Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Göteborg Göteborgs Städ & Service

Göteborgs Städ & Service

göteborg, Göteborg — Visa karta

Vi utför städning i Göteborg med omnejd till konkurrenskraftiga priser. Vi utför alla typer av städning;flyttstäd,hemstäd,kontorsstäd, fönsterputs mm. Vi strävar efter att ge det där lilla extra, vilket vi av erfarenhet vet, är nyckeln till nöjda kunder.

Läs vad 4 kunder tycker om Göteborgs Städ & Service

• Annika  B
    Annika B skrev om Göteborgs Städ & Service
    Noggrann och kunnig personal som tar stort ansvar för deras levererade tjänst. Vi anlitar Göteborgs Städ & Service för hemstädning och fönsterputsning i 4 år och är nöjda kunder, kan verkligen rekommendera Göteborgs Städ & Service.
  • Anna N
    Anna N skrev om Göteborgs Städ & Service
    Vi var verkligen sååå nöjda med flyttstädningen! Smidigt samarbete och ett verkligt gott arbete. T o m vår petige köpare var supernöjd med arbetet.

Kan med glädje rekommendera Göteborgs Städ & Service.
  • Karin
    Karin skrev om Göteborgs Städ & Service
    Bokade flyttstäd, Proffsigt bemötande och utfört arbete. När hyresvärden besiktigade lägenheten, sa han att det var den bästa flyttstäd han sett…
  • johan n
    johan n skrev om Göteborgs Städ & Service
    Livskvalité

Har haft Göteborgs Städ & Service mer en ett år och kommer att fortsätta! Att få komma hem till ett städat hem när de har varit här och städat är helt fantastiskt! Vi är så nöjda.

göteborg, Göteborg