Homework

Homework

Ring 0770-22 22 22 www.homework.se
2.1

Vi på Homework erbjuder städhjälp åt både privatpersoner och företag. Vårt pris för städning hos privatpersoner är lägst bland de nationella städbolagen i Sverige och efter skattereduktion (RUT-avdrag) kostar vi mellan 150 och 195 kr per timme. En annan fördel du får när du beställer städtjänster av oss är att det alltid...

14 omdömen om Homework

Stefan J
Skrev om Homework

Fruktansvärt dåligt bemötande från Homework. Man tror inte att det är sant. Skulle aldrig anlita igen!

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Sandra A
Skrev om Homework

Jag har anlitat flera städföretag genom åren (stora som små) men inget av dessa kan konkurrerar med Homework. Otrolig service och framför allt trevliga och bra att ha att göra med. Känner inte igen mig alls i vissa av de omdömen som anges här, jag har alltid haft ett otroligt bra bemötande från Homework. Vid det enda tillfället jag haft något att anmärka på löste Homework detta direkt och utan diskussion.

Martin
Skrev om Homework

Jag har anlitat HomeWork till och från under ett antal år, både för lägenhet och hus, och alltid varit supernöjd! Jag kan bara ge mina starkaste rekommendationer!

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 119 omdömen 4.8 av 119 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Anna  N
Skrev om Homework

Jag önskar att jag hade läst all rekommendationer här innan jag anlitade bolaget! Detta är enligt mig ett bluffbolag, dom har som nedan beskrivs bytt namn för att komma undan!! Min städerska var duktig men efter att hon hade gjort sönder 3 saker i mitt hem, så kontaktade jag Homework och fick ett fruktansvärt bemötande!! Dom skickade ut en inspektör som sa att dom skulle kompensera mig för mitt förstörda bord, men sedan så vägrade dom!! Fruktansvärt bemötande!! VARNING alla!!! Anlita inte detta bolag!!

Marija P
Skrev om Homework

Jag rekommenderar inte!!! Oseriösa...

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Arvid G
Skrev om Homework

Vår städerska Agatha är super! Städningen är bra och kommunicerar alltid när hon ska komma.

Linda B
Skrev om Homework

Vår städerska var otroligt duktig, men Homework som företag är bedrövliga översittare att ha att göra med vid minsta problem. Efter en tvist (som så många andra vittnar om nedan) som hade varit enkel och billig för dem att lösa genom att vara tillmötesgående med mig - kunden, hade jag varit ganska nöjd, men inte nu. Har inte tid att tvista med dem om min skadade nya innerdörr, utan sade upp mitt avtal på dagen. 3 månader nytt hus, en skada som uppkommit genom olyckshändelse på en innerdörr, de vägrar ersätta dörren...

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Maria
Skrev om Homework

Tyvärr mycket otrevligt och obehagligt bemötande av Homework, då det blir något problem!

Susanne F
Skrev om Homework

Går också under namnet Faidon Design. Mycket otrevligt bemött vid klagomål där kunden alltid har fel. Om deras personal behandlas på samma sätt som kunderna så kan det förklara personalomsättningen. Städarna har dock generellt varit trevliga och samarbetsvilliga, problemet med HomeWork ligger "högre upp"!

Aina T
Skrev om Homework

Inte et företag jag skulle rekommendera just nu ...

Kristoffer H

Jättebra, trevlig och kompetent personal!

frida b
Skrev om Homework

Ha ögon med er vid anlitning av företaget. Flera saker har fått mig att kraftigt betvivla dess trovärdighet. Efter en mycket tråkig tvist ansågs jag som kund ha fel. Nöjd med städerskornas jobb, men besvär med företagets vd.

Anders L
Skrev om Homework

Bra städerskor men...Efter en tvist anmälde jag Faidon (Homework) till ARN där jag vann. Faidon vägrar följa nämndens utslag. Jag är inte förvånad. Undvik denna firma; minsta meningsskiljaktlighet kommer garanterat leda till fullt krig förr än du anar det. Rekommenderade tyvärr Faidon till en vän för 2 år sedan. Han hade precis samma erfarenhet men orkade inte gå till ARN. Jag jämfördes med Hells Angels och andra "destruktörer" (han skrev så!!!) i samhället i svarsbrevet från Faidon. Varing utfärdas.

Linda B och Joachim K gillar detta
Åsa K
Skrev om Homework

Går också under namnet Homework. Anlitade dem och blev väldigt obehagligt bemött när jag hade klagomål. Blev också hotad av dem när jag skrev inlägg på grannar.se (som inte vågade ha dem kvar).

Linda B och Anders L gillar detta