Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Älvsjö Långbro Mäklarhuset Mäklarhuset Älvsjö

Mäklarhuset Älvsjö

Stora Mans Väg 1, 125 59 Älvsjö — Visa karta

Välkommen till Mäklarhuset i Älvsjö!

Här möts du av engagerade, noggranna och kunniga fastighetsmäklare och vårt mål är att göra bostadsaffären enkel och smidig för dig när du ska köpa eller sälja en bostad här i Älvsjö.

Vi har erfarenheten och kunskapen som krävs för att hålla koll på marknaden, var potentiella köpare finns och vilka objekt som snart kommer bli till salu. Kontakta oss gärna för att få en fri värdering av din bostad eller tips och råd kring ditt nuvarande och framtida boende i Älvsjö!

Läs vad 110 kunder tycker om Mäklarhuset Älvsjö

• 2019-08-16

Åsa E skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Vi anlitade mäklarhuset för att sälja vår villa. Vår mäklare, Stefan Tapay, gav ett kunnigt och engagerat intryck. Han hade också en god lokalkännedom vilket påverkade försäljningen positivt. Vi är mycket nöjda med mäklarhuset och Stefan. Han är en väldigt driven och målinriktad mäklare som hjälpte oss att sälja vårt hus till ett pris betydligt över förväntan. Vi kan varmt rekommendera Stefan och mäklarhuset i Älvsjö. Läs mer
    2019-08-16 Stefan T svarar Åsa E
    Hej! Vid husförsäljningar har jag ofta en extra visning en vardagskväll innan söndagsvisningen. Det ger spekulanterna (pot. köpare) mer tid att ta beslut. Förhandstitten, er handlingskraft och förstås husets välrenoverade skönhet gav ett högt slutpris. Tack för de fina orden, det var ett nöje att samarbeta med er!
  • 2019-08-07

ANNA P skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Vi anlitade Stefan när vi sålde vårt radhus efter att ha träffat honom på en visning av ett annat objekt. Vi fattade direkt tycke för honom. Under hela processen var han trevlig, lyhörd, professionell och allt kändes tryggt och enkelt. När försäljningen sedan gick över all förväntan var det bara att korka upp champagnen! Läs mer
    2019-08-07 Stefan T svarar ANNA P
    De fantastiska bilderna tror jag var en stor del till att det gick så bra. Ni gjorde allt tipptopp inför fotografering och visning vilket resulterade i ett högt slutpris. Stort tack för de fina orden, det var jätteroligt att hjälpa till med er försäljning!
  • 2019-06-17

Jonny N skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Sålt en villa i Älvsjö. Torsten har varit tydlig och väl insatt i området med konkurrens och jämförande projekt mm.
    Jag anser Torsten uppfyllde våra krav.
    Vet även att det är/var kort om tid mellan visningarna för Torsten/mäklaren men jag kunde tycka att man kunde dyka upp lite tidigare än 2-5 minuter innan visning så att man kunde stämma av läget lite. Läs mer
    2019-06-17 Torsten S svarar Jonny N
    Tack Jonny för ditt uppriktiga och till huvudsakligen uppskattande omdöme ;). Det är alltid positivt med konstruktiva synpunkter vilka jag givetvis kommer att ta till mig av. Det är naturligtvis viktigt att komma i god tid inför en visning och min ambition är att alltid vara på plats minst en kvart innan visningen börjar. Denna gången blev det tyvärr inte så, vilket jag givetvis bara kan beklaga.
  • 2019-06-15

Mari-Ann R skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Vi sålde vår villa i Älvsjö efter 25 års boende. Stefan mötte oss med stor kunskap om området, professionellt bemötande, tålamod och lyhörd för våra önskemål och krav. Stefan hanterade sent inkommande bud och önskemål från både oss och eventuella köpare på ett mycket respektfullt och professionellt sätt.
    Rekommenderar Stefan Tapay och Mäklarhuset i Älvsjö varmt Läs mer
    2019-06-17 Stefan T svarar Mari-Ann R
    Hej! Jättetack för er fina rekommendation. I slutet av försäljningen dök det upp en ny budgivare som behövde tas omhand. Det ledde fram till ett slutpris klart över förväntan. Önskar er båda ett stort lycka till med ert nya boende!
  • 2019-06-13

Viktor M skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Jag köpte en 2a i Fruängen.
    Mitt första köp så har inte mycket att jämföra med.

Torsten var väldigt tydlig och professionell, jag kommer att kontakta honom när jag i framtiden vill sälja. Läs mer
    2019-06-17 Torsten S svarar Viktor M
    Tack Viktor. Visst är det så att man som köpare inte har lika mycket kontakt med mäklaren som säljaren har. Det är givetvis glädjande att du uppskattat den kontakt vi haft och du är välkommen tillbaka till mig den dag du skall flytta vidare.
  • 2019-05-27

Mats H skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    I samband med försäljningen av vår villa har Torsten varit en mycket proffisionell mäklare som tagit tillvara på både vår och köparens intressen och förenat oss på ett bra sätt. Våra starkaste rekommendationer till Torsten Steding. Läs mer
    2019-06-04 Torsten S svarar Mats H
    Härligt att höra Mats. Stort tack för dina rekommendationer och ditt uppskattande omdöme. Att ta vara på båda parters intresse känns för mig som en naturlig del av processen för att affären skall funka på ett problemfritt sätt även i framtiden. Hälsningar /Torsten

Linda K skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Jag sålde lgh och hela affären har gått smidigt, är mycket nöjd med mäklaren jag valde. Kunnig, vänlig och proffsig i sitt bemötande och i helhet mycket nöjd. Läs mer
    2019-06-04 Torsten S svarar Linda K
    Stort tack Linda för ditt fina omdöme. Vad roligt att du är så nöjd Linda. Hälsningar /Torsten

Lena A skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Sålt ett radhus Älvsjö och träffade Torsten för en genomgång om hur försäljning går till och hans tankar angående vårt boende.
    Torsten är ärlig, tillgänglig och inger förtroende.
    Rekommenderar helhjärtat honom som mäklare. Läs mer
    2019-06-04 Torsten S svarar Lena A
    Tack Lena! Vad roligt med så fint omdöme. Tackar också för att du rekommenderat mig vidare till dina bekanta vilket jag uppskattat väldigt mycket. Hälsningar /Torsten
  • Lars A

2019-05-24

Lars A skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Mycket förtroendegivande mäklare som också kan hjälpa kunden att se vad som behöver göras Läs mer
    2019-06-04 Torsten S svarar Lars A
    Stort tack för fint omdöme. Det har varit ett nöje att få jobba med er vilket naturligtvis kommer till uttryck i resultatet. Hälsningar Torsten

Susannah R skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Köpt en lägenhet, en 3a i långbro park.
    Professionell och väldigt trevlig. Läs mer
    2019-06-04 Torsten S svarar Susannah R
    Tack Susannah för fint omdöme. Hälsningar /Torsten
  • Sören h

2019-05-02

Sören h skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Vid försäljningen av vårat hus upplevde vi att Stefan var mycket noggrann inte minst när det handlade om framtagandet av säljmaterialet. Han var under hela processen mycket behjälplig och pushande på ett positivt sätt, även nära till hands för att svara på frågor som vi hade under förberedelser samt inför och efter försäljningen. Läs mer
    2019-05-03 Stefan T svarar Sören h
    Tack! Jag tycker vi hade ett mycket bra samarbete. Vi skapade förutsättningar för ett högt slutpris och målsättningen infriades. Med råge! Lycka till med nya boendet.
  • 2019-05-02

Richard M skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Trevligt bemötande både mot oss som säljare och mot köpare.
    Gjorde en bra värdering då slutpriset blev det förväntade, kanske tom lite högre. Läs mer
    2019-05-02 Stefan T svarar Richard M
    Hej! Stort tack för er återkoppling. Det var roligt att hjälpa er med försäljningen. Ni var snabba så vi kunde ta ut bostaden på marknaden kort efter ni hade köpt nytt boende. Vi lade ut er lägenhet och fick en budgivning som gick mycket bra. Lycka till med familjens nya boende!
  • 2019-02-22

Helena J skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Stefan Tapay är en erfaren mäklare som verkligen gjorde allt för att min försäljning skulle gå så bra som möjligt. Läs mer
    2019-02-26 Stefan T svarar Helena J
    Tack! Om marknaden är trög så gäller det att vara envis och inte ge upp. Stort lycka till i er nya, charmiga lägenhet!
  • Åse N

2019-01-13

Åse N skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Torsten var mäklaren som hjälpte mig då jag sålde min villa. Jag hade anlitat en annan först (inte skrivit kontrakt än med denna som tur var). Av ren tilfeldighet kom jag i kontakt med Torsten. När jag mötte honom första gången försvann min säljstress och jag bestämde mig för att byta mäklare, något jag inte ångrat. Bemötandet kunde inte varit bättre under hela processen. Det var självklart för honom att hjälpa till med saker som jag gruvade mig för. Han var tydlig avseende vad som skulle göras och jag tvivlade således aldrig på vad jag skulle göra och i vilken ordning. Han underrättade mig löpande och ställde hela tiden upp avseende mina frågor på SMS, Mail eller telefon. Jag litade 100 % på honom hela tiden, något som gjorde mig lugn och trygg och säker på att allt blev så bra det kunde. Han var mycket kunnig, tryggheten själv, omtänksam och trevlig, Min villa såldes till ett pris över all förväntan Tack Torsten du är nog bästa mäklaren
    Vänlig hälsning Åse Läs mer
    2019-01-14 Torsten S svarar Åse N
    Tack Åse för dina underbara ord. Det glädjer mig väldigt mycket att höra att du upplever att allt gått så bra. Nu hoppas jag att du funnit dig tillrätta i ditt nya boende och att du kommer att trivas lika bra där som som jag upplevde att du trivts i huset. Allt gott till dig Åse och återigen - tusen tack. /Torsten
  • 2018-11-28

Josefine H skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Stefan har hela tiden hållit kontakten med oss och informerat oss om läget under försäljningen. Han har varit ärlig från start med vad man kan förvänta sig prismässigt i dagens marknad. Vi har varit väldigt nöjda med hans råd och hans expertis. Läs mer
    2018-12-04 Stefan T svarar Josefine H
    Tack! På en tuff marknad hade ni förståelse för vad som krävdes och vi kunde snabbt lägga ut ert objekt på marknaden. Via mina kontakter hade vi en privat visning i ett annat redan färdigställt hus. Det blev avgörande så att att vi fick till ett snabbt avslut.
  • Nick B

2018-11-28

Nick B skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Vi har båda sålt vår lägenhet och köpt ett nytt hus med Stefans hjälp. Vi möter Stefan när vi letar efter en ny bostad, och han var en av de fyra fastighetsmäklare som vi träffade när vi sålde vår gamla bostad. Vi letade efter någon som var intresserad av oss och vår situation, som frågade oss frågor och gav oss råd om vad vi borde göra. Av de fyra fastighetsmäklare var han den enda som startade sin intervju genom att fråga oss om vår situation, alla andra försökte sälja sig själva och pratade om deras historia. Han gav oss utmärkta råd varje steg under vägen och var inte rädd för att utmana oss när vi fattade ett beslut som han ansåg inte var till vårt bästa, särskilt när det gällde pris och hur fastigheten marknaden var. Vi hittade Stefan att vara professionell, direkt, tydlig och ärlig om våra förväntningar och verklighet. Vi är väldigt glada att vi gick med Stefan, och rekommenderar honom starkt till alla som säljer sin bostad. Läs mer
    2018-12-04 Stefan T svarar Nick B
    Hej! Stort tack för er fina rekommendation. Det var väldigt roligt att samarbeta med er och känna att ni förstod vad som behövdes. Inget boende säljer sig självt, speciellt inte på dagens marknad. Ni kämpade och förberedde, tog till er av stylistens råd och valde att gå på mitt förslag om prisstrategi. Bilderna blev fina och slutpriset blev mycket bra.
    Stort lycka till i ert nya boende!
  • 2018-11-08

Leif T skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Sålt villa. Trevlig och kunnig mäklare. Mycket nöjd med hans arbete. Läs mer
    2018-11-09 Stefan T svarar Leif T
    Stort tack Leif. Det var en del svårigheter som dök upp under vägen. Vi löste problemen tillsammans och slutresultatet blev högt över förväntan. Hälsa alla!
  • 2018-10-17

Pontus K skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Trevlig och tillmötesgående. Duktig och kunnig inom sitt område vilket gjorde köpet enkelt och smidigt på alla sätt! Läs mer
    2018-10-18 Stefan T svarar Pontus K
    Stort tack Pontus och lycka till med ditt första boende!
  • 2018-08-16

Michelle J skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    SuperElit och noggrann.kändes tryggt! Läs mer
    2018-08-16 Stefan T svarar Michelle J
    Tack! Det var roligt att ni som köpare kände förtroende för mitt sätt att arbeta.
  • Patrik A

2018-08-15

Patrik A skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Sålde vår bostadsrätt i Fruängen och anlitade Stefan som mäklare. Vi är oberört nöjda med Stefans insats. Han var professionell och vi kände att han gjorde allt han kunde för att hjälpa oss. Han höll oss uppdaterade på ett utomordentligt sätt. Läs mer
    2018-08-16 Stefan T svarar Patrik A
    Stort tack för era ord. Det var ett nöje att samarbeta med er och jag önskar hela familjen lycka till i ert nya boende!
  • Gert B

2018-07-16

Gert B skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Stefan Tapay förmedlade försäljning av en 2.a i Långbropark. Professionnelt och snabbt agerande. Försäljningspriset blev över förväntan. Ett bra och engagerat bemötande. God rådgivning inför försäljningen. Rekommenderas. Läs mer
    2018-08-15 Stefan T svarar Gert B
    Hej Gert! Tack för dina positiva ord. Ni kämpade bra trots att det säkert bitvis var tungt för er. Ni tog en mindre delstyling som kanske gjorde den där lilla pricken över i....och gav ett mycket högt slutpris!

Hälsningar

Stefan
  • 2018-05-22

Maria B skrev om Mäklarhuset Älvsjö
    Snabb återkoppling i mina frågor samt en stor förståelse för att det är många nerver i spel hos kunden vid en bostadsaffär. Jag har känt mig trygg med min mäklare och jag har alltid kunnat prata och rådfråga honom vilket jag värdesätter högt. Jag är allt igenom nöjd och kan varmt rekommendera Mäklarhuset. Tack Stefan för ett fint samarbete! Läs mer
  • 2018-05-17

Enikö K skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Vi köpte en sekelskiftesvilla i Älvsjö som Stefan Tapay förmedlade. Han var en mycket trevlig, kunnig och förtroendeingivande mäklare. Han var hjälpsam och förstående när vi hade frågor och vi kände oss helt trygga med honom. Rekommenderas varmt! /Enikö Koch och Jonas Arnell Läs mer
    2018-05-17 Stefan T svarar Enikö K
    Stort tack! Trygga köpare blir glada köpare! Jag önskar er all lycka i ert nya fantastiska hus!
  • 2018-04-26

Margareta A skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Första mötet med Torsten var när vi ville få vår bostad värderad för ett par år sedan. Vi fick redan då ett första bra intryck och därför anlitade vi Torsten igen när det var dags för försäljning. Torsten är mycket proffsig, lyhörd och kunnig som mäklare och det inger förtroende när man ska göra en stor affär, men det fanns även en avspänd och härlig atmosfär under ”resans gång”. Vi kan varmt rekommendera Torsten som mäklare.
    Per-Olov&Margareta Läs mer
    2018-04-26 Torsten S svarar Margareta A
    Tack Margareta - det värmer. Ni har definitivt varit bidragande till ett bra resultat genom ert stora engagemang och genom att ni har varit helt fantastiska att arbeta tillsammans med. Ska bli riktigt roligt att ses igen på tillträdet. /Torsten
    2018-04-26 Margareta A svarar Torsten S
    Tyvärr missade jag stjärna nummer 5 men nu får du den istället. På återseende⭐️
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Linda S

2018-04-23

Linda S skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Stefan ingav väldigt stort förtroende redan vid första mötet och det kändes helt rätt att välja Mäklarhuset. Väldigt pricksäker i sin värdering trots skakig marknad. Hela processen kändes väldigt trygg vilket var viktigt då det var en känslomässigt jobbig försäljning. Stort tack till Stefan och hans kollega Henrik! Läs mer
    2018-04-23 Stefan T svarar Linda S
    Tack, vad kul att läsa! Vid en komplicerad affär är det viktigt att välja rätt mäklare. Jag hade hjälp av min kollega och tillsammans med er rodde vi affären i hamn med ett gott slutresultat.
  • 2018-04-10

Sofie N skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Utifrån vårt perspektiv som köpare har Stefan hanterat bostadsaffären föredömligt. I det tidiga skedet var han tillgänglig, närvarande vid samtal och påläst. Han var tydlig, effektiv och trygg när vi var redo att lägga bud samt hanterade processen med säljaren på ett ytterst proffesionellt vis. Dessutom motbevisade han våra fördomar mot insmickrande mäklare. Läs mer
    2018-04-10 Stefan T svarar Sofie N
    Hej! Tack för din fina rekommendation! För mig är det viktigt att vara påläst innan en försäljning. Ibland kommer en fråga som jag behöver kolla upp och är då snabb på att återkoppla vilket uppskattas av köparna. Vid den (för köparna) nervösa budgivningen är det extra viktigt att vara tydlig i dialogen så att budgivarna känner sig trygga.
    Bostaden såldes innan omvisning och kontrakt skrevs på lördag eftermiddag. Roligt att jag kunde visa att mäklare ofta är rediga personer :).
  • 2018-03-28

Elin J skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Stefan var en mycket bra och prestigelös mäklare vid både försäljning och köp av ny bostad. Läs mer
    2018-03-28 Stefan T svarar Elin J
    Stort tack! Ni gjorde i ordning lägenheten fint inför försäljningen och kunde ordna med en förhandsvisning. Den såldes därför innan huvudvisningen på söndagen till ett bra slutpris.
  • 2018-03-17

Gunnar J skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    I samband med våran hus försäljning hade vi kontakt med flera mäklare. Vi valde Torsten Steding utifrån hans engagemang och känslan vi fick vid första möte. Torsten har bred kunskap och har utvisat stor engagemang, entusiasm och lyhördhet. Våran bästa rekommendationer. Fam. Jacobsen Läs mer
    2019-06-04 Torsten S svarar Gunnar J
    Tack Gunnar för ert fina omdöme. Hoppas att allt har fungerat bra för dig och Marianne med flytten till ert nya boende. Hälsningar /Torsten
  • 2018-03-01

Kjell J skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Från första mötet fick vi ett mycket positivt intryck av Stefan. Han visade verkligen att han gillade vårt hus och vi fick genast förtroende för honom. Stefan har under hela försäljningsprocessen agerat mycket professionellt och vi har fått svar på alla de frågor som uppkommit under resans gång. Läs mer
    2018-03-01 Stefan T svarar Kjell J
    Tack! Det var ett nöje att samarbeta med er och känna er vilja att ta tag i det som stylisten och jag föreslog. Processen blev blixtsnabb där vi hade första visningen på torsdag och skrev kontrakt dagen efter! Stort lycka till i ert splitternya boende!
  • 2018-02-16

david b skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Stefan hjälpte oss med en lyckad försäljning trots bomarknadens turbulens. Stefan och Mäklarhusets bemötande har varit av hög servicenivå och flexibilitet. Vi jämförde en rad mäklare innan valet föll på just Stefan och vi har känt oss trygga genom hela processen. Läs mer
    2018-02-19 Stefan T svarar david b
    Stort tack! Ni förberedde noggrant inför fotografering och visning och skapade bra förutsättningar. Tyvärr var marknaden mycket avvaktande och på omvisningen hade vi bara EN besökare. Efter införsäljning blev det paret köparen och med tanke på marknaden blev slutresultatet bra.
  • 2018-02-16

karin W skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Stefan kändes helt rätt från början i vårt val av mäklare: trevlig, engagerad, påläst och proffsig. Han låter inget falla mellan stolarna utan är med i varje steg med allt från fotografering, visning till slutlig lyckad försäljning. Vi kan varmt rekommendera Stefan. Läs mer
    2018-02-16 Stefan T svarar karin W
    Stort tack för era varma ord! Ni har en bra känsla för design och vad som behövs för ett lyckat slutresultat. Bilderna var en stor del av framgången (30 (!) besökare på en avvaktande marknad)och samarbetet med er båda var på topp. Jag är glad att jag hade fel: Slutpriset blev MYCKET högre än vad jag kunnat tro.
  • 2018-01-17

Eva-Lena C skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Gav ett tryggt och kunnigt intyg både vi telefon och vid första mötet. Läs mer
  • 2018-01-16

Nina I skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Vi är supernöjda med Torsten som mäklare. Han inger förtroende både för dig som säljare och köpare. Känns tryggt att göra en av sina största affärer med hans stöd. Vi köpte vår lägenhet av Torsten och valde sedan att anlita Torsten när vi sedan själva sålde. Läs mer
    2018-01-17 Torsten S svarar Nina I
    Stort tack Nina för dina fina ord. Det är ett bra "teamwork" som leder fram till lyckade resultat, så mycket är er förtjänst. Att ha fullt förtroende för varandra i affärer som denna är avgörande, så en stort tack till er som varit lyhörda och bidragit med allt vad ni kunnat.
  • 2017-12-12

Ingrid I skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Proffsigt, tryggt och säkert. Jag hade fullt förtroende för Stefan under hela processen. Inte minst var den sakliga informationen föredömlig. Läs mer
    2017-12-12 Stefan T svarar Ingrid I
    Hej! Stort tack. Du gjorde i ordning din lägenhet snyggt inför försäljningen och kunde fatta beslut snabbt på en avvaktande marknad. Det ledde till att vi fick lägenheten såld innan julhelgen.
  • 2017-12-10

Stella M skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Vi är mycket nöjda med Stefans arbete. Under hela säljprocessen var Stefan tillmötesgående, engagerad och gjorde sitt yttersta för att hjälpa oss. Tack för hjälpen med försäljningen! Läs mer
    2017-12-11 Stefan T svarar Stella M
    Hej! Tack för era fina ord. Ni hade gjort huset suveränt fint inför fotografering och visning. På en förändrad marknad krävs uthållighet och efter sju visningar var vi i mål med försäljningen.
  • 2017-12-05

Tomas j skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Allt kändes bra och tryggt hela vägen. Jag kan varmt rekommendera Stefan. Läs mer
    2017-12-06 Stefan T svarar Tomas j
    Stort tack för de orden! Ni var väldigt snabba på att förbereda allt och ta till er av de råd som stylisten gav. Detta gjorde att vi snabbt kom ut på marknaden och via en privat visning kunde sälja lägenheten före söndagsvisningen.
  • 2017-11-03

Andree H skrev om Mäklarhuset Älvsjö
    David var tydlig i sin kommunikation och uppdaterade mig löpande om vad som hände i försäljningsprocessen. Han var även lätt att få kontakt med de gånger jag hade frågor. Läs mer
  • Christine L

2017-10-21

Christine L skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Vänligt o glatt bemötande.
    Noggrann o saklig med information o hjälp i samband med försäljningen. Läs mer
    2017-10-23 Stefan T svarar Christine L
    Hej! Stort tack för er rekommendation. Det var roligt att samarbeta med er och jättebra att ni tog hjälp med trädgården för att få den fin. Jag är övertygad om att helhetsintrycket för köparna blev bättre och att det ledde till ett högre slutpris.
  • 2017-09-11

Marie H skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Första intrycket och känslan är väldigt viktigt för mig. Jag och även min systers magkänsla visade sig också vara rätt när vi bestämde oss för Torsten Steding. Hans engagemang och kunnighet om området och snabba återkoppling på frågor gjorde att man kände sig trygg i samband med visning och försäljning. Torsten Steding levde utan tvekan upp till min förväntan. Läs mer
    2017-09-13 Torsten S svarar Marie H
    Hej Marie! Stort tack för fint omdöme. Det förtjänar i sammanhanget att nämnas att anledningen till att det fungerade så bra var att ni, såsom i stort sett alla mina kunder, gav mig ert fulla förtroende i denna stora affär och att jag kunde känna mig fri att agera fullt ut ifrån den kompetens och erfarenhet jag har. Så sammantaget kan bara sägas att bra affärer är frukten av ett mycket gott samarbete - och det tycker jag att vi har haft.
  • Christina H

2017-09-06

Christina H skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Trevlig, öppen, tillmötesgående, ärlig och ger ett allmänt gott intryck som känns och är seriöst. Läs mer
    2017-09-11 Torsten S svarar Christina H
    Tack Christina för ditt fina omdöme - det värmer ett mäklarhjärta. /Torsten
  • 2017-08-25

Maria E skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Väldigt vänligt, kompetent och intresserat bemötande. Informerade oss hela tiden i säljprocessen. Läs mer
    2017-08-28 Stefan T svarar Maria E
    Hej! Stort tack för din rekommendation. Tack vare att ni valde en delstyling och gjorde fint fick vi väldigt fina bilder och ett bra slutpris. Samarbete ger resultat!
  • 2017-07-02

Ann-Sofi S skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Snabbt, trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
  • 2017-06-28

Jan F skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Professionell, engagerad, alltid tillgänglig, bra planerade visningar. Som säljare känner man sig alltid uppdaterad. Läs mer
    2017-06-28 Torsten S svarar Jan F
    Tack Jan, alltid roligt när det man gör är uppskattat. Lycka till med flytten nu så ses vi vid tillträdet efter sommaren.
  • 2017-06-03

Ivan K skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    En mycket professionell, förtroendeingivande och tillmötesgående mäklare. Kan med lätthet rekommendera Stefan Tapay! Läs mer
    2017-06-05 Stefan T svarar Ivan K
    Stort tack Ivan! Det var roligt att ni som köpare kände er trygga genom hela processen.
  • 2017-06-03

Martina S skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Stefan var professionell och väldigt hjälpsam. Skötte allt snyggt och effektivt! Läs mer
    2017-06-05 Stefan T svarar Martina S
    Tack för samarbetet Martina! Det var roligt att de beslut ni tog (delstyling och extra marknadsföring) gav fantastiska bilder och genererade ett rekordpris.
  • 2017-06-01

Jennie J skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Öppet, vänligt och professionellt bemötande, jag var i behov av snabb försäljning och det önskemålet uppfylldes. Läs mer
    2017-06-19 Stefan T svarar Jennie J
    Stort tack! Budgivningen gick bra och vi kom till ett snabbt avslut.
  • 2017-05-23

Jenny K skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och den hjälp vi har fått. Läs mer
    2017-06-05 Stefan T svarar Jenny K
    Hej! Vad roligt att du är nöjd. Försäljningen gick mycket snabbt vilket var viktigt då du redan köpt en lägenhet.
  • 2017-04-26

Inger B skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och fick den hjälp jag behövde. Läs mer
    2017-04-27 Stefan T svarar Inger B
    Tack Inger! Jag är jätteglad att ni känner er nöjda med mitt arbete.
    MvH Stefan
  • 2017-04-25

Christina F skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Vi fick genast enmycket bra kontakt med Stefan. Han är väldigt serviceminded och har en känsla för vad som ska göras för att det ska bli så bra försäljning som möjligt. Det märks att han har många års erfarenhet i sitt arbete som mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-04-25 Stefan T svarar Christina F
    Tack Christina! Ni gjorde alla ett jättearbete med att ställa lägenheten i ordning. Resultatet blev fina bilder, många besökare och ett högt slutpris! Det var roligt att hjälpa er genom försäljningen.
  • 2017-04-10

Ann L skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Vi rekommenderar gärna Stefan som mäklare. Vid försäljning av vårt hus var han tydlig med sitt ansvar som mäklare samt också vårt ansvar som säljare för att få bästa förutsättningarna till en god affär. Stefan är mycket angelägen om att såväl köpare som säljare skall känna sig trygga genom hela processen. Engagerad och lätt att kommunicera med. Läs mer
    2017-04-24 Stefan T svarar Ann L
    Stort tack för de orden! Ni kämpade på och var mycket engagerande vilket gav resultat i form av ett högt slutpris. Lycka till med det framtida boendet och jag är 100% övertygad om att köparna kommer att trivas i ert fina hus.

Stora Mans Väg 1, 125 59 Älvsjö