Gulsippa

Frälsegårdsgatan 3 A, 431 42 Mölndal — Visa karta

Läs vad 13 kunder tycker om Gulsippa

• 2020-02-18

Charlotta H skrev om Gulsippa
    Den verkliga städningen är jättebra och det märks att Ria och Vera ibland gör det lilla extra som gör en kund extra glad. Tack! Läs mer
  • 2020-02-18

Helén G skrev om Gulsippa
    Städning
    Bra bemötande
    Kvalitet på städning sådär. Blir mkt fort dammigt igen vilket tyder på att städningen inte är grundligt utförd. Det behövs en grovstädning 1-2 rum per gång och att varva detta i ett hus för att det skall hållas rent.
    Detta bör hinnas med på anlitad tid och storlek på hus som vi har. Dammsugning under sängar samt under kuddar i soffor görs ej många ggr. Likaså dammming av vissa möbler även om alla lösa saker är borttagna, exempel är matstolar/matsalsmöbler.
    Flatmoppning är även att rekommendera.
    Vi känner oss osäkra på om rätt kemprodukter används på resp material. Olika kem på tex trä resp sten? Hur tar man info om det tex är oljat eller lackat trägolv? Vi har inte fått frågan.
    Kan även tycka att uppkörningsavgift på 60min är väldigt mkt då man städar ett flertal hus i samma område där det tar max 10 min att köra till nästa hus.
    Sammanfattningsvis är Gulsippa alltid trevliga att ha att göra med men själva städningen är inte tillräckligt kvalitativ. Läs mer
  • 2020-02-12

Maj-britt E skrev om Gulsippa
    Vi köpte städning av vårt hem.
    Mycket bra.
    Förväntningar dom infriades, och företaget levde upp till det.
    Fungerar alldeles utmärkt. Läs mer
    2020-02-16 Gulsippa svarar Maj-britt E
    Hej Maj-Britt! Tack för fin recension! /Elsa på Gulsippa
  • 2020-02-12

Lena I skrev om Gulsippa
    Gulsippa städservice är den bästa städfirman.Alltid rent, snyggt och proffsigt! Mycket bra bemötande, alltid tillmötesgående och lyssnar på mina önskemål. Läs mer
    2020-02-16 Gulsippa svarar Lena I
    Hej Lena! Stort tack för detta. Glada vi blir:) Elsa på Gulsippa
  • 2020-02-10

Susanne F skrev om Gulsippa
    Vi är jättenöjda och de är väldigt professionella. Alltid trevligt bemötande och flexibla Läs mer
    2020-02-10 Gulsippa svarar Susanne F
    Hej Susanne! Tack för fin recension:) Elsa på Gulsippa
  • 2020-02-10

Rosemary A skrev om Gulsippa
    Köper städning och ibland fönsterputs.
    Bra bemötande, åtgärd vid klagomål samt flexibitet när det gäller byte tid/dag.
    Levererad tjänst motsvarar förväntan. Läs mer
    2020-02-10 Gulsippa svarar Rosemary A
    Hej Rosemary! Stort tack för att du hörde av dig:) Elsa på Gulsippa

Ulrika A skrev om Gulsippa
    Jag har anlitat Gulsippa i många år och är supernöjd med både samarbete och resultat av städning. De är alltid service minded, trevliga och hjälpsamma. Jag känner mig fullständigt trygg med dem. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-02-10 Gulsippa svarar Ulrika A
    Hej Ulrika! Vilken fin rekommendation! Tar vidare ditt beröm till berörd personal! / Elsa på Gulsippa

Cecilia A skrev om Gulsippa
    Jag har regelbundet använt Gulsippas städservice och alltid varit otroligt nöjd med det trevliga och professionella bemötandet samt att komma hem till ett skinande rent och väldoftande hem. Det har aldrig varit några problem så jag kan varmt rekommendera Gulsippa. Läs mer
    2020-02-10 Gulsippa svarar Cecilia A
    Hej Cecilia! Stort tack för detta! Kul att du hör av dig till oss:) Elsa på Gulsippa

Tapio K skrev om Gulsippa
    Anlitar Gulsippa för hemstädning en gång i månaden sedan många år. Har enbart positiva upplevelser - trevlig och kunnig personal som gör sitt bästa i alla lägen.

Med utmärkt beröm godkänt Läs mer
    2020-02-10 Gulsippa svarar Tapio K
    Hej Tapio. Stort tack för detta. Glada vi blir:) Elsa på Gulsippa

Rickard E skrev om Gulsippa
    Ett personligt företag som lyssnar på kundens behov Läs mer
    2020-02-10 Gulsippa svarar Rickard E
    Hej Rickard! Tack för din recension:) Elsa på Gulsippa

Gunilla A skrev om Gulsippa
    Har använt För hemstädning i flera år ca 4 o är mkt nöjd med dem!!
    Kommer alltid punktligt o är tillmötesgående o gör ett utmärkt jobb!
    Kan rekommendera företaget varmt!! Läs mer
    2020-02-10 Gulsippa svarar Gunilla A
    Hej Gunilla! Kul att du är så nöjd. Tack för detta! Elsa på Gulsippa

Britt-marie J skrev om Gulsippa
    Har varit med sedan starten av bolaget och det är alltid till belåtenhet. Det gäller hemstädning.
    Alla på företaget är mycket kunniga, duktiga och trevliga.
    Hade andra bolag innan men nu behövde man inte längre
    kolla el på annat sätt oroa sig. Allt flyter på bra lätt att få kontakt om man vill ändra något.
    Allt fungerar till 100% och "Elsa" är en glädjespridare som får
    allt att fixa sig. Såsom önskan är för en kund. Läs mer
    2020-02-10 Gulsippa svarar Britt-marie J
    Hej Britt-Marie! Stort tack för ditt fantastiskt betyg! Glada vi blir:) Elsa på Gulsippa

Martin S skrev om Gulsippa
    Perfekt Service! Rent o snyggt. Man känner sig trygg med personalen, Läs mer
    2020-02-10 Gulsippa svarar Martin S
    Hej Martin! Tack, glada vi blir! Ska framföra till berörd personal:) Elsa på Gulsippa

Frälsegårdsgatan 3 A, 431 42 Mölndal