Flytt & Städ Teamet Öst AB

Flytt & Städ Teamet Öst AB

flytt-stadteamet.com
3.7

Flytt & Städ Teamet Öst AB har många års erfarenhet i ryggen och lyssnar lyhört på dig som kund och skräddarsyr en lösning som passar just dig eller ditt företag. Våra tjänster Fönsterputsning Hemstädning Löpande hemstädning Flyttstädning Kontorsstädning Flytt & transport Kontorsflytt Varmt välkomna till oss!

26 omdömen om Flytt & Städ Teamet Öst AB

Sedan starten hos Reco 2024

Staffan V
Skrev om Flytt & Städ Teamet Öst AB

Trevliga tillmötesgående gjorde sitt jobb bra och snabbt

Sven N
Skrev om Flytt & Städ Teamet Öst AB

Köpte flytt och städning Städningen utan anmärkning efter kontroll av hyresvärd Flytt utförd på överenskommen tid Dock skulle personalen välta en tung resårsäng över benen så att de riskerade att knäckas Hann dock förhindra detta Resårsängen släpades på trapphusets golv och blev smutsig Metallinsats till bäddsoffa gjorde djupa repor i hissens relativt nya plastgolv Upplevde flyttpersonalen som oförsiktig och okunnig

Lisbeth H
Skrev om Flytt & Städ Teamet Öst AB

Till fullo nöjd med flyttstädningen som ni utförde, endast en liten miss som snabbt rättades till.

Svar från Flytt & Städ Teamet Öst AB

Tack för omdömen.. vi försöker vår bästa. Allt gott

Linda H
Skrev om Flytt & Städ Teamet Öst AB

Förväntade oss ett bra jobb till bra pris då vi fått dom.rwkommenderade av bekanta. Vilket visade sig stämma. Vi köpte flyttstäd.

Lisbeth H
Skrev om Flytt & Städ Teamet Öst AB

Prisvärt. Det verkar vara dåligt med intern kommunikation i företaget.

Svar från Flytt & Städ Teamet Öst AB

Bra att Ni var nöjda med arbetet . Vi jobbar på brister och försöker förbättra oss. Allt gott

Sandra H
Skrev om Flytt & Städ Teamet Öst AB

Perfekt flytthjälp. Jag beställde både flytt- och städhjälp. Det var bokat till olika dagar men städet utfördes en dag tidigare än vad som bestämts. Inget problem, men det kommunicerades inte till mig så jag hade ingen möjlighet att inspektera städet när de var på plats.

Lotten G
Skrev om Flytt & Städ Teamet Öst AB

Blev nöjd med flytt städningen och priset var bra

Svar från Flytt & Städ Teamet Öst AB

Så glad att Ni blev nöjda med arbetet. Tackar för att ni la tid för omdömen. Allt gott

Linda K
Skrev om Flytt & Städ Teamet Öst AB

Enkel och snabb bokning vid flytt. Två killar hjälpte oss med hela flytten!

Svar från Flytt & Städ Teamet Öst AB

Tackar för att Ni la tid för omdömen och är glada att ni var nöjda. Allt gott

Krister H
Skrev om Flytt & Städ Teamet Öst AB

Vid flytt och flytt städning, genomfört med bra kontakt , och effektivt flyttande av möbler o dylikt Allt var helt på grund av bra packning i flytt bilarna Städning utan anmärkning från hyresvärden .Fick även hjälp med inflyttning i källare och rum

Så skönt att höra det . Man får energi av nöjda kunder. Allt gott

Randi M

Hej! Det bästa företaget, de fungerar väldigt bra Mvh Randi Marbin

Svar från Flytt & Städ Teamet Öst AB

Vi försöker vår bästa och blir verkligen stolta när ni är nöjda med arbetet. Allt gott

Helena C
Skrev om Flytt & Städ Teamet Öst AB

Mycket bra bemötande och väl utfört arbete.

Trevligt att veta om det . Vi är glada att Ni är nöjda. Allt gott

Suleiman M
Skrev om Flytt & Städ Teamet Öst AB

Det var inte godkänt från hyresbostader för att de har inte städat ordentligt.

Svar från Flytt & Städ Teamet Öst AB

Det är alltid två veckors nöjd garanti när vi Flyttstädar. Då kommer vi alltid tillbaka och åtgärdar felen om det blir inte godkänn. Vi beklagar men sånt händer inför städningen . Hoppas att vi får chansen att gottgöra saken. allt gott

Rolf Olof P
Skrev om Flytt & Städ Teamet Öst AB

Jag hade beställt en flytt till min nya lägenhet Det blev en transport Allt lämnades i en hög på golvet Man krävde mig på ersättning för att flytta under pågående flytt Det fanns inga flyttkartonger det var plastsäckar Ärendet lämna jag till ARN

Svar från Flytt & Städ Teamet Öst AB

Det var tråkigt att höra om ditt upplevelse. Vi har tagit över företaget sen årsskiftet . Men jag skulle gärna vilja veta när händelsen inträffade. Så Ni kan kontakta mig om det finns något vi kan göra för att vi jobbar inte på det sättet. Allt gott

Joula N
Skrev om Flytt & Städ Teamet Öst AB

Proffs kanon bra hyr den gärna igen

Svar från Flytt & Städ Teamet Öst AB

Tackar!!! Vi är glada att ni blev nöjda med arbetet. Allt gott

Kria K
Skrev om Flytt & Städ Teamet Öst AB

Såväl flyttstädning som storstädning ojar genomförts helt utan anmärkning,, ja mycket bra. Lätt att få kontakt och bra skriftligt avtal. Rutavdrag fungerade.

Svar från Flytt & Städ Teamet Öst AB

Så glad att får höra ni är nöjda med oss. Tack för att ni lägger tid att skriver era omdömen. Allt gott

Nicole G
Skrev om Flytt & Städ Teamet Öst AB

Amazing work and great service!

Svar från Flytt & Städ Teamet Öst AB

So Happy to have you as our employer.

Towe J
Skrev om Flytt & Städ Teamet Öst AB

Helt värdelösa! Hade sönder saker, saltade fakturan och var allmänt otrevliga

Svar från Flytt & Städ Teamet Öst AB

Jätte tråkig att höra det. Vi har tagit över verksamheten sen årsskiftet och jag misstänker att detta har hänt innan dess. Men vi är jätte ledsna om det som har hänt och hoppas att vi kan gottgöra det i framtiden. Allt gott

Elin M
Skrev om Flytt & Städ Teamet Öst AB

Otrevligt bemötande rakt igenom. Tjejen som bodde i min lägenhet jag flyttade in i anlitade dem för flytt och städ. Städningen var under all kritik. Den blev inte godkänd av blivande hyresvärd och det slutade med att jag fick ta smällen och agera storstäd här i nya lägenheten. Jag anlitade dem för enbart flytthjälp. De var inte försiktiga med mina möbler. Två tavelramar gick sönder, märken på mina barns sängar, dotterns madrass måste blivit tappad ute på gatan då den var alldeles smutsig. Påpekade detta och fick till svar:...

Svar från Flytt & Städ Teamet Öst AB

Hej Elin, Vi har tagit öververksamheten sen årsskiftet och jag misstänker att detta har hänt innan dess. Men vi är jätte ledsna om det som har hänt och hoppas att vi kan gottgöra det i framtiden. Allt gott

Eva E
Skrev om Flytt & Städ Teamet Öst AB

Mycket trevliga killar som slet hårt och var inlyssnande vart kartongerna skulle stå! Rekommenderar den varmt!!

Svar från Flytt & Städ Teamet Öst AB

Det är trevligt att höra om att Ni är nöjda med oss.

Eva B
Skrev om Flytt & Städ Teamet Öst AB

En av två killar kunde städa. Det missades en hel del och alla fönster behövde göras om i ett hus de städade bl.a. inte nöjd.

Svar från Flytt & Städ Teamet Öst AB

Hej Eva. Synd att Ni var inte nöjda med städningen. Men här meddelar Vi att det ingår TVÅ VECKOR nöjd garanti vid städningen så vi kommer tillbaka alltid och åtgärder felen. Det kan hända att man missar något när det gäller städning. Vi kommer tillbaka tills Ni blir NÖJDA. Allt gott

Veronica M
Skrev om Flytt & Städ Teamet Öst AB

Det gick smidigt till med flytten av bohaget. Tummen upp 👍🏼

Svar från Flytt & Städ Teamet Öst AB

Så glad at Ni är nöjda med arbetet.

Therese L
Skrev om Flytt & Städ Teamet Öst AB

Helt okej, inget att anmärka på

Fint fint .. Vi är glada över detta. Allt gott

Estela B
Skrev om Flytt & Städ Teamet Öst AB

Jag fick ett pris och sedan blev debiterad extra som sedan kom hela vägen till kronofogden och jag bestred det. Så det blev ett himla liv och kommer aldrig mer anställa någon flyttfirma. Den innan god RUT avdrag utan min vetskap så jag blev debiterad av Skatteverket. Alla flyttfirmor kör skumt.

Svar från Flytt & Städ Teamet Öst AB

Hej. Vi är ledsna om det som har hänt dig. Vi har tagit över verksamheten för sex månader sen och vad som hönde innan dess kan vi bara beklaga och får hoppas gottgöra det i nösta tillfällen om vi får chansen. Vi är stolta att informera våra kära kundet att vi har FASTA PRISER NU och kommer inte att ändra de om det inte händer något särskilt fel under arbetet. Allt gott💐

Sanna H
Skrev om Flytt & Städ Teamet Öst AB

Snabba, duktiga och billiga. Har använt mig av Flytt & Städ Teamet Öst AB flera gånger och även rekommenderat dom till flera vänner och kollegor.

Svar från Flytt & Städ Teamet Öst AB

Så bra att vi fick er vara nöjda👍🙏

Mhd A
Skrev om Flytt & Städ Teamet Öst AB

Respektera tiden och handskas professionellt med olika möbler.

Svar från Flytt & Städ Teamet Öst AB

Vi är stolta att Ni är nöjda👍🙏

Thomas A
Skrev om Flytt & Städ Teamet Öst AB

Snabbt billigt och bra utfört både flytt och städning

Svar från Flytt & Städ Teamet Öst AB

Härligt att höra om att Ni är nöjda🙏👍