Fringe Sthlm

Fringe Sthlm

Ring 08-31 35 00 www.fringesthlm.se

Fringe Sthlm är en personlig och mysig salong ett stenkast ifrån Odenplan. Vi är lyhörda för dina önskemål, ger dig råd och kommer med idéer om hur vi kan ta hand om just ditt hår på bästa sätt. Expertis på färgning, klippningar, uppsättningar och styling till fest samt hårförlängning är bara ett axplock av vad ni erbjuds hos...

101 omdömen om Fringe Sthlm

Breanna H
Skrev om Fringe Sthlm

I got my hair cut and styled by Lin at Fringe and I cannot recommend her enough! She listened to exactly what I wanted and did an exceptional job! You can tell that she has a passion for what she does. I’ll definitely be going back!

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 291 omdömen 4.6 av 291 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

Emelie H
Skrev om Fringe Sthlm

Jag var hos Fringe för några månader sedan efter att en kollega rekommenderat mig att gå dit. Jag bad om att bli mer blond, men efter att allting var klart så konstaterade jag att jag blivit ljusbrun. Jag sa detta till frisören med en gång, som sa att jag skulle vänta några dagar när färgen börjat släppa. Efter ca en vecka så var jag fortfarande ljusbrun, och jag var missnöjd eftersom jag varit väldigt tydlig med att jag hade velat bli ljusare. Nu var jag snarare mörkare än innan. Jag ringde salongen, fick en ny tid samma...

Anna C

Duktig och engagerad frisör. Duktig på färgning och lyssnar på kunden.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 261 omdömen 4.8 av 261 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Annika J

Går till Sandra på fringe och blir alltid supernöjd! Hon är lika bra på att lyssna och förstå hur man vill ha det som att komma med förslag på hur vi ska göra. Känner mig alltid fin direkt när jag kommer därifrån istället för efter någon vecka som det har varit annars ibland för mig :)

Linda J

På Fringe blir man alltid så härligt välkomnad och omhändertagen! De löser alltid tider som passar. Ja är så glad över att jag hittat Fringe och Sandra!

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 232 omdömen 4.6 av 232 omdömen
BadgeTwoYears

Blev så bra bemött av Hedda!! Både såå trevlig och otroligt duktig, blev mer än nöjd med resultatet!

Josefin L Josefin L
Julia G

Sandra är en fantastiskt fuktig och trevlig frisör, lämnar alltid salongen nöjd och glad!

Ulrika E

Trevligt ställe, bra service och toppenfrisör.

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen
BadgeTwoYears

Alltid väldigt bra klippning och trevligt bemötande!

Karin A

Fringes frisörer ger mitt hår en färg och form som håller mig snygg i veckor. Priset börjar dock nå den maxnivå som jag är beredd att betala.

Maria J

Skulle rekommendera till alla jag känner!

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 123 omdömen 4.6 av 123 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Eva M

Trevlig personal och rart bemötande.

Therese T

Bäst i stan!!! Jag byter aldrig:)

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 387 omdömen 4.8 av 387 omdömen

Förstod hur jag ville ha Lyssnade in No

Birgitta S Birgitta S
Elisabeth S

Mycket nöjd som vanligt Bra produkter bra klippning

Anna L

Mkt bra och trevligt + alltid fin i håret

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 295 omdömen 4.7 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Jättenöjd, resultatet är exakt som förväntat, ska återkomma

Madeleine J

Mycket god upplevelse. Fint bemötande, härlig stämning. Rik kunskap. Alltid lika trevligt att gå dit och alltid nöjd!

Carolina J

Jättebra, kompetent frisör. Väldigt trevligt bemötande, bra service

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Malin A

TOve är den bästa frisören!!! Fringe är en så fin salong och man blir så snygg 😉😀

Boel S

Alltid trevligt bemötande. Gör gärna "det lilla extra". Kunnig i sin yrkeutövning. Bra att kunna boka tid online.

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 469 omdömen 4.9 av 469 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Annika A

Sandra på Fringe är riktig duktig, sedan jag började gå till henne har jag inte gått någon annanstans. Hon lyssnar verkligen på kunden och kommer med proffsiga råd och tips. Vanligtvis brukar det ta någon vecka innan jag känner mig nöjd med klipping och slingor, men hos Sandra har jag alltid känt mig fin direkt efteråt. Säger kanske en del att jag vågade gå till henne och göra slingor 2 dagar före mitt bröllop. Kan således varmt rekommendera Sandra på Fringe!

Filippa G

Tar sig tid och är noggrann. Lyssnar på önskemål men kommer också själv med bra förslag!

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Julia E

Bästa frisören i Stockholm! Kommer aldrig att gå till någon annan så länge jag bor här. Och ifall jag flyttar så kommer jag gärna åka hit för att bli fin i håret!

Kristian A

Bra och trevligt mottagande. Noggrann och lyssnar på önskemål. Helt klart nöjd!

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 281 omdömen 4.6 av 281 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är otroligt duktig, trevlig och profetionell. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Claudia Z Claudia Z
Max Å

Tove är grym! Aldrig besviken!

Bea E

Har gått hos Sandra innan Fringe sthlm ens var född. Enda frisören jag varit nöjd med. Enbart fått klippning men hon är kreativ, lyhörd och trevlig.

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Matilda A

Sedan jag började gå hos Tove har ingen annan fått klippa mig. Det är det bästa betyg man kan få! Vidare är Tove fantastiskt trevlig!

CHATRIN J

Sandra är en av de bästa frisörer jag haft, hon fåratår exakt hur jag vill ha det och är alltid lika trevlig!

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 584 omdömen 4.6 av 584 omdömen

Natalie W Natalie W
David S

Trevlig service och duktiga på att läsa av kunden.

Amanda E

Tove är en jätteduktig på det hon gör. Bästa frisören jag någonsin gått till! Alltid trevligt att gå dit och man blir alltid nöjd när man går därifrån!

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2017 omdömen 4.9 av 2017 omdömen

Annette W Annette W
Elisabeth H

Stor förståelse för kunden, oerhört trevlig och fantastiskt talangfull frisör. Man går alltid därifrån nöjd och glad. :)

Linda A

Proffsig. Alltid uppdaterad inom färg och det senaste modet. Lättsam, trevlig och glad.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Elin L

Mycket trevlig, seriös, fantastiskt duktig och professionell. Hon ser till dig som person och tänker långsiktigt och är kvalitets- så väl som miljömedveten.

Jenny O

Sandra på Fringe är den mest fantastiska frisör jag någonsin varit hos! Hon bemöter varje kund med respekt och hennes inställning är alltid att inga utmaningar är för svåra och ingenting är omöjligt. Hon är väldigt skicklig på både färg, klipp och styling och har alltid koll på det allra senaste inom hårvård. Hyllorna på salongen har nya spännande produkter varje gång jag kommer dit. Jag uppskattar speciellt att Fringe har ett stort urval av naturliga hårvårdsprodukter utan onödiga tillsatser, men som ger snabba resultat....

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Hannah Sofia K

Sandra är jätteduktig, proffsig och trevlig. Förstår precis vad man som kund vill ha och behöver. Trivsam salong och vettiga priser. Rekommenderas!

Irene B

Sandra är toppen! Tyvärr är jag snålis nu eftersom jag valt att gå tidigt i pension men kommer igen då min riktiga pension trillar ut.

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 267 omdömen 4.8 av 267 omdömen

Gina B

Alltid nöjd efter ett besök hos Sandra. Hon är väldigt duktig, både kreativ och noggrann. Rekommenderas!

Frida R

Tove är en superduktig och gullig tjej. Hon förstår precis hur man vill ha det och vad man skulle passa i, hon arbetar snabbt och är en kvitttig och social tjej!

Hanne L

Jag har gått till Sandra i nästan tio år och går alltid därifrån super nöjd!

Vilma B

Fringe Sthlm står för hög kvalitet rakt igenom. Bästa tänkbara service i avkopplande miljö. Alltid hundraprocentigt nöjd med färg, klipp och idéer.

Else J

Jag har varit kund hos Sandra i många år; först hos Klipper där Sandra arbetade, och har därefter följt med till Fringe då hon startade eget. Jag klipper/färgar mitt hår regelbundet, ca varannan månad. Jag gillar Sandra, då hon är duktig på att klippa och färga + att hon vågar prova olika färgningar/frisyrer. Sandra är dessutom "klok" och står med "båda fötterna" på jorden. Hon strävar efter att ha bra produkter både för sig själv och sina kunder.

Eva A

Trevlig, otroligt duktig och professionell men viktigast av allt-lyhörd!

Erika B

Jätteproffsig och trevlig frisör. Hon är duktig och lyssnar på sina kunder och levererar alltid.

Erika W

Alltid härligt att besöka Sandra! Känner mig trygg i hennes kompetenta skickliga händer. Varit kund i minst 6 år, är alltid nöjd och hon hänger med i mina svängningar mellan kort och långt hår.

Carl P

Blev mkt nöjd mer resultatet och var även hyggligt lätt att få tid snabbt

Jeanette S

Färgat slingor sedan många år hos Sandra. Hennes skicklighet, kunskap, tillmötesgående och att man alltid känner sig väl omhändertagen gör att man inte vill gå någon annan stans.

Katarina J

Ser alltid fram emot att låta Sandra fixa håret!

Josefin R

Jättebra! Färgade från vitt till blått och färgade utväxt. Blev super, färgen har hållt jättebra.

Åsa T

Jag gick till Tove för en håruppsättning inför en frackmiddag. Jag blev jättenöjd, uppsättningen höll hela kvällen utan problem och hon kunde skapa den frisyr som jag beskrev i väldigt vaga termer och försökte visa bilder av på telefonen. Hon had dessutom själv sparat en del bilder med min uppsättning i åtanke och vi diskuterade hur det skulle bli. Jag fick många komplimanger den kvällen!

Hanna J

Har klippt mig hos Sandra i snart 2 år och är supernöjd. Bra bemötande, duktig frisör och bra produkter som används.

Leena E

Toppenfrisör med fräscha lokaler och underbar massagestol att njuta av vid hårtvätt.

Johanna K

Familjens frisör som vi är så nöjda med!!! Fringe med Sandra i spetsen kan vi verkligen rekommendera. /Johanna, Elvira & Lea

Kristoffer J

Bra personlig service och skicklig frisör.