HusmanHagberg Ängelholm

A part of HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeSevenYears
Call 0431-36 80 08 Share

About company

Hos oss på HusmanHagberg i Ängelholm och Skåne kan du få hjälp med bostadsaffärens alla steg och processer. Vi kan området runt Ängelholm och Båstad med omnejd, och är både engagerade och passionerade när det kommer till bostäder. Vare sig du vill sälja eller köpa kan du vända dig till oss. Vi är fria från banker och försäkringsbolag...

444 omdömen om HusmanHagberg Ängelholm

Sedan starten hos Reco 2017

Robert André R
Vejbystrand

Stort engagemang och ambition. Ser behoven som kunden har och överstiger förväntningarna.

Carina N
Sold an apartment with Eva Holmberg a part of HusmanHagberg Ängelholm
Rebbelberga

Eva upplevdes engagerad, kunnig, och kundvänlig. Kände oss väl omhändertagna. Med vänlig hälsning, Carina och Ulf

Mathilda B
Sold an apartment with Josefin Nilsson a part of HusmanHagberg Ängelholm

Bra bemötande och snabb hantering vid försäljning. Mycket nöjda med allt.

Hans Bertil R
Centrum

Trevlig och värnar om både köpare o säljare

Svar från Frida Svahn

Tack, det värmer att få fina ord från er.

Margit L
Bäckadal

Mycket bra.Kunnig,bra bemötande,ingav förtroende. Helnöjd än så länge.

Yngve B
Skälderviken

Hjälpsam och proffesionellt agerande. Snabb feedback på frågor och andra önskemål. Bra bemötande och lever upp till våra förväntningar på en mäklare.

Svar från Frida Svahn

Tack för de fina orden. Jag är så glad när jag kan hjälpa till och även lösa en smidig affär för alla inblandade. Stort lycka till och välkomna till Ängelholm.

Linnea B
Munka Ljungby

Jättebra mäklare! Vi kände oss trygga och väl bemötta hela tiden.

Pierre P
Bäckadal

Bra energi , positiv. , ärlig , ger sig fan på att saker går att lösa

Svar från Frida Svahn

Tack för de fina orden och stort lycka till med er nya bostad.

Calle C
Fridhem

Väldigt bra och kunnig. Också väldiga trevligt bemötandet.

Ingrid Birgitta J
Nyhem

Mycket bra möte, klart och koncist. Jag ville sälja så snabbt som möjligt och det lyckades hon med, jättebra jobbat.

Svar från Frida Svahn

Hej och tack för de fina orden. Vi fick till en snabb och smidig affär, tack för trevligt samarbete och lycka till med din nästa bostad.

Per Anders Jimmy A
Sold a plot with Josefin Nilsson a part of HusmanHagberg Ängelholm
Ärrarps Ängar

Trevlig och enkel att kan som mäklare. Allt gick mycket smidigt.

Erik Tommy O
Sold a accommodation with Frida Svahn a part of HusmanHagberg Ängelholm
Munka Ljungby

Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Frida var väldigt engagerad och lyssnade av våra önskemål gällande försäljningen av vår fastighet. Jag kan varmt rekommendera henne till nya försäljningsuppdrag.

Svar från Frida Svahn

Hej Erik och tack för den varma rekommendationen. Hoppas vi snart kan göra affärer igen.

Camilla R
Grevie

Framåt och proffsig! jag har bara bra saker att säga om Frida. Hon levererade verkligen, precis som hon lovat. Kände mig trygg med henne genom hela försäljningen. Kan varmt rekommendera henne!

Svar från Frida Svahn

Tack Camilla! Så kul att kunna hjälpa dig i både sälj och köpprocessen. Vi kommer säkert stöta på varandra igen.

Olivia O
Ärrarps Ängar

Smidigt och proffsigt bemötande. Enkel att ha o göra med.

Svar från Frida Svahn

Tack Olivia för de fina orden. Lycka till i det nya huset!

Christer Håkan P
Björkhagen

Hon jobbar målmedvetet och inkännande. Hon är också mycket kommunikativ och situationspassad. Trevlig och lättsam.

Svar från Frida Svahn

Hej Håkan och tack! Så kul att det gick bra både i köp och säljprocessen.

Ulf Roger L
Grevie

En erfaren mäklare som med stor entusiasm och glädje hjälpte oss att både köpa och sälja hus i Ängelholm/Båstadområdet. Rekommenderar skarpt att anlita Frida vid framtida köp eller försäljning av bostad.

Svar från Frida Svahn

Hej Roger och tack så mycket för de fina orden och den varma rekommendationen. Lycka till i det nya huset.

Agneta Elisabeth L
Höja

Kan verkligen rekommendera Frida som mäklare vid försäljning Hon vet vad hon gör och lätt att få tag på vid frågor mm. Alltid positiv och glad.

Svar från Frida Svahn

Hej Agneta! Tack för de fina orden, vi har haft bra samtal från början till slut och jag är glad att ha kunnat hjälpa er både sälj och köp.

Jonas Patrik Carl-Åke L
Höja

Mycket proffsig och engagerad samt positiv. Hjälpsam och tydlig i hela processen.

Svar från Frida Svahn

Hej Jonas! Tack för de fina orden och hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.

Monika P
Sold a house with
Lerbäckshult

Alltid pigg och trevlig med mycket bra bemötande , finns där när man har frågor och undrar något. Grym kompetens .

Oleg T
Villan

trevligt och proffsigt! Bra mäklare som svarade snabbt på mina frågor!! Jag rekommenderar till all!!!

Jörn B
Nya Kungsgården

Trevlig och bra bemötande .Bra hjälp med alla handlingar .

Karin T
Skörpinge

Trevlig! Tog sig tid, var inlyssnande och hade svar på frågor.

Karl Håkan L
Rebbelberga

Trevlig, kunnig, påläst och hjälpsam.

Zackarias E
Södra Utmarken

Snabb och smidig visning som passade oss perfekt i när vi hade hittat en möjlighet att komma ner till Skåne. Resulterade i ett köp!

Svar från Frida Svahn

Hej Zackarias! Tack för fina orden! Jag tror ni kommer supertrivas i er nya bostad!

Siv Bodil Henrietta H
Epadalen

Frida Svahn utförde sitt uppdrag på ett förtroendeingivande och trevligt sätt. Vänligen Siw och Olof Holmqvist

Svar från Frida Svahn

Hej Siv och Olof! Stort tack för de fina orden!

Conny N
Södra Utmarken

Proffessionell och engagerad mäklare. Väldigt trevlig och lätt att nå om det uppstod problem eller frågor. Vi är mycket nöjda med Frida som vår mäklare och även Husman Hagberg i sin helhet.

Svar från Frida Svahn

Hej Conny! Tack för de fina orden! Hoppas ni trivs i er nya bostad. Hör av er när ni är redo för nästa köp.

Ingrid S
Förslöv

Trevligt och personligt bemötande utan att vara insmickrande. Lätt att få information, snabb på att ge svar på våra frågor.

Svar från Frida Svahn

Tack Ingrid! Så kul att det blev just ni som tar över huset. Lycka till med flytten så ses vi snart igen.

Emily E
Norra Varalöv

Engagerad, proffesionell och väl insatt.

Mikael G
Bought a house with Josefin Nilsson a part of HusmanHagberg Ängelholm
Kulltorp

Josefin har varit en stor hjälp och med ett väldigt bra bemötande genom hela affären.

Carl P
Havsbaden

Mathia har varit proffsig, trevlig och väldigt tillmötesgående. Jag är mycket nöjd.

Mikael G
Munka Ljungby

Bra bemötande och uppfyllda förväntningar. En mycket positivt erfarenhet.

Svar från Frida Svahn

Tack Mikael för fina ord, det var trevligt att kunna hjälpa er genom hela processen.

Lennart Michael H
Tullstorp

Engagerad, Trevlig, Positiv, Ärlig.

Svar från Frida Svahn

Tack så mycket Micke! Hoppas ni ska trivas i er nya bostad!

Gill E
Skörpabäcken

Mycket trevlig och tillmötesgående. Kunnig. Vill varmt rekommendera Frida . Fixade snabbt det bästa för kunderna .

Svar från Frida Svahn

Tack så mycket för fina ord, så kul att det blev just ni som tog över lägenheten. Lycka till i flytten.

Jannicka A
Skörpabäcken

Bästa bemötande, snabb återkoppling, utfört sitt uppdrag med skicklighet. Gjort det lilla extra som är värt guld. Överträffade våra förväntningar. Skulle varmt rekommendera Frida till andra och önska henne igen om vi en gång i framtiden skulle vilja sälja.

Svar från Frida Svahn

Tack Jannicka för alla trevliga samtal och möten. Lycka till så hoppas jag att vi träffar på varandra igen.

Kerstin A
Munka Ljungby

En trevlig och kunnig mäklare som kändes trygg.Kan verkligen rekomendera henne

Daniel O
Skörpabäcken

Vi fick hjälp med både köp och sälj av Frida. Hon är snabb, professionell och stressar inte fram en affär. Kan varmt rekommendera Frida som mäklare.

Svar från Frida Svahn

Tack igen för de fina orden, hör av er om ni behöver hjälp med värdering osv.

Daniel O
Hjärnarp

Svar från Frida Svahn

Tack Daniel! Nästa gång jag kör förbi så kikar jag in och ser hur renoveringarna går.

Kjell Arthur Bertil P
Sold a house with
Östra Karup

Mathia Hagelqvist har det som en mäklare ska ha. Kunskap, vänligt bemötande och mycket trevlig.

Maria H
Nya Kungsgården

Mycket bra och effektiv mäklare. Jättenöjd med allt från styling av bostaden till visningar och försäljning. Lätt att kommunicera med och snabba svar.

Christer Håkan P
Magnarp

Jag tycker Frida är juste i sitt att vara mot mig som kund/köpare. Nu ska jag se om hon är likadan när jag är säljare, men det är min förhoppning.

Svar från Frida Svahn

Tack för de fina orden! Hoppas ni trivs i er nya bostad!

Mona A
Kroneslätt

Väldigt tillmötesgående o lyhörd , än det kändes hopplöst ett tag så var Josefin väldigt positiv o peppande , rekommendera med varm hand Josefin o husman Hagberg mvh Mona Asplund

Jenny Caroline L
Magnarp

Skicklig och driven, håller vad hon lovar.. rekommenderas verkligen.

Svar från Frida Svahn

Stort tack för de fina orden! Jag är så glad att ni gav mig förtroendet att hjälpa er med er försäljning! Lycka till! Hör av er nästa gång ni behöver hjälp! Mvh Frida

Fredrik O
Kroneslätt

Bra kommunikation och bra med tider. Fick all information till kunden så vi kunde ta ett snabbt och väl- igenom tänkt beslut.

Simon H
Ärrarps Ängar

Uppdaterade oss under hela processen, visade förståelse för situationen och anpassade försäljningen efter det.

Svar från Frida Svahn

Tack för ert förtroende! Stort lycka till med det nya huset så ses vi på tillträdet. Mvh Frida

Mona A
Ärrarps Ängar

Bara gott att säga om Frida Svahn , duktig o lyhörd o ett trevligt sätt , rekommenderar mer än gärna Frida o husman Hagaman.

Svar från Frida Svahn

Tack Mona för de fina orden! Lycka till med både frånträde och tillträde så ses vi och hörs snart igen. Mvh Frida

Natalie R
Sold an apartment with Frida Svahn a part of HusmanHagberg Ängelholm

Väldigt engagerad och driven. Snabb på att svara vare sig de va på telefon eller mejl/sms, vilket uppskattades när vi skulle sälja. Hon var tillgänglig hela tiden. Väldigt trogen till oss som säljare.

Svar från Frida Svahn

Stort tack för de fina orden! Lycka till med det nya huset! Ha en fin påsk!

Fredrik C
Villan

Trevlig och proffsigt. Lagom säljande.

Ronny T
Svenstorp

Proffsig,kunnig,engagerad,uppmärksam

Svar från Frida Svahn

Tack så mycket Ronny! Glad Påsk!

Janeth L
Nya Kungsgården

Ett supertrevligt bemötande. Josefin är proffsig och det känns riktigt tryggt för oss.

Philip N
Nya Kungsgården

Det var en jobbigt situation vi befann oss i när vi kontaktade Josefin och hon skötte det exceptionellt. Proffsigt bemötande, inga oklarheter. Levde upp till alla förväntningar om våra planer kring hur vi ville försäljningen skulle gå till väga. Bollade ideer längs vägen och allt fungerade hur bra som helst. Kan rekommendera Josefin till alla. 5/5