Indian Guru

Indian Guru

Ring 08-30 17 18 www.indianguru.se
2.8

Välkommen till Guru, en indisk restaurang och bar nära Odenplan i Vasastan med höga ambitioner. Vårat mål är att ge dig en upplevelse av god mat och bra service i en trivsam miljö.

6 omdömen om Indian Guru

Philip P
Skrev om Indian Guru

Bästa indiern i Stockholm! Prisvärt och familjärt. Mycket mer mångfasetterade smaker än vad som är vanligt. Kan varmt rekommendera denna krog.

Katarina P
Skrev om Indian Guru

Stockholms bästa indier! Fantastiskt god mat, magiska drinkar och så trevlig personal! Hit kommer vi att gå många gånger igen!

Heidi M
Skrev om Indian Guru

Efter att ha väntat i över en timme, kom maten (utan ursäkt för förseningen). Tikka Masala var 5 kycklingklumpar i röd, tunn sås. Fullständigt smaklöst. Inga servitriser kom förbi vårat bord under hela måltiden. När vi skulle betala, var vi själva tvungna att gå in till baren. Ingen service där heller. Sämsta restaurangupplevelsen på länge.

torgny g
Skrev om Indian Guru

Riktigt dålig mat, ägaren låtsas ej ha växel för att man skall strunta i sin växel. När jag berättade det för kollegorna hade de råkat ut för exakt samma sak........sämst

Robert
Skrev om Indian Guru

Ingen bra mat den gången jag var där. Känns som indiska restauranger över lag håller på att bli den nya sunkpizzerian där kvaliteten sjunker med tiden. Finns mycket annat i närheten att testa.

Per P
Skrev om Indian Guru

God mat, lite små portioner till förhållandet av priset men en ganska trevlig atmosfär. Uteserveringen känns tyvärr mer Ikea- än Indien-inspirerad.