Said Said

Said Said

Said Said är mäklare på Fastighetsbyrån Södertälje

Said Said har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Said Said har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 141 omdömen med ett betyg på 4.9. Said Said har haft 52 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

141 omdömen om Said Said

Sedan starten hos Reco 2020
Ros-Mari Y
Köpte sitt hus med hjälp av Said Said en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Väldigt nöjd med Said. Kommunikativ och professionell. Har ett gott bemötande!

Emelie D
Centrala Södertälje

Smidig och snabb försäljning tack vare grym mäklare! Rekommenderas starkt.

Gabriel R
Köpte sitt hus med hjälp av Said Said en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Östertälje

Said är väldigt professionell i sitt bemötande och att uppdatering och återkoppling har varit väldigt smidigt.

Harrits Yvonne A
Sålde sitt hus med hjälp av Said Said en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Östertälje

Mycket trevlig och tillmötesgående. Tog sig tid att förklara. Kom till Rimfrostvägen när kontraktet skulle skrivas på, så att vi slapp åka till kontoret. Mycket uppskattat. Kan verkligen rekomendera denna mäklare

Simon C
Bergvik

Said är en väldigt duktig mäklare som ger kloka råd och enorm trygghet. Uppskattas verkligen!

Losi A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Said Said en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Lina Hage

Said Said är verkligen kunnig och kompetent mäklare. Han har alltid varit tillgänglig, svarat snabbt på mina frågor och funderingar. Han har gedigen kunskap om marknaden och har hjälpt mig att hitta den perfekta bostaden. Dessutom är han mycket professionell och har mycket positiv attityd som gör hela processen trevlig och smidig. Jag rekommenderar han starkt till alla som letar efter en professionell mäklare.

Salam M
Lina Hage

Väldigt trevlig och hjälpsam och det gick väldigt snabbt och smidigt. Väldigt nöjd me mäklaren.

Lars Erik E
Sålde sitt hus med hjälp av Said Said en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Östertälje

Jag har inte haft personlig kontakt med Said särskilt mycket. Min svärson Richard Tejme har representerat mig i alla viktiga sammanhang. Jag har alltså inte något viktigt att säga om hur Said har skött försäljningen av radhuset och förmedlingen av min nya bostad, som en annan mäklare på byrån hade hand om. Jag är tacksam för vad Said har gjort, men har som sagt inte följt hans arbete aktivt.

First-Name L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Said Said en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Han är trevligt- kunnig och hjälpsam. Han svarar så fort när vi behöver hjälp Rekommenderar varmt

Batool I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Said Said en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Said är väldigt snäll och hjälpsam person som man kan leta på. Rekommenderar starkt!!🙂