HusmanHagberg Göteborg Öster

HusmanHagberg Göteborg Öster

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeElevenYears

Välkommen till HusmanHagberg Göteborg Öster! Här möts du av passionerade och genuint engagerade fastighetsmäklare som brinner för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär. Många bor i, eller nära, området där de är aktiva och kan svara på frågor om service i närområdet, var skolorna ligger och smidigaste kommunikationen till...

642 omdömen om HusmanHagberg Göteborg Öster

Sedan starten hos Reco 2017

Sebastian S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Borbos en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
Gamlestaden

Proffsig, bemötande, svarar på alla frågor man har. Rekommenderar!

Linnea S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Borbos en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
Gamlestaden

Trevligt bemötande från första stund. Verkar vara en glad och positiv person. Var lättillgänglig och behjälplig när det kom till frågor både dag/eftermiddag/kväll och anpassade sig efter ens schema för att det skulle fungera för alla parter. Kändes lite stressad när det kom till att få till en tid för att skriva på kontrakt, kändes som att man ville att det skulle ske så snart som möjligt, men löste sig bra till slut. Överlag en väldigt positiv upplevelse vid köpet av lägenhet.

Wilma S
Lunden

Väldigt trevlig och sympatisk mäklare. Kunnig och professionell! Mycket nöjd.

Prajwal M
Kviberg

From the viewing of apartment to signing the contract he was amazing.

Monica E
Lunden

Vi valde Anton för att han hade kunskap om området och framförallt bostadsrättsföreningen. Jag mötte aldrig Anton personligen förrän vid kontraktskrivningen utan det gjorde min dotter. Hon fick ett bra intryck av honom och det avgjorde också en stor del.Däremot hade vi mycket kontakt via telefon och sms. Mina förväntningar var att få tillbaka det som jag köpte lägenheten för och det fick jag så gott som. Även att det inte skulle dra ut så mycket på tiden, vilket det inte gjorde heller. Anton var lyhörd och lätt att...

Oscar I
Lunden

Mycket bra och trevlig mäklare

Pernilla P
Lorensberg

Trevligt bemötande och höll kontakt aktivt.

Max Kristian P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
Kortedala

Robert gav ett intryckt och gjorde ett professionellt genomfört mäklar arbete från start till avslut..proffsigt!!

Melvin B
Lunden

Blev mycket väl bemött av Anton och fick för första gången intrycket att mäklaren visste vad den pratar om. Han kunde utförligt svara på alla mina frågor vilket gjorde mig som köpare lugn och även säker på att det var denna lägenheten jag ville ha.

Ellen B
Strömmensberg

Väldigt bra och behagligt bemötande! Trevlig och professionell.

Gabriel B
Strömmensberg

Vi blev varmt och trevligt bemötta av Anton, och upplevde honom som engagerad men inte påträngande. Vi upplevde att vi kunde ta processen i den takt vi ville och behövde, utan några påtryckningar, och det var lätt och trevligt att ha kontakt med Anton.

Elfriede P
Kortedala

Fantastiskt bemötande , så proffsig och lugn. Bra kommunikation och alltid snabba svar vid frågor. Uppskattas verkligen. Så nöjda med Robert. Rekommenderar honom varmt.

Per Kennet H

Proffsigt och kundvänligt uppträdande

Sahar J
Agnesberg

Väldigt trevlig, påläst och hjälpsam mäklaren. Ung med en enorm kapacitet för bemötande och respekt

Florence Linnea H
Agnesberg

Noggrann, trevligt bemötande och höll kontakt med oss för uppdateringar. Mycket nöjd med Anton Borbos

Gun D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
Kortedala

Robert är trevlig, kunnig och lätt att få kontakt med. Vi är nöjda med hur han har hjälpt oss med försäljningen av lägenheten.

Simon T
Lunden

Anton hjälpte mig med en smidig och snabb affär. Tydlig och enkel att ha och göra med. Mycket nöjd!

Malin J
Lunden

Service minded och mycket trevligt bemötande. Hjälpte till när helst han kunde genom hela köpet.

Fanny Maja M
Lunden

Anton har varit proffsig och duktig från start. Alltid tillgänglig vilket är ett stort plus. Vi fick gå ned i pris när vi sålde vår lägenhet så därför sätter jag inte 5/5 men anton har varit en stor trygghet för oss i processen och hela tiden drivit den framåt. Trevlig, gott bemötande, inkännande. Toppen! Skulle rekommendera vidare.

Hanna M
Lunden

Proffesionellt, trevligt och varmt bemötande! Smidig försäljning och tryggt för mig som säljare. Hade som mål att få sålt min lägenhet smidigt och snabbt och med det blev jag mer än nöjd!

Jimmy H
Lunden

Trevligt bemötande och lagom mkt ”sälj”

Maro B
Kviberg

Jag var väl bemöt först via mejl, på visningsdagen och på kontoret. Jag hade förväntat mig att affären inte skulle lösa sig, men Anton hade fixat det hela och affären blev av. Jag kan inte vara nöjdare, mäklaren har hjälpt till av sin bästa förmåga. Jag rekommenderar varmt till honom

Rolf Bärne C
Kviberg

Mäklaren var så positiv samt gav mycket positiv energi under hela processen samt löste alla hinder som kom upp både snabbt o effektivt .Om jag skall göra bostadsaffär igen skulle jag anlita denna mäklaren igen

Amin A
Kviberg

Jag vill verkligen rekommendera mäklaren Anton för hans fantastiska hjälp och service under vårt husköp. Han var otroligt tydlig i sin kommunikation och alltid tillmötesgående för att svara på våra frågor och funderingar. Anton visade en imponerande professionalism genom hela processen och behandlade oss med respekt och öppenhet. Han var verkligen engagerad i att hjälpa oss och gjorde allt för att göra köpet så smidigt som möjligt. Vi är verkligen tacksamma för Antons expertis och rekommenderar honom varmt till...

Adam L
Örgryte/Jakobsdal

Anton hjälpe oss att genomföra en snabb och smidig affär vid köp av en bostadsrätt.

Linnea R
Lunden

Anton var mycket tillmötesgående och uppdaterade oss ständigt om läget! Det hela kändes trevligt och välskött.

Lotta W
Örgryte/Jakobsdal

Professionell, ansvarstagande med helhetstänk. Jag är nöjd!

Ingela H
Örgryte/Jakobsdal

Jag upplever Anton kompetent och tillmötesgående. Snabb på återkoppling . Han har en positiv attityd .

Anders H
Örgryte/Jakobsdal

Professionell, kunnig, lyhörd och effektiv. Dessutom oerhört sympatisk person.

Sanna E
Bagaregården

Anton var smidig och lyhörd under hela processen. Förklarade hur en försäljning brukar se ut, men tydlig med att han anpassar sig efter säljarens önskemål och det gjorde han också. Jobbade proaktivt och trissade inte upp förväntningarna till någon utomjordisk nivå utan var rimlig och väldigt kommunikativ hela vägen. Toppbetyg!

Linda P
Bagaregården

Snabb återkoppling och supertrevlig!

Fredrik P
Olskroken

Mycket hjälpsam, snabba svar och alltid tillgänglig. Duktig på att tydligt förklara hur allt ligger till

Malin L
Olskroken

Anton är en genuin, trevlig och proffsig mäklare som blev det självklara valet! Under hela försäljningen av min lägenhet från start till slut var han mycket driven, behjälplig och tillmötesgående. Jag fick direkt fullt förtroende för honom och han gjorde mig aldrig missnöjd!

Malin D
Olskroken

Mycket trevligt bemötande Gav snabba svar Noggrann Inte för pushig eller för mycket säljare Kändes tryggt

Asanee B
Lunden

Very dedicated, always quick to respond, great at his job, enthusiastic—can tell he loves his job!

Erik H
Lunden

Anton var väldigt tillmötesgående och flexibel. Det var alltid lätt att få snabba svar och anton var väldigt informativ igenom processen

Luqman M
Olofstorp

Great guy, very friendly and makes the buy and selling easier.

Linnea S
Lunden

Proffsig och smidig bostadsaffär!

Artem R
Lunden

Anton är väldigt kommunikabel och svara snabbt. Väldigt bra och trygg process och i vårt fall var det viktigt med att vara snabb och det var verkligen rätt man på rätt plats. Snabb men noggrann!

Ingemar H
Kortedala

Trevlig, hjälpsam och återkopplar snabbt

Anton S
Örgryte/Bö

Fick mycket bra förtroende för Anton genom hela processen.

Ellen R
Örgryte/Bö

Anton var under hela vår köpprocess väldigt tillgänglig och tillmötesgående. Han återkopplade snabbt och såg till att det blev en smidig process. Vi uppskattade att han var snabb på att söka svar på de frågor vi hade. Kan varmt rekommendera Anton!

Kim N
Örgryte/Bö

Anlitade Anton för att sälja lägenhet i Örgryte. Har tidigare sålt med toppmäklare i stan och jag tycker att Anton stolt kan säga att han mäter sig med de bästa. Fördelarna med Anton som vi uppskattade mycket är att han har extremt god lokalkännedom, väldigt bra koll på markanden och har kunnat guida oss på ett bra sätt kring förväntningar på slutpris, han har varit tillgänglig både på och utanför office hours. Anton är påläst och har det har varit väldigt bra struktur kring upplägget vid försäljning. Förutom ovan så...

Ozan E
Nya Gårda

It was nice to work with Anton, communication and his explainations were quite good. I highly recommend him.

Susanne K
Kviberg

Trevlig, kunnig och väl förberedd. Mycket hjälpsam oxå efter köpet. Kan varmt rekommenderas.

Mehdi H
Eriksbo-Hjällbogärdet

Han är aktiv och kan mycket av sin yrkes område. Han har bra analys av marknadens utveckling. Han kan förbättra sin sin förklaring på annonser att ta upp bra delarna av objekten lite mer!!

Henrik P
Kviberg

Anton har från start (och rakt igenom hela försäljningsprocessen) varit oerhört inlyssnande, engagerad, vänlig och positiv trots vissa oförutsedda motgångar på marknaden! Han hade alltid en optimistisk, förtroendeingivande, vänlig och positiv framtoning där han verkligen satte mig som kund i första rummet. Dessutom var han lätt att få tag på när det behövdes och höll mig ständigt uppdaterad genom hela försäljningen. Arvodet kändes dessutom väldigt rimligt och rättvist i relation till arbetsinsatsen. Ska jag sälja något...

Salah K
Kviberg

Hen e grymt duktig och smart😀

Amanda N
Gamlestaden

Anton är jättetrevlig, vi har haft en god kommunikation, han har alltid återkopplat till oss med svar på våra frågor och varit tillgänglig på telefon hela tiden. Alltid tillmötesgående och professionell!

Per G
Lunden

Hittills mycket bra! Snabb och bra service.