Humlegården Service AB

Skansbergsvägen 56, 141 74 Segeltorp — Visa karta

5.0 i betyg av av 5 omdömen
Välkommen till Humlegården Service AB!

Behöver du städhjälp i vardagen eller på jobbet? Vi på Humlegården Service AB fokuserar på god service och har mångårig erfarenhet inom branschen. Vår personal har ett stort intresse för sitt arbete, vilket vi tror är receptet på nöjda kunder.

Vi utför en rad av olika uppdrag, såsom hemstädning, flyttstädning, byggstädning, fönsterputsning, butiksstädning och kontorsstädning. Vi tillhandahåller även flyttjänst för 495:-/tim. Då ingår två man + en lastbil.

Miljövänliga städmedel är en självklarhet för oss och vi följer gällande miljölagstiftning. Skulle du inte vara nöjd med utfört arbete så är du välkommen att höra av dig. Vi lämnar alltid garanti på avslutat arbete.

Läs vad 5 kunder tycker om Humlegården Service AB

• 2019-01-28

Anna S skrev om Humlegården Service AB
    Humlegården Service gjorde en flyttstädning hos mig. De har i alla kontakter varit trevliga och smidiga. Städteamet var proffsiga och väldigt trevliga. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Reco tipsar om:
    Badge2019
    4.8 / 5 i betyg — 23 omdömen
    Kaveldunsgränd 17, 19267, Sollentuna
  • 2019-01-27

Peter N skrev om Humlegården Service AB
    Flyttstädning. Ett professionellt bemötande och ett professionellt resultat. Jag är mycket nöjd med resultatet och det översteg mina förväntningar.
    Jag skulle rekommendera Humlegården Service till mina vänner. Läs mer
  • 2018-09-28

Oskar L skrev om Humlegården Service AB
    Vi beställde flyttstädning, fick svar snabbt och kunde luta oss tillbaka och få tjänsten väl utförd. Läs mer
  • 2018-09-28

4.4 / 5 i betyg — 273 omdömen
    Franzéngatan 74, 11215, STOCKHOLM
  • 2018-09-27

Cristian I skrev om Humlegården Service AB
    Flyttstädning som utfördes snabbt. Proffsigt och prisvärt. Resultatet blev mycket bra. Läs mer
    Omar P gillar detta

Bästa städhjälpsfirmorna i Huddinge:

Kristin W Kristin W tycker:
“Jag bokade en storstädning i n...” Läs mer