Lina's Städ

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.1

Om företaget

Lina's Städ är det lilla, personliga och noggranna städfirma som städar med ögat och som alltid ser till ditt bästa.Av oss får du det där lilla extra. Du kan alltid känna dig trygg, eftersom vi har alla viktiga försäkringar om det skulle behövas. Dina nycklar och koder är i säkra händer. Det är alltid samma personal som kommer hem till dig, utom vid sjukdom och ledighet.

9 omdömen om Lina's Städ

Visar 9 omdömen med 4.1 i snittbetyg
Eva T
Skrev om Lina's Städ

Oseriösa svarar inte på sms eller påringning. Kommer inte som dom ska . Dock har städningen varit ok. Skulle aldrig rekommendera detta företag. Eva Toldnes

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 491 omdömen 4.5 av 491 omdömen
Badge2024

Jag har anlitat Städgiganten under flera år för båda städning och fönsterputs. Jag är väldigt nöjd. När jag har klagat på nåt har detta gena

Anna M
Skrev om Lina's Städ

Vi är jättenöjda. Bra service och bra att kommunicera med. Strålande!

Dafni T
Skrev om Lina's Städ

We came back to a spotlessly clean apartment! We are extremely pleased and satisfied with the lady that cleaned for us!! We are officially returning customers! Really pleased, thank you very much for the excellent service :)

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 724 omdömen 4.2 av 724 omdömen
BadgeSixYears

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Läs mer omdömen
Jenny S
Skrev om Lina's Städ

Vi blir lika glada och fortfarande förundrade varje gång vi kliver in genom dörren efter städning. Det är så fint och så mycket gjort och man ser verkligen all omsorg de lagt ned. Vi är supernöjda och städningen är verkligen proffsigt utförd! De är också väldigt trevliga och flexibla!

Jennie M
Skrev om Lina's Städ

Vi är otroligt nöjda och kommer definitivt att anlita Linas städ kontinuerligt!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1264 omdömen 4.7 av 1264 omdömen
Badge2024

Flytt transport o flyttstädning av hus. Allt fungerade perfekt från början till slut. Alla höll överenskommen tid o var hjälpsamma. Kanon

Jimmy E

...... ingen kommentar Hur mycket

Per A
Skrev om Lina's Städ

Jag anlitade Lina's Städ efter ett vilt barnkalas. Jag och min fru är mycket nöjda med resultatet. Städaren vi träffade innan vi åkte iväg för att handla var mycket trevlig och resultatet likaså. Kul att slippa städa tycker vi bägge 2. Rekommenderar!!

Lina's S gillar detta
Pribaltika
4.9/5 i betyg av 196 omdömen 4.9 av 196 omdömen
BadgeSixYears

Har använt Pribaltika vid 3 flyttar och de överträffar förväntningarna varje gång! Kan varmt rekommendera dem.

Jonatan W Jonatan W
Läs mer omdömen
Linnea B
Skrev om Lina's Städ

Jag är jättenöjd med Lina's städ. De var noggranna, proffsiga och slutresultatet var fantastiskt! De var flexibla och anpassade sig efter våra önskemål. Vi kommer anlita dem igen och har redan rekommenderat dem till våra vänner.

Lina's S
Skrev om Lina's Städ

Bra Företag! Vi är jätte nöjda!

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen
BadgeEightYears

Köper regelbunden städning. Företagets kundservice är alltid snabba att svara, löser allt på ett smidigt sätt och är trevliga. Kunnig städpe

Filtrera omdömen