Humlegården Service AB

Skansbergsvägen 56, 141 74 Segeltorp — Visa karta

4.3 i betyg av av 6 omdömen
Välkommen till Humlegården Service AB!

Behöver du städhjälp i vardagen eller på jobbet? Vi på Humlegården Service AB fokuserar på god service och har mångårig erfarenhet inom branschen. Vår personal har ett stort intresse för sitt arbete, vilket vi tror är receptet på nöjda kunder.

Vi utför en rad av olika uppdrag, såsom hemstädning, flyttstädning, byggstädning, fönsterputsning, butiksstädning och kontorsstädning. Vi tillhandahåller även flyttjänst för 495:-/tim. Då ingår två man + en lastbil.

Miljövänliga städmedel är en självklarhet för oss och vi följer gällande miljölagstiftning. Skulle du inte vara nöjd med utfört arbete så är du välkommen att höra av dig. Vi lämnar alltid garanti på avslutat arbete.

Läs vad 6 kunder tycker om Humlegården Service AB

• Jesper R

2020-02-25

Jesper R skrev om Humlegården Service AB
    Anlitade företaget för flyttstädning då de blev rekommenderade av flyttfirman vi använde. De lyckades göra fläckar i köksgolvet som förstörde golvet. Firman var näst intill omöjliga att komma i kontakt med angående detta och deras enda respons var att de förnekade att de hade något med det hela att gör vilket de tydligen kunde tydligen konstatera enbart genom en bild då de inte hade något intresse att inspektera skadan på plats. Efter denna enda respons gick firman under jorden och slutade helt kommunicera. Slutade med att vi fick ersätta köparen för nytt golv i köket så det blev en extremt dyr flyttstädning. Företaget påstår att de har en ansvarsförsäkring men det är förmodligen bara en lögn för någon inblandning av ett försäkringsbolag blev det aldrig. Anlita absolut inte denna oseriösa firma. Läs mer
    Home Design One
    3.9 / 5 i betyg — 81 omdömen
    Badge2019
    "Installation av skjutdörrar till en garderob, trevligt och proffsigt bemötande och resultat, så nöjd, tack Doorline!"
  • 2019-01-28

Anna S skrev om Humlegården Service AB
    Humlegården Service gjorde en flyttstädning hos mig. De har i alla kontakter varit trevliga och smidiga. Städteamet var proffsiga och väldigt trevliga. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-01-27

Peter N skrev om Humlegården Service AB
    Flyttstädning. Ett professionellt bemötande och ett professionellt resultat. Jag är mycket nöjd med resultatet och det översteg mina förväntningar.
    Jag skulle rekommendera Humlegården Service till mina vänner. Läs mer
    Viklunds Städ i Sverige AB
    4.6 / 5 i betyg — 90 omdömen
    Badge2020
    "Vi har hemstädning via Viklunds städ och är så nöjda! De är flexibla, noggranna och alltid trevliga. Rekommenderas!"
  • 2018-09-28

Oskar L skrev om Humlegården Service AB
    Vi beställde flyttstädning, fick svar snabbt och kunde luta oss tillbaka och få tjänsten väl utförd. Läs mer
  • 2018-09-28

johnny e skrev om Humlegården Service AB
    Utmärkt service Trevlig personal Läs mer
    Städgiganten AB
    4.5 / 5 i betyg — 340 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag har anlitat Städgiganten under flera år för båda städning och fönsterputs. Jag är väldigt nöjd. När jag har klagat på nåt har detta gena"
  • 2018-09-27

Cristian I skrev om Humlegården Service AB
    Flyttstädning som utfördes snabbt. Proffsigt och prisvärt. Resultatet blev mycket bra. Läs mer
    Omar P gillar detta

Bästa städhjälpsfirmorna i Huddinge:

Kerstin B Kerstin B tycker:
“Jag köpte flyttstädning ! En...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte