Paulina Uebel

Paulina Uebel

Paulina Uebel är mäklare på Fastighetsbyrån Södertälje

Paulina Uebel har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Paulina Uebel har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 154 omdömen med ett betyg på 4.8. Paulina Uebel har haft 16 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

154 omdömen om Paulina Uebel

Sedan starten hos Reco 2019
Adam F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Östertälje

trygg affär med erfaren och proffsig mäklare

Anna D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Paulina är professionell men även trevlig. Jag fick svar på mina frågor och hon har hjälpt mig genom processen.

Maria K
Centrala Södertälje

Paulina är kunnig, proffsig och har en väldigt bra kännedom om marknaden och området. Hon är snabb på att återkoppla och dessutom en väldigt trevlig person! Jag är supernöjd med Paulina och Fastighetsbyrån Södertälje!

Isabell O
Södertälje Södra

Jag fick ett mycket positivt intryck av Paulina! Hon var insatt i lägenheten som vi nu köpt och var driven men samtidigt ödmjuk i sitt säljande. Skulle varmt rekommendera henne!

Johan J
Södertälje Södra

Paulina är en erfaren och mycket kompetent mäklare som med sitt professionella och trevliga sätt skapar förtroende hos såväl säljare som köpare. Som säljare upplevde vi att Paulina hade en tydlig strategi i utförandet av uppdraget som hon effektivt anpassade under processen. Lyhörd och lätt att nå vid behov. Vi rekommenderar Paulina starkt!

Håkan Charles R

Gillade hennes lugna sätt att förklara för säljaren som var lite osäker.

Anders H

I en tuffare marknad krävs det mer av mäklaren... men även av säljaren. Med gemensamma krafter blev det ett helt okej resultat. I en digitaliserad mäklar-tjänst känns det som att man som säljare och köpare får ta ett större ansvar. Men vår mäklare fanns alltid till hans när vi hade några frågor.

József S
Centrala Södertälje

Proffsigt bemötande, ortoligt nöjd med slutpriset!

Håkan J
Centrala Södertälje

Allt fungerat bra! Jag tror att alla inblandade är nöjda. Håkan

William M
Centrala Södertälje

Paulina har varit väldigt trevlig sen första mötet och visat en professionalitet som får mig som köpare att bli mer positivt inställd till objektet hon varit ansvarig mäklare för. Visningen var väldigt trevlig och när det fanns frågor som Paulina inte kunde besvara visade hon stort intresse i att kunna besvara frågorna inom snar framtid.