Homework

Parkgatan 31, 411 38 Göteborg — Visa karta

Vi på Homework erbjuder städhjälp åt både privatpersoner och företag. Vårt pris för städning hos privatpersoner är lägst bland de nationella städbolagen i Sverige och efter skattereduktion (RUT-avdrag) kostar vi mellan 150 och 195 kr per timme.

En annan fördel du får när du beställer städtjänster av oss är att det alltid är samma person som städar hos dig eller ditt företag och vår personal får högre lön än den som är reglerad i kollektivavtal.

Idag har vi över 1000 fasta kunder, bli en du också!

Läs vad 7 kunder tycker om Homework

• Maria
    Maria skrev om Homework
    Tyvärr mycket otrevligt och obehagligt bemötande av ledningen, då det blir något problem!
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Homework
    Går också under namnet Faidon Design. Mycket otrevligt bemött vid klagomål där kunden alltid har fel. Om deras personal behandlas på samma sätt som kunderna så kan det förklara personalomsättningen. Städarna har dock generellt varit trevliga och samarbetsvilliga, problemet med HomeWork ligger "högre upp"!
  • Aina T
    Aina T skrev om Homework
    Inte et företag jag skulle rekommendera just nu ...
  • Kristoffer H
    Kristoffer H skrev om Homework
    Jättebra, trevlig och kompetent personal!
  • frida b
    frida b skrev om Homework
    Ha ögon med er vid anlitning av företaget. Flera saker har fått mig att kraftigt betvivla dess trovärdighet. Efter en mycket tråkig tvist ansågs jag som kund ha fel. Nöjd med städerskornas jobb, men besvär med företagets vd.
  • Anders L
    Anders L skrev om Homework
    Bra städerskor men...Efter en tvist anmälde jag Faidon (Homework) till ARN där jag vann. Faidon vägrar följa nämndens utslag. Jag är inte förvånad. Undvik denna firma; minsta meningsskiljaktlighet kommer garanterat leda till fullt krig förr än du anar det. Rekommenderade tyvärr Faidon till en vän för 2 år sedan. Han hade precis samma erfarenhet men orkade inte gå till ARN. Jag jämfördes med Hells Angels och andra "destruktörer" (han skrev så!!!) i samhället i svarsbrevet från Faidon. Varing utfärdas.
    Joachim K gillar detta
  • Åsa K
    Åsa K skrev om Homework
    Går också under namnet Homework. Anlitade dem och blev väldigt obehagligt bemött när jag hade klagomål. Blev också hotad av dem när jag skrev inlägg på grannar.se (som inte vågade ha dem kvar).
    Anders L gillar detta

Parkgatan 31, 411 38 Göteborg