Läs vad 5 Läs vad Said Said

• 2021-01-17
    Said har sålt vår lägenhet, han har bemött oss som säljare på ett positivt sätt. Förstått våra behov och skapade ett ”event” på kommande försäljningar som slog väl ut. Mot köparna har han haft en bra taktik hela tiden och haft koll på köparna och vart de befinner sig i processen.
    Han har alltid var tillgänglig och bemött oss på ett bra och proffsigt sätt och han har förmedlat och presenterat vår bostad på ett mycket bra sätt. Bara plus till Said.
    Robert N
    Robert N
    • 119.7 m²
    • Östertälje
    sålde sitt hus med hjälp av Said Said en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2020-12-21
    Väldigt driven, kunnig och absolut en av de bästa.
    Linda A
    • 4:a
    • 92.0 m²
    • Nykvarn
  • 2020-12-07
    Jag har sålt en två 59kvm.
    Att jag ska sälja i god tid, rimlig pris och bra tillträde

Jag fick alla 3 punkter i 2 veckors tid :)
    Faez E
    • 2:a
    • 59.0 m²
    • Västergård
  • 2020-12-07
    Said hjälpte oss att sälja vår bostad, med ett pris som var över förväntan!
    Vi är otroligt nöja med hans bemötande och han överträffade alla våra förväntningar med sin professionalitet som mäklare!
    Vi kommer definitivt att tipsa om Said som mäklare till både vänner och bekanta.
    Alexsandra E
    • 2:a
    • 59.0 m²
    • Västergård
  • 2020-11-29
    Sålde min lägenhet tillsammans med Said som har en otrolig kämparanda. En mäklare som gör sitt allra bästa för både säljaren och köparen. Han nådde definitivt upp till förväntningar och vi är otroligt nöjda med hans jobb!
    Sarmed H
    • 4:a
    • 85.0 m²
    • Glasberga Sjöstad
    sålde sin lägenhet med hjälp av Said Said en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte