Sofia Sörensen

Sofia Sörensen

Sofia Sörensen är mäklare på Fastighetsbyrån Södertälje

Sofia Sörensen har varit registrerad mäklare sedan 2019-01. Sofia Sörensen har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 79 omdömen med ett betyg på 4.8. Sofia Sörensen har haft 54 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

79 omdömen om Sofia Sörensen

Sedan starten hos Reco 2021
Frida H
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Sörensen en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Mariekäll

Sofia är otroligt service minded, alltid tillgänglig (även när hon inte förväntas vara det!) och hon sätter alltid sin kund först. Hon är professionell i sin relation med både köpare och säljare, har tydlig och rak kommunikation samtidigt som hon är väldigt kunnig och kompetent inom sitt område. Jag skulle rekommendera Sofia alla dagar i veckan och den som anlitar henne kommer inte att ångra sig.

Janine D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Sörensen en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Centrala Södertälje

Sofia visade vad hon går för! Att det är möjligt att göra snabba och bra affärer i en svår marknad. Hon visade stort engagemang och suveränt samarbete. Jag rekommenderar Sofia om du vill ha en trygg och professionell mäklare som brinner för sitt yrke.

Maria D
Centrala Södertälje

En kompetent mäklare som gjorde ett mycket bra jobb.

Rune Joakim D
Centrala Södertälje

Hennes bemötande var mycket trevligt jag brukar inte träffa så många mäklare det kändes mycket bra från början.

Eric S
Östertälje

En väldigt proffsig och trevlig mäklare som får en att verkligen känna sig trygg i sin bostadsaffär.

Elisabeth K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Sörensen en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Vi köpte snabbt och behövde inte ha så mycket med mäklaren att göra att vi hann bilda oss någon uppfattning. Men än så länge har allt fungerat som det bör.

Peter A

Sofia hade en relativt lätt uppgift då vi var bestämda på att köpa vårt objekt redan efter första visningen. Men mned det sagt har hon varit utmärkt att ha att göra med: tillgänglig, har svar på frågor, gjorde en bra pedagogisk genomgång av köpeavtalet. Hon bidrog till att skapa god stämning mellan oss och säljaren.. Sofia är dessutom en trevlig och behaglig person.

Sofia W
Ritorp

Trevlig, engagerad, tydlig och lätt att få tag i.

Arne Roland E
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Sörensen en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Rosenlund

Trevlig hjälpsam professionell i roll mycket trevligt service gott bemötande.

Silvia E
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Sörensen en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Rosenlund

Bra bemötande, tog vidare våra frågor och gjorde sitt bästa under processen.