Alla kategorier Övrigt Stockholms län Tyresö Lina's Städ

Lina's Städ

Granängsringen 16, 135 44 Tyresö — Visa karta

Lina's Städ är det lilla, personliga och noggranna städfirma som städar med ögat och som alltid ser till ditt bästa.Av oss får du det där lilla extra. Du kan alltid känna dig trygg, eftersom vi har alla viktiga försäkringar om det skulle behövas. Dina nycklar och koder är i säkra händer. Det är alltid samma personal som kommer hem till dig, utom vid sjukdom och ledighet.
Box 6088, 17106, Solna
Mälarvikens Tak & Bygg
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 8 kunder tycker om Lina's Städ

• Anna M
    Anna M skrev om Lina's Städ
    Vi är jättenöjda. Bra service och bra att kommunicera med. Strålande!
  • Dafni T
    Dafni T skrev om Lina's Städ
    We came back to a spotlessly clean apartment! We are extremely pleased and satisfied with the lady that cleaned for us!! We are officially returning customers! Really pleased, thank you very much for the excellent service :)
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Lina's Städ
    Vi blir lika glada och fortfarande förundrade varje gång vi kliver in genom dörren efter städning. Det är så fint och så mycket gjort och man ser verkligen all omsorg de lagt ned. Vi är supernöjda och städningen är verkligen proffsigt utförd! De är också väldigt trevliga och flexibla!
  • Jennie M
    Jennie M skrev om Lina's Städ
    Vi är otroligt nöjda och kommer definitivt att anlita Linas städ kontinuerligt!
  • Jimmy E
    Jimmy E skrev om Lina's Städ
    ...... ingen kommentar

Hur mycket
  • Per A
    Per A skrev om Lina's Städ
    Jag anlitade Lina's Städ efter ett vilt barnkalas. Jag och min fru är mycket nöjda med resultatet. Städaren vi träffade innan vi åkte iväg för att handla var mycket trevlig och resultatet likaså. Kul att slippa städa tycker vi bägge 2. Rekommenderar!!
    Lina's S gillar detta
  • Linnea B
    Linnea B skrev om Lina's Städ
    Jag är jättenöjd med Lina's städ. De var noggranna, proffsiga och slutresultatet var fantastiskt! De var flexibla och anpassade sig efter våra önskemål. Vi kommer anlita dem igen och har redan rekommenderat dem till våra vänner.
    Lina's S gillar detta
  • Lina's S
    Lina's S skrev om Lina's Städ
    Bra Företag! Vi är jätte nöjda!

Granängsringen 16, 135 44 Tyresö