Läs vad 11 kunder tycker om M Holms Bilcenter AB 2

2022-09-26 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande av personalen
    2022-09-12 Insamlad av företaget
    Jättetrevliga personal och serviceinriktade . Köpte en Range Rover med fullständigt service , säljaren var jätte hjälpsam och hade levererat bilen med 1 års garanti istället för 6 månader. Tack så jättemycket och kommer att rekommendera er starkt .

Med vänlig hälsning
    Sahar Mohammed
    2022-09-07 Spontant omdöme
    Håll er borta! Går inte att lita på dem.
    Lovar att hålla en bil till mig som de har ute till försäljning då jag har långt att köra. Sen ringer de upp en stund innan vi bestämt och säger att den är såld.
    Sen skyller de på att jag inte betalat handpenning så de är inte skyldiga att hålla den till mig... Så pengar går före vad de lovar på detta företaget, deras ord betyder ingenting!
    Tack för din recension, det är tråkigt att du känner på detta vis, men vi har varken lovat dig att reservera en bil eller är skyldiga att göra så då vi varken har fått in en handpenning som kan styrka att vi måste reservera den för dig. Vi ringde dig dessutom i tid med god framförhållning för att du skulle kunna avbryta din körning till oss. Intresset för våra bilar är högt och det är först till kvarn som gäller.

Du är dock välkommen in till oss igen om du hittar ett annat intressant fordon .

M Holms Bilcenter
    2022-09-06 Insamlad av företaget
    Definitivt kommer jag förmedla bilar igen .
    Bra service skötsamma och noggrann med alla papper .
    Jag stark rekommenderar M Holms Bilcenter AB
    Tack så jättemycket Antonio för dina fina ord och omdömen. Du är mer än välkomna att återkomma till oss vid nästa bilköp .
    Med vänliga hälsningar
    M Holms Bicenter AB
    2022-08-17 Insamlad av företaget
    Hjälpsamma och lyhörda. Trevligt bemötande och bra service. Jättenöjd! Rekommenderar verkligen!
    Tack så jättemycket Emma . Det var trevligt att träffa dig och vi var väldigt glada att du valde att köpa en bil från oss . Hoppas att du är nöjd med bilen och att du återkommer vid nästa bilköp .

Tack igen
    Med vänliga hälsningar
  • 2022-08-17 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och ett tryggt köp av vår bil. Hade kunnat önska lite bättre koll på bilens skick, men i övrigt bra service, rekommenderas!
    Stort tack Niklas för dina ord . Det var trevligt att träffa er och vi vill tacka er för ert förtroande . M Holms Bilcenter AB
    2022-08-17 Spontant omdöme
    Tack för ett supertrevligt kundservice och bemötande . Jag är väldigt nöjd med Volvo V60 2015 som jag köpte av er . Jag återkommer säkert för en ny bilköp
    Tack så jättemycket Suad för dina fina ord och omdömen. Du är mer än välkomna att återkomma till oss vid nästa bilköp . M Holms Bilcenter AB
    2022-08-16 Insamlad av företaget
    Trevlig personal och jag tror jag gjorde ett bra köp. Peugeot 305 som nu efter två månader fortfarande känns bra!
    Tack Hugo för det superfina omdömet. Det skall kännas smidigt och tryggt både när man säljer och köper något från M Holms Bilcenter . Vi hoppas vi får nöjet kanske även att leverera ett fordon till dig längre fram? Varmt välkommen åter och en underbar sommar önskar vi dig! M Holms Bilcenter AB
    2022-07-30 Insamlad av företaget
    Utmärkt service, väldigt nöjd med bilen.
    Tack så jättemycket Hussam , det var så lite . Du får kontakta oss ifall du behöver något i framtiden . M Holms Bilcenter AB
    2022-07-11 Insamlad av företaget
    Min upplevelse var jätte bra. Personalen är väldigt trevliga och stället är fräscht.
    Tackar tackar för dina fantastika ord . Du är ju en kanon bra kund. Du får köra försäktigt med din nya Audi . M Holms Bilcenter AB
    2022-07-08 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och smidig köp av bil. Rekommenderar starkt
    Tack så jättemycket för dina fina ord och omdömen . Ni är mer än välkomna att återkomma till oss vid nästa bilköp . M Holms Bilcenter AB