Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Indian Guru

Indian Guru

Odengatan 87, 113 22 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Guru, en indisk restaurang och bar nära Odenplan i Vasastan med höga ambitioner. Vårat mål är att ge dig en upplevelse av god mat och bra service i en trivsam miljö.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 4 kunder tycker om Indian Guru

• Heidi M
    Heidi M skrev om Indian Guru
    Efter att ha väntat i över en timme, kom maten (utan ursäkt för förseningen). Tikka Masala var 5 kycklingklumpar i röd, tunn sås. Fullständigt smaklöst. Inga servitriser kom förbi vårat bord under hela måltiden. När vi skulle betala, var vi själva tvungna att gå in till baren. Ingen service där heller. Sämsta restaurangupplevelsen på länge.
  • torgny g
    torgny g skrev om Indian Guru
    Riktigt dålig mat, ägaren låtsas ej ha växel för att man skall strunta i sin växel. När jag berättade det för kollegorna hade de råkat ut för exakt samma sak........sämst
  • Robert
    Robert skrev om Indian Guru
    Ingen bra mat den gången jag var där. Känns som indiska restauranger över lag håller på att bli den nya sunkpizzerian där kvaliteten sjunker med tiden. Finns mycket annat i närheten att testa.
  • Per P
    Per P skrev om Indian Guru
    God mat, lite små portioner till förhållandet av priset men en ganska trevlig atmosfär. Uteserveringen känns tyvärr mer Ikea- än Indien-inspirerad.

Odengatan 87, 113 22 Stockholm