HusmanHagberg Täby

• BadgeSevenYears
1 220
Llama 08-768 31 00 Compartir

About company

På HusmanHagbergs kontor i Täby hittar du fastighetsmäklare med ett engagemang utöver det vanliga. Vi som jobbar här har bostäder som största passion, och vi har all den kunskap som krävs för att hjälpa dig hitta rätt. Vi hör till en kedja med hela 90 kontor runt om i Sverige och självklart är vi inte bundna till en viss bank...

1220 omdömen om HusmanHagberg Täby

Sedan starten hos Reco 2017

Anna Viktoria Henriette L
Vendió su casa con ayuda de Pernilla Darin parte de HusmanHagberg Täby
Gribbylund

Pernilla är otroligt kunnig, driven, hjälpsam och lösningsfokuserad. Vi har känt oss så väl omhändertagna genom hela processen. Vi rekommenderar verkligen Pernilla när det är dags att sälja bostad!

Emil G
Compró su casa con ayuda de Victor Isaksson parte de HusmanHagberg Täby
Trädgårdsstaden-Byle

Victor är en otroligt duktig och påläst mäklare. Dom få sakerna han inte hade koll på tog han fram info på direkt. Toppen kille!

Bengt Thomas L
Vendió su casa con ayuda de Linda Tingvall parte de HusmanHagberg Täby
Ormsta

Bra och korrekt vägledning under en svår marknad, en befintlig spekulantlista och rätt åtgärder för att få kontakt med fler köpare resulterade i en lyckad försäljning av mitt hus.

Natalie F
Vendió su casa con ayuda de Inger Olsson parte de HusmanHagberg Vallentuna

Gav oss realistiska förväntningar inför försäljningen av vårt hus. Lugn och förtroendeingivande.

Marie P
Vendió su apartamento con ayuda de Andre Garemani parte de HusmanHagberg Täby
Täby Centrum

Hjälpsam, professionell och tillgänglig.

Svar från Andre Garemani

Oerhört glad att jag fick förtroendet att sälja er bostad. Tack för dina ord!

Marika H
Vendió su apartamento con ayuda de Victor Isaksson parte de HusmanHagberg Täby
Näsbypark - Norskogen

Positivt och trevlig, framåt och driver mot resultat, ärlig och bra rättspatos.

Linda Sophie L
Ormsta

Väldigt bra kontakt från start till slut. Jesper återkopplar och kommer med alternativ under hela processen, vi kände oss trygga och sedda genom hela resan. En klippa helt enkelt. Vi rekommenderar Jesper alla dagar i veckan!

Simon E
Näsbydal

Hon va trevlig och lätt att prata med. Va inga konstigheter alls. Allt gick fort och smidigt

Nicolas S
Vendió su apartamento con ayuda de Rebecca Lindgren parte de HusmanHagberg Vallentuna
Vallentuna

Rebecca är en trevlig, professionell och mycket engagerad mäklare. Hon spred trygghet genom hela processen och vi vill varmt rekommendera henne. Tack Rebecca du är en riktig stjärna! ⭐️

Svar från Rebecca Lindgren

Tack snälla Nico för ditt omdöme! Har varit så trevligt och kul att få hjälpa er med försäljningen!

Dan G
Vendió su casa con ayuda de Fredrica Glatstein parte de HusmanHagberg Täby
Kragstalund

Proffesionell, påläst och pedagogisk. Jag har både köpt och sålt via Fredrica, lika nöjd båda gångerna.

Svar från Fredrica Glatstein

Tusen tack för Reco och också jag ska säga tack för ett fint samarbete! Du gjorde ett bra jobb med att vara noggrann och tillgänglig vilket gjorde mitt arbete lättare. En toppensäljare, tack Dan! :)

Lars O
Lovisedal

Lugn och saklig, mycket professionell både mot köpare och säljare!

Magnus L
Compró su casa con ayuda de Jesper Lindqvist parte de HusmanHagberg Vallentuna
Ormsta

Mycket proffsig. Tydlig och hjälpsam på ett mycket bra sätt. Man kände sig som köpare trygg under hela resan.

Maria Christina M
Vendió su casa con ayuda de Pernilla Darin parte de HusmanHagberg Täby
Ormsta

Pernilla är en toppenmäklare, informativ, snabb och alltid tillgänglig för frågor funderingar.

Jan Olof O
Näsbypark

Hej. Mycket positivt.visade god kunskap.om mäkleriet, men också en relationsskapande förmåga.Både Anita jag ger fem plus.

Ulla-Britta S
Vendió su apartamento con ayuda de Linda Tingvall parte de HusmanHagberg Täby
Åkerbyparken

Linda har skött sitt uppdrag förträffligt. Hon är kunnig och mycket tillmötesgående. Har bra kontakt med kunder. Anpassningsbar vad gäller tider för visning etc.. Rekommenderar henne på det varmaste. Med vänlig hälsning Ulla-Britta Sjöström

Mimmi L
Compró su apartamento con ayuda de Rebecca Lindgren parte de HusmanHagberg Vallentuna

Snabb på att svara, villig att ta reda på information från brf. Bra!

Svar från Rebecca Lindgren

Tack Mimmi för ditt omdöme! Hoppas du kommer trivas kanon i nya bostaden :)

Helena S
Vendió su casa con ayuda de Jesper Lindqvist parte de HusmanHagberg Vallentuna

Jesper Lindqvist är skicklig, trevlig och engagerad samt höll oss säljare informerade kontinuerligt genom hela säljprocessen. Vårt hus blev snabbt sålt och vi är mycket nöjda!

Alexander D

Klockren process, inget strul och tydlig information under affären.

Svar från Rebecca Lindgren

Tack Alexander för ditt fina omdöme! Håller tummarna att ni hittar något bra i Skåne nu :)

Mathilda F
Compró su apartamento con ayuda de Jesper Lindqvist parte de HusmanHagberg Vallentuna
Bällsta

Genuin, ärlig och riktigt trevlig mäklare. Han var otroligt hjälpsam och vi kunde inte varit mer nöjda! Han tar sig tiden att samtala och förklara. Klockren mäklare. Vi kommer definitivt kontakta Jesper när det är dags att sälja/köpa igen!

Anna-Carin Linnea L
Vendió su casa con ayuda de Victor Isaksson parte de HusmanHagberg Täby
Täby kyrkby

Vi fick väldigt bra bemötande av Victor. Trevlig, kunnig och hjälpsam! Han förstod vår situation och lyckades leva upp till våra förväntningar.

Jonny Peter J
Compró su apartamento con ayuda de Andre Garemani parte de HusmanHagberg Täby
Täby park

Lugn och förtroendegivande. Saklig och metodisk.

Svar från Andre Garemani

Tackar ödmjukast för att du tog dig tiden att recensera mig.

Leif H

Jesper är väldigt engagerad och seriös både som kontakt när vi köpte och nu när vi skall sälja!

Jie W
Compró su apartamento con ayuda de Victor Isaksson parte de HusmanHagberg Täby

Mycket tålmodig och professionell

Wilhelm H
Skarpäng

Tummen upp för bra service! Ordnade kontakt med besiktningsman en söndag! Wow

Svar från Fredrica Glatstein

Tusen tack för den feedbacken, Wille!

Håkan B
Vendió su apartamento con ayuda de Victor Isaksson parte de HusmanHagberg Täby
Roslags Näsby

Tydlig, kunnig och alltid nåbar

Getachew A
Vendió su apartamento con ayuda de Inger Olsson parte de HusmanHagberg Vallentuna
Kragstalund

Hej jag har träffat henne när jag köper lägenhet sen jag har hennes kontakt sen när jag vill sälja min lägenhet kommer kontakta henne. Hon är väldigt snäll och hjälpa sam.

Kaspars M
Compró su casa con ayuda de Jesper Lindqvist parte de HusmanHagberg Vallentuna
Nyby

Jesper lämnade ett mycket positivt intryck med sitt professionella men samtidigt personliga bemötande, han var tillgänglig när det behövdes och han visade hög emotionella intelligens. Det var en stressig budgivningsprocess, men Jesper skötte försäljningen på ett smidigt och kontrollerat sätt.

Cecilia B
Nyby

Jesper är en oerhört professionell, närvarande, duktig och engagerad mäklare. En husförsäljning är påfrestande på många sätt, men med hjälp av Jesper gick processen väldigt smidigt med toppenresultat. Jag kan varmt rekommendera honom.

Michael V
Vallentuna

Bra uppstyrt och förklarade allt bra!

Svar från Rebecca Lindgren

Tack Michael för ditt trevliga omdöme! :) Var jättetrevligt att få hjälpa er hitta en bostad!

Wilhelm O
Vendió su apartamento con ayuda de Jesper Lindqvist parte de HusmanHagberg Vallentuna
Kragstalund

Fantastiskt mäklare som jag varmt kan rekommendera!

Fredrik V
Kragstalund

Väldigt duktig och kunnig kille, inte för på. Men märktes ibland att han hade mycket att stå i , lite stressad 😆

Sophia V
Vallentuna

Bra bemötande, svarade på alla de frågor vi hade. Otroligt trevlig och extra + för hennes fotograf som tar så sanningsenliga bilder. Som helhet, otroligt bra mäklare.

Svar från Rebecca Lindgren

Tack Sophia för ditt fina omdöme! Hoppas du kommer trivas toppenbra i ditt nya hem :)

Frederik Heinrich B
Sörgården

Rebecca är en jättebra och mycket trevlig mäklare och jag som köpare rekommenderar henne. Vi deltog i flera visningar av andra mäklare och då kändes det i enstaka fall att man slösade bort tid då bostaden såg helt annorlunda ut i realiteten - detta har inte hänt med Rebecca. Hennes annonser och broschyrer som vi har sett är bra och enligt det som vi har sett när vi gick på visningar. Hon är också mycket duktig och kunnig och hon kunde svara snabbt och konkret på alla våra frågor. Då det var vårt första bostadsköp hade vi...

Svar från Rebecca Lindgren

Tack snälla Frederik för ditt trevliga omdöme! Hoppas och tror verkligen att ni kommer trivas i Vallentuna och ert nya och fina hem :) Varmt välkomna till Vallentuna!

Clara S
Vendió su apartamento con ayuda de Andre Garemani parte de HusmanHagberg Täby
Roslags Näsby

Utan tvekan är Andre den bästa mäklaren jag haft. Duktig, trevlig, jobbar hårt, men framför allt kan man både som säljare och köpare lita på honom och känna sig trygg. Rekommenderar alla som planerar att köpa/sälja att kontakta Andre!

Svar från Andre Garemani

Tack för dina värmande ord. Vi ses i nästa affär :-)

Greta K
Sörgården

Rebecca är mycket professionel, lyhörd och jordnära mäklare! Varmt rekommenderas!

Svar från Rebecca Lindgren

Tack Greta för ditt fina omdöme! Varmt välkomna till Vallentuna :)

Linda Sophie L
Escribió sobre Rebecca Lindgren parte de HusmanHagberg Vallentuna

Det blev en snabb affär och Rebecca är också snabb att återkoppla så allt löste sig smidigt och bra.

Svar från Rebecca Lindgren

Hej Linda! Tack för ditt omdöme, hoppas ni kommer trivas i nya bostaden :)

Linda L
Skarpäng

Fredrica är en otroligt engagerad och väl insatt mäklare med en stor kunskapsbank. Vi är otroligt nöjda med köpet av vårt första hus via henne :)

Svar från Fredrica Glatstein

Vad roligt. Ni kommer trivas så bra i Skarpäng, det vet jag! Tack, Linda!

Elin B
Sörgården

Rebecca har varit fantastisk! Hela tiden skickat uppdateringar, varit närvarande och lyssnat på hur vi känner/vad vi vill. Vi är SÅ nöjda och kommer återkomma den dagen det blir dags för en försäljning igen 🥰

Svar från Rebecca Lindgren

Tack snälla Elin för ditt fina omdöme! Har varit så himla trevligt att få hjälpa till med er försäljning, nu håller vi utkik efter nästa bostad :)

Christina G
Näsbypark - Norskogen

Kunnig, snabb återkoppling proffsigt bemötande

Maria H
Vendió su casa con ayuda de Victor Isaksson parte de HusmanHagberg Täby
Trädgårdsstaden-Byle

Bra på alla sätt, återkopplar, informerar etc Över förväntan

Maria M
Ormsta

Vi har fått professionell hjälp från start till mål i vår affär. Det har varit mycket korrespondens under vägen och alltid med en positiv attityd och en oerhörd hjälpsamhet. Vi är väldigt nöjda.

Pernilla B
Centrum

Jätteduktig och driven. Verkligen mån att säljaren ska känna sig trygg med att hitta en pålitlig köpare. Blev glatt överraskad hur fort det gick att sälja.

Svar från Rebecca Lindgren

Tack Pernilla för ditt snälla omdöme :) Var jättetrevligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad!

Klas P
Compró su casa con ayuda de Victor Isaksson parte de HusmanHagberg Täby
Trädgårdsstaden-Byle

Alltid tillgänglig och återkopplar snabbt med ett leende på läpparna!

Camilla B
Escribió sobre Rebecca Lindgren parte de HusmanHagberg Vallentuna

Vi är jättenöjda med Rebecka som mäklare!!! Hon har varit alert och hjälpsam i alla lägen. Hon är en supertrevlig mäklare som vi varmt kan rekommendera!

Svar från Rebecca Lindgren

Tack Camilla för ditt fina omdöme! Har varit jättetrevligt att få hjälpa er med försäljningen. Kram!

Dan G
Kragsta

Trevligt och proffsigt bemötande som ingav förtroende.

Svar från Fredrica Glatstein

Tack Dan, att du skrev en reco! Hoppas vi ses snart.

Gabriella L
Centrum

Bra kommunikation, snabb och smidig affär

Svar från Rebecca Lindgren

Tack Gabriella för ditt fina omdöme! Stort grattis till din nya och fina bostad, hoppas du kommer trivas :)

Sona C
Vendió su casa con ayuda de Fredrica Glatstein parte de HusmanHagberg Täby
Kragsta

Vi har både köpt av och sålt med Fredrica. Fredrica är professionell, påläst, tillgänglig och hjälpsam. Jag har stort förtroende för henne och kan varmt rekommendera henne. Om jag säljer igen är hon den förta mäklaren jag kontaktar.

Svar från Fredrica Glatstein

Tusen tack för rekommendationen! Jag är övertygad om att vi kommer hålla kontakten. Kram till dig.

Inger Margareta K
Vendió su apartamento con ayuda de Pernilla Darin parte de HusmanHagberg Täby
Viggbyholm / Viggbygärdet

Väldigt proffsigt mäklare som har koll på allt samt lättsam vilket gör en väldigt bekväm med sin affär.

Mats Peter Amadeus Å
Täby Centrum

Väldigt lätt att prata med och att boka tid för både visning och skrivning av kontrakt. Hon tydligt beskrev lägenheten och vad som ingår samt så svarade hon i rimlig tid när det kom till fråga om bredband till bostaden. och liknande.

Svar från Rebecca Lindgren

Tack Mats för ditt trevliga omdöme! Hoppas att du kommer trivas toppen i din nya bostad :D

John K
Escribió sobre Rebecca Lindgren parte de HusmanHagberg Vallentuna

Supertrevlig och tillmötesgående, flexibel med extravisningar med mer. Bara positivt att säga.

Svar från Rebecca Lindgren

Tack John för ditt omdöme! Har varit jättetrevligt att få hjälpa er med försäljningen! :)