Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Älvsjö Långbro Mäklarhuset Mäklarhuset Älvsjö

Mäklarhuset Älvsjö

Stora Mans Väg 1, 125 59 Älvsjö — Visa karta

Välkommen till Mäklarhuset i Älvsjö!

Här möts du av engagerade, noggranna och kunniga fastighetsmäklare och vårt mål är att göra bostadsaffären enkel och smidig för dig när du ska köpa eller sälja en bostad här i Älvsjö.

Vi har erfarenheten och kunskapen som krävs för att hålla koll på marknaden, var potentiella köpare finns och vilka objekt som snart kommer bli till salu. Kontakta oss gärna för att få en fri värdering av din bostad eller tips och råd kring ditt nuvarande och framtida boende i Älvsjö!

Läs vad 92 kunder tycker om Mäklarhuset Älvsjö

• Michelle J
    Michelle J skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    SuperElit och noggrann.kändes tryggt! Läs mer
    2018-08-16 Stefan T svarar Michelle J
    Tack! Det var roligt att ni som köpare kände förtroende för mitt sätt att arbeta.
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Sålde vår bostadsrätt i Fruängen och anlitade Stefan som mäklare. Vi är oberört nöjda med Stefans insats. Han var professionell och vi kände att han gjorde allt han kunde för att hjälpa oss. Han höll oss uppdaterade på ett utomordentligt sätt. Läs mer
    2018-08-16 Stefan T svarar Patrik A
    Stort tack för era ord. Det var ett nöje att samarbeta med er och jag önskar hela familjen lycka till i ert nya boende!
  • Gert B
    Gert B skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Stefan Tapay förmedlade försäljning av en 2.a i Långbropark. Professionnelt och snabbt agerande. Försäljningspriset blev över förväntan. Ett bra och engagerat bemötande. God rådgivning inför försäljningen. Rekommenderas. Läs mer
    2018-08-15 Stefan T svarar Gert B
    Hej Gert! Tack för dina positiva ord. Ni kämpade bra trots att det säkert bitvis var tungt för er. Ni tog en mindre delstyling som kanske gjorde den där lilla pricken över i....och gav ett mycket högt slutpris!

Hälsningar

Stefan
  • Maria B
    Maria B skrev om Mäklarhuset Älvsjö
    Snabb återkoppling i mina frågor samt en stor förståelse för att det är många nerver i spel hos kunden vid en bostadsaffär. Jag har känt mig trygg med min mäklare och jag har alltid kunnat prata och rådfråga honom vilket jag värdesätter högt. Jag är allt igenom nöjd och kan varmt rekommendera Mäklarhuset. Tack Stefan för ett fint samarbete! Läs mer
  • Enikö K
    Enikö K skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Vi köpte en sekelskiftesvilla i Älvsjö som Stefan Tapay förmedlade. Han var en mycket trevlig, kunnig och förtroendeingivande mäklare. Han var hjälpsam och förstående när vi hade frågor och vi kände oss helt trygga med honom. Rekommenderas varmt! /Enikö Koch och Jonas Arnell Läs mer
    2018-05-17 Stefan T svarar Enikö K
    Stort tack! Trygga köpare blir glada köpare! Jag önskar er all lycka i ert nya fantastiska hus!
  • Margareta A
    Margareta A skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Första mötet med Torsten var när vi ville få vår bostad värderad för ett par år sedan. Vi fick redan då ett första bra intryck och därför anlitade vi Torsten igen när det var dags för försäljning. Torsten är mycket proffsig, lyhörd och kunnig som mäklare och det inger förtroende när man ska göra en stor affär, men det fanns även en avspänd och härlig atmosfär under ”resans gång”. Vi kan varmt rekommendera Torsten som mäklare.
    Per-Olov&Margareta Läs mer
    2018-04-26 Torsten S svarar Margareta A
    Tack Margareta - det värmer. Ni har definitivt varit bidragande till ett bra resultat genom ert stora engagemang och genom att ni har varit helt fantastiska att arbeta tillsammans med. Ska bli riktigt roligt att ses igen på tillträdet. /Torsten
    2018-04-26 Margareta A svarar Torsten S
    Tyvärr missade jag stjärna nummer 5 men nu får du den istället. På återseende⭐️
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Linda S
    Linda S skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Stefan ingav väldigt stort förtroende redan vid första mötet och det kändes helt rätt att välja Mäklarhuset. Väldigt pricksäker i sin värdering trots skakig marknad. Hela processen kändes väldigt trygg vilket var viktigt då det var en känslomässigt jobbig försäljning. Stort tack till Stefan och hans kollega Henrik! Läs mer
    2018-04-23 Stefan T svarar Linda S
    Tack, vad kul att läsa! Vid en komplicerad affär är det viktigt att välja rätt mäklare. Jag hade hjälp av min kollega och tillsammans med er rodde vi affären i hamn med ett gott slutresultat.
  • Sofie N
    Sofie N skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Utifrån vårt perspektiv som köpare har Stefan hanterat bostadsaffären föredömligt. I det tidiga skedet var han tillgänglig, närvarande vid samtal och påläst. Han var tydlig, effektiv och trygg när vi var redo att lägga bud samt hanterade processen med säljaren på ett ytterst proffesionellt vis. Dessutom motbevisade han våra fördomar mot insmickrande mäklare. Läs mer
    2018-04-10 Stefan T svarar Sofie N
    Hej! Tack för din fina rekommendation! För mig är det viktigt att vara påläst innan en försäljning. Ibland kommer en fråga som jag behöver kolla upp och är då snabb på att återkoppla vilket uppskattas av köparna. Vid den (för köparna) nervösa budgivningen är det extra viktigt att vara tydlig i dialogen så att budgivarna känner sig trygga.
    Bostaden såldes innan omvisning och kontrakt skrevs på lördag eftermiddag. Roligt att jag kunde visa att mäklare ofta är rediga personer :).
  • Elin J
    Elin J skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Stefan var en mycket bra och prestigelös mäklare vid både försäljning och köp av ny bostad. Läs mer
    2018-03-28 Stefan T svarar Elin J
    Stort tack! Ni gjorde i ordning lägenheten fint inför försäljningen och kunde ordna med en förhandsvisning. Den såldes därför innan huvudvisningen på söndagen till ett bra slutpris.
  • Gunnar J
    Gunnar J skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    I samband med våran hus försäljning hade vi kontakt med flera mäklare. Vi valde Torsten Steding utifrån hans engagemang och känslan vi fick vid första möte. Torsten har bred kunskap och har utvisat stor engagemang, entusiasm och lyhördhet. Våran bästa rekommendationer. Fam. Jacobsen Läs mer
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Från första mötet fick vi ett mycket positivt intryck av Stefan. Han visade verkligen att han gillade vårt hus och vi fick genast förtroende för honom. Stefan har under hela försäljningsprocessen agerat mycket professionellt och vi har fått svar på alla de frågor som uppkommit under resans gång. Läs mer
    2018-03-01 Stefan T svarar Kjell J
    Tack! Det var ett nöje att samarbeta med er och känna er vilja att ta tag i det som stylisten och jag föreslog. Processen blev blixtsnabb där vi hade första visningen på torsdag och skrev kontrakt dagen efter! Stort lycka till i ert splitternya boende!
  • david b
    david b skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Stefan hjälpte oss med en lyckad försäljning trots bomarknadens turbulens. Stefan och Mäklarhusets bemötande har varit av hög servicenivå och flexibilitet. Vi jämförde en rad mäklare innan valet föll på just Stefan och vi har känt oss trygga genom hela processen. Läs mer
    2018-02-19 Stefan T svarar david b
    Stort tack! Ni förberedde noggrant inför fotografering och visning och skapade bra förutsättningar. Tyvärr var marknaden mycket avvaktande och på omvisningen hade vi bara EN besökare. Efter införsäljning blev det paret köparen och med tanke på marknaden blev slutresultatet bra.
  • karin W
    karin W skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Stefan kändes helt rätt från början i vårt val av mäklare: trevlig, engagerad, påläst och proffsig. Han låter inget falla mellan stolarna utan är med i varje steg med allt från fotografering, visning till slutlig lyckad försäljning. Vi kan varmt rekommendera Stefan. Läs mer
    2018-02-16 Stefan T svarar karin W
    Stort tack för era varma ord! Ni har en bra känsla för design och vad som behövs för ett lyckat slutresultat. Bilderna var en stor del av framgången (30 (!) besökare på en avvaktande marknad)och samarbetet med er båda var på topp. Jag är glad att jag hade fel: Slutpriset blev MYCKET högre än vad jag kunnat tro.
  • Eva-Lena C
    Eva-Lena C skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Gav ett tryggt och kunnigt intyg både vi telefon och vid första mötet. Läs mer
  • Nina I
    Nina I skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Vi är supernöjda med Torsten som mäklare. Han inger förtroende både för dig som säljare och köpare. Känns tryggt att göra en av sina största affärer med hans stöd. Vi köpte vår lägenhet av Torsten och valde sedan att anlita Torsten när vi sedan själva sålde. Läs mer
    2018-01-17 Torsten S svarar Nina I
    Stort tack Nina för dina fina ord. Det är ett bra "teamwork" som leder fram till lyckade resultat, så mycket är er förtjänst. Att ha fullt förtroende för varandra i affärer som denna är avgörande, så en stort tack till er som varit lyhörda och bidragit med allt vad ni kunnat.
  • Ingrid I
    Ingrid I skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Proffsigt, tryggt och säkert. Jag hade fullt förtroende för Stefan under hela processen. Inte minst var den sakliga informationen föredömlig. Läs mer
    2017-12-12 Stefan T svarar Ingrid I
    Hej! Stort tack. Du gjorde i ordning din lägenhet snyggt inför försäljningen och kunde fatta beslut snabbt på en avvaktande marknad. Det ledde till att vi fick lägenheten såld innan julhelgen.
  • Stella M
    Stella M skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Vi är mycket nöjda med Stefans arbete. Under hela säljprocessen var Stefan tillmötesgående, engagerad och gjorde sitt yttersta för att hjälpa oss. Tack för hjälpen med försäljningen! Läs mer
    2017-12-11 Stefan T svarar Stella M
    Hej! Tack för era fina ord. Ni hade gjort huset suveränt fint inför fotografering och visning. På en förändrad marknad krävs uthållighet och efter sju visningar var vi i mål med försäljningen.
  • Tomas j
    Tomas j skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Allt kändes bra och tryggt hela vägen. Jag kan varmt rekommendera Stefan. Läs mer
    2017-12-06 Stefan T svarar Tomas j
    Stort tack för de orden! Ni var väldigt snabba på att förbereda allt och ta till er av de råd som stylisten gav. Detta gjorde att vi snabbt kom ut på marknaden och via en privat visning kunde sälja lägenheten före söndagsvisningen.
  • Andree H
    Andree H skrev om Mäklarhuset Älvsjö
    David var tydlig i sin kommunikation och uppdaterade mig löpande om vad som hände i försäljningsprocessen. Han var även lätt att få kontakt med de gånger jag hade frågor. Läs mer
  • Christine L
    Christine L skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Vänligt o glatt bemötande.
    Noggrann o saklig med information o hjälp i samband med försäljningen. Läs mer
    2017-10-23 Stefan T svarar Christine L
    Hej! Stort tack för er rekommendation. Det var roligt att samarbeta med er och jättebra att ni tog hjälp med trädgården för att få den fin. Jag är övertygad om att helhetsintrycket för köparna blev bättre och att det ledde till ett högre slutpris.
  • Marie H
    Marie H skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Första intrycket och känslan är väldigt viktigt för mig. Jag och även min systers magkänsla visade sig också vara rätt när vi bestämde oss för Torsten Steding. Hans engagemang och kunnighet om området och snabba återkoppling på frågor gjorde att man kände sig trygg i samband med visning och försäljning. Torsten Steding levde utan tvekan upp till min förväntan. Läs mer
    2017-09-13 Torsten S svarar Marie H
    Hej Marie! Stort tack för fint omdöme. Det förtjänar i sammanhanget att nämnas att anledningen till att det fungerade så bra var att ni, såsom i stort sett alla mina kunder, gav mig ert fulla förtroende i denna stora affär och att jag kunde känna mig fri att agera fullt ut ifrån den kompetens och erfarenhet jag har. Så sammantaget kan bara sägas att bra affärer är frukten av ett mycket gott samarbete - och det tycker jag att vi har haft.
  • Christina H
    Christina H skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Trevlig, öppen, tillmötesgående, ärlig och ger ett allmänt gott intryck som känns och är seriöst. Läs mer
    2017-09-11 Torsten S svarar Christina H
    Tack Christina för ditt fina omdöme - det värmer ett mäklarhjärta. /Torsten
  • Maria E
    Maria E skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Väldigt vänligt, kompetent och intresserat bemötande. Informerade oss hela tiden i säljprocessen. Läs mer
    2017-08-28 Stefan T svarar Maria E
    Hej! Stort tack för din rekommendation. Tack vare att ni valde en delstyling och gjorde fint fick vi väldigt fina bilder och ett bra slutpris. Samarbete ger resultat!
  • Ann-Sofi S
    Ann-Sofi S skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Snabbt, trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
  • Jan F
    Jan F skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Professionell, engagerad, alltid tillgänglig, bra planerade visningar. Som säljare känner man sig alltid uppdaterad. Läs mer
    2017-06-28 Torsten S svarar Jan F
    Tack Jan, alltid roligt när det man gör är uppskattat. Lycka till med flytten nu så ses vi vid tillträdet efter sommaren.
  • Ivan K
    Ivan K skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    En mycket professionell, förtroendeingivande och tillmötesgående mäklare. Kan med lätthet rekommendera Stefan Tapay! Läs mer
    2017-06-05 Stefan T svarar Ivan K
    Stort tack Ivan! Det var roligt att ni som köpare kände er trygga genom hela processen.
  • Martina S
    Martina S skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Stefan var professionell och väldigt hjälpsam. Skötte allt snyggt och effektivt! Läs mer
    2017-06-05 Stefan T svarar Martina S
    Tack för samarbetet Martina! Det var roligt att de beslut ni tog (delstyling och extra marknadsföring) gav fantastiska bilder och genererade ett rekordpris.
  • Jennie J
    Jennie J skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Öppet, vänligt och professionellt bemötande, jag var i behov av snabb försäljning och det önskemålet uppfylldes. Läs mer
    2017-06-19 Stefan T svarar Jennie J
    Stort tack! Budgivningen gick bra och vi kom till ett snabbt avslut.
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och den hjälp vi har fått. Läs mer
    2017-06-05 Stefan T svarar Jenny K
    Hej! Vad roligt att du är nöjd. Försäljningen gick mycket snabbt vilket var viktigt då du redan köpt en lägenhet.
  • Inger B
    Inger B skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och fick den hjälp jag behövde. Läs mer
    2017-04-27 Stefan T svarar Inger B
    Tack Inger! Jag är jätteglad att ni känner er nöjda med mitt arbete.
    MvH Stefan
  • Christina F
    Christina F skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Vi fick genast enmycket bra kontakt med Stefan. Han är väldigt serviceminded och har en känsla för vad som ska göras för att det ska bli så bra försäljning som möjligt. Det märks att han har många års erfarenhet i sitt arbete som mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-04-25 Stefan T svarar Christina F
    Tack Christina! Ni gjorde alla ett jättearbete med att ställa lägenheten i ordning. Resultatet blev fina bilder, många besökare och ett högt slutpris! Det var roligt att hjälpa er genom försäljningen.
  • Ann L
    Ann L skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Vi rekommenderar gärna Stefan som mäklare. Vid försäljning av vårt hus var han tydlig med sitt ansvar som mäklare samt också vårt ansvar som säljare för att få bästa förutsättningarna till en god affär. Stefan är mycket angelägen om att såväl köpare som säljare skall känna sig trygga genom hela processen. Engagerad och lätt att kommunicera med. Läs mer
    2017-04-24 Stefan T svarar Ann L
    Stort tack för de orden! Ni kämpade på och var mycket engagerande vilket gav resultat i form av ett högt slutpris. Lycka till med det framtida boendet och jag är 100% övertygad om att köparna kommer att trivas i ert fina hus.
  • Lotta L
    Lotta L skrev om Philip von Segebaden en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Seriös och kunnig. Kände förtroende för honom från start. Läs mer
    2017-03-24 Philip V svarar Lotta L
    Tack Lotta!! Det värmer att höra..:)
  • Hanna G
    Hanna G skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Vi fick bra råd om hur vi skulle tänka kring tidpunkten för försäljning utifrån vår situation. Vi valde att göra en raketsnabb försäljning, och inom tio dagar från första mötet hade vi annonsen uppe på Hemnet. All kontakt mellan oss och Stefan/Mäklarhuset har skett på ett smidigt sätt.
    Vi upplevde Stefan som professionell, förtroendeingivande, trevlig och lätt att ha att göra med. Läs mer
    2017-03-24 Stefan T svarar Hanna G
    Oj vad glad jag blir över dina fina ord! Ni kämpade på bra så allt såg snyggt ut inför fotografering och visning. Vi tog snabbt ett gemensamt beslut att lägga ut er bostad på fredagen med visning redan helgen därpå. Och det gick ju bra!
    Stort lycka till med nya boendet och allt som händer i er familj.
    /Stefan
  • Lasse N
    Lasse N skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Vi är supernöjda med Stefan som sålde våran bostadsrätt. Stefan är mycket professionell, vilket märks i hans bemötande, lyhördhet och tålamod. En tät och snabb kontakt genom hela processen kändes mycket bra. Vi kommer definitivt att anlita Stefan igen när den dagen kommer och kan starkt rekommendera honom. / Familjen Nilsson Läs mer
    2017-03-17 Stefan T svarar Lasse N
    Stort tack för dina fina ord Lasse! I det här fallet behövdes flera visningar innan lägenheten såldes. Vårt fina samarbete gjorde att det var roligt att hela tiden arbeta vidare mot ett avslut.
  • Margareta G
    Margareta G skrev om Philip von Segebaden en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Trevlig och proffsig hjälpsam. Läs mer
    2017-02-21 Philip V svarar Margareta G
    Tack Margareta! Det glädjer mig att höra! Ses snart igen..
  • Ylva H
    Ylva H skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Torsten är en mycket trevlig person att arbeta med. Väldigt duktig och hjälpsam på alla vis. Jag fick förtroende för honom från första mötet, då han är lättsam och även har humor. Jag rekommendera verkligen Torsten! Läs mer
    2017-02-01 Torsten S svarar Ylva H
    Sååå roligt att höra - tack Ylva! Och vad vore livet om man mitt i allt allvar inte fick skoja till det lite - det är ju där energin uppstår. Dessutom är mina kunder, av någon anledning, alltid sådär perfekt extra trevliga och lättsamma. Förhoppningsvis beror det på att ni känner er trygga och avslappnade med mig ;) Ha det fint nu så syns vi nästa gång det blir dags att göra en bostadsaffär.
  • Victor H
    Victor H skrev om Philip von Segebaden en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Allt gick väldigt bra, enkelt professionellt och snabbt.
    Detta var vårt första köp så vi hade mycket frågor men Philip tog sin tid och förklarade allt så att vi kunde känna oss lugna.

Tack Philip för all hjälp!

/V Läs mer
  • Ewa G
    Ewa G skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Torsten Steding och Mäklarhuset Älvsjö är professionella, kunniga och ger den bästa service du kan få. Är supernöjd! Läs mer
    2017-01-24 Torsten S svarar Ewa G
    Tack Ewa - dina ord värmer. Jag och hela mitt gäng brinner verkligen att få vara med och bidra till bra upplevelse för dig som kund. Lycka till nu med Härnösand och nytt jobb. Hälsningar /Torsten
  • Eva R
    Eva R skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Han gav ett mycket kunnigt och trovärdigt intryck. Han var lättsam att ha att göra med samtidigt som han ingav förtroende. Läs mer
    2017-01-17 Torsten S svarar Eva R
    Tack Eva för ditt fina omdöme. Verkligen roligt att du uppskattade mitt arbete!
  • Anette I
    Anette I skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Jag kände mej trygg och omhändertagen på direkten.
    Stefan kan sitt jobb bra! Läs mer
    2016-12-22 Stefan T svarar Anette I
    Tack Anette! Det var roligt att sälja din lägenhet med sitt speciella läge. Ha det nu så skönt med ditt nya boende.
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Philip von Segebaden en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Mycket bra bemötande. Tydlig och bra kommunikation genom hela affären. Kan starkt rekommendera Philip som mäklare. Läs mer
  • Eyüp T
    Eyüp T skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Stefan var väldigt lätt person att samarbeta med. Sälj processen gick väldigt fort och smidigt.
    3 visningar istället för 2 är ett stort plus. Läs mer
    2016-12-22 Stefan T svarar Eyüp T
    Tack till er båda. Ni var ute i god tid så att vi kunde planera tillsammans. I skarpt läge händer ofta ingenting och sedan händer allt på en gång! Vi hade en bra dialog där jag återkopplade och sedan tog vi ett snabbt beslut att skriva kontrakt. Lycka till i nya boendet!
  • carl V
    carl V skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Ambitiös och trevlig mäklare jag kan varmt rekomendera Stefan. Läs mer
    2016-12-07 Stefan T svarar carl V
    Tack för det Carl! Det var roligt att både ni och köparen var nöjda med försäljningen.

• Ingrid I
    Ingrid I skrev om Philip von Segebaden en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Proffsigt jobbat. Mäklaren har lagt ner mycket jobb på min försäljning då en del problem uppstod. Läs mer
    2016-11-25 Philip V svarar Ingrid I
    Tack för det Ingrid! Vi är vana att lösa eventuella problem som kan uppkomma vid en försäljning. Hoppas du ska trivas i ditt nya boende!
  • Malin S
    Malin S skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Jag fick fantastiskt bra bemötande och hjälp vid försäljningen av min lägenhet. Tack för samtalet idag för att stämma av att allt är okej så här i efterhand. Torsten, du är en klippa!
    Mvh Malin Läs mer
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Torsten Steading har alltid visat ett gott bemötande, stort engagemang och visat mycket stor erfarenhet. Jag rekommenderar honom som mäklare till alla jag kommer i kontakt med Läs mer
  • Pontus S
    Pontus S skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Tydlig, rak, bra info! Får en att känna sig omhändertagen, tryggt! Bra tips! Läs mer
    2016-12-06 Stefan T svarar Pontus S
    Hej! Stort tack till er båda för er insats! Samarbetet ledde till fina bilder som till slut genererade ett högt slutpris.
  • Susanna R
    Susanna R skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Stefan Tapay har varit mycket engagerad och pålitlig i sitt arbete med att sälja min bostad. Öppen och lyhörd inför mina önskemål och funderingar. Stefan är mycket professionell, lägg därtill ett trevligt och positivt bemötande.
    Kan varmt rekommendera honom.
    /Susanna Läs mer
    2016-12-06 Stefan T svarar Susanna R
    Hej! Tack för dina ord. Roligt samarbete och din känsla för stil gav fina bilder och slutligen två överlyckliga köpare!
  • Simon D
    Simon D skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Mycket kunnig mäklare med bra koll på försäljningar och värdering av bostad. Stefan är en mäklare som ser till att du blir nöjd med din försäljning. Han har varit hjälpsam hela tiden under försäljningstiden av min bostad samt även nu i efterhand. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2016-10-28 Stefan T svarar Simon D
    Hej Simon! Stort tack för dina vänliga ord.

Stora Mans Väg 1, 125 59 Älvsjö