Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby Erik Engström Fastighetsbyrå AB

Tingsvägen 20, 187 36 Täby — Visa karta

Stationsvägen 25, 14140, Huddinge
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
Alia A:
Vi rekommenderar starkt mäklarna dem är bäst.Dem är oerhört skickliga och professionella.

Mäklare nära Erik Engström Fastighetsbyrå AB:

Kemistvägen 10A, TÄBY
Vill du göra en trygg bostadsaffär och få ut det mesta av den? Välkommen till Sv... Läs mer ›
Doris B:
Tack för en smidig hantering av lägenhetsförsäljningen. Allt har fungerat bra. Med vänlig hälsning Ebba Lovering
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
Kom gärna förbi på en kopp kaffe! Läs mer ›
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
Mathias N:
Jag nyttjade Johans kompetens när jag sålde min lägenhet. Johans professionella bemötande och snabba gensvar på alla mina frågor och funde...

Esplanaden 17b, TÄBY
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Sofie S:
Professionell, trevlig och driven mäklare.

Radarvägen 5, TÄBY
Varmt välkommen in på kontoret på Radarvägen 3 -7, Hägernäs Centrum i Täby. Läs mer ›
Andreas M:
Proffsig, trevlig och förtroendeingivande mäklare. Jag rekommenderar honom vidare till människor som går i säljartankar! Tack Mattias!

Läs vad 1 kund tycker om Erik Engström Fastighetsbyrå AB

• John N
    John N skrev om Erik Engström Fastighetsbyrå AB
    Köpte bostadsrätt genom MR Täby. Till en början verkade de jättebra och serviceinriktade men de hade övertagit ansvaret för flyttstädningen från säljaren och företaget de anlitade för detta var hur oseriöst som helst. Trots att jag hade städ ute hos mig ca 5ggr så blev det inte i närheten av en flyttstädning (med utgångspunkt ur MRs eget dokument på deras hemsida om vad en flyttstädning ska innehålla). Det är klart att alla kan råka anlita en bristfällig underentrepenör men trots att jag aldrig fick ordentligt flyttstädat så vägrade Mäklarringen att ge mig en krona i ersättning för att jag själv fick göra huvuddelen av flyttstädet som köpare! Dessutom anklagade de mig för "hårklyveri" för att jag påpekade detaljer som städfirman missat. Men saken var att i stort sett ALLA detaljer var missade och det som gjorts kunde man själv ha gjort med ett varv med dammsugaren!

Den enda svensktalande som var ute hos mig erkände rakt ut att han inte visste något om städ. Fuskstädat överallt (hittade till och med ett fågelbo i ett köksskåp!) och samma unkna trasa användes överallt (inga riktiga redskap). Badkar och vitvaror sa städfirman att säljaren skulle ha flyttat på innan de kom, men det hade mäklaren inte sagt något om till säljaren (som jag haft kontakt med) och mäklaren och städbolaget vägrade att göra detta själv trots att det syntes stora damråttor i gliporna. Att städa på dessa ställen ingick ändå enligt MRs dokument i flyttstädning.

Skulle inte vilja göra affär genom MR igen. Mitt förtroende för dem har tyvärr raserats.

Tingsvägen 20, 187 36 Täby