HusmanHagberg Hägersten

HusmanHagberg Hägersten, sid 2

Här i Hägersten finns vi mäklare på HusmanHagberg på plats och hjälper dig gärna att hitta ett boende här eller i Skärholmen eller Liljeholmen. Vi har koll på områdena och brinner verkligen för bostadsaffärer och nöjda kunder.

Vi är inte bundna till varken banker eller försäkringsbolag, och därför kan du som kund få en affär anpassad helt efter dina egna förutsättningar eller önskemål. Kontakta oss om du vill göra en affär som går tryggt och säkert till. Varmt välkommen till oss så hjälper vi till!

Läs vad 112 kunder tycker om HusmanHagberg Hägersten 2

• 31.0 m²
    2019-12-30
    Bra bemötande, kunnig, hade svaren, snabb
  • Christer G
    • 31.0 m²
    2019-12-28
    Kunnig, Professionell och trevlig!

Tredje affären med samma mäklare!
    2019-12-26
    Enkel. Rakt på. Effektiv. Tillmötesgående. Vänlig. Professionell.
    • 50.0 m²
    2019-12-25
    Sålde en 2:a med hjälp av Johan. Han visade stor kunskap kring mitt bostadsområde , kring marknadsläget och ett brinnande intresse för bostadsaffärer. Han var lättillgänglig och gav snabb återkoppling.
    2019-12-23
    Trovärdig, energisk och effektiv!
    2019-12-22
    Sålt lägenhet. Mycket nöjd. Allting blev bra och fick mycket hjälp och support av min mäklare.
    • 2.5:a
    • 51.0 m²
    • Hökmossen
    2019-12-19
    Jag har köpt och han förstod vad jag behövde och hade något på gång efter mina behov av storlek och pris. Det blev jättebra.
  • Per-Erik Lennart Ö
    skrev om HusmanHagberg Hägersten
    2019-12-08
    Vi sålde vår villa i Mälarhöjden med hjälp av en fantastisk mäklare på HusmanHagbergs kontor i Hägersten/Aspudden - Jennie Göthlin! Hon var med oss varje dag under skeendet som tog mer än ett år, kunnigt, engagerat, varmt och oförtrutet arbetade hon för oss för att det hela skulle genomföras på allra bästa sätt. Vi är ytterst tacksamma att vi råkade komma i kontakt med henne och fick allt det stöd och den vägledning, som vi behövde, för att gå i land med den stora, långa och bitvis kämpiga processen. Vi kan inte tänka oss att ni kan hamna i bättre händer, om ni har för avsikt att göra fastighetsaffärer. Jennie är en pärla!!!
    2019-11-20
    Jag sålde min 1: a på 35kvm i Telefonplan
    Jag tycker jag blev genomgående bemött professionellt av mäklaren.
    Jag hade förväntningar att lägenheten skulle komma upp till en viss summa vilket också levererades av mäklaren.
    Allt som allt så var det en väldigt smidig process och proffsigt behandlat.
    • 74.0 m²
    2019-11-12
    Sålt 3 rum, 74 kvm, Hägerstensåsen
    Professionellt bemötande, inlyssnande erfaren och kunnig mäklare
    Tillgodosåg både säljarens och köparens intressen
    Inte framfusig, skapade trygghet hos båda parter
    Känsla for färg, form och design, bra kontakt med stylist
    Snabb när det blev skarpt läge, affärsmässig
    Priset överträffade med råge mina förväntningar, mycket nöjd
    Köparen också mycket nöjd
    Mina allra bästa rekommendationer
    • 74.0 m²
    2019-11-06
    Har anlitat samma mäklare från H&H flera gånger tidigare och är nöjd även denna gång när det gällde försäljning av lägenhet.
    • 104.0 m²
    2019-11-03
    Sålt bostadsrättslägenhet, 4 rum, Midsommarkransen, Stockholm.
    Mäklaren var mycket engagerad i försäljningen och vi fick bra hjälp med både fotografering och annonsering.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar på både bemötande och hantering av försäljningsprocessen.
    Vi hade nog tur både i valet av mäklare och med slutpriset!
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Hägersten
    • 93.0 m²
    • Bredäng
    2019-10-26
    Har köpt ett radhus genom mäklaren. Han kändes realtivt opåläst kring saker om bostaden/området/kostnader. Förminskade vissa saker som vi påtalade. Gav oss inte alla uppgifter om kostnader för boendet, påstod att han inte hade de vid upprättandet av prospektet. Informerade dessutom endast säljaren om att flyttstädning inte ingick i köpet, och tog bort det ifrån avtalet utan att meddela oss, varför vi fick bekosta det ur egen ficka. Hade en nonchalant, lite lat och icke ursäktande stil. Vi tror att vi köpte vårt radhus för mindre än vad det var värt, tack vare mäklarens lama insats. Så vi är ju nöjda över en bra affär för egen del, även om vi stundtals känt oss lurade. Men hade det varit vår mäklare hade vi nog inte känt oss lika nöjda.
    • 32.0 m²
    • Gröndal
    2019-10-23
    Ett mycket proffsigt bemötande både inför och efter försäljningen av min lägenhet.
    2019-10-08
    Sålde min lägenhet på Tellusborgsvägen 90.
    Patric är en flexibel och tillmötesgående mäklare som hade svar på de frågor jag hade i samband med försäljningen.
    Inget negativt att invända.
    • 45.0 m²
    • Västertorp
    2019-09-25
    Jag köpte en lägenhet på Personnevägen 102 och fick en jättebra visning av lägenheten och mycket bra information, kändes ärligt och tryggt.
    Detta var min första lägenheten jag köpt och mäklaren stöttade bra och förklarade hur allt gick till på ett bra sätt så att jag förstod.
    2019-09-25
    Riktigt proffsig och bra mäklare. Skapade bra personkemi och trygghet under hela affären.
    2019-09-24
    Stort kunnande, proffsigt mottagande kan bara säga positiva saker om Johan som hjälpt mig.
  • Christina M
    • 37.0 m²
    2019-09-20
    Philip får mina allra bästa rekommendationer!
    Han är proffsig, engagerad, rak/ärlig, tydlig och återkopplar alltid. Han skötte försäljningen av min lägenhet vilket kändes tryggt från början till slut. Innan dess hjälpte han mig även att hitta nytt boende. Den stöttning och rådgivning jag fick var guld värda.
    • 5:a
    • 114.0 m²
    2019-09-06
    Jennie var strålande rakt igenom!
    Vi har köpt en 5:a i Hägersten. Har tidigare haft kontakt m många mäklare i jakten på en större lägenhet. Jennie utmärkte sig verkligen som tydlig med all information samtidigt som hon var trevlig i bemötandet och snabb i återkoppling.
    • 5:a
    • 114.0 m²
    2019-09-06
    Jennie Göthlin hjälpte oss att sälja vår femma i Axelsberg. Kan bara ge henne de bästa rekommendationerna. Engagerad, proffsig, påläst, har stenkoll på allt. Vänlig och jordnära. Vi är nöjda med allt inklusive priset vi fick för lägenheten.
    • 45.5 m²
    • Liljeholmskajen
    2019-08-05
    Patric hjälpte oss att sälja vår lägenhet om 2 rum. Mäklaren var väldigt kunnig och hjälpsam under hela processen.
    Mäklaren bemötte alla förväntningar vi hade på honom. Återkopplingen var bra, priset som vi fick var vi nöjda med och affären var smidig.
    • 65.0 m²
    • Liljeholmen Centrum
    2019-06-28
    Har köpt bostadsrätt. Mycke trevlig och tilgängelig mäklare, god info, och förklarar noga mtk på vår första bostadsköp, så vi hade mycke frågor.
    Generelt mycke nöjd.
    • 65.0 m²
    • Liljeholmen Centrum
    2019-06-28
    Mäklaren var super skicklig, ödmjuk, lyssnade och svarade när man behövde komma i kontakt med honom.
  • Anna I
    2019-06-26
    Sålde en 2:a i Aspudden. Rekommenderar verkligen Jennie, en toppenmäklare som hade stort engagemang för vår affär från början till slut. Gav oss tydlig information innan och efter visning. Utstrålar bra energi och har goda kunskaper om området och bra kolla på vår förening! Nöjda säljare!!
    2019-06-25
    Vi tog hjälp av Jennie då vi sålde vår lägenhet i Aspudden. Fick ett bra bemötande och hon gav klara direktiv över vad som gällde och hur vi skulle gå tillväga med vår försäljning. Var en smidig försäljning.
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Hägersten
    • 107.0 m²
    • Mälarhöjden
    2019-06-25
    Vi har köpt hus och är mycket nöjd med vår mäklare. Hon har varit mycket kunnig och hjälpt oss med frågor och sett till så att vi fått göra dem undersökningar vi velat. Alltid haft positivt bemötande och en ovärderlig länk mellan köpare och säljare. Kan varmt rekommendera henne.
  • Henrik B
    2019-06-15
    Patric Olsson, HusmanHagerg Hägersten, var mäklare vid försäljning av en lägenhet i Aspudden.
    Ska du sälja en lägenhet i området rekommenderar jag definitivt att du anlitar Patric. Han har mycket bra koll på området, bra på att värdera korrekt. Han är lätt att kommunicera med och har ett tydligt kundfokus. Han lägger sig även vinn om att vara helt öppen, ärlig och sanningsenlig mot spekulanterna, vilket både inger förtroende och minimerar risken för komplikationer.
    Jag fick även hyfsat betalt för bostaden (rekord i kvadratmeterpris detta år, än så länge vid halvårsskiftet.)
    Ska du köpa en lägenhet där Patric är mäklare kan du känna dig trygg med hans kunnande, integritet och vilja att mäkla en affär där alla parter blir nöjda.
    • 105.0 m²
    • Örnsberg / Aspudden
    2019-06-15
    Kan marknaden, utgår från kundens önskemål.
    • 92.0 m²
    • Sätra - Skärholmen
    2019-06-08
    Patric was great. Recommended.
    • Älvsjö - Långbro
    2019-06-05
    Vi har sålt en tvåa i Älvsjö på 53 kvm. Vi har fått jättebra stöd av vår mäklare. Han har gjort allt och lite till för att få vår såld.
    • 103.0 m²
    • Hägerstenshamnen/Örnsberg
    2019-06-03
    Uppskattar bemötandet! Väldigt personligt och inte så mäklar-sliskigt, (vilket ofta känns förlegat).
    • 103.0 m²
    • Hägerstenshamnen/Örnsberg
    2019-06-02
    Jag har under denna vår sålt två trerummare i Hägersten med mycket god hjälp av Jennie Göthlin. Jennie är kunnig, erfaren och rutinerad. Hon och hennes kollega fotografen/stylisten Jeanette har med sin positiva attityd , flexibilitet och hjälpsamhet bidragit med tips och råd inför fotografering och visning. Jag kan varmt rekommendera dem båda.
    2019-05-30
    Köpte lägenhet, 35 kvm. Trevligt bemötande. Inte liga sliskig och dryg som många mäklare. Hjälpsam och svarar när jag ringer. Försökte inte pressa upp priset till vansinne.
    • 3.5:a
    • 87.0 m²
    • Aspudden/Hägerstensåsen
    2019-05-27
    Jag sålde en 4 a på Hägerdtensåsen. Budgivningen drog ut på tiden men mäklaren var ett bra stöd genom hela processen. Personlig och engagerad.!
    • 69.5 m²
    2019-05-22
    Jag och min sambo köpte större lägenhet i samma område som vi bor idag av Jennie Göthlin. Vi upplevde Jennie som mycket profesionell, trevlig och kunnig.

Vi vill ge våra varmaste rekommendationer till HusmanHagberg i Hägersten och framför allt till Jennie :)
    • 71.7 m²
    2019-05-20
    Svår att nå och få svar. Relativt oengagerad.
    • 71.7 m²
    2019-05-18
    Rekommenderar Johan till alla. Han är kunnig, förtroendeingivande, social och karismatisk.
    • 2.5:a
    • 63.0 m²
    • Gröndal
    2019-04-29
    Jag har sålt min bostad.
    Patric Olsson var väldigt lugn och förtroendegivande under hela processen. För mig har det varit väldigt viktigt att det varit ett öppet och rakt samarbete där jag känner att jag får rådgivning i de olika stegen i processen men ändå möjligheten att själv bestämma hur jag vill gå vidare. Det kändes väldigt skönt att sedan höra att även köparen var nöjd med processen.
  • sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Hägersten
    • 82.0 m²
    • Mälarhöjden
    2019-04-26
    Hej, hittills allt bra Men det återstår en del så jag svarar gärna när försäljningen är helt klar.
    Vänligen
    Per Lindh
  • Jeni H
    • 29.0 m²
    2019-04-26
    Jag sålde min 1a i Fruängen med hjälp av er.
    Jag hade tidigare varit i kontakt med min mäklare för några år sedan. Då bemötte han mig på ett väldigt proffesionellt sätt och fick mig att känna mig trygg med honom.
    Därför anlitade jag samma mäklare nu.
    Jag är mer än nöjd med hela upplevelsen och mina förväntningar.
    Rekommenderar er starkt!
    • 55.0 m²
    • Västertorp
    2019-04-24
    Mäklare som hjälpte mig hade tålamod och var lyhörd. Jag är nöjd med hans hjälp. Tack Patric!!
    • 72.0 m²
    • Gamla Midsommarkransen
    2019-04-23
    Kunnig, trevlig och tillmötesgående!
    • Västertorp - Hägerstensåsen
    2019-04-19
    Köpte en lägenhet i Hägersten! Blev bemött av en snäll mäklare som var lätt att förstå !
    • Västertorp - Hägerstensåsen
    2019-04-17
    Köpt en lägenhet. Mäklaren var tydlig, korrekt,
    och tillmötesgående. Mäklaren hade ett lugnt och väldigt proffsigt sätt att vara. Vi kände oss trygga och väldigt nöjda!
    • 75.5 m²
    • Kungsängen Centrum
    2019-04-13
    Allt var på topp med stor belåtenhet. Gör det lilla extra. Mina varmaste rekommendationer.
    • 84.0 m²
    • Liljeholmskajen
    2019-04-05
    Superbra mäklare!
    Hjälper till med allt från styling, fotografering, försäljning.
    Jättenöjd!
    • 98.0 m²
    • Vårberg/Skärholmen
    2019-04-02
    Mycket bra, snälla, kunniga och hjälpsamma
    • 72.0 m²
    • Örnsberg/Aspudden
    2019-03-26
    Lägenhet. Bra bemött av mäklare som kunde svara på samtliga frågor och kändes påläst. Mäklaren drev affären framåt Istanbul att han kändes påflugen. Dialogen kändes ärlig och jag tror att även säljare var nöjda med affären.
    2019-03-26
    Philip Johansson Krajacic hjälpte oss att sälja en bostadsrätt ( 2rok). Philip gav alltid ett proffisionellt och lungnade bemötande. Han är en god kommunikatör och höll oss uppdaterade och var alltid noggran. Han lämnade inget åt slumpen. Philip är en mäklare du vill ha vid din sida när du ska sälja din bostad!