William Bemarre

William Bemarre

William Bemarre är mäklare på Fastighetsbyrån Södertälje

William Bemarre har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. William Bemarre har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 430 omdömen med ett betyg på 4.9. William Bemarre har haft 85 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

430 omdömen om William Bemarre

Sedan starten hos Reco 2017
Linn Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Centrala Södertälje

William är otroligt trevlig att ha och göra med! Väldigt kompetent på sitt jobb och är väldigt noggrann och förklarar tydligt vad olika lagar/regler/allt rörande köp innebär. Kändes tryggt att ha William inblandad i min första bostadsaffär. Allt gick snabbt, smidigt och var samtidigt glasklart. Kan varmt rekommendera!!

Hanna Rihan G
Sålde sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Glasberga Sjöstad

William var/är en grymt duktig mäklare som lyckades sälja vår villa till ett bra pris, innan visning. Det gick snabbt, smidigt och han var en lugn och trygg genom hela köpet. Ingav gott förtroende, kommer definitivt köpa och sälja genom William igen! Trotts det ekonomiska läget så gjorde han en grym affär för oss. Kan varmt rekommendera William om du vill köpa eller sälja bostad utan huvudvärk och få en trygg affär!

Kosay Samir N
Sålde sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Tack William! Du är grymt och duktig

Yaqueline G

Han är lyhörd och hjälpsam. Rekommenderas!

Björn A
Dammkärr

Bra kommunikation och trevligt bemötande 👍

Åsa S
Geneta

Vi är väldigt nöjda med det proffsiga och vänliga bemötandet ifrån William genom hela säljprocessen. Våra förväntningar infriades till fullo och vi är mycket nöjda med kommunikationen, planeringen och genomförandet av försäljningen av våran bostad. Vi rekommenderar varmt att välja William när det är dags för försäljning.

Netelin A
Köpte sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Geneta

Bra service,bra kontakt under hela ärendet ..mycket trevlig ..rekommenderar starkt Wiliam!

Kuryakos B
Geneta

Jättebra kundkontakt. Förklara , återkopplar, informerar hela tiden. Man känner sig säker från visningen till kontraktskrivning. Väldigt nöjd med William

Josef S
Vibergen

Toppmäklare, lugn och väldigt ärlig i sitt sälj. Uppskattas verkligen.

Julian Benjamin D
Vibergen

Grymt mäklare william bemarre fashighetsbyrån Södertälje