Daniel Varli

Daniel Varli

Daniel Varli är mäklare på Fastighetsbyrån Södertälje

Daniel Varli har varit registrerad mäklare sedan 2007-12. Daniel Varli har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 392 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniel Varli har haft 90 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

392 omdömen om Daniel Varli

Sedan starten hos Reco 2017
Philip P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Daniel Varli är en trevlig och hjälpsam person som vill att båda partierna blir nöjda

Shahab H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Centrala Södertälje

Han är engagerad och kunnig . Trevlig som person och behjälplig.

Erja H
Centrala Södertälje

Affären gick smidigt och jag fick snabb hjälp med visning och avtalsskrivningstid.

Amanda L

Nära kontakt och bra relation igenom hela processen.

Sarah H
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Östertälje

Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare!

Per S
Järna

Ointresserad Jag hade stora förväntningar då han hade blivit rekomenderad av en kollega på Fastighetsbyrån. Jag är glad att vi äntligen, efter en lång tid ( månader ) fick ett avslut, dock långt ifrån förväntningsbilden

Sermed H
Glasberga Sjöstad

Han är duktig som mäklare och han hjälper också asså han är 10 av 10

John E
Mariekäll

Bra insats och ger inte med sig i första taget! Vi fick lägenheten såld tillslut!

Robin L
Centrala Södertälje

Daniel är professionell, lugn, tydlig och lyhörd. Han har varit klockren genom hela processen. Vi är supernöjda och skulle rekommendera Daniel till alla som ska sälja!

Alexander H
Centrala Södertälje

Professionell och duktig! Rekommenderas starkt!