Må Hair

Må Hair

Ring 08-644 11 90 www.mahair.se

Vi på Må Hair vill alltid att helheten ska bli perfekt och att stylingen blir utformad just för dig. Vi finns centralt på Södermalm i en trivsam miljö. Vi klipper såväl kvinnor som män, yngre som äldre. Salongen erbjuder utöver färgning, klippning etc. även håruppsättningar, keratinkurer samt hårförlängning. Välkomna!

20 omdömen om Må Hair

Despina S
Skrev om Må Hair

Mycket trevlig och professionell personal, flexibel och tillmötesgående! Alltid fin i håret efter besöket! /Despina

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 266 omdömen 4.8 av 266 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Cecilia Z
Skrev om Må Hair

Det var säkert två år sedan jag var där men då var det flaggan i topp!!

Catrine J
Skrev om Må Hair

Duktiga och trevliga frisörer i lugn miljö.

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Ebbe W
Skrev om Må Hair

Mycket trevligt. Bra omhändertagande. Det är lätt att bli stamkund!!

Christine I
Skrev om Må Hair

Man får alltid ett bra bemötande. Otroligt professionella frisörer som lyssnar och ger även en råd vad som kan vara bättre för en. Efteråt bokar dom gärna in för nästa klipp/färg, så man inte står utan tid när det är dax. Bra service som gör att dom uppmärksammar sin kund.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 303 omdömen 4.7 av 303 omdömen
BadgeTwoYears

10/10 mycket trevlig och duktig tjej!

Elisabeth S
Skrev om Må Hair

Mycket professionellt bemötande och en förmåga att förstå vad man är ute efter. De har klippt och färgat mitt hår under många år och jag har varit nöjd varje gång.

Elisabet B
Skrev om Må Hair

Jag blir alltid nöjd när jag klippt mig eller gjort slingor på Måhair. Har varit kund där i minst tio år och vill inte byta. De som arbetar där är trevliga.

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 304 omdömen 4.6 av 304 omdömen

Lena H
Skrev om Må Hair

Jag har gått hos Marina i femton år och är alltid nöjd. Marina gör ett jättebra jobb med mitt hår, är lyhörd och jättetrevlig. Mina varma rekommendationer!

Gunnel F
Skrev om Må Hair

Jag är alltid lika nöjd när jag går till Marina. Marina är professionell dessutom jättetrevlig

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 291 omdömen 4.6 av 291 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Lars-ola L
Skrev om Må Hair

Service på toppnivå. Du får ett personligt bemötande och professionella råd. Rekommenderar bra produkter anpassade efter mina behov.

Carolina B
Skrev om Må Hair

Blir förvånad när reco.se kontaktar mig för en recension på uppdrag av Må Hair. Föredrar att säga min mening direkt istället för på internet men nu när jag får frågan och det dessutom skänks pengar till Barncancerfonden: Marina förstörde mitt hår. Blandade ihop färgerna och lade mörk färg på överhåret och ljus färg på underhåret istället för tvärtom. Från att ha varit relativt blond blev jag plötsligt mörkhårig. Den akuta avfärgningen direkt efteråt resulterade endast i att håret blev risigt och råttfärgat. Blev erbjuden...

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 317 omdömen 4.7 av 317 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Karin L
Skrev om Må Hair

Säkra på färgning och lyhörda för kundens behov.

Jaana S
Skrev om Må Hair

Stans bästa sallong. Alltid vänlig bemötande. Inte tala om kompetensen - stans bästa frissör Marina! Bra produkter. Alltid nya tips. Hittat många nya favoriter, efter att sett resultatet då frissören berättar vilka produkter hon använt just för mitt hår. Tack för alla dessa år - vi syns vid nästa klippning.

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2025 omdömen 4.9 av 2025 omdömen

Annette W Annette W
Ludvig S
Skrev om Må Hair

Karolin är en bror. Bästa frisören jag gått till.

Annika M
Skrev om Må Hair

Jag har gått till samma frisör i mer än 15 år (Marina) och är mycket nöjd. Marina är mycket duktig på både färg och klippning och genom åren har jag provat många olika frisyrer. Marina är både proffsig och personlig på samma gång. Förra gången klippte jag mig och färgade håret och var mycket nöjd. Den enda gång genom åren jag inte var nöjd med färgningen var det lätt fixat av Marina utan extra kostnad.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Annika H
Skrev om Må Hair

Marina på MåHair är tekniskt proffsig och ger förslag som är anpassade till mig utifrån mina färger, hårkvalitet och ansiktsform. Dessutom mycket lyhörd för mina behov och önskemål. Känner mig alltid omhändertagen och nöjd när jag går därifrån!

Ann L
Skrev om Må Hair

Hos Må Hair blir du bemött på ett trevligt och proffsigt sätt av kunnig personal.

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 127 omdömen 4.6 av 127 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Zizi K
Skrev om Må Hair

Profesionella, kan sin sak och kommer med förslag och alltid nöjd när jag går därifrån.

Maud R
Skrev om Må Hair

Jag är så himla glad att jag hittade Må Hair o fick Carolina som frissa har alltid varit nöjd när jag går därifrån så jag rekommenderar det varm Maud R

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 392 omdömen 4.8 av 392 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Anki Varenståhl A

Bästa frisörsalongen i Sverige. Är alltid nöjd när man går därifrån.