Said Said

Said Said

Said Said är mäklare på Fastighetsbyrån Södertälje

Said Said har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Said Said har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 44 omdömen med ett betyg på 4.8. Said Said har haft 58 försäljningar sen 2020-11 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-11 - 2021-06

Läs vad 44 Läs vad Said Said

• Josef A
    köpte sitt hus med hjälp av Said Said en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-07-17
    Jag tycker att Said Said är bäst och han gör ett bra jobb
  • köpte sitt hus med hjälp av Said Said en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-07-12
    För min del då tyckte jag att mäklarn bemötte oss på ett jätte trevligt sätt samt att han är en jätte kunnig mäklare och har väldigt bra erfarenheter. Vi blev väldigt nöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Said Said en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • Lina Hage
    2021-07-07
    Han är super trevlig och vi är tacksamma
    • Brunnsäng/Ritorp
    2021-06-24
    Said said har ett ödmjukt, lugnt och väl behärskat bemötande och upplevs som väldigt engagerad och begåvad.

Said ger en svar på frågor man kommer med och på visning är han väldigt tidsgivande, m.a.o så finns han där för att behjälpa möjliga köpare men har också rätt avstånd för att en själv ska kunna gå runt och känna in sig.

Said har varit oerhört bra under processens gång, vid köp av bostad. Trevligt bemötande, respekt och förståelse för köpares situation och frågeställningar.
    Said är en duktig mäklare som vi gärna tar kontakt med om/när vi får funderingar på att sälja/köpa bostad i framtiden!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Said Said en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • Brunnsäng/Ritorp
    2021-06-24
    Bra verklighetsuppfattning över vad man kan förvänta sig. Lyckades få till en bra budgivning. Ständigt kontaktbar och kan svara på alla dina frågor.
    • Fornhöjden
    2021-06-17
    Pålitlig och trevlig! Lätt att få kontakt med vid frågor och då även hjälpsam! Kändes väldigt säkert och smidigt att köpa lägenhet med Said. Rekommenderar!
    • Glasberga Sjöstad
    2021-06-15
    En fantastisk mäklare som brinner för sitt yrke, jag är supernöjd.
    • Glasberga Sjöstad
    2021-06-14
    Han var bra inget speciellt.
    • Lina Hage
    2021-06-10
    Han är en otrolig skicklig mäklare med med sinne för affärer. Han överträffade våra förväntar med hans positiva inställning.
    Han var hela tiden närvarande och delaktig i hela processen med sitt ödmjuka och fina sätt gör att jag kommer att rekommendera honom vidare.
    • Centrala Södertälje
    2021-06-08
    Vi har köpt en liten mysig bostadsrätt.
    Det var tidsbokning vid visning pga pandemin men jag tyckte det var väldigt skönt och mäklaren hade bra tid att ta hand om oss.