Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Fringe Sthlm

Fringe Sthlm

Upplandsgatan 71, 113 28 Stockholm — Visa karta

Fringe Sthlm är en personlig och mysig salong ett stenkast ifrån Odenplan.
Vi är lyhörda för dina önskemål, ger dig råd och kommer med idéer om hur vi kan ta hand om just ditt hår på bästa sätt. Expertis på färgning, klippningar, uppsättningar och styling till fest samt hårförlängning är bara ett axplock av vad ni erbjuds hos oss. Vi jobbar med noga utvalda & naturliga produkter för att värna om både håret och miljön. Hos oss är såväl damer som herrar och barn välkomna!

Läs vad 101 kunder tycker om Fringe Sthlm

• Breanna H
    Breanna H skrev om Fringe Sthlm
    I got my hair cut and styled by Lin at Fringe and I cannot recommend her enough! She listened to exactly what I wanted and did an exceptional job! You can tell that she has a passion for what she does. I’ll definitely be going back! Läs mer
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Fringe Sthlm
    Jag var hos Fringe för några månader sedan efter att en kollega rekommenderat mig att gå dit. Jag bad om att bli mer blond, men efter att allting var klart så konstaterade jag att jag blivit ljusbrun. Jag sa detta till frisören med en gång, som sa att jag skulle vänta några dagar när färgen börjat släppa. Efter ca en vecka så var jag fortfarande ljusbrun, och jag var missnöjd eftersom jag varit väldigt tydlig med att jag hade velat bli ljusare. Nu var jag snarare mörkare än innan. Jag ringde salongen, fick en ny tid samma vecka. De gjorde en avfärgning på mig, som jag fick betala för!! Ca 600 kr gick det så kallade "återbesöket" på. Jag kan tycka att när en kund uttrycker redan vid första besöket att hen inte är nöjd, och sen dessutom kontaktar salongen några dagar senare så borde salongen stå för korrigeringen utan extra kostnad för kunden. Jag blev tillslut nöjd med färgen och klippningen var bra, men jag kommer nog inte gå tillbaka. Läs mer
  • Anna C
    Anna C skrev om Fringe Sthlm
    Duktig och engagerad frisör. Duktig på färgning och lyssnar på kunden. Läs mer
  • Annika J
    Annika J skrev om Fringe Sthlm
    Går till Sandra på fringe och blir alltid supernöjd! Hon är lika bra på att lyssna och förstå hur man vill ha det som att komma med förslag på hur vi ska göra. Känner mig alltid fin direkt när jag kommer därifrån istället för efter någon vecka som det har varit annars ibland för mig :) Läs mer
  • Linda J
    Linda J skrev om Fringe Sthlm
    På Fringe blir man alltid så härligt välkomnad och omhändertagen! De löser alltid tider som passar. Ja är så glad över att jag hittat Fringe och Sandra! Läs mer
  • Julia G
    Julia G skrev om Fringe Sthlm
    Sandra är en fantastiskt fuktig och trevlig frisör, lämnar alltid salongen nöjd och glad! Läs mer
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Fringe Sthlm
    Trevligt ställe, bra service och toppenfrisör. Läs mer
  • Karin A
    Karin A skrev om Fringe Sthlm
    Fringes frisörer ger mitt hår en färg och form som håller mig snygg i veckor. Priset börjar dock nå den maxnivå som jag är beredd att betala. Läs mer
  • Maria J
    Maria J skrev om Fringe Sthlm
    Skulle rekommendera till alla jag känner! Läs mer
  • Eva M
    Eva M skrev om Fringe Sthlm
    Trevlig personal och rart bemötande. Läs mer
  • Therese T
    Therese T skrev om Fringe Sthlm
    Bäst i stan!!! Jag byter aldrig:) Läs mer
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Fringe Sthlm
    Mycket nöjd som vanligt
    Bra produkter bra klippning Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Fringe Sthlm
    Mkt bra och trevligt + alltid fin i håret Läs mer
  • Madeleine J
    Madeleine J skrev om Fringe Sthlm
    Mycket god upplevelse. Fint bemötande, härlig stämning. Rik kunskap. Alltid lika trevligt att gå dit och alltid nöjd! Läs mer
  • Carolina J
    Carolina J skrev om Fringe Sthlm
    Jättebra, kompetent frisör. Väldigt trevligt bemötande, bra service Läs mer
  • Malin A
    Malin A skrev om Fringe Sthlm
    TOve är den bästa frisören!!! Fringe är en så fin salong och man blir så snygg 😉😀 Läs mer
  • Boel S
    Boel S skrev om Fringe Sthlm
    Alltid trevligt bemötande. Gör gärna "det lilla extra". Kunnig i sin yrkeutövning. Bra att kunna boka tid online. Läs mer
  • Annika A
    Annika A skrev om Fringe Sthlm
    Sandra på Fringe är riktig duktig, sedan jag började gå till henne har jag inte gått någon annanstans. Hon lyssnar verkligen på kunden och kommer med proffsiga råd och tips. Vanligtvis brukar det ta någon vecka innan jag känner mig nöjd med klipping och slingor, men hos Sandra har jag alltid känt mig fin direkt efteråt. Säger kanske en del att jag vågade gå till henne och göra slingor 2 dagar före mitt bröllop. Kan således varmt rekommendera Sandra på Fringe! Läs mer
  • Filippa G
    Filippa G skrev om Fringe Sthlm
    Tar sig tid och är noggrann. Lyssnar på önskemål men kommer också själv med bra förslag! Läs mer
  • Julia E
    Julia E skrev om Fringe Sthlm
    Bästa frisören i Stockholm! Kommer aldrig att gå till någon annan så länge jag bor här. Och ifall jag flyttar så kommer jag gärna åka hit för att bli fin i håret! Läs mer
  • Kristian A
    Kristian A skrev om Fringe Sthlm
    Bra och trevligt mottagande. Noggrann och lyssnar på önskemål. Helt klart nöjd! Läs mer
  • Max Å
    Max Å skrev om Fringe Sthlm
    Tove är grym! Aldrig besviken! Läs mer
  • Bea E
    Bea E skrev om Fringe Sthlm
    Har gått hos Sandra innan Fringe sthlm ens var född. Enda frisören jag varit nöjd med. Enbart fått klippning men hon är kreativ, lyhörd och trevlig. Läs mer
  • Matilda A
    Matilda A skrev om Fringe Sthlm
    Sedan jag började gå hos Tove har ingen annan fått klippa mig. Det är det bästa betyg man kan få! Vidare är Tove fantastiskt trevlig! Läs mer
  • Chatrin J
    Chatrin J skrev om Fringe Sthlm
    Sandra är en av de bästa frisörer jag haft, hon fåratår exakt hur jag vill ha det och är alltid lika trevlig! Läs mer
  • David S
    David S skrev om Fringe Sthlm
    Trevlig service och duktiga på att läsa av kunden. Läs mer
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Fringe Sthlm
    Tove är en jätteduktig på det hon gör. Bästa frisören jag någonsin gått till! Alltid trevligt att gå dit och man blir alltid nöjd när man går därifrån! Läs mer
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Fringe Sthlm
    Stor förståelse för kunden, oerhört trevlig och fantastiskt talangfull frisör. Man går alltid därifrån nöjd och glad. :) Läs mer
  • Linda A
    Linda A skrev om Fringe Sthlm
    Proffsig. Alltid uppdaterad inom färg och det senaste modet. Lättsam, trevlig och glad. Läs mer
  • Elin L
    Elin L skrev om Fringe Sthlm
    Mycket trevlig, seriös, fantastiskt duktig och professionell. Hon ser till dig som person och tänker långsiktigt och är kvalitets- så väl som miljömedveten. Läs mer
  • Jenny O
    Jenny O skrev om Fringe Sthlm
    Sandra på Fringe är den mest fantastiska frisör jag någonsin varit hos!
    Hon bemöter varje kund med respekt och hennes inställning är alltid att inga utmaningar är för svåra och ingenting är omöjligt. Hon är väldigt skicklig på både färg, klipp och styling och har alltid koll på det allra senaste inom hårvård. Hyllorna på salongen har nya spännande produkter varje gång jag kommer dit. Jag uppskattar speciellt att Fringe har ett stort urval av naturliga hårvårdsprodukter utan onödiga tillsatser, men som ger snabba resultat.
    Jag ser alltid fram emot mina besök på Fringe, allt ifrån dryck med tilltugg som serveras till den sköna massagestolen samt den vänliga och avslappnade atmosfären. Jag kan varmt rekommendera Sandra till alla som letar efter en frisör som ger det lilla extra! Läs mer
  • Hannah K
    Hannah K skrev om Fringe Sthlm
    Sandra är jätteduktig, proffsig och trevlig. Förstår precis vad man som kund vill ha och behöver. Trivsam salong och vettiga priser. Rekommenderas! Läs mer
  • Irene B
    Irene B skrev om Fringe Sthlm
    Sandra är toppen!
    Tyvärr är jag snålis nu eftersom jag valt att gå tidigt i pension men kommer igen då min riktiga pension trillar ut. Läs mer
  • Gina B
    Gina B skrev om Fringe Sthlm
    Alltid nöjd efter ett besök hos Sandra. Hon är väldigt duktig, både kreativ och noggrann. Rekommenderas! Läs mer
  • Frida R
    Frida R skrev om Fringe Sthlm
    Tove är en superduktig och gullig tjej. Hon förstår precis hur man vill ha det och vad man skulle passa i, hon arbetar snabbt och är en kvitttig och social tjej! Läs mer
  • Hanne L
    Hanne L skrev om Fringe Sthlm
    Jag har gått till Sandra i nästan tio år och går alltid därifrån super nöjd! Läs mer
  • Vilma B
    Vilma B skrev om Fringe Sthlm
    Fringe Sthlm står för hög kvalitet rakt igenom. Bästa tänkbara service i avkopplande miljö. Alltid hundraprocentigt nöjd med färg, klipp och idéer. Läs mer
  • Else J
    Else J skrev om Fringe Sthlm
    Jag har varit kund hos Sandra i många år; först hos Klipper där Sandra arbetade, och har därefter följt med till Fringe då hon startade eget.
    Jag klipper/färgar mitt hår regelbundet, ca varannan månad. Jag gillar Sandra, då hon är duktig på att klippa och färga + att hon vågar prova olika färgningar/frisyrer.
    Sandra är dessutom "klok" och står med "båda fötterna" på jorden. Hon strävar efter att ha bra produkter både för sig själv och sina kunder. Läs mer
  • Eva A
    Eva A skrev om Fringe Sthlm
    Trevlig, otroligt duktig och professionell men viktigast av allt-lyhörd! Läs mer
  • Erika B
    Erika B skrev om Fringe Sthlm
    Jätteproffsig och trevlig frisör.
    Hon är duktig och lyssnar på sina kunder och levererar alltid. Läs mer
  • Erika W
    Erika W skrev om Fringe Sthlm
    Alltid härligt att besöka Sandra!
    Känner mig trygg i hennes kompetenta skickliga händer. Varit kund i minst 6 år, är alltid nöjd och hon hänger med i mina svängningar mellan kort och långt hår. Läs mer
  • Carl P
    Carl P skrev om Fringe Sthlm
    Blev mkt nöjd mer resultatet och var även hyggligt lätt att få tid snabbt Läs mer
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om Fringe Sthlm
    Färgat slingor sedan många år hos Sandra.
    Hennes skicklighet, kunskap, tillmötesgående och att man alltid känner sig väl omhändertagen gör att man inte vill gå någon annan stans. Läs mer
  • Katarina J
    Katarina J skrev om Fringe Sthlm
    Ser alltid fram emot att låta Sandra fixa håret! Läs mer
  • Josefin R
    Josefin R skrev om Fringe Sthlm
    Jättebra! Färgade från vitt till blått och färgade utväxt. Blev super, färgen har hållt jättebra. Läs mer
  • Åsa T
    Åsa T skrev om Fringe Sthlm
    Jag gick till Tove för en håruppsättning inför en frackmiddag. Jag blev jättenöjd, uppsättningen höll hela kvällen utan problem och hon kunde skapa den frisyr som jag beskrev i väldigt vaga termer och försökte visa bilder av på telefonen. Hon had dessutom själv sparat en del bilder med min uppsättning i åtanke och vi diskuterade hur det skulle bli.
    Jag fick många komplimanger den kvällen! Läs mer
  • Hanna J
    Hanna J skrev om Fringe Sthlm
    Har klippt mig hos Sandra i snart 2 år och är supernöjd. Bra bemötande, duktig frisör och bra produkter som används. Läs mer
  • Leena E
    Leena E skrev om Fringe Sthlm
    Toppenfrisör med fräscha lokaler och underbar massagestol att njuta av vid hårtvätt. Läs mer
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Fringe Sthlm
    Familjens frisör som vi är så nöjda med!!!
    Fringe med Sandra i spetsen kan vi verkligen rekommendera.

/Johanna, Elvira & Lea Läs mer
  • Kristoffer J
    Kristoffer J skrev om Fringe Sthlm
    Bra personlig service och skicklig frisör. Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Lovisa Lovisa tycker:
“Så coola frisyrer, blir alltid...” Läs mer

Olof Palmes gatan 9, 11137, STOCKHOLM