Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Tyresö

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Tyresö

3.9

About company

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i Tyresö är din lokala mäklare, vi hjälper dig att värdera, sälja och köpa bostad. Vi är duktiga på att hålla kontakten med människor som vill köpa eller sälja bostad. Därmed erbjuder vi dig en helhetslösning med fastighetsförmedling, försäkringar, bolån och lånelöfte. Detta är någonting...

9 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Tyresö

RAWAH Z
Escribió sobre Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Tyresö

Mäklaren har bevisat oprofessionellitet. Nasims dåliga service, inkompetenta marknadsföring och hans administrativa fel och underlåtenhet att följa korrekta rutiner har skapat mycket oro för mig och min familj i denna försäljningsprocess. Han utnyttjade att jag befinner mig utanför Sverige och gjorde en felaktig annonsnotering med ett lockpris (ca 800 000 kr) lägre än vårt avtal. Han blandade sig i stylingavtalet och lät stylisten inte följa avtalet mellan mig och henne bara för att sälja huset så fort som möjligt. Sedan...

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Sebastian  K

Vi testade flera mäklare innan vi hittade Victoria. Efter endast två visningar drog budgivningen igång och vi fick lägenheten såld för det pris vi ville ha. Victoria är en otroligt duktig mäklare som är som gjord för att sälja lägenheter. Vi kunde inte vara mer nöjda. /Jennifer och Sebastian

Sebastian K gillar detta
Svar från Victoria Dexback

Tusen tack Jennifer och Sebastian för Ert förtroende när ni valde Fastighetsmäklare. Önskar ert varmt lycka till i er nya bostad! Bästa hälsningar, Victoria

Lina T
Escribió sobre Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Tyresö

Riktigt dålig mäklare som kommer anmälas.

Svar från Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Tyresö

Jag förstår din besvikelse att du inte blev köpare av bostadsrätten, men säljaren ville inte vänta 5 dagar med att skriva kontrakt och valde att sälja till en annan budgivare. Det är alltid säljaren som bestämmer till vem han vill sälja och på vilka villkor. Jag är ledsen att du blev missnöjd men hoppas att du förstår säljarens val.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Fredrik K
Escribió sobre Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Tyresö

Mycket professionell och kunnig. Lyckades över vår förväntan, med försäljningen av huset.

Alex C
Escribió sobre Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Tyresö

Trevlig och serviceinriktad,har inget att klaga på

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Ralf S
Escribió sobre Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Tyresö

Mycket proffsig, energisk och kompetent

Barbro Å
Escribió sobre Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Tyresö

En energisk och engagerad mäklare. Han var personlig och proffesionell. Kunnig.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2918 omdömen 4.8 av 2918 omdömen

Sara A
Escribió sobre Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Tyresö

Lyhörd och professionell mäklare, rekommenderar absolut.

Alexander C
Escribió sobre Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Tyresö

Mycket kompetent och bra - skötte försäljningen av vår bostad snabbt och effektivt.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1110 omdömen 4.7 av 1110 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T