HusmanHagberg Årsta

• BadgeNineYears
1 343
Llama 08-659 44 20 Compartir

About company

Välkommen till HusmanHagberg Årsta! Letar du bostad i Årsta med omnejd? Eller går du kanske i tankarna av att sälja din lägenhet eller radhus? Oavsett vilken situation du befinner dig i så hjälper våra professionella mäklare på HusmanHagberg Årsta dig att hitta eller sälja din drömbostad. I Årsta hittar du det bästa av två...

1343 omdömen om HusmanHagberg Årsta

Sedan starten hos Reco 2020

Denald O
Compró su apartamento con ayuda de Allan Mohmand parte de HusmanHagberg Enskede
Skarpnäck

We have been living in Sweden 5 years now and this is our first apartment and at the first steps it was very stressful for us. We are so grateful that Allan guided us through the process and made us feel safe. Now we are settling in our first apartment and thinking back everything worked out so smooth. Great job Allan seriously, if I could give you 10 stars , I would!

Mats G
Blåsut/Johanneshov

Saklig, kunnig, inlyssnande och bra

Jonas M
Årsta

Jag avfärdade en rad mäklare innan Johan. Han var den förste som lyssnade på vad jag så och väntade tålmodigt med att höra av sig på avtalad dag. Gott bemötande hela vägen.

Pontus W

Kommunikativ, tydlig och trevlig

Evin T

Snabbt återkoppling och trevlig 👍

Hamid Nick Rad M
Enskede

Jag tycker Leo är en bra och seriös mäklare och vet vad är bra för en säljare och köpare vi har blivit rekommenderad att ta kontakt med Leo på Husmanhagberg. Vi är väldig nöjda och kommer att rekommendera honom och HusmanHagberg Mäklare Enskede och Årsta.

Frank S
Enskede Gård

Han är mycket trevlig, engagerad och professionell. Vi är mycket nöjda, rekommenderas varmt.

Kirsi S
Enskede Gård

Johan är mycket trevlig, engagerad och professionell, kan varmt rekommendera honom.

Carolina P
Vendió su apartamento con ayuda de Vincent Hellman parte de HusmanHagberg Enskede

Erfaren, kunnig och kommunikativ

Peyman S
Compró su apartamento con ayuda de Vincent Hellman parte de HusmanHagberg Enskede
Hammarbyhöjden

Vincent Hellman är en pålitlig och tydlig mäklare med mycket engagemang i affären. Han lägger ner tid, även övertid för att det ska bli tydligt och rätt. Dessutom håller han en väldigt professionell språk och är väldigt bra på att skapa och bibehålla lugnet hos båda parterna. Han visar vart skåpet ska stå hos mäklarna!

Patrik A
Blåsut/Johanneshov

Vi sökte en lägenhet till vår son och hittade denna som var klippt och skuren för oss. Johan var väldigt tillmötesgående och löste en visning med kort varsel sent en kväll. Vi fick ett väldigt gott och förtroendefullt intryck av Johan under visningen. Hela processen gick fort och smärtfritt och efterföljande dag skrev vi kontrakt. Vi är så nöjda!

Sahand E
Årsta

Väldigt kompetent och trevlig. Kan absolut rekommendera Johan.

Alley M
Hammarby Sjöstad

Vincent är underbar. En riktigt bra mäklare, trevlig, lyhörd och professionell. Redan från första kontakten och visningen, han var snabb med att ge återkoppling och väldigt serviceinriktad. Vi uppskattade mycket transparensen i hela processen och förväntansbild som vi fick från honom. Vi som köpare kände oss väldigt trygga i hela processens gång.

Caroline L
Hammarby Sjöstad

Vincent är en toppenmäklare! Tredje gången jag och min sambo valt att förlita oss på Vincent och vi har inte blivit besvikna. Alla tre gånger har Vincent lyckats sälja våra bostäder med vinst. Vincent är trevlig, kunnig, lyhörd och noggrann.

Olle H
Årsta

Jag arbetade med Johan från HusmanHagberg när jag sålde min 2:a i Årsta. Johan var både professionell och kunnig om marknaden i området, vilket ledde till en snabb försäljning till ett pris som matchade mina förväntningar. Jag rekommenderar Johan och skulle inte tveka att anlita honom även i framtiden.

Leif M
Årsta

Jag har haft kontakt med Vincent under nästan ett år inför vår försäljning och det har känts rätt redan från början. Han är professionell, jordnära och väldigt tillmötesgående på ens synpunkter. Jag är supernöjd med honom! Rekommenderar honom alla dagar i veckan!

Frida C
Björkhagen

Mycket trevlig process och hjälpsamt bemötande från Vincent!

Magnus R
Björkhagen

Viljan att ta sig tiden för att förklara allt igenom hela processen och stötta både Säljare & Köpare gjorde denna upplevelse väldigt behaglig. Skulle utan att tveka använa Vincent igen i framtiden!

Mats L
Skarpnäck

Effektiv och professionell med en personlig touch, han hör av sig när man förväntar sig och man känner sig fullt informerad genom hela processen.

Kjell W
Enskede Gård

Professionellt och kunnigt bemötande. Ola är dessutom mycket trevlig och lätt att ha att göra med. Vi kan varmt rekommendera Ola som mäklare.

Julia C
Årsta

Vincent är en trevlig och förtroendeingivande mäklare som lyckades sälja våran lägenhet till ett bra pris under skakiga tider.

Haytham K
Årsta

Jätte proffsigt bemötande. Johan är väldigt påläst om objektet och föreningen. Vi har alltid fått raka och ärliga svar. Vi får snabba svar både på våra samtal och sms. Vi har fått detaljerad info vid kontrakt beskrivning. Vi kan varmt rekommendera Johan och det är han som vi vill kontakta när vi kan tänka oss sälja om några år. Mycket nöjd!

Esraa N
Årsta

Så trevlig och professionell. Vi fick all information som vi behövde, då var det vårt första bostads affär. Johan var så engagerad från visnings dagen och under hela processen. Sååå nöjda!

Magnus E
Skarpnäck

Jag och min fru har haft nöjet att ha med Allan att göra vid både köp och försäljning. Trots att vi som säljare har velat och krånglat och stökat till en hel del har Allan aldrig bemött oss med annat än proffessionalitet, tålamod och vänlighet. Rekommenderas varmt!

Jennie D
Skarpnäck

Allan är bäst! Man känner sig fullständigt trygg genom hela processen. Rekommenderar varmt.

Lars-Göran L
Vendió su apartamento con ayuda de Marcus Andersson parte de HusmanHagberg Enskede
Bagarmossen

Bra bemötande , Påläst om bagarmossen Höll os underrättad under hela processen

Fredrik L
Skarpnäck

Väldigt bra bemötande och proffsig. Säljprocessen flöt på riktigt bra.. Kan starkt rekommendera Allan.

Birgitta T
Årsta

Skötte kontakten med mig mycket bra. Trevlig person.

Adrian S
Årsta

Professionellt och trevligt bemötande. Tydlig kommunikation genom hela processen.

Carl I
Årsta

Supernöjd med hela processen. Vincent har varit kanon från till (snart) mål. Han har utmanat oss vid rätt tillfällen men också lyssnat väl till våra önskemål. Rekommenderar starkt Vincent när ni ska sälja er bostad!

Jesper S
Årsta

Kan varmt rekommendera Johan - tydlig kommunikation, kunnig och märkbart professionell!

Jeanette H
Bagarmossen

Öppet vänligt sätt, kunnig, hjälpsam och lätt att nå, ringer eller smsar tillbaka. Berättar noga om hur visning och försäljning går till och om vi tycker det verkar bra. En mäklare man kan ha stort förtroende för.

Sophie J
Årsta

Proffsigt från början till slut!

Ellinor A
Skarpnäck

En jordnära och trevlig mäklare som är bra på sitt jobb

Christian H
Hammarbyhöjden

Det finns ingen annan mäklare i min värld

Andreas D
Hammarbyhöjden

Proffesionell, trevlig och ett starkt driv för en bra affär.

Karolin C
Globen/Johanneshov

Trevlig, driven och helt enkelt en riktig bra mäklare! Rekommenderas varmt 😊

Erik H
Årsta

Jag upplevde Johan som mycket professionell från visning till kontraktsskrivningen. Johan var påläst om objektet och det märktes tydligt att han sålt många bostäder inom samma förening tidigare. Utöver kunskapen uppskattade jag att Johan ständigt var tillgänglig och alltid svarade rakt och ärligt på mina frågor. Jag rekommenderar alla att ta hjälp av Johan när de ska sälja sina bostäder. När det väl är dags för mig att flytta vidare så vet iallafall jag vem jag kommer att ta hjälp av!

Malva A
Hammarbyhöjden

Proffsig, seriös och inkännande!

Judit F
Svedmyra

Upplevs genuint välvillig! Tillgänglig och flexibel dessutom

Thiago D
Skarpnäck

We chose Marcus because we had a nice experience with him the first time we bought this apartment, hence, the smart choice here was to go with Marcus again. Once again, he made it easier for us throughout the whole process, always being very clear, explaining very little detail, and keeping in touch during the whole selling process. I can't recommend him enough, I'm very happy with his services.

Sofia H
Compró su apartamento con ayuda de Marcus Andersson parte de HusmanHagberg Enskede

Marcus är engagerad, tillgänglig och trevlig. Han är exceptionellt bra på att lösa problem och hitta alternativ som funkar för alla parter.

Susann Viktoria S
Compró su apartamento con ayuda de Allan Mohmand parte de HusmanHagberg Enskede

Insatt, vänlig, snabb återkopplings

Vilhelm O
Hammarbyhöjden

Otroligt trevlig och kunnig mäklare!

Sofia L
Svedmyra

Lugn och kunnig mäklare. Reko.

Filip F
Svedmyra

Vi blev bemötta mycket bra! Ola var jordnära, geniun och kändes inte "säljig" utan var mån om vårat bästa och gav oss tid och utrymme för att göra ett viktigt beslut. Han var alltid trevlig och positiv. Vi kommer definitivt använda honom som våran go-to mäklare framöver.

David Ö
Årsta

Kompetent, ihärdig och trevlig!

Fanny R
Årsta

Har både köpt och sålt bostad med Vincent som mäklare, och är hur nöjd som helst. Vincent är proffsig, tar sig tid och är väldigt flexibel. Han har bra koll på marknaden och har varit guld att mentalt hålla i handen under processen. Dessutom väldigt trevlig!! Rekommenderar Vincent till alla!

Kristina E
Skarpnäck

Jag upplevde att Allan visade ett fint engagemang och tog sig tid att löpande förklara och informera. Trots att försäljningen skedde under julledighet så löste han uppgiften på bästa sätt genom god förberedelse. Han svarade snabbt på frågor och var lyhörd gentemot både säljare och köpare.

Didier G
Skarpnäck

Professionell, trevlig och pålitlig. Det finns nog ingen annan säljare som kan Skarpnäck som Ola. Rekomenderas varmt.