GSD Service AB

GSD Service AB

Ring 076-039 83 72 www.gsdservice.se

Välkommen till GSD Service AB! Flyttstädning i Jönköping är ett vanligt förekommande uppdrag vi får. Letar du efter bygg eller städhjälp i Jönköping med omnejd. Vi på GSD Service AB finns till för att hjälpa dig med just detta. Oavsett om det handlar om stora eller små bygg-, städ- eller renoveringsprojekt. Vi lämnar alltid...

121 omdömen om GSD Service AB

Catarina S
Skrev om GSD Service AB

Jag har varit i kund i 5 år & är jättenöjd. Nogrann& trevlig personal.

Dreamclean Sweden AB
4.7/5 i betyg av 383 omdömen 4.7 av 383 omdömen

Tjänsten jag köpt är städ varannan vecka och jag är nöjd med den, även om tre timmar ibland känns som för mycket. Jag hade önskat att det gi

Ing-gun O Ing-gun O
Anna R
Skrev om GSD Service AB

Jag är väldigt nöjd med GSD. Man blir glad av att komma hem till ett välstädat hem.

Adna Z
Skrev om GSD Service AB

Alltid vänligt bemötande, flexibla och anpassningsbara.

Denise P
Skrev om GSD Service AB

Bra bemötande, enkla att kommunicera med, flexibla vid sjukdom

Carina J
Skrev om GSD Service AB

Alltid flexibla och möter våra önskemål och behov. Rekommenderar städservicen verkligen!

Patrik G
Skrev om GSD Service AB

Mycket bra företag, punktliga och städningen utförs på ett bra sätt.

Jenny L
Skrev om GSD Service AB

Ordentligt städat. Gör det lilla extra såsom att piffa filtar, kuddar och även handdukar i badrummen. Är lyhörda för om det är ett visst område vi tex önskar städas lite extra. Rekommenderas!

Niklas D
Skrev om GSD Service AB

Rent & snyggt,alla saker på plats,superbra service anser jag,flexibla vid avbokningar och dyl.

Emelia G
Skrev om GSD Service AB

Duktiga och noggranna. Enkla att ha och göra med.

Yvonne A
Skrev om GSD Service AB

Hög servicenivå, flexibla och bra leverans

Marina A

Utmärkt Fönsterputsning…………………………

Louise L
Skrev om GSD Service AB

Gör ett mycket bra jobb. Ibland lite förändringar i klockslag men i övrigt funkar allt superbra!

Maud T
Skrev om GSD Service AB

Bra städning, trevligt bemötande, flexibla. Städar lite för hårt på mattfransar så de lossnar.

Karl-Anton L
Skrev om GSD Service AB

Håller vad dom lovar, kommer i tid, alltid trevliga och gör ett bra jobb. Professionella helt enkelt!

Martin S
Skrev om GSD Service AB

Mycket serviceinriktade och löser allt mycket bra. Kvalitén på deras städtjänster är mycket bra! Kan varmt rekommendera GSD

Dere A
Skrev om GSD Service AB

Mycket duktiga och noggranna. Inget att klaga på.

Magnus T
Skrev om GSD Service AB

Bra städning och noggrant., personalen känns alltid trevliga och glada.

Christina G
Skrev om GSD Service AB

Det är ljuvligt att få stiga in genom dörren när GSD varit hemma. De är noggranna, medvetna och duktiga. Tryggt och rent!

Cecilia S
Skrev om GSD Service AB

Mycket trevligt bemötande. Mycket bra städning. Lätt att få kontakt med företaget.

Gunilla W
Skrev om GSD Service AB

Bra bemötande, proffsigt, noggrannt och snabbt jobbat! Bra pris.

Lejla S
Skrev om GSD Service AB

Jag har haft GSD Service AB som hemstäd och hade dem nu som flyttstäd när jag skulle flytta. Jag har alltid varit väldigt nöjd med deras arbete och rekommenderar den starkt för alla som vill ha bra hemstäd eller flyttstäd.

Katarina I
Skrev om GSD Service AB

Professionella, noggranna, flexibla. Perfekt städning varje gång.

Emil S
Skrev om GSD Service AB

Det blev jättefint. Hur de lyckades få ugnen ren är ett under!

Kerstin L
Skrev om GSD Service AB

Trevligt bemött, väl utfört uppdrag.

Madelene L
Skrev om GSD Service AB

Punktliga, noggranna, prisvärda. Rekommenderas starkt.

Madelen J
Skrev om GSD Service AB

Bra städning, motsvarar våra förväntningar.

Ann-Sofie P
Skrev om GSD Service AB

jätte rena fina fönster o snyggt städat

Agneta R
Skrev om GSD Service AB

Beställde storstädning och jag är mycket nöjd med resultatet. Trevligt bemötande.

Michel B

Jag ska rekommendera om er till alla som nära och kära 10 av 10 🌟🌟🌟🌟🌟💪🦁👍

Charlotte K
Skrev om GSD Service AB

Punktliga Rent och snyggt Flexibla Solana är mycket proffsig chef/ägare Jag har haft städning varannan vecka. Uppskattar att de har egna städverktyg såsom dammsugare etc.

Sofia K
Skrev om GSD Service AB

Det var en mycket trevlig upplevelse att efter en lång arbetsdag komma hem till ett så välstädat hem! Städningen har också hållit i sig.

Ullabritt P

Bra o noggrann städning . Nöjda

Sara A
Skrev om GSD Service AB

Vi blev väldigt nöjda med hemstädet, duktiga städare med fint bemötande. Vi kommer att boka fler hemstäd med GSD! 😊👍

Tabergsleden AB
Skrev om GSD Service AB

Bra service , samt kunde ställa upp fort ! Jobbet blev kanon !

Denise P

Trevliga och effektiva arbetare. Punktliga o väldigt duktiga 😊

Emelia G

Noggranna och serviceinriktade.

Birgitta C
Skrev om GSD Service AB

Jag blev utmärkt bemött! De levde upp till mina förväntningar! Jag köpte slutstädning efter en flytt med många fönster! Allt var helt till belåtenhet! Fanns inget att anmärka på!

Jenny L
Skrev om GSD Service AB

Städ varannan vecka. GDS är serviceinriktade och tillmötesgående. Löser alltid annan tid att komma om vi behöver byta städdag. Alltid välstädat.

Anita B
Skrev om GSD Service AB

Noggranna och duktiga. Alltid trevliga. Hemmet är skinande rent efteråt.

Erica D
Skrev om GSD Service AB

Nöjda med den städning som utförts. Enkla att kommunicera med och anpassar efter behov.

Martin S
Skrev om GSD Service AB

Riktigt proffsiga, effektiva och duktiga - kan varmt rekommenderas

Carina J
Skrev om GSD Service AB

Alltid rent och fint när de varit hos oss. Och flexibla med tider om vi önskar ändringar.

Maria O
Skrev om GSD Service AB

Bra och fint bemötande. Nöjd med servicen!

Lena F
Skrev om GSD Service AB

Jag blev bemött på ett trevligt sätt. Vi anlitade företaget för flyttstädning och är väldigt nöjda. Vi hade bra förväntningar då en bekant rekommenderade GSD.

Susanne A
Skrev om GSD Service AB

Nöjda med städningen vi har 1 gång varannan vecka. Rekommenderas.

Michael W
Skrev om GSD Service AB

Har bara haft kontakt med dom per telefon. Har inget att klaga på

Mickael J
Skrev om GSD Service AB

Superbra o duktiga..!! Så nöjda är vi!!!

Ntg D
Skrev om GSD Service AB

Kontorsstäd. Alltid trevliga och gör ett bra jobb.

Maud T
Skrev om GSD Service AB

Blir alltid trevligt bemött av alla. Våra förväntningar var att få hjälp med städning 1 g/månad. Märker en viss skillnad på vem som har städat och det är inte alltid samma person. Någon gör det där lilla extra som uppskattas! T ex rengör kaffebryggaren mm. Ibland är det inte riktigt städat i hörnen, tavlor hänger snett efter dammtorkning. Om det var samma person skulle jag kunna kommunicera det med henne. I stort sett nöjd!

Catarina S
Skrev om GSD Service AB

Trevliga tjejer & det är alltid välstädat. Jag har städning varannan vecka.