Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Hair by Suzan

Hair by Suzan

Västmannagatan 56, 113 25 Stockholm — Visa karta

Hair by Suzan är centralt beläget i Vasastan ett stenkast ifrån Odenplan och vi erbjuder allt ifrån klippningar till brazilian keratin-behandlingar och hårstyling. Vi är specialister på hårförlängningar med mångårig erfarenhet och erbjuder professionell service till kunder med höga krav. Välkomna att boka tid!
Karlbergsvägen 37, 11327, Stockholm
Maggie M:
Jag älskar att klippa mig hos Fredrik. Han är alltid så noggrann, omtänksam och vänlig.

Frisörer nära Hair by Suzan:

Karlbergsvägen 37, Stockholm
Eleven frisersalong är centralt beläget i Stockholm city, Vasastan. Professionel... Läs mer ›
Maggie M:

Västmannagatan 49, STOCKHOLM
På Salong 4 Huvudverk erbjuds både skönhetsbehandlingar och frisering av utbilda... Läs mer ›
Marie-Louise G:
Jag blir alltid nöjd. Klipper och färgar bra. Mycket trevlig.

Sveavägen 140, Stokholm
Klipp och färg, massage, skönhetsbehandlingar och manikyr. Kom in till salongen ... Läs mer ›
Maria C:
Jättebra, trevlig personal och skön massage

Rådmansgatan 50, STOCKHOLM
Välkomna till W Lounge mitt i Stockholm. Salongen erbjuder lyxig salongskänsla m... Läs mer ›
Lisa P:
Fina lokaler och duktiga frisörer. Jag kan främst rekommendera Jonas som är super. Extra plus för att man får en av stans grymmaste lattes m...

Läs vad 32 kunder tycker om Hair by Suzan

• Benedicte O
    Benedicte O skrev om Hair by Suzan
    Bästa frisörn jag har varit hos! Lätt att prata med och man känner sig riktigt bra tatt emot i hennes salong.
  • Rebecca E
    Rebecca E skrev om Hair by Suzan
    Very nice salon. Suzan is very professionel and always up to date concerning styling and products. She made my bridal hairstyle which looked lovely. I can also recommend the hair extensions in this salon. Very good quality!
  • Krista S
    Krista S skrev om Hair by Suzan
    Färgade håret och det blev mycket mörkare än vad jag bad om
  • Yoria R
    Yoria R skrev om Hair by Suzan
    Hon har räddat mitt hår mer än en gång. Blir alltid snyggare hår än förväntat efter som Suzan är så extremt duktig med både färg och kvalite på extentions.
  • Helene M
    Helene M skrev om Hair by Suzan
    Perfekt! Exakt vad jag söker. Kvalite och bra jobb. Åker gärna över halva stan för den servicen 👍
  • Gladis M
    Gladis M skrev om Hair by Suzan
    Trevlig tjej men fantasi priser. Inte värt det.
  • Anna L
    Anna L skrev om Hair by Suzan
    Mycket bra och proffesionella frisörer.
  • Anna L
    Anna L skrev om Hair by Suzan
    En femma! Trevligt ställe, mysig atmosfär och världens bästa frisör! Extentions är av bästa kvalitén och servicen är alltid på topp.
    Rekommenderas starkt
  • Emmeli H
    Emmeli H skrev om Hair by Suzan
    Suzan är extremt duktig, glad och väldigt professionell. Jag är alltid nöjd när jag har varit hos henne. Hon är bra på att färga, klippa och framförallt lägg extensions. Hon har bra produkter och håret håller bästa kvalitet. Rekommenderar henne varmt!
  • Kinga E
    Kinga E skrev om Hair by Suzan
    Suzan är proffsig och superduktig! Jag har haft väldigt svårt att hitta en bra frisör som kan färga mitt hår utan att det blir randigt eller för ljust/mörkt. Men hon gör alltid ett toppenjobb och jag är alltid nöjd när jag går därifrån. Kan verkligen rekommendera henne!
  • Marie K
    Marie K skrev om Hair by Suzan
    Bra kommunikation med säljaren. Snabb leverans.
  • Carina J
    Carina J skrev om Hair by Suzan
    Suzan är mycket proffsig, kunnig och tar väl hand om sina kunder! Jag har alltid trevligt när Suzanne gör mig fin i håret.
  • Massoud Z
    Massoud Z skrev om Hair by Suzan
    Grymt duktig frisör, alltid glad och trevlig med service i världsklass. Kan varmt rekommendera!
  • Emelie J
    Emelie J skrev om Hair by Suzan
    Jätteduktig på löshår! Hon är väldigt duktig och trevlig.
  • Sabina G
    Sabina G skrev om Hair by Suzan
    Nöjd kund.
    Proffsigt bemötande och trevlig lokal.
  • Mandana F
    Mandana F skrev om Hair by Suzan
    Hon är perfekt i sitt jobb. Jag har varit kund hos henne i fyra år och jag är supernöjd med allt. Stort tack till Suzan
  • Nikan G
    Nikan G skrev om Hair by Suzan
    Jag kan starkt rekommendera Hair by Suzan. Väldigt proffsigt och trevligt bemötande, lyhörd till mina önskningar om klippningen och ett väldigt bra resultat.

Tack Suzan!
  • Micke D
    Micke D skrev om Hair by Suzan
    Har gått till Suzan i fyra år, och alltid blivit nöjd. Trevligt bemötande varje gång.
    Och har man glömt att boka i god tid, så brukar hon se till att hitta en lucka.
    // Micke
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Hair by Suzan
    Det var bra och håret blev fint!
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Hair by Suzan
    Riktigt bra bemötande, alltid trevlig personal
  • Kristin C
    Kristin C skrev om Hair by Suzan
    Världens bästa frisör-hon kan verkligen ALLT! Klippning, mästarinna på färg och drottning av löshår. Jag går alltid ifrån Suzan och känner mig så snygg!
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Hair by Suzan
    Hej, en jätteduktig frisör som får en att trivas och känna sig väl omhändertagen. Mycket skicklig och väldigt god service.
  • Martina B
    Martina B skrev om Hair by Suzan
    Trevlig! Professionell och bra priser!
  • Madelaine A
    Madelaine A skrev om Hair by Suzan
    Grymt bemötade proffsig tar hand om håret.
  • Ann-sofie S
    Ann-sofie S skrev om Hair by Suzan
    Suzan är proffsig, trevlig och gör alltid ett bra jobb enligt mina önskemål.
  • Michelle I
    Michelle I skrev om Hair by Suzan
    Bästa frisören både bemötande och professionell frisör :)
  • Elin Ö
    Elin Ö skrev om Hair by Suzan
    Otrolig kvalite på håret, snabb isättning, duktig på färg och metod. Sliter inte på håret. Klipper till det snyggt. Duktig på styling. Har alltid tid! Har gått dit i flera år nu. Vill inte byta!
  • Martina M
    Martina M skrev om Hair by Suzan
    Har gjort hårförtjockningar från och till i ca 15 år hos olika frisörer men Suzan är den absolut bästa, hon har fixat mitt hår de senaste åren, hon förstår mitt hår och mitt problem och hos henne stannar jag.. Dessutom är hon urgullig. :-)
  • Mandana F
    Mandana F skrev om Hair by Suzan
    jag har varit kund hos "Hair by Suzan" i 3 år. Jag har alltid varit jättenöjd med allting and har haft en underbar upplevelse. Jag kommer att försätta gå på Suzans salong och att vara en kund hos henne. Jag är så tacksam för bra kvalitet av behandlingar och produkter och Suzans bra kunskap och enfarenheter i detta område. jag uppskattar Suzans insatser för att förbredda allting i det bästa sättet som möjligt. TACK för allt Suzan!
  • Farinaz A
    Farinaz A skrev om Hair by Suzan
    Bästa frisören!! Alltid lika nöjd och glad sedan första besöket på Hair By Suzan! Har gjort olika behandlingar, hårförlängningar och uppsättningar som alla varit av finaste resultat! Suzan är duktig och kunnig och prioriterar kundens önskemål, här får man alltid ett proffesionellt och varmt bemötande!
  • Soraya S
    Soraya S skrev om Hair by Suzan
    Proffsig och duktig! Bästa frisören
  • Louise H
    Louise H skrev om Hair by Suzan
    Otroligt duktig och så himla trevlig! Kan varmt rekommendera henne ☺

Västmannagatan 56, 113 25 Stockholm