktig i sitt jobb och hjälpsam.

Krister S
Österbybruk

Trevlig och öppen person Man känner förtroende för henne och henne skicklighet och erfarenhet som mäklare. Lugn och metodisk i sitt arbete. Lätt att få kontakt med.

Camilla E
Österbybruk

Mycket förtroende ingivande mäklare. Kunnig och är mycket informativ och är snabb på att svara. Har ett mycket trevligt sätt och ett professionellt bemötande. Rekommenderas varmt.

Erica K
Österbybruk

Tillmötesgående, professionell och glatt humör!

Per E
Östhammar

Hon gjorde sitt jobb, vänligt och engagerat från första kontakten i december till kontraktsskrivning i juni.

Per G
Alunda

Hej Fanny är fantastiskt !! Jag har inte behövt gjort någonting allt har bara flutit på från första träffen till huset blev sålt

Mats L
Gräsö

Trevligt bemötande och kompetent hantering av köpprocessen från början till slut. Jag har stött på flera mäklare genom åren och hon ligger i topp.

Victoria Birgit H
Alunda

Utförde sitt uppdrag med bravur. Kan varmt rekommendera henne till alla som går i säljtankar.

Ola P
Östhammar

Hon va trevlig o påläst o bra bemötande med information hur allt går till

Benjamin L
Österbybruk

professionellt bemötande, har svar på alla frågor om inte så tar hon reda på dom! rekommenderas starkt!

Carl-Olof L
Alunda

Hon tog emot mig på ett oerhört vänligt sätt trots att säljaren redan var redo att teckna kontrakt med annan köpare. Jag kunde inte ha fått en bättre mäklare trots att jag under 2021 och 2022 haft två mycket skickliga mäklare på Widerlövs i Uppsala. Hon kommer att bli en stor tillgång för sin arbetsgivare.