Må Hair

Renstiernasgatan 25, 116 31 Stockholm — Visa karta

Vi på Må Hair vill alltid att helheten ska bli perfekt och att stylingen blir utformad just för dig. Vi finns centralt på Södermalm i en trivsam miljö. Vi klipper såväl kvinnor som män, yngre som äldre. Salongen erbjuder utöver färgning, klippning etc. även håruppsättningar, keratinkurer samt hårförlängning. Välkomna!
Bondegatan 16, 11633, STOCKHOLM
Malin R:
Trevligare och duktigare frisör ska man leta länge efter. Matilda uppfyller alla önskemål, är behagelig och lyhörd. Efter ett besök hos henn...

Frisörer nära Må Hair:

Bondegatan 16, STOCKHOLM
Deevi Sthlm är en moden frisersalong på Södermalm vars frisörer har yttersta kom... Läs mer ›
Malin R:

Östgötagatan 89, STOCKHOLM
Salong SOMDUVILL ligger på Södermalm och erfarna frisörer erbjuder klippning, sl... Läs mer ›
Eva B:
Det är sällan jag blivit nöjd eller väl bemött hos en frisör, men Tina var fantastisk! Social, glad och lyhörd till både mina önskemål och i...

Skeppargatan 27, Stockholm
Trendig salong på Östermalm med trevliga och välutbildade frisörer som erbjuder ... Läs mer ›
Frida W:
Bästa frisören i Sthlm! Lyssnar noga på ens önskemål, bjuder alltid på hembakat och bjuder alltid på många leenden. ❤️👍🏼

STORGATAN 25, Stockholm
Nown på Östermalm är en vacker salong med professionell personal och hårprodukte... Läs mer ›
Beata U:
Härligt välkomnande lokal, personligt, topp frisörer av yppersta klass. Bra produkter. Favoritställe.
Mån: 09:00-17:00
Tis-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 20 kunder tycker om Må Hair

• Despina S
    Despina S skrev om Må Hair
    Mycket trevlig och professionell personal, flexibel och tillmötesgående! Alltid fin i håret efter besöket! /Despina
  • Cecilia Z
    Cecilia Z skrev om Må Hair
    Det var säkert två år sedan jag var där men då var det flaggan i topp!!
  • Catrine J
    Catrine J skrev om Må Hair
    Duktiga och trevliga frisörer i lugn miljö.
  • Ebbe W
    Ebbe W skrev om Må Hair
    Mycket trevligt. Bra omhändertagande.
    Det är lätt att bli stamkund!!
  • Christine I
    Christine I skrev om Må Hair
    Man får alltid ett bra bemötande. Otroligt professionella frisörer som lyssnar och ger även en råd vad som kan vara bättre för en. Efteråt bokar dom gärna in för nästa klipp/färg, så man inte står utan tid när det är dax.
    Bra service som gör att dom uppmärksammar sin kund.
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Må Hair
    Mycket professionellt bemötande och en förmåga att förstå vad man är ute efter. De har klippt och färgat mitt hår under många år och jag har varit nöjd varje gång.
  • Elisabet B
    Elisabet B skrev om Må Hair
    Jag blir alltid nöjd när jag klippt mig eller gjort slingor på Måhair. Har varit kund där i minst tio år och vill inte byta. De som arbetar där är trevliga.
  • Lena H
    Lena H skrev om Må Hair
    Jag har gått hos Marina i femton år och är alltid nöjd. Marina gör ett jättebra jobb med mitt hår, är lyhörd och jättetrevlig. Mina varma rekommendationer!
  • Gunnel F
    Gunnel F skrev om Må Hair
    Jag är alltid lika nöjd när jag går till Marina.
    Marina är professionell
    dessutom jättetrevlig
  • Lars-ola L
    Lars-ola L skrev om Må Hair
    Service på toppnivå. Du får ett personligt bemötande och professionella råd. Rekommenderar bra produkter anpassade efter mina behov.
  • Carolina B
    Carolina B skrev om Må Hair
    Blir förvånad när reco.se kontaktar mig för en recension på uppdrag av Må Hair. Föredrar att säga min mening direkt istället för på internet men nu när jag får frågan och det dessutom skänks pengar till Barncancerfonden: Marina förstörde mitt hår. Blandade ihop färgerna och lade mörk färg på överhåret och ljus färg på underhåret istället för tvärtom. Från att ha varit relativt blond blev jag plötsligt mörkhårig. Den akuta avfärgningen direkt efteråt resulterade endast i att håret blev risigt och råttfärgat. Blev erbjuden efterbehandlingar men självklart valde jag en annan frisör. Numera går jag hos Madeleine på Systrarna Boustedt som gör ett fantastiskt jobb.
  • Karin L
    Karin L skrev om Må Hair
    Säkra på färgning och lyhörda för kundens behov.
  • Jaana S
    Jaana S skrev om Må Hair
    Stans bästa sallong. Alltid vänlig bemötande. Inte tala om kompetensen - stans bästa frissör Marina!
    Bra produkter. Alltid nya tips. Hittat många nya favoriter, efter att sett resultatet då frissören berättar vilka produkter hon använt just för mitt hår. Tack för alla dessa år - vi syns vid nästa klippning.
  • Ludvig S
    Ludvig S skrev om Må Hair
    Karolin är en bror. Bästa frisören jag gått till.
  • Annika M
    Annika M skrev om Må Hair
    Jag har gått till samma frisör i mer än 15 år (Marina) och är mycket nöjd. Marina är mycket duktig på både färg och klippning och genom åren har jag provat många olika frisyrer. Marina är både proffsig och personlig på samma gång.

Förra gången klippte jag mig och färgade håret och var mycket nöjd. Den enda gång genom åren jag inte var nöjd med färgningen var det lätt fixat av Marina utan extra kostnad.
  • Annika H
    Annika H skrev om Må Hair
    Marina på MåHair är tekniskt proffsig och ger förslag som är anpassade till mig utifrån mina färger, hårkvalitet och ansiktsform. Dessutom mycket lyhörd för mina behov och önskemål. Känner mig alltid omhändertagen och nöjd när jag går därifrån!
  • Ann L
    Ann L skrev om Må Hair
    Hos Må Hair blir du bemött på ett trevligt och proffsigt sätt av kunnig personal.
  • Zizi K
    Zizi K skrev om Må Hair
    Profesionella, kan sin sak och kommer med förslag och alltid nöjd när jag går därifrån.
  • Maud R
    Maud R skrev om Må Hair
    Jag är så himla glad att jag hittade Må Hair o fick Carolina som frissa har alltid varit nöjd när jag går därifrån så jag rekommenderar det varm Maud R
  • Anki Varenståhl A
    Anki Varenståhl A skrev om Må Hair
    Bästa frisörsalongen i Sverige. Är alltid nöjd när man går därifrån.

Renstiernasgatan 25, 116 31 Stockholm