Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Fruängen HusmanHagberg HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
Rekommenderat företag 2016 - HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
Rekommenderat företag 2015 - HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö

HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö

HÄGERSTENSVÄGEN 138, 126 49 Hägersten — Visa karta

Vi på HusmanHagberg är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder.

Läs vad 132 kunder tycker om HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö

• Anna G
    Anna G skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Klockrent och flexibelt samarbete genom hela processen!
  • Douglas W
    Douglas W skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Vi fick snabbt ett utmärkt bemötande och Henrik Nyberg levde helt upp till vår förväntan. Han var väl insatt i fastighetens historia och skick. Informationen under budgivningen var direkt och effektiv. Mötet under kontraktsskrivningen var väl förberett och sköttes effektivt.
  • Hassan N
    Hassan N skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Henrik har varit väldigt bra rakt igenom hela processen, ifrån första träffen där Henrik hade en realistisk bild över lägenhetspotentialen tills vi sålde den till ett rekord pris. Henrik har varit väldigt tydlig, väldigt bra bemötande, lätt tillgänglig och en bra mäklare att bolla idéer med. Jag kan varmt rekommendera Henrik!
  • Malin N
    Malin N skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Jonas är en toppen kontakt som mäklare. Vi fick massor av hjälp/stöd med vår lägenhetsförsäljning då vi bodde utomlands vid tillfälle för försäljning. Allt kändes säkert och tryggt!
  • Johan Franke L
    Johan Franke L skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Är mycket nöjd med Henriks insats. Han har skött allt ytterst professionellt. En rak & ärlig kommunikation från början till slut. Det har varit mycket lätt att komma i kontakt med Henrik när jag behövde få svar på mina frågor & utifall han inte kunde svara direkt så var han snabb på att ringa eller sms:a tillbaka så fort han fick möjlighet. Jag kan starkt rekommendera Henrik till den som planerar att sälja sin bostad!
  • Kristoffer S
    Kristoffer S skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Mån om kunderna. Trevlig. Lätt att ha att göra med. Lyssnade på våra önskemål och arbetade utifrån det. Vi fick sålt snabbt och ett bra pris!
  • Anders M
    Anders M skrev om HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Mäklarens bemötande var oengagerat.
    Jag var köpare, och direkt efter kontraktsskrivning uppstod diverse problem med nycklar och kontakten med säljaren. Detta kan jag inte beskylla mäklaren för, men däremot beklagar jag att de verkade vara rätt ointresserade av att hjälpa till (enligt dem själva p.g.a. stress, som rimligen berodde på att de hade för många affärer samtidigt). De bröt säkert inte mot några regler, men "det lilla extra" lyste med sin frånvaro fullständigt.
    Mäklaren missade också att peka ut diverse positiva saker med lägenheten vid visningen, t.ex. att det fanns fiber och att föreningens ekonomi förbättrats väsentligt sen senaste årsredovisningen. Detta höll såklart ner priset, vilket knappast kan ses som ett tecken på gott mäklarjobb, även om jag personligen såklart gynnades av det eftersom jag var köpare.
  • Bärbel N
    Bärbel N skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Lagom trevlig, saklig, lättsam
  • Karin B
    Karin B skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Sakligt och adekvat information vid rätt tillfälle så att jag som kund alltid var säker på vad som skulle ske och vad som förväntades av mig.
    Jag behövde inte oroa mig för att ngn skulle missas eller bli fel, alla dok och formalia korrekt etc.
    Henrik är lugn, trevlig och enkel att ha att göra med vilket förenklar samarbete.
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Driftig, noggrann, trevlig, tålmodig och målmedveten!
    Full pott!!
  • Niclas P
    Niclas P skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Jag kan varmt rekomendera Henrik Nyberg som mäklare. Han gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja min lägenhet.
  • Helene R
    Helene R skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    kontakten med Henrik Nyberg har varit tydlig och klar från början till slut .
    Man har mycket frågor och funderingar när man ska sälja/ köpa och Han har varit behjälplig hela tiden . Snabb på att ringa tillbaka om jag hade ringt likaså mailkontakt , vilket jag uppskattar .
    Duktig mäklare som man kände stort förtroende för, det är min uppfattning .
    Med vänlig hälsning, Helene Ragnehag
  • Camelia-silvia K
    Camelia-silvia K skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Vi kontaktade Henrik angående köp av bostadsrätt via mail och han var mycket informativ. Vi upplevde att vi fick ett mycket bra och professionellt bemötande samt snabba svar. Henrik var även mycket tillmötesgående och tålmodig med våra funderingar och frågor.
    Sammanfattningsvis fick vi ett mycket bra bemötande överlag.
  • Petar J
    Petar J skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Trevlig mäklare som alltid är tillgänglig med bra bemötande.
    Rekommenderas starkt !!
  • Mariana K
    Mariana K skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Henrik är en mycket kunnig mäklare som jag med glädje rekommenderar! Som säljare är det viktigt att känna sig trygg med att mäklaren är professionell både kunskapsmässigt och i bemötandet med kunder. Det är enkelt för mig att ge honom betyget 5 av 5!
  • Gabriela S
    Gabriela S skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Henrik har gjort ett utmärkt jobb från allra först början med att snabbt boka in en bra fotograf till att fixa objektbeskrivning och hålla i visningar. Han är ett bra stöd genom hela försäljningsprocessen och det känns tryggt att ha vid sin sina under hela försäljningsprocessen!
  • Matilda B
    Matilda B skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Henrik visste sen tidigare att jag var intresserad av att köpa en 1a i Hagsätra. Han kontaktade angående en lgh som säljaren inte ville lägga ut för visning och frågade om jag var intresserad. Jag tittade på lägenheten några dagar därefter och bestämde mig för att jag ville köpa den. Henrik tillhandahöll all info som jag önskade och var väldigt proffesionell i sitt bemötande och verkade insatt i både objektet och förening. Info som han saknade vid förfrågan tog han reda på och återkom med snabbt. Jag är väldigt nöjd!
  • Dato P
    Dato P skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Trevlig och proffesionell mäklare! Allt gick smidigt, snabbt och jag är riktigt nöjd!
  • Robin Y
    Robin Y skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Vi är väldigt nöjda med Henriks insats i samband med vår lägenhetsförsäljning! Han har dessutom varit väldigt hjälpsam med diverse frågor vi haft under tiden vi sökte hus och alla frågor som kan uppstå osv.
  • Ylva E
    Ylva E skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Bra bemötande av Henrik vid försäljningen av min lägenhet i Älvsjö!
  • Robin L
    Robin L skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Fick ett väldigt bra intryck av Henrik Nyberg direkt från början och han skötte sitt arbete jättebra från början till slut! När jag hade frågor ang lägenheten så svarade han direkt och var väldigt tydlig
  • Sara F
    Sara F skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Jag har varit jättenöjd med Henrik som mäklare. Han har alltid svarat snabbt på mina frågor, varit väldigt trevlig och hjälpsam. Henrik är en mycket duktig och skicklig mäklare!
    Jag kan varmt rekommendera honom och skulle jag i framtiden behöva mäklare igen så skulle jag inte tveka på att ta Henrik!
  • Christian G
    Christian G skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Jonas Eriksson på Husman Hagberg bemötte oss med största möjliga professionalitet. Från första kontakten i telefon till sista avtalsmötet för köpt lägenhet var Jonas mycket aktiv och tillgänglig som många mäklare har svårt att vara. Vi fick känslan av att han brydde sig om oss och verkligen ville hjälpa till i den nya processen. Utöver detta var Jonas extremt kunnig på sitt område och gav oss mycket dyrbar information som en annan mäklare hade undanhållit för oss. Jonas Eriksson vet vad service innebär och vi rekommenderar honom och HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö starkt.
  • Eva K
    Eva K skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Trevligt bemötande! Effektiv och tydlig
  • Kim S
    Kim S skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Trevlig, proffsig och förtroendeingivande. Levde upp till våra förväntningar och efter ett par veckor hade vi fått bud på långt mer än vad vi hoppades på. Rekommenderas varmt!
  • Gustaf F
    Gustaf F skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Som förstagångsköpare fick Jonas med sitt proffsiga men samtidigt varma och trevliga bemötande oss att känna oss trygga och nöjda med vårt lägenhetsköp. Han tog sig tid att svara på våra frågor på ett kunnigt och lättförståeligt sätt och verkade väldigt mån om att affären skulle gå så smidigt som möjligt.

Skulle kunna fortsätta ösa superlativ över Jonas men konstaterar kort och gott att vi utan tvekan kommer anlita Jonas som mäklare den dagen vi vill sälja vår lägenhet. Rekommenderas varmt!
  • Emma H
    Emma H skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Jonas är en väldigt professionell, kunnig och engagerad mäklare. Vi kände oss trygga under hela processen med köp av lägenhet. Jonas är otroligt sympatisk, trevlig och hjälpsam! Vi kunde inte vara mer nöjda. Rekommenderar Jonas varmt!
  • Jawad Z
    Jawad Z skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Jag fick ett jätte bra bemötande och kände mig trygg under hela processen av att köpa en lägenhet. Jag kommer definitivt fortsätta samarbetet.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Jonas Eriksson är en mycket bra mäklare! Nu har han hjälpt oss genom två försäljningar och vi är nöjda kunder. Jonas för sig på ett professionellt sätt och genomför sitt arbete med både värme och medmänsklighet.

Han är tydlig, ser till att hålla oss informerade på ett bra sätt genom försäljningsprocessen och ger sig inte i första taget för att genomföra en bra affär. Samtidigt verkar han ytterst mån om köparna så att båda parter blir nöjda.

Jag rekommenderar att anlita Jonas som mäklare.
  • Qiaohong W
    Qiaohong W skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    I am very happy with Jonas Eriksson and his assistant broker Charlotta Westin. From the initial meeting to the signing of the sales contract they have been very reliable and responsive. They gave us many good suggestions along the process. There were last-minute requests from potential buyers of our apartment and they accommodated it diligently and professionally, always keeping us in the loop. At the end both us and the buyers are very happy with the deal and with their service. I find Jonas a trustworthy broker and will recommend him to friends who would consider to sell properties in the neighborhood.
  • Lars W
    Lars W skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    När man köper (eller som jag, säljer) sin lägenhet, är det en av livets största affärer. Stressfaktorn kan lätt bli hög, med papper, avtal, faktauppgifter, prat med banken, föreningens styrelse, städning, fotografering, visningar, frågor och svar. (Dessutom finns det säkert redan från början en grad av nervositet i samband med flytten.)

Därför blev jag så innerligt glad och tacksam för fastighetsmäklaren Jonas uppställ. Med sitt lugna och metodiska sätt tog han mig genom hela processen, från första kontakten hela vägen till överlämning till köparen. Tack, Jonas, för att du ställt upp så bra. Jag uppskattar verkligen det. Och till dig som läser det här: om du söker efter en riktigt bra mäklare som dessutom är trevlig och lätt att ha att göra med, så kan jag varmt rekommendera Jonas. (Dessutom är han från Norrland = bonuspoäng!)
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Utan tvekan den trevligaste och bästa fastighetsmäklare jag mött!
  • Jan H
    Jan H skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Professionell, kunnig och bra att ha att göra med...
    Kan gärna rekommendera honom!
  • Asmerom B
    Asmerom B skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Grym mäklare som har koll och hjälper en genom hela processen
  • Pablo C
    Pablo C skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Henrik Nyberg har skött sitt arbete exemplariskt. Mycket duktig mäklare. Jätte bra kundkontakt. Vi är super nöjda. /Pablo & Camilla.
  • Bennet R
    Bennet R skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Henrik var både förtroendegivande och proffisionell. Hög tillgänglighet och hjälpte till med allt som behövdes göras. Det är skönt då man själv hade ingen erfarenhet av detta. Hela affären löpte på utmärkt och jag fick information om läget regelbundet under hela perioden på ett utmärkt sätt och även med råd. Jag/vi är mycket nöjda med Henrik. Mvh Bennet
  • Emil J
    Emil J skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Väldigt tillmötesgående och snabb på att svara på de frågor som vi hade!
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Efter att ha träffat 4 andra mäklare inför min lägenhetsförsäljning föll valet på Henrik Nyberg & HusmanHagberg. Henrik lyssnade in min situation och gav förslag på ett konkret upplägg baserat på hur min situation såg ut och visade en otrolig motivation och entusiasm genom hela affären.

Eftersom det var första gången jag sålde en lägenhet kändes det tryggt att Henrik kunde besvara mina frågor på ett väldigt kompetent och utförligt sätt.

Försäljningen gick otroligt bra, långt över min egen förväntan, och jag är mycket nöjd. Jag kommer att anlita Henrik nästa gång jag ska sälja.
    Tack för ett mycket bra jobb!
  • Zelal B
    Zelal B skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    En otroligt sympatisk och hjälpsam mäklare som jag har fått ett stort förtroende för.
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Vi sålde nyligen en bostadsrätt via Jonas.
    Vår upplevelse är att han är mycket kunnig och har ett professionellt arbetssätt gentemot både säljare och köpare,
    vilket ger en stor trygghet i affären.
    Han är lugn och sansad , stort engagemang och med ett mycket trevligt bemötande.
    Ställer gärna upp som bollplank och är anträffbar nästan när som
    helst på dygnet.
    Vi rekommenderar honom starkt och har redan för egen del anlitat
    honom för ytterligare en försäljning.
  • Rasmus W
    Rasmus W skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Jonas var vår mäklare när vi sålda vår 3:a på Liljeholmskajen. Jonas var rakt igenom seriös och proffsig, samt säkerställde att vi fick ett bra pris och inget strul.
    Jag ger Jonas mina bästa rekommendationer.
  • Eric B
    Eric B skrev om HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Om man önskar en mäklare som har noll engagemang för att vara anträffbar och tillmötesgående är det här mäklaren för dig. Hon svarar inte på mail, telefonsamtal och om man har tur på sms. Om man ställer 2 frågor svara hon på en. Hon sålde dock vår bostad till ett bra pris men det var mer bostaden som sålde sig självt än något annat. Hon var dock ganska billig så min gissning är att hon har för många kunder på en gång, man får vad man betalar för!
  • Elisabeth M
    Elisabeth M skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Otroligt enggerad mäklare, men samtidigt mycket följsam och ödmjuk. Rekommenderar Jonas varmt!
  • Erica L
    Erica L skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Jag är jätte nöjd med att ha haft Henrik Nyberg som mäklare. Han är alltid trevlig och lätt att få tag på samt behjälplig med att svara på frågor. Jag kan varmt rekommendera att välja honom som mäklare!
  • Stephen W
    Stephen W skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Jag skulle varmt rekommendera Henrik till alla jag känner. Mycket vänlig och väldigt bra kontaktmässigt! Husmanhagberg får alla tummar upp
  • Linda E
    Linda E skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Förtroendeingivande och väldigt lugn. Trevlig.
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Det funkade väldigt bra med Jonas. Han gav mkt bra förslag på saker att tänka på innan försäljning och ingav ett stort förtroende och va alltid väldigt tillmötesgående.
  • Staffan D
    Staffan D skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Jonas var tillgänglig och lyhörd genom hela säljprocessen. Har bra koll på bostadsmarknaden i allmänhet och Hägersten i synnerhet.
  • Stig J
    Stig J skrev om Rasmus Löfgren en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Mäklartjänst. Allt fungerade toppen under hela processen. Vi är mycket nöjda med allt!
  • Johan L
    Johan L skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Jag anlitade Jonas Eriksson när jag skulle sälja min lägenhet.

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Felfritt under hela processen.

HÄGERSTENSVÄGEN 138, 126 49 Hägersten